Supra Club Finland

Vierasalue => Yleinen => Aiheen aloitti: Puman - 15 elokuu, 2010, 21:14:49

Otsikko: Toyota MR2 1991-1998
Kirjoitti: Puman - 15 elokuu, 2010, 21:14:49
Hei taas. Kesän mittaan on voimistunut kuume päivittää käyttökiesi hieman sporttisempaan ja näyttävämpään suuntaan, koska mieleni tekisi nauttia urheiluautoilusta myös arkipäivinä eikä vain kesäviikonloppuisin. Corvetten kulutus on mitä on muista maksuista nyt puhumattakaan ja sen takia sillä ajelu on jo ihan taloudellisista syistä vain parin kesäkuukauden herkkua. 

Toyota MR2 1991-1998, eli tuo ns. köyhän miehen 348 olisi juuri passeli tuomaan sportisuutta arkiajoon. Eli onko kenelläkään supristilla kokemusta ko. autosta? Kaikki info olisi tervetullutta.  SCCH muuten hyväksyy Misterin listoileen ainoana Toyotan valmisteena Supran lisäksi. Eli jonkinlainen urheiluauto siis kyseessä.
Otsikko: Vs: Toyota MR2 1991-1998
Kirjoitti: Juuzo - 15 elokuu, 2010, 21:22:55
Lainaus käyttäjältä: Puman - 15 elokuu, 2010, 21:14:49
Hei taas. Kesän mittaan on voimistunut kuume päivittää käyttökiesi hieman sporttisempaan ja näyttävämpään suuntaan, koska mieleni tekisi nauttia urheiluautoilusta myös arkipäivinä eikä vain kesäviikonloppuisin. Corvetten kulutus on mitä on muista maksuista nyt puhumattakaan ja sen takia sillä ajelu on jo ihan taloudellisista syistä vain parin kesäkuukauden herkkua. 

Toyota MR2 1991-1998, eli tuo ns. köyhän miehen 348 olisi juuri passeli tuomaan sportisuutta arkiajoon. Eli onko kenelläkään supristilla kokemusta ko. autosta? Kaikki info olisi tervetullutta.  SCCH muuten hyväksyy Misterin listoileen ainoana Toyotan valmisteena Supran lisäksi. Eli jonkinlainen urheiluauto siis kyseessä.

Hieno pirssi, kunhan hommaat vaan sit luonnollisesti turbo-mallin :)
Otsikko: Vs: Toyota MR2 1991-1998
Kirjoitti: Retjak - 16 elokuu, 2010, 02:07:11
kaverin sanoja lainatakseni, kun ihmettelin sen ympärivuotista Corvettee, oli että "mieti ny, maailman paras talviauto, mikä tossa lasikuitukorissa muka ruostus? Säästän niin monet ruostekorjaukset että ajelen tällä tosi mielelläni talvellakin"
Otsikko: Vs: Toyota MR2 1991-1998
Kirjoitti: snow90 - 18 elokuu, 2010, 00:39:43
On sitä tullut vuoden verran vapari SW20:tä ajeltua. Ei muuta miinusta tule mieleen kuin se surullisenkuuluisa synkro-ongelma. Ja ei sitäkää jos turbomallin hommaat. Suosittelen lämpimästi, varsinkin kun näitä myydään jo liiankin halvalla . Tosin itteä jo pidempään himottanut blacktopin laitto, mut lompakon mielestä ei oo niin tärkeetä.
Otsikko: Vs: Toyota MR2 1991-1998
Kirjoitti: perak - 19 elokuu, 2010, 15:16:02
Lainaus käyttäjältä: snow90 - 18 elokuu, 2010, 00:39:43
On sitä tullut vuoden verran vapari SW20:tä ajeltua. Ei muuta miinusta tule mieleen kuin se surullisenkuuluisa synkro-ongelma. Ja ei sitäkää jos turbomallin hommaat. Suosittelen lämpimästi, varsinkin kun näitä myydään jo liiankin halvalla . Tosin itteä jo pidempään himottanut blacktopin laitto, mut lompakon mielestä ei oo niin tärkeetä.

Taitaa olla synkro-ongelma korjattu rev2:sta eteenpäin eli -92/jotakin kuuta. Hongankolistelijoille saattaa käydä kabiini pieneksi.
Otsikko: Vs: Toyota MR2 1991-1998
Kirjoitti: rämeairo - 19 elokuu, 2010, 23:38:14
ja kyl ne synkrot saa paskaks tost 92 sta... Kerran annat kaverin käydä lenkillä jonka jälkeen ei vaihteet enään menekkään tappelematta paikoilleen... Mut talveks nastat alle ni kyl sil jivasti ajelee talvetkin. Hauska tollasta vasaraa on talvel viedä =) Luistonesto on ISO EI varustelistalla. Se on hengenvaarallinen. Ja tost kuskin pituudest ni itel taitaa olla penkki taka asennos ja pituutta se 184cm. Istun kyl melko pystyssä.

Ostat suoraa +93 JDM turbon tai vasurin johon on swapattu moisen tekniikka. Sillä pääsee orkkis hiluilla jo ohan hauskoihin teholukemiinkin.
Otsikko: Vs: Toyota MR2 1991-1998
Kirjoitti: snow90 - 20 elokuu, 2010, 16:19:01
Sit ois tietty g-limited.