Mitenkäs paljon ihmiset näitä pultattavia spacereita oikein käyttää? Mitä kokemuksia? Kiinnostais saada renkaita vähän ulommaksi.
Lainaus käyttäjältä: Tomppa jza80 - 13 helmikuu, 2012, 07:18:13
Mitenkäs paljon ihmiset näitä pultattavia spacereita oikein käyttää? Mitä kokemuksia? Kiinnostais saada renkaita vähän ulommaksi.
Yleensä yksi per vanne ja kaksi per akselin, montaa noita päälekkäin varmaan kannata laittaa.
Ohuimmissa (15-25mm) limpuissa kannattaa huomioida sopivuus vanteeseen, että vanteen takana on kolot pultin päille, muuten ei sovi paikalleen. (tai pahimmasa tapauksessa jää kantamaan)
Lainaus käyttäjältä: Zoui - 13 helmikuu, 2012, 08:20:27
Yleensä yksi per vanne ja kaksi per akselin, montaa noita päälekkäin varmaan kannata laittaa.
Ai niinku näin vai :D
Eipä oo tullu käytettyä spacereita yhtään mihinkään. Tullu hankittua sopivammat vanteet aina :-)
Eibachin limput on ollu pätevät ihan jokapäiväisessä ajossa noin 3v ajan. 30mm ja 35mm tais olla paksuudet, ja näin paksut meni jo tavallisilla pyöränpulteilla kiinni. Ohkasemmissa tulee ainakin Eibachilla mukana matalalla kannalla olevat pultit. Halvimmat nuo ei ole, olikohan 300-350€ 4kpl.. Mutta ymmärtää hinnan, kun ovat mallikohtaisesti TÜV-hyväksytyt, niin kehtaa pitää leimallakin. Bemarissa siis nämä, vanhempiin ei taida saada muutoskatsastettua edes lapuilla.
Lainaus käyttäjältä: Zoui - 13 helmikuu, 2012, 08:20:27
Yleensä yksi per vanne ja kaksi per akselin, montaa noita päälekkäin varmaan kannata laittaa.
Ohuimmissa (15-25mm) limpuissa kannattaa huomioida sopivuus vanteeseen, että vanteen takana on kolot pultin päille, muuten ei sovi paikalleen. (tai pahimmasa tapauksessa jää kantamaan)
Tähän liittyen, kun vanteet on kahdella eri jaolla (eli vanteissa ei siis koloa adapterin kiinnitys mutterille) niin mikä ratkaisuksi noilla 15mm pultattaville spacereilla? Onko näissä MK4 Suprissa mahdollista helposti vaihtaa pinnapultit pidemmiksi (auto talvisäilytyksessä niin ei pääse tarkastamaan). Osaako joku sanoa/linkkata sopivan tyypin/mallin (takaa päin lyötävä vai edestä kierrettävä) ja pituuden?
Lainaus käyttäjältä: Teme82 - 12 marraskuu, 2014, 11:57:30
Tähän liittyen, kun vanteet on kahdella eri jaolla (eli vanteissa ei siis koloa adapterin kiinnitys mutterille) niin mikä ratkaisuksi noilla 15mm pultattaville spacereilla? Onko näissä MK4 Suprissa mahdollista helposti vaihtaa pinnapultit pidemmiksi (auto talvisäilytyksessä niin ei pääse tarkastamaan). Osaako joku sanoa/linkkata sopivan tyypin/mallin (takaa päin lyötävä vai edestä kierrettävä) ja pituuden?
Eteen helppo vaihtaa, on vain prässätty kiinni. Itse vaihtelin spacerien takia juurikin pidemmät. Vanhat naputtelee irti ja uudet tilalle.
Taakse sitten työläämmät kun käsijarrut yms. pitää purkaa.
Laitetaanpa nyt tänne vaikka ei ihan aiheessa olekaan..
Onko kokemuksia miten MK4 Supraan passaa 18x9 ET40 vanteet.
D2 alusta löytyy säädöillä. Enemmän kiinnostaa tuo ET että miten pyörät asettuu alle ja tarvitseeko spacerit että sopii alle?
Lainaus käyttäjältä: Katu Japi - 27 marraskuu, 2014, 14:36:52
Laitetaanpa nyt tänne vaikka ei ihan aiheessa olekaan..
Onko kokemuksia miten MK4 Supraan passaa 18x9 ET40 vanteet.
D2 alusta löytyy säädöillä. Enemmän kiinnostaa tuo ET että miten pyörät asettuu alle ja tarvitseeko spacerit että sopii alle?
Tuolla et:llä takaa jää vähä kaarien sisään, ja edestä menee kohilleen.