ST205 ja ST185 kytkimet....

Aloittaja MaNe, 07 tammikuu, 2008, 20:24:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MaNe

Elikkäs käykö ST 185:sen kytkin ST 205:seen....?
Ja mitä eroa näitten asetelmilla on.....?
Tuntuu että on kytkimet aika harvassa verrattuna 185:seen...
levy ja laakeri on ilmeisesti sama? (ainakin samalla varaosanumerolla, mutta asetelmissa on eri varaosanumero mutta sama hinta)

Kiitokset jo etukäteen... ps:joku voi tietenki kertoa että mistä sais kytkimiä kyseiseen malliin, muualta ku fensportilta... :)

Hati

Powerdose esim toimittaa... ja merkkikin selvii niitten sivuilta.

JiiPee_

ST205 asetelma on vähän jäykempi kun ST185. Esim. TRD asetelma ja levy käy kaikkiin neliveto Celicoihin, eli koko on sama. Se vakio ST205 asetelma on ihan hyvä ja vakiolevykin kestää järkevällä käytöllä. Tietty jos haluaa vaikkapa paikaltaan 0 - 100 km/h lähtöjä treenata niin jokin metallilevy vois olla hyvä (esim. Helix).

MaNe

no mietin helixin kytkintä, mut onko kellään kokemusta keraamisesta levystä,...?
minkähänlainen on katukäytössä\kaupunkiajossa....?

JiiPee_

Katukäytössä lienee paras alkuperäinen massalevy. Mulla on itellä alkuperäinen levy ja trd asetelma, hyvin tuo on kestänyt 400+ Nm vääntöjä. Kun vaihdat kytkimen muista oikasta vauhtipyörä samalla  ;)

MaNe

Ootko mistä päin hommannu sen trd:n asetelman....?

JiiPee_

Lainaus käyttäjältä: MaNe - 08 tammikuu, 2008, 20:45:54
Ootko mistä päin hommannu sen trd:n asetelman....?
Austraaliasta tilasin joskus aikanaan  ;D Ei kait sillä nyt niin väliä mikä se asetelma on, kunhan se on jäykkä. Ei se vakiokaan (uusi) mikään ihan huono pitäs olla.

Asteriks

mites tuo massalevy sit kestää jos sitä vääntöö on jotain 700nm?? onha niit tietty hurjii lukui kestävii massalevyi mut jos se kerran pääsee luistaan ni se on sitten siinä, kuluu nopeesti. miten tähä vääntöön ja nelikko yhdistelmään sovitat hyvän levyn?
*Lexus IS300 -01*
*Toyota Celica ST-185 -91*
*Toyota Carina TA-40 -78*
*Toyota Corolla KE-70 -83*
*Toyota Celica TA-22 -72*
*Chevrolet Biscayne -59*

JiiPee_

Milläs kokoonpanolla meinasit tuon 700Nm repiä 3S-GTEstä ?  :o

-tarzi-

Max ahtopaine? Putkisto? Vapaavirtaus suodatin?  :o
Audi 100 2.5 TDi -92

EX:Toyota Camry -94 3.0 V6 Automaatti. Herkut löytyy.

EX: Toyota Supra Turbo Targa Automaatti -89 Dark Blue
Lievästi viritetty...

Kusti

Veikkaanpa ettei tolla vielä irtoa 700nm

JiiPee_

Niin, eihän siinä.... kyllä se yli 700Nm on mahdollista. Ite nähny dynolapun 730 Nm väännöillä, tosin ahtopaine alkaa sillon numerolla 2...  ;)

-tarzi-

Lainaus käyttäjältä: Kusti - 18 tammikuu, 2008, 14:53:51
Veikkaanpa ettei tolla vielä irtoa 700nm

enpä tainnut olla ihan tosissani...  ;D
Audi 100 2.5 TDi -92

EX:Toyota Camry -94 3.0 V6 Automaatti. Herkut löytyy.

EX: Toyota Supra Turbo Targa Automaatti -89 Dark Blue
Lievästi viritetty...

Kusti


Asteriks

no mutta keskitytään taas tähän kysymykseen, et miten sen levyn laita? olkoon sitä vääntöö nyt se 600 tai vaikka 800 nm. .
*Lexus IS300 -01*
*Toyota Celica ST-185 -91*
*Toyota Carina TA-40 -78*
*Toyota Corolla KE-70 -83*
*Toyota Celica TA-22 -72*
*Chevrolet Biscayne -59*