Kysymys tietäville. Mitä sanotte Mk4 vaparista?

Aloittaja pete-91, 22 kesäkuu, 2009, 17:06:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tn2k

Lainaus käyttäjältä: buma - 23 kesäkuu, 2009, 20:00:59
;D potkua ja ennen muuta helvetisti sitä sihautusta!
poltan sulle levyn missä on 700mb pelkkää sihausta ja hankin sulle 15e erillis sarjan siinä sitten sihauttelet  :icon_biggrin:
ta60 project : sr20det
jz80 kesä käyttis

buma

Lasikuituntuninkpuskurijaachtopaineruuviwhaatsiuhwhaaatsiu
soarer 4,0 V8 myyty romuna korjattavaksi
soarer 2,5 twin turbo ex
sierra cosworth 4wd ex
s13 ex
s14 ex
+ muut kokeilut ja härpättimet..

zanardi

ex toyotat...
celica st182
mkiv 5-speed vapari LHD
aristo jzs147 tt autom
lexus is200 6-speed
mkiv tt 6-speed
nyt:
2jz 5-speed 475kw...
gsxr-r 1000 k5 -06

toyoda

Jos se vapari mkiv on niin kamala auto niin kaippa mää sitten rupeen säästämään sellaiseen rahaa. ja varsinkin jos niitä alkaa saamaan vaparikolmosen hinnalla. (mielellään kovakatto ja karvalakkivarusteilla)  ;D

Andréy

Lainaus käyttäjältä: Tn2k - 24 kesäkuu, 2009, 01:24:03
poltan sulle levyn missä on 700mb pelkkää sihausta ja hankin sulle 15e erillis sarjan siinä sitten sihauttelet  :icon_biggrin:

Polta mullekkin!  ;D katotaan että rupiaako päät kääntyyn enempi ku suhahtelee  :D
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

Tn2k

Lainaus käyttäjältä: MasterBlaster - 23 kesäkuu, 2009, 11:05:46
ainakin mk3:sen vaparin kanssa tuli äkkiä haluja saada tehoja lisää. nykypikkusportit näyttää takavalojaan sille liian helposti. asia toinen jos tykkää ajella ns "nätisti" :) mkiv vaparin kanssa veikkaan että voi käydä myös samoin,varsinkin jos on kattonu liikaa fast&furious leffoja  ;) nooh,tää on tällästä kateellisen panettelua. henk.koht kelpais kyllä vapari mkiv.   :)
näin off topiccina olihan fast and furiousin oranssi supe 2jz ge jonka ne turbotti :D

Lainaus käyttäjältä: Tony - 23 kesäkuu, 2009, 19:25:01
Mikä siinä turbossa niin viehättää? Saa lisää tehoa juu.. mutta eikös mekaaninen ahdin tois paremmin vääntöä ja tehoa laajemalla kierrosalueella.

onhan niitä remmejä rakennettu is300:sään ? eiköös 98 vapari supras oo kans sama kone ? no kuitenkin monet ovat puhuneet remmiahdetusta suprasta ja kuinka maan perkeleesti se kiihtyy mutta fakta on että se kiihtyy 50km/H asti paremmin kuin pakokaasu ahtimella varustettu , mutta siitä +4000rpm se on kutakuinkin game over . onhan se toki hyvä jos on tapana pujotella liikenne valoissa toisen eteen keskustassa niin remmille +  :icon_biggrin:

korjatkaa jos olen väärässä
jz80 kesä käyttis

Raksteri

Core

Tai tekee kun minä, ostaa vaparin joko tekee swapin tai singleksi, työtä enemmän mutta veroja vähemmän myös auto halvempi, tulee halvemmaksi... Turbo pitää olla varsinkin mkiv, ethän sillä talvella kuitenkaan ajais joten talveksi pleikkarista johto irti ja tallille. Näin siis
Jotkut sanovat Ferrari Enzoa Ferrarin lippulaivaksi, mutta todellisuudessa Ferrari ei ole ikinä tehnyt laivoja, vain autoja

Tn2k

manuaali vapari tuli hankittua ja erittäin positiivinen yllätys oli minulle vaikka henkeen ja vereen fööni poikia olen ... jos haluat testeta niin tervetuloa :)

edit : tottahan se on että turbo on turbo eikä siitä pääse mihinkään ...
jz80 kesä käyttis

spl

itse suosisin turboa... en niiden sihahdusten vaan kulkupuolen takia. sillä on kiva harrastaa mm. rata- ja kiihdytysajoa kun kulkeepi riittävästi. käyttikseksi sitten joku normiauto, supra on mm. liian epämukava käyttikseksi :)

Geedee52

Yhden vapari mk4 ja kaksi TT mk4 oon omistanu. Vapari supra on siihen lipumiseen ja turhat kaasuttelut voi jättää pois, naiset tykkää ja miehet viihtyy  ;) . TT supran kun omistat nii nälkä kasvaa syödessä, 400pollee rupee tuntumaan päivittäisessä ajossa mopolta ja villit visiot isosta holsetista saavat alkunsa.

buma

Lasikuituntuninkpuskurijaachtopaineruuviwhaatsiuhwhaaatsiu
soarer 4,0 V8 myyty romuna korjattavaksi
soarer 2,5 twin turbo ex
sierra cosworth 4wd ex
s13 ex
s14 ex
+ muut kokeilut ja härpättimet..