celica 2.0T st185 piristys?

Aloittaja Hartsa, 09 maaliskuu, 2008, 08:43:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Arttu_70

Lainaus käyttäjältä: enzie - 08 marraskuu, 2010, 18:27:00
Fintoyssin foorumilla näytti olevan yksi unichippi kaupan joka on ollu st185 celicassa..
Suurkiitokset Enzielle linkkivinkistä. Kaupathan siitä synty. Olen täten oluen velkaa  :)
Mites onks tossa sainzissa kaksi katalysaattoria vai yks? Eli jos sen downpipen vaihtaa 3 tummaseen putkeen niin pitääkö sinne laittaa joku tarvikekatti alle että saa leimoista läpi?  Kertokaahan asiantuntiat mimmosia ratkaisuja ootte käyttäny.

mazzem

Lainaus käyttäjältä: Arttu_70 - 11 marraskuu, 2010, 16:23:13
Suurkiitokset Enzielle linkkivinkistä. Kaupathan siitä synty. Olen täten oluen velkaa  :)
Mites onks tossa sainzissa kaksi katalysaattoria vai yks? Eli jos sen downpipen vaihtaa 3 tummaseen putkeen niin pitääkö sinne laittaa joku tarvikekatti alle että saa leimoista läpi?  Kertokaahan asiantuntiat mimmosia ratkaisuja ootte käyttäny.

1 katti siinä on. Omaani aikoinaan laitoin 3''db:n ja oli tosi hilkulla ettei menny päästöistä läpi, eli joutuu laittaan jonku katin sinne.
Jo vaan sano rengit päissään, eikä ne paljo muuta sanonukkaan.

Toyota Soarer JZZ30 -92
Opel Omega B1 caravan -94
VW Transporter 2.4d -94

Salomon

Juu hilkulla käy ilman kattiakin, mutta itelle laitoin tuon fensportin kauppaaman aussien katin tai itse cattihan tuossakin on catco. Onhan sillä hintaa mutta oli vaivattomin ratkasu.  :)
Toyota Celica Gt-Four JDM

Arttu_70

Joku varmaan osaa kertoo et mihin ton unichipin turbomoduliini tuleva letku tökätään imusarjassa? Ennen vai jälkeen kaasuläpän? Eli kyseessä st185 saizi.

Juzzo

Lainaus käyttäjältä: Arttu_70 - 18 marraskuu, 2010, 17:35:15
Joku varmaan osaa kertoo et mihin ton unichipin turbomoduliini tuleva letku tökätään imusarjassa? Ennen vai jälkeen kaasuläpän? Eli kyseessä st185 saizi.
turbomoduliini = elektronisen ahtop.säätimen solenoidi? Ota paine kaasuläpän jälkeen.
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!