Pultattavat spacerit?

Aloittaja Tomppa jza80, 13 helmikuu, 2012, 07:18:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tomppa jza80

Mitenkäs paljon ihmiset näitä pultattavia spacereita oikein käyttää? Mitä kokemuksia? Kiinnostais saada renkaita vähän ulommaksi.

Zoui

Lainaus käyttäjältä: Tomppa jza80 - 13 helmikuu, 2012, 07:18:13
Mitenkäs paljon ihmiset näitä pultattavia spacereita oikein käyttää? Mitä kokemuksia? Kiinnostais saada renkaita vähän ulommaksi.

Yleensä yksi per vanne ja kaksi per akselin, montaa noita päälekkäin varmaan kannata laittaa.

Ohuimmissa (15-25mm) limpuissa kannattaa huomioida sopivuus vanteeseen, että vanteen takana on kolot pultin päille, muuten ei sovi paikalleen. (tai pahimmasa tapauksessa jää kantamaan)

Kristian

Lainaus käyttäjältä: Zoui - 13 helmikuu, 2012, 08:20:27
Yleensä yksi per vanne ja kaksi per akselin, montaa noita päälekkäin varmaan kannata laittaa.

Ai niinku näin vai :D

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Eipä oo tullu käytettyä spacereita yhtään mihinkään. Tullu hankittua sopivammat vanteet aina :-)
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

coren

Eibachin limput on ollu pätevät ihan jokapäiväisessä ajossa noin 3v ajan. 30mm ja 35mm tais olla paksuudet, ja näin paksut meni jo tavallisilla pyöränpulteilla kiinni. Ohkasemmissa tulee ainakin Eibachilla mukana matalalla kannalla olevat pultit. Halvimmat nuo ei ole, olikohan 300-350€ 4kpl.. Mutta ymmärtää hinnan, kun ovat mallikohtaisesti TÜV-hyväksytyt, niin kehtaa pitää leimallakin. Bemarissa siis nämä, vanhempiin ei taida saada muutoskatsastettua edes lapuilla.
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

Teme82

Lainaus käyttäjältä: Zoui - 13 helmikuu, 2012, 08:20:27
Yleensä yksi per vanne ja kaksi per akselin, montaa noita päälekkäin varmaan kannata laittaa.

Ohuimmissa (15-25mm) limpuissa kannattaa huomioida sopivuus vanteeseen, että vanteen takana on kolot pultin päille, muuten ei sovi paikalleen. (tai pahimmasa tapauksessa jää kantamaan)

Tähän liittyen, kun vanteet on kahdella eri jaolla (eli vanteissa ei siis koloa adapterin kiinnitys mutterille) niin mikä ratkaisuksi noilla 15mm pultattaville spacereilla? Onko näissä MK4 Suprissa mahdollista helposti vaihtaa pinnapultit pidemmiksi (auto talvisäilytyksessä niin ei pääse tarkastamaan). Osaako joku sanoa/linkkata sopivan tyypin/mallin (takaa päin lyötävä vai edestä kierrettävä) ja pituuden?

laamaporo

Lainaus käyttäjältä: Teme82 - 12 marraskuu, 2014, 11:57:30
Tähän liittyen, kun vanteet on kahdella eri jaolla (eli vanteissa ei siis koloa adapterin kiinnitys mutterille) niin mikä ratkaisuksi noilla 15mm pultattaville spacereilla? Onko näissä MK4 Suprissa mahdollista helposti vaihtaa pinnapultit pidemmiksi (auto talvisäilytyksessä niin ei pääse tarkastamaan). Osaako joku sanoa/linkkata sopivan tyypin/mallin (takaa päin lyötävä vai edestä kierrettävä) ja pituuden?

Eteen helppo vaihtaa, on vain prässätty kiinni. Itse vaihtelin spacerien takia juurikin pidemmät. Vanhat naputtelee irti ja uudet tilalle.

Taakse sitten työläämmät kun käsijarrut yms. pitää purkaa.

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1988 Toyota Supra Turbo MKIII 5spd Eurospec
2012 BMW M550d


Katu Japi

Laitetaanpa nyt tänne vaikka ei ihan aiheessa olekaan..

Onko kokemuksia miten MK4 Supraan passaa 18x9 ET40 vanteet.
D2 alusta löytyy säädöillä. Enemmän kiinnostaa tuo ET että miten pyörät asettuu alle ja tarvitseeko spacerit että sopii alle?
_______________________________________



_______________________________________

Supra 3.0i 2JZ-GE

BlackSupra

Lainaus käyttäjältä: Katu Japi - 27 marraskuu, 2014, 14:36:52
Laitetaanpa nyt tänne vaikka ei ihan aiheessa olekaan..

Onko kokemuksia miten MK4 Supraan passaa 18x9 ET40 vanteet.
D2 alusta löytyy säädöillä. Enemmän kiinnostaa tuo ET että miten pyörät asettuu alle ja tarvitseeko spacerit että sopii alle?

Tuolla et:llä takaa jää vähä kaarien sisään, ja edestä menee kohilleen.
Lexus IS 220d -10