Supra Club Finland aiheisia t-paitoja, mukeja, tarroja...

Aloittaja nr000001, 02 maaliskuu, 2008, 17:47:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

nr000001

Sain vihdoin hieman uutta grafiikkaa valmiiksi ja samalla paljon uusia t-paitamalleja ja värejä + muita SCF-tuotteita, alla pari mallia:



Nämä ja lukuisat muut nähtävilla ja tilattavissa klubikaupasta.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

nr000001

#31
Nyt myös tarrat saatavilla. Alla pari mallia:



Nämä leikattuna ja siirtoarkilla.

Muut nähtävillä klubikaupassa.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

nr000001

#32
Kevät on tullut ja laitteet jo saatu kadulle! (ehkä  ;D )

Siispä on aika myös pukeutua klubikamppeisiin. Käy katsomassa laaja valikoima osoitteessa: http://supraclub.spreadshirt.net/

Nyt uusille tilaajille klubishopin lauantain ja sunnuntain (5.-6.4.2008) aikana tehtyihin ostoksiin toimitus kaupan päälle.  8) Toimituskulualennuksen saat kun käytät koodia:

GOGOGO

Jos koodin kanssa on murheita tms. niin mulle YV:tä.

Enjoy,

/nr000001



1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Petri Kinnunen


karvanopat

Erittäin hieno putiikki! Tässä on joo keskitytty uuteen naikkoseen ja omiin duuneihin! Piti lopettaa toi karvanopat! muutenkin on aika menny Mörrin kans touhutessa ja nettissä en pääse pahemmin pyörii!! Eli täydellinen muutos koko elämään!!  Ehkä täs kesänmittaan jonnekin miitinkiin pärähdän! Tsemppiä koko clubin väelle  :icon_salut:
Nopeita naisia ja kauniita autoja

Reuhka

#35
Aivan mahtavia. Joku päivä pakko tilata huppari ja muutama tarra koristamaan celican kylkiä  :D


Edit: Onko nuo tarrat kaikki valkopohjaisia vai onko se pohja niinku "transparent" eli läpinäkyvä ? Ja minkälainen toimitusaika noilla on ?

nr000001

Lainaus käyttäjältä: Reuhka - 28 toukokuu, 2008, 00:44:56
Aivan mahtavia. Joku päivä pakko tilata huppari ja muutama tarra koristamaan celican kylkiä  :D


Edit: Onko nuo tarrat kaikki valkopohjaisia vai onko se pohja niinku "transparent" eli läpinäkyvä ? Ja minkälainen toimitusaika noilla on ?

Tarrat ovat aina painettuja, mutta myös leikattuja eli ei ole pohjaa. Toimitusajan näet verkkokaupasta, keskimäärin 4-7 päivää.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

TuJu

Mitenkäs Supra-lippikset (meidän nuoriso sosialisoi mun Supra lippikset  :(), onko niitä tulossa lähiaikoina ?
Supra MKIV -94 Euro Precision T71 CEA + TMS AT stage2 + TMS tq 3500 stall

nr000001

Lainaus käyttäjältä: TuJu - 02 kesäkuu, 2008, 16:21:17
Mitenkäs Supra-lippikset (meidän nuoriso sosialisoi mun Supra lippikset  :(), onko niitä tulossa lähiaikoina ?

Saatavilla olevien lippisten painatusalue on liian kapea klubilogolle, joten olen jättänyt ne pois.  :(
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

SupraFreak84

saiskos näitä tuotteita tilattu jonkun kautta helpommin kuin tuolta sivuilta??


nr000001

Lainaus käyttäjältä: SupraFreak84 - 06 kesäkuu, 2008, 17:13:48
saiskos näitä tuotteita tilattu jonkun kautta helpommin kuin tuolta sivuilta??



Ei tuon helpommaksi enää voi mennä eli ei.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

zeppis

Takki ja pari paitaa tulossa  ;D
Oli pakko ottaa Right Hand Drive you moron  ;D
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

SupraFreak84


ss-works

mitäs sitten kun haluaisi klubi-paidan johon olisi lisätty vähän omaa tekstiä joka olisi kokoa xxxl tai xxl?onkohan mahdotonta...

nr000001

Lainaus käyttäjältä: ss-works - 03 heinäkuu, 2008, 00:49:51
mitäs sitten kun haluaisi klubi-paidan johon olisi lisätty vähän omaa tekstiä joka olisi kokoa xxxl tai xxl?onkohan mahdotonta...

Kerro, vastaamalla tähän threadiin tai privalla, mitä tarvitset, niin katsotaan mitä on tehtävissä.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

ss-works

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 03 heinäkuu, 2008, 08:41:05
Kerro, vastaamalla tähän threadiin tai privalla, mitä tarvitset, niin katsotaan mitä on tehtävissä.
No olisi hauskaa jos vain löytyisi myös isoja kokoja (xxxl,xxl) tuolta paitakaupan sivulla nro.2, alussa. Paita kun on "SCF paita omalla nimelläsi" niin että voisi itse suunnitella paitansa omalla tekstillä ja sitten tilata se kotiin...Nyt siellä on suurin paita kooltaan xl ja sehän kun on aika pieni mulle,niin siihen voisi laittaa vaikka pieni optio että saisi painatuksen vaikka isoon t-paitaan jos ei noita muita paitoja ole isompia kokoja...?

Menipä vaikeaksi selittää mitä ajan takaa,mutta jos on mahdollista niin voin kyllä tilata suoraan sieltä firmasta mutta kun ei ole saksan kieli mitenkään tuttu mulle niin ne varmaan luulee mua terroristiksi jos yrittäisin ottaa yhteyttä sinne suoraan sähköpostitse :icon_biggrin:

nr000001

Lainaus käyttäjältä: ss-works - 03 heinäkuu, 2008, 09:21:04
No olisi hauskaa jos vain löytyisi myös isoja kokoja (xxxl,xxl) tuolta paitakaupan sivulla nro.2, alussa. Paita kun on "SCF paita omalla nimelläsi" niin että voisi itse suunnitella paitansa omalla tekstillä ja sitten tilata se kotiin...Nyt siellä on suurin paita kooltaan xl ja sehän kun on aika pieni mulle,niin siihen voisi laittaa vaikka pieni optio että saisi painatuksen vaikka isoon t-paitaan jos ei noita muita paitoja ole isompia kokoja...?

Menipä vaikeaksi selittää mitä ajan takaa,mutta jos on mahdollista niin voin kyllä tilata suoraan sieltä firmasta mutta kun ei ole saksan kieli mitenkään tuttu mulle niin ne varmaan luulee mua terroristiksi jos yrittäisin ottaa yhteyttä sinne suoraan sähköpostitse :icon_biggrin:

;D

Tarviitko siihen tuon klubilogon? Vai pelkkä aihio? XXXL-T-paitoja on saatavilla.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

ss-works

#47
Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 03 heinäkuu, 2008, 09:49:54
;D

Tarviitko siihen tuon klubilogon? Vai pelkkä aihio? XXXL-T-paitoja on saatavilla.
Ajattelin klubilogoa etupuolelle ja taakse vaikka se supraclubfinland nämä jos saisi sillä halogeeni-heijastuksella ja sen alle foorumi-nimi ss-works pimeässä hohtavilla kirjaimilla sonic-fontilla ja 140 koolla siis ton paidan suunnittelu ohjelman mukaan...Olettaen että olet leikkinyt sillä niin tiedät mitä tarkoitan ;)

Petri Kinnunen

T-paidat on ainakin minun mieleen. Istuvat uskomattoman hyvin päälle eivätkö ole telttoja niinkuin jotkut halvat peruspaidat.  :D

Peeku

Harmi kun takkeja ei ole kuin M kokoa, taitaa olla liian iso tälläselle 162cm pitkälle, tai siis lyhyelle.  :-\
- 6gen '94 1.8 gsi celica super tuuning 310tkm
- ex: pari mk3 supea

"vaikka nyt meneekin huonosti, tulevaisuudessa menee vielä huonommin."

nr000001

Lainaus käyttäjältä: peeku - 11 heinäkuu, 2008, 21:07:54
Harmi kun takkeja ei ole kuin M kokoa, taitaa olla liian iso tälläselle 162cm pitkälle, tai siis lyhyelle.  :-\

Mjoo, kannattaa katsoa myöhemmin uudestaan, joskus saattaa olla vaan S-koot loppu.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Nortti

Onko tuolla shopis mitään takkia,missä ei ole huppua..? miehille. en ainakaan huomannut.

zeppis

Lainaus käyttäjältä: Nortti - 11 heinäkuu, 2008, 21:55:46
Onko tuolla shopis mitään takkia,missä ei ole huppua..? miehille. en ainakaan huomannut.

Joo itekkin olisin halunnu takin ilman huppua  :-\
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

nr000001

Noniin, nyt on huputtomia pusakoita ja tuulitakkeja sekä vapaa-ajan takki irroitettavalla sisävuorella ja irroitettavalla hupulla.

Lisäsin myös ss-works special editionin. ;)

Huom! Nyt myös lippiksiä!

Tuosta shoppiin: http://supraclub.spreadshirt.net/fi/FI/Shop/
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

ss-works

nyt laitoin paidan tilaukseen,odotan innolla että millainen siitä tuli :toothy10:

ss-works

T-paita tuli kotiin postilaatikkoon tänään ja on mulle ihan sopiva :yum: ja on vielä kaiken lisäksi hyvä-laatuinen...
kiitos ukki että teit  :tshirt: mahdolliseksi mulle ;D

Nortti

Huputon takki tilattu :) toivottavasti koko L sopiva.

pas2

tuli tota vaan mieleen että missä helvetin koreassa nä takit on oikeen tehty? ???
ku ei ne lapset siellä osaa ees laittaa nauhoja niin että ne pysyis.
nyt ollu takki suunnillee viikon käytössä ja ensimmäinen asia minkä huomasin oli että vetoketjun vieressä vasemmalla puolella on vetoketjullinen ''tasku''
josta näkyy suoraan vuoren sisään ja nyt tänään lähti ne kumilenksut hevonhelvettii siitä alhaalta  :P
kauhulla odotan että mitä seuraavaksi että täytyykö hieno takki heittää roskiin..
7m-gte 237.5kw 470nm

BlackSupra

Lainaus käyttäjältä: ss-works - 21 heinäkuu, 2008, 20:01:38
T-paita tuli kotiin postilaatikkoon tänään ja on mulle ihan sopiva :yum: ja on vielä kaiken lisäksi hyvä-laatuinen...
kiitos ukki että teit  :tshirt: mahdolliseksi mulle ;D

Slurps  :yum:
Lexus IS 220d -10

samsa

Noniin...  T-paidan ja takin tilasin juuri, toivottavasti rahat meni oikeaan osoitteeseen.
Toyota IlmAristo -93