eli tässä olisi tarkoitus yksinkertaisimpiin ratkaisuihin näin aluksi piristää tuota vapari konetta.. mut tosiaan vain väliaikaista koska edessä on ajan kanssa myöhemmin engine swap eli vaihdan TT koneen alle + pientä muuta sälää mitä siinä täytyy muuttaa kuten TT supran jarrusatulaa ja bensapumppua mut nyt olisi vain tälläinen tämän kesän pieni piristysohjelma edessä ja olisi mukava tietää teidän mielipiteitä siitä miten te tässä tilanteessa tekisitte :) onhan tuossa toki kannen madallus ym ym mut sekin on sit suhkot kallista ja kovatöistä.
ei muutako kaikki kertomaan mielipiteitänne :toothy10:
liekköhän pääsis ihan vaivattomimmin, ku säästelet noiki rahat mitä vaparin virittämiseen meinaat laittaa ja sijoitat tt swappiin tai sit orkkis tt supraan.
Turha sitä vaparia on nyppiä sieltä konehuoneesta pois, tämmöstä vaan vakio ecun tilalle ja turbokittiä katselemaan:
http://www.supraclubfinland.com/forum/index.php/topic,10751.0.html
Lisää infoa:
http://forum.clubna-t.com/
sieltä tulee vaan ne kalleimmat maholliset vaihtoehot :D.. se turbo koneen vaihto projekti menee väkisinkin sen verran kauas et olisi vain mukava saada autosta vähän pirteemmän.. ei tarvi muiden vapari suprien perävaloja kattella.
mut niitä ideoita vain lisää kiitos :) teholastu nyt on aika turha vaparissa mut ainakin se vähän säästää bensas mut eipä sellaista supraan oo löytynyt.
kaikki ylimääränen paino pos :)
joku seos korjain vakio ekun rinnalle ?
niin no takapenkit on melkoturhat kun ei sinne edes mahu :P mut kellään tietoa sivustoa tai muuta missä tälläinen teholastu on ees mahollinen ostaa? :D
Lastu :P-<:
Ahda se tai unohda.. ;D
Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 03 maaliskuu, 2010, 22:25:12
niin no takapenkit on melkoturhat kun ei sinne edes mahu :P mut kellään tietoa sivustoa tai muuta missä tälläinen teholastu on ees mahollinen ostaa? :D
ja takaluukku tyhjäks ;)
varmasti ahetaankin mut se ei vaan ole vielä edessä :toothy10: noh eipä sitä auta kun itse selvitellä asiat ;)
Ei parane unohtaa vanhaa kunnon remmiahdinta... Saattais olla pitemmän päälle kustannustehokkain ratkaisu ja pääsis "suht helposti" sinne 350-550 humman pintaan, ja mikäli sulla on tomaatti ni eipä sit silloin paljoo enempää tarvittiskaan :thumbsup:
unohda ne teholastu höpötykset. mielummin vaikka joku piggypack vakio ecun jatkeeks jolla saat säädetty seoksia ja sytkää. sytytysennakot kireemmiksi niin voit joitakin hepoja saada lisää. seoksilla sitten hienosäädetään. esim tommone Wanha malli smt6 on aika edullinen. tosin vähä hankala käyttönen tai no,kui sen sit ottaa. niin ja heitä ne subbariboxit jos on,niin sieltä kontista jorpakkoon. ne ei kuulu tommoseen autoon. turhaa painoa.
osta ilokaasut siihen ja hommaa lyhyemmät välitykset.
pankki täti antaa mielellään rahaa lainaksi... ja sit kampeemaan tt konetta keullile. ilman rahaa kun ne hevoset ei helpolla tule.
osta peltisarja ja putkisto...
ja sitten remmi myöhrmmin niin voit pitää nuo paikalla.
Peltisarja, putkisto ja lastu maksaa varmaan enemmän kuin TT moottori. :icon_biggrin:
Tehonlisäykset tohon vapariin muutenkin noilla perusjutuilla aika turhat ja kalliit.
Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 03 maaliskuu, 2010, 22:34:00
varmasti ahetaankin mut se ei vaan ole vielä edessä :toothy10: noh eipä sitä auta kun itse selvitellä asiat ;)
eikös tämä ollut ostohetkellä jo selvä ettei tollasel vaparilla tee hevon vittuakaan??vai pitikö vain supra saada ;D ?
miten saat sen kulkemaan paremmin??ääh,unohda koko juttu ;D
ja kun mielipidettä tässä kysyttiin,mä en olisi ikinä sekaantunut vapariin.osta suoraan alkuperänen tt. mielellään vielä euro-spec/us-spec.näin mä tekisin nyt..ja aion tehdäkkin
Lainaus käyttäjältä: vase - 04 maaliskuu, 2010, 11:08:53
Peltisarja, putkisto ja lastu maksaa varmaan enemmän kuin TT moottori. :icon_biggrin:
Tehonlisäykset tohon vapariin muutenkin noilla perusjutuilla aika turhat ja kalliit.
no ei nyt sentään :D
tai riippuu mistä tavaraa ostaa...
Kun kerran vaihtoehtoja kysyttiin, niin on toi yks. Vaikka siinä sitten järkeä oliskaan :-\
joo euro spec kone tulee JDM koneen tilalle ja oli vain sen verran kova autokuume et se syy.. halvemmaksi tulee vaihtaa kone tuohon kuin ostaa uus TT supra
Varsinkin kun euro suprat alkaa olemaan kiven alla tai ainakaan ei ole omaan silmään osunnut vaikka mobile.de oon selaillut.
Lainaus käyttäjältä: SEPI - 04 maaliskuu, 2010, 12:16:42
no ei nyt sentään :D
tai riippuu mistä tavaraa ostaa...
Kun kerran vaihtoehtoja kysyttiin, niin on toi yks. Vaikka siinä sitten järkeä oliskaan :-\
No en tiedä mitä pakosarja, putkisto ja lastu vapari supraan maksaa mutta 1500-2000eur välillä on nuo TT koneet kun myy automaattilaatikon pois. Kai siinäkin äkkiä se tonni menee noissa osissa, joten aika turhaa.. mutta jos joku välttämättä haluaa rahojaan heittää roskiin niin tuo tosiaan lienee se paras resepti viritykseen vaparin osalta.
Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 03 maaliskuu, 2010, 21:52:30ei muutako kaikki kertomaan mielipiteitänne :toothy10:
Vaparin viritys on yhtä noloa ku etuvedolla driftaus.
Lainaus käyttäjältä: Tem - 04 maaliskuu, 2010, 22:54:57
Vaparin viritys on yhtä noloa ku etuvedolla driftaus.
Tai etuvedolla ajo yleesäkään! ;D
Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 04 maaliskuu, 2010, 12:45:46
joo euro spec kone tulee JDM koneen tilalle ja oli vain sen verran kova autokuume et se syy.. halvemmaksi tulee vaihtaa kone tuohon kuin ostaa uus TT supra
eurokone.. ja muista että tarviit välijäähyn+ahtoputket, turbon ecu:n, bensapumpun, johtosarjan.. jos auto on manuaali, kytkimen (laittaisin lootankin W58 --> V160/R154), jos automaatti... noh, vaparissa on "kuulemma" eri A340 kuin TT:ssä, eli siis tarviit manuaaliswapin + polkimet jne ;) Ja jos kilpiin pitää saada ja on tiukka inssi, ABS:t pitää löytyä autosta (jos ei ole) ja mainitsemasi TT:n jarrut. Onkohan peräkin heikompi vaparissa... :icon_scratch:
Kun alkaa laskemaan koko setille hintaa (ja miten paljon tuo ottaa aikaa...) , tulee vaan siihen lopputulokseen että olisit ostanu sen TT:n samantien :thumbsup: TT jdm automaatit olisko vähän yli kympin kilvissä ja manuaalit siellä alle 15 paikkeilla kaikkinensa. Itte voisin kuvitella tään koko hässäkän olevan edes jotenkin järkevää jos lähtökohta olis LHD mkiv manuaali vapari.
onko autosi automaatti vai manuaali? Se o nyt vaan tyydyttävä siihen että bemarit menee vapari mkiv:n ohi vasemmalta ja oikealta, nimim kokemusta on!
V160 lootan perässä kai on eri kardaani ja perä, mitä muistan lukeneeni. Automaattilaatikko on aika varmuudella joiltain osin eriävä, eihän sen vaparissa tarvitse yhtä kestävä olla = säästöä tehtaalle. Toki voin olla väärässä, mutta ainakin vääränmerkkisissä tuntuu olevan säästöä aina kun vaan on mahdollista. Varaosanumerosta tuon mahdollisen eroavaisuuden ehkä näkisi? Muutenkin jos rakentamista miettii, kun tuollaisen osanvaihtojumppa-vaivan näkee, niin kai sitten laittaa kaikki vimosen päälle manuaaliaskia myöten, eikä turhaan säästele?
Eikö jarruihin käy verrokiksi JDM TT, kun kyseessä kai on JDM N/A? Vai meneekö eurospeksien mukaan euro-alueella? Tosin ei kai alitehoisia JDM jarruja kannata laittaa muutenkaan.
Mitenkäs muu alusta, onko sama? ABS laitto on kyllä sitten jo aika tuskallinen homma, kaikki navat vaihtoon, tai ainakin edestä? ja sitten johdot mitkä on kunnolliset vetää niille.. Perän anturi on kai vaihdelaatikossa, eli ei taida onnistua turata tuohon W-askiin vaikka auto jo olisi manuaali?
Taitaa tulla halvemmaksi ahtaa se GE motti ja testauttaa niinkuin vähäpäästöinen vaatii :D Tai sitten erittäin huokeesti joku mällipeli mistä voit vaihtaa about kaiken.
Tai myyt vaparin pois ja ostat suosiolla sen TT:n, taitais olla kivuttomin vaihtoehto, ja rahallisestikin jää varmaan fiksuimmaksi loppulaskua ynnätessä. Tietty jos on lämpimät, mukavat hyvin varustellut tallitilat ja hirmusti intoa turata niin mikä ettei. Oppii ainakin tekniikkaa siinä samalla 8)
Se tekniikanvaihto taitaa kuitenkin arvossa kärsiä, varsinkin jos sitä ei tee kunnolla, jaappanista kun huokeasti tulee ihan tehtaalta turbokoneen omaavia, manuaalejakin. Toki vain oma mielipide ja ideoita heittelen.
Onhan tuo omakin rassi tyhmän pitkän kaavan kautta turattu, mutta aikanaan oli saatavuus hienoille tekniikoille aika huono, joten jotain piti keksiä. Samalla rahalla saisi nyt jo tuon JDM mkiv TT:n :D
Joo ei mitään järkeä. Ajelee vapari versiolla ja ostaa sitten turbomallin kun aika tulee. Sitä on sitten hyvä virittää. Vähän sama asia kun esim. 600cc sporttipyörän virittäminen - hintaero 1000cc malliin niin pieni, että järkevämpi vaihtaa siihen ja laittaa sitä. :)
Lainaus käyttäjältä: coren - 05 maaliskuu, 2010, 22:45:17
Eikö jarruihin käy verrokiksi JDM TT, kun kyseessä kai on JDM N/A? Vai meneekö eurospeksien mukaan euro-alueella? Tosin ei kai alitehoisia JDM jarruja kannata laittaa muutenkaan.
Mun tietääkseni JDM MKIV:stä puhuttaessa TT:ssä ja NA:ssa on samat 2-mäntäiset karvalakkijarrut. Poislukien GZ-mallit, joissa 4-mäntäiset on olleet vakiona sekä ne joihin on tehtaalta otettu lisävarusteena tai jälkeepäin vaihdettu.
Lainaus käyttäjältä: laamaporo - 06 maaliskuu, 2010, 00:11:06
Mun tietääkseni JDM MKIV:stä puhuttaessa TT:ssä ja NA:ssa on samat 2-mäntäiset karvalakkijarrut. Poislukien GZ-mallit, joissa 4-mäntäiset on olleet vakiona sekä ne joihin on tehtaalta otettu lisävarusteena tai jälkeepäin vaihdettu.
Niin,
Mutta käykö se verrokiksi suomessa, yleensä japanin paikalliset mallit ei kai käy?
Kiinnostaisi lähinnä kun on tuo bilsteinin alusta itsellä, että tarviiko muutoskatsastaa ja tarviiko jotain ihme lappuja, kun on mallisarjasta kuitenkin. Nyt menee kyllä jo ohi aiheen, mutta menköön :D
Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 03 maaliskuu, 2010, 21:52:30
ei muutako kaikki kertomaan mielipiteitänne :toothy10:
Laitat ton vaparin myyntiin ja ostat TT:n kun saat rahat haalittua kasaan.
sitä ehtii laittaa tätä autoa siihen aikaan mennessä sen verran luukkeja kuntoon että en ala samaan hommaan uudestaan kun TT hankkis tilalle.. ja kumminkin eikä tarvi jäädä kaipaamaan supraansa :P saman auton kanssa saa touhuta ja sit muistella sitä urakkaa mitä sen eteen tehnyt ;)
ja joo vapari suprani on oikealta ohjattava manuaali.
Eikö kannattais nyt nauttia siitä autosta ja vaihtaa sitten tykimpään versioon kun on aika? Varmasti kustannustehokkain, helpoin ja loppujen lopuksi nopein vaihtoehto toimia näin.
Toki jälkiahdettuna sen kummemmin leimamiehestä välittämättä tuostakin saa aika rajun laitteen.
Lainaus käyttäjältä: vase - 06 maaliskuu, 2010, 19:44:34
Toki jälkiahdettuna sen kummemmin leimamiehestä välittämättä tuostakin saa aika rajun laitteen.
VTT testi on loppujen lopuksi aika edullinen :D 1-2k€ nykyään? Eihän tuo virittäessä ole isokaan summa, ja läpi menee luultavasti jos vaan on kunnolla tehty ja ajatuksella.
Lainaus käyttäjältä: coren - 06 maaliskuu, 2010, 21:19:33
VTT testi on loppujen lopuksi aika edullinen :D 1-2k€ nykyään? Eihän tuo virittäessä ole isokaan summa, ja läpi menee luultavasti jos vaan on kunnolla tehty ja ajatuksella.
Joo no eihän tuo ja sikäli se pitäis suorittaa myös näihin TT malleihin kun kaikki on single turboja kohta. ;D Vaan säästö se on pienikin säästö. Kyllähän leimalle pitää aina pientä jumppaa olla. :)
joo kun tän auton ulkonäkö on jo alkanut ottaa muotojaan ja hiilikuitu peltiä tiedossa ja sivu ja takahelmaa että ulkonäkö projekti täs on pääosin nyt menossa.. sitten laskee kaikki ne kustannukset mitä tulee tuohon koneen vaihtoon niin tietää paremmin paljon sitä menee ja paljon taas sitten vaihossa pitäis antaa väliä TT supraan. kumminkin täytyy muistaa että vaikka kuinka komeaksi tuon teen niin en tuu siitä niin paljoa saamaan että saisin luukilta sitten läheskään yhtä hienon yksilön. sitten iskee ikävä : :toothy10:
Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 06 maaliskuu, 2010, 23:50:06hiilikuitu peltiä tiedossa ja sivu ja takahelmaa
No eikö noita tuuninkeja voi siirtää siihen ahdettuun, sitten ku vaihdat?
ei ole ihan taida kaikki olla suoraan yhteen sopivia turbo ahdetun yksilön kanssa.. kokeilen tehdä asiat hitusen toisella tavalla kuin muut :icon_salut:
Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 07 maaliskuu, 2010, 10:24:15
ei ole ihan taida kaikki olla suoraan yhteen sopivia turbo ahdetun yksilön kanssa.. kokeilen tehdä asiat hitusen toisella tavalla kuin muut :icon_salut:
Siis korinosatko ei ole yhteensopivia? ;D
Mitähän sää touhuut? ;D
:toothy10: :toothy10: :toothy10:
Jokainen tyylillään. mutta jos turbo tekniikan välttämättä haluu. Niin eikä olis voinu ne hiilarit jättää kauppaan ja ostaa turbollisen.
Nyt miettisin ennen suurempia satsauksia, että mitä on tapahtumassa.
Jos ei näillä neuvoilla osaa tehdä oikeaa ratkaisua niin ehkä turhaa enempää yrittää valistaa? Jotenkin tähän sopis taas se legendaarinen ANTAA OLLA!!!!
Lainaus käyttäjältä: vase - 07 maaliskuu, 2010, 13:50:21
Jos ei näillä neuvoilla osaa tehdä oikeaa ratkaisua niin ehkä turhaa enempää yrittää valistaa? Jotenkin tähän sopis taas se legendaarinen ANTAA OLLA!!!!
Siis näinhän tässä yksilössä käy, että koriin voi muutoksia tulla, mutta tekniikkaan ei.. ::)
Lainaus käyttäjältä: vase - 07 maaliskuu, 2010, 13:50:21Jos ei näillä neuvoilla osaa tehdä oikeaa ratkaisua niin ehkä turhaa enempää yrittää valistaa? Jotenkin tähän sopis taas se legendaarinen ANTAA OLLA!!!!
Tais olla taas niitä aiheita, missä päätös oli jo tehty ennen aihetta. ;D
Lainaus käyttäjältä: Tem - 04 maaliskuu, 2010, 22:54:57
Vaparin viritys on yhtä noloa ku etuvedolla driftaus.
Itse veekasimiehenä olen eri mieltä. Ihan perus bolt-on peltisarja+vaparisuodatin swäpillä saa pikkulohkoon sen + 40-50 hummaa takapyörille. Eli mitä enemmän koneessa kuutiotuumia, sitä enemmän perusputkistovirit antaa tehoa. Eli jossain Supran kolmelitraisessa kutosessa putkisto- ja hengitysvirien lisätehot jäävät vaatimattomiksi.
Suurempiin tehoihin pitää vapariin sitten vaihtaa portatut kannet, nokka-akseli, venttiilit nostajineen ja jousineen, virtaavampi imusarja ja suurempi läppärunko. Mutta, että nuo jutut toimii, pitää vaihtaa myös putkisto ja ilmanputsarit. Eli kalliiksi tulee ja varsinkin, jos pitää teettää jossain.
Mutta jos vaparisuprasi on vasemmalta ohjattava eikä postiauto, niin minä investoisin ehdottomasti turbotettuun vaihtokoneeseen enkä TT japsimalliin. Käsittääkseni nelossuprassa vasemmalla puolella oleva ratti nostaa hintaa aika paljon. Ja etenkin TT koneella, vaikkakin se on jälkiasennettu.
Lainaus käyttäjältä: Puman - 10 maaliskuu, 2010, 12:31:39
Itse veekasimiehenä olen eri mieltä. Ihan perus bolt-on peltisarja+vaparisuodatin swäpillä saa pikkulohkoon sen + 40-50 hummaa takapyörille. Eli mitä enemmän koneessa kuutiotuumia, sitä enemmän perusputkistovirit antaa tehoa. Eli jossain Supran kolmelitraisessa kutosessa putkisto- ja hengitysvirien lisätehot jäävät vaatimattomiksi.
Suurempiin tehoihin pitää vapariin sitten vaihtaa portatut kannet, nokka-akseli, venttiilit nostajineen ja jousineen, virtaavampi imusarja ja suurempi läppärunko. Mutta, että nuo jutut toimii, pitää vaihtaa myös putkisto ja ilmanputsarit. Eli kalliiksi tulee ja varsinkin, jos pitää teettää jossain.
Tem varmaan lähinnä haki tässä vapari Supran viritystä, toki wanhat jenkki V8:t on ihan eri kategoriassa :)
Lainaus käyttäjältä: peLoGo - 10 maaliskuu, 2010, 12:36:27
Tem varmaan lähinnä haki tässä vapari Supran viritystä, toki wanhat jenkki V8:t on ihan eri kategoriassa :)
Miksei uudetkin veekasit? Neloskorista Supraa itsekin hetken aikoinani harkitsin, mutta vasemmalta ohjattavien eurotuplaturpojen hinnat olivat lähes samassa, kuin 2000-mallin Corvetten, johon sitten päädyin. Koriltaan ihan yhtä hienoja molemmat. Olen omistanut Carlos Sainz Celican ja T-Sport Celican. Jälkimmäisen vaihdoin viimeksimainittuun, mitä kadun vielä tänäkin päivänä, vaikka T-Sport noin 200 heppoineen ihan pirteä olikin,mutta se etuveto. Sen takia MKIV Supra olisi ollut luonnollinen jatke.
Mutta takaisin topiciin. Ainoa asia,mikä saisi minut ostamaan vapari MKIV:n, olisi vasemmanpuoleinen ohjaus. Kumpi on arvokkaampi? Vasenrattinen vapari MKIV vai tuplaturboinen Japsi MKIV? Turbomoottorin vaihto vaparisupraan on kait halvempi ja helpommin toteutettavissa oleva projekti kuin RHD:n oikeapuoleisen ohjauksen siirto vasemmalle puolelle. Eikös joku täällä sellaistakin ole yrittänyt?
Joo noi LSx koneet voi kyllä jättää tässä keskustelussa ihan omaan arvoonsa sillä litratilavuutta niissä on ihan eri tavalla kuin tojotassa ja siten myös tehonlisäykset eri luokkaa. Luukkulamppuisen veten ritariässämäisestä luukista voi toki sitten olla montaa mieltä supraan verratessa, mutta kukin tyylillään. Ei ne rumia ole nekään. Ja ikävä kyllä ahtaminen on myös niissä se järkevin vaihtoehto ja siksi monet tuntuu siihen suuntaan kääntyvän. Katsastusteknisesti toki hankalaa. Olemme kuitenkin empiirisesti todennut, että mustien suprien vauhdissa pysymiseen vaaditaan jälkiahtamista jopa silloin kun kyseessä on isojen poikien 7L malli.
Niin, neloskoppasesta vaparisuprasta tässä aiheessa kait oli kyse? ;D
Vaparin virityskin voi olla vaihtoehto, jos ei tehtaan pojat oo haluttua koria koskaan ahtanu. Jos vaikka sitä 2000 Vetteä sais tehdasahdettuna parin tonnin lisähintaan, ni kyllähän siinäkin vaparin osto ja virittely olis tehoja kaipaavalle iso virhe.
Lainaus käyttäjältä: Puman - 10 maaliskuu, 2010, 13:55:53Turbomoottorin vaihto vaparisupraan on kait halvempi ja helpommin toteutettavissa oleva projekti kuin RHD:n oikeapuoleisen ohjauksen siirto vasemmalle puolelle.
Ei se vähäpäästösen tekniikanvaihtokaan aina niin helppoa oo.. :-\
Lainaus käyttäjältä: Puman - 10 maaliskuu, 2010, 13:55:53
Turbomoottorin vaihto vaparisupraan on kait halvempi ja helpommin toteutettavissa oleva projekti kuin RHD:n oikeapuoleisen ohjauksen siirto vasemmalle puolelle.
Niin, no. TT ja vaparin erot ei taida jäädä pelkästään siihen koneeseen.
Mene ja vaihda vaihdelaatikko, perä, jarrut jne...
no kyllähän toi vaparin perän kuulemma pitäis kestää aika isoillekkin tehoille mut joo kalleimmasta päästä ainakin heti ecu + laatikko vaihtoon. jarruista vaihtoon nyt ei varmaan menis muutako noi satulat.. koko setti mittaristo tietysti maksaa myös aika hyvin :D
Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 10 maaliskuu, 2010, 22:29:31
no kyllähän toi vaparin perän kuulemma pitäis kestää aika isoillekkin tehoille mut joo kalleimmasta päästä ainakin heti ecu + laatikko vaihtoon. jarruista vaihtoon nyt ei varmaan menis muutako noi satulat.. koko setti mittaristo tietysti maksaa myös aika hyvin :D
parempi varmaa ettei kommentoi enempää. jostainhan se on alotettava, kyl itekki junnuna tuli laitettua kaikki massit 87 is sierraan.
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=961622
se on siinä! ;D eikä oo kallis.
Ei helevetti. Äkkiä vois kuvitella, että tulee olemaan honda miesten suosima. Mutta kyllähän tolla vapari supen saa kulkeen ja ne alaväännöt tolla :P-<:
Lainaus käyttäjältä: mazzem - 27 huhtikuu, 2010, 18:04:55
Ei helevetti. Äkkiä vois kuvitella, että tulee olemaan honda miesten suosima. Mutta kyllähän tolla vapari supen saa kulkeen ja ne alaväännöt tolla :P-<:
http://www.youtube.com/watch?v=eSOSJ68xOBA
eikä siinä vielä kaikki. tuolla saa vielä viheltämäänki sen vapari supran. paras kohta 1min 45s kohilla ;)
Lainaus käyttäjältä: Pete - 27 huhtikuu, 2010, 18:15:31
http://www.youtube.com/watch?v=eSOSJ68xOBA
eikä siinä vielä kaikki. tuolla saa vielä viheltämäänki sen vapari supran. paras kohta 1min 45s kohilla ;)
rata alusta suprassa :ohnoes:
Hoho! Jo on taas topicci. Itse olen sitä mieltä, että jos oot kerran sitä turbotekniikkaa tohon tulevaisuudessa laittamassa, niin säästä suosiolla kaikki rahat siihen. Sä et tohon vapariin pikku virityksillä niin paljon saa tehonlisäystä, että se tuntuis edes persdynossa. :toothy10:
Lainaus käyttäjältä: TumppU - 28 huhtikuu, 2010, 11:26:24
Sä et tohon vapariin pikku virityksillä niin paljon saa tehonlisäystä, että se tuntuis edes persdynossa. :toothy10:
EPIC FAIL.
Ilokaasu nopeasti, helposti ja kyllä tuntuu..
116kw 206Nm kaasuilla 222kw 459Nm
Lainaus käyttäjältä: Holset - 28 huhtikuu, 2010, 13:57:41
EPIC FAIL.
Ilokaasu nopeasti, helposti ja kyllä tuntuu..
116kw 206Nm kaasuilla 222kw 459Nm
gas master :thumbsup:
Lainaus käyttäjältä: Holset - 28 huhtikuu, 2010, 13:57:41
EPIC FAIL.
Ilokaasu nopeasti, helposti ja kyllä tuntuu..
106kw 206Nm kaasuilla 222kw 459Nm
No onks tää sit halpa konsti. Senhän piti olla halpa ja helppo.. ::)
Lainaus käyttäjältä: TumppU - 28 huhtikuu, 2010, 17:07:10
No onks tää sit halpa konsti. Senhän piti olla halpa ja helppo.. ::)
Nii ja tiestysti kestää, jos kuskil o vähänkään bensaa suonissa.. ettei joka ilta tarvii olla täyttämäs :D
Lainaus käyttäjältä: TumppU - 28 huhtikuu, 2010, 17:07:10
No onks tää sit halpa konsti. Senhän piti olla halpa ja helppo.. ::)
Setti maksaa 650€
Täyttö n100€
Helppoo on, halpa määräytyy tehon nälän suhteen.. itelle kesäksi tulossa 175hp suutinsarja..
Niin no, vähän veikkaan, että ton hintasta settiä tässä ei varmaan olla hakemassa? ::)
Kyllä vaparillakin voi driftata :)
https://www.facebook.com/BikeRoar/videos/853277521387752/
Niin voikin.
http://youtu.be/Ys2LwSTFhx4
(http://youtu.be/Ys2LwSTFhx4)
Turha nosto ripulipaska-ketjulle.
:icon_rr: