Supra Club Finland

Vierasalue => Yleinen => Aiheen aloitti: jutolo - 15 lokakuu, 2006, 13:25:44

Otsikko: mr2 sw20 3s-ge -> 3s-gte
Kirjoitti: jutolo - 15 lokakuu, 2006, 13:25:44
 Elikkä kysymys selvinnee otsikosta. Haulla en oikeen tuosta muutoskatsastus hommasta löytänyt mitään. Eli jos ajatellaan että ostan turbo mr2 raakaperän kaikkine rojuineen ja nakkaan tuohon, miten katsastus?, eli sinä joka homman olet tehnyt, kerro kokemukset.

Kiitos.
Otsikko: Re: mr2 sw20 3s-ge -> 3s-gte
Kirjoitti: vipu83 - 31 lokakuu, 2006, 13:11:06
muutoskatsastuksessa ei pitäis olla ongelmia...toytotalta vaan vastaavuus todistukset mallisarjan turbosta...katti pitänee olla paikoillaan mut sielhän se on on jo vakiona..toinen vaihtoehto on että haet teholapun +25% siihen 116kw:eeseen ja sanot että ahdoit alkuperäisen koneen...ja katti on pakko olla silloinkin...en ole kyllä varmistanut miten ed. tapa käytännös onnistuisi...itsellä on kanssa muutoskatsastus tekemättä...vielä....mutta prosenttit riittää joka tapauksessa...jarruista mulla ei ole hajua mutta siitä raakaperästähän saat täyd.tolpat...
Otsikko: Re: mr2 sw20 3s-ge -> 3s-gte
Kirjoitti: ast - 31 lokakuu, 2006, 16:21:57
Jarrut on samat saman vuosimallin vaparissa ja turbossa.
Otsikko: Re: mr2 sw20 3s-ge -> 3s-gte
Kirjoitti: duke - 31 lokakuu, 2006, 16:46:46
tojota ei ole halukas antamaan vastaavuustodistusta varsinkaan japanin tuontiautoon tekniikasta epäilen samaa.vähäpäästöisen ahtaminen ei onnistu ilman mittausta joten kone kannattas ehtii suomi autosta silloin toyotalta saa tarvittavat paperit ehkä jopa todistuksen että alustan osat ovat samanlaiset.
Otsikko: Re: mr2 sw20 3s-ge -> 3s-gte
Kirjoitti: Tem - 31 lokakuu, 2006, 22:32:04
Lainaus käyttäjältä: duke - 31 lokakuu, 2006, 16:46:46kone kannattas ehtii suomi autosta

Hankalampi homma, kun ei tuota koskaan myyty Suomessa ahdettuna.
Otsikko: Re: mr2 sw20 3s-ge -> 3s-gte
Kirjoitti: Juipe - 31 lokakuu, 2006, 22:51:41
Mutta jos kone esim. gt4 celicasta -> päästölaput löytyy.
Otsikko: Re: mr2 sw20 3s-ge -> 3s-gte
Kirjoitti: Tem - 01 marraskuu, 2006, 07:15:48
Lainaus käyttäjältä: Juipe - 31 lokakuu, 2006, 22:51:41Mutta jos kone esim. gt4 celicasta -> päästölaput löytyy.

Onnistuukos tosiaan noin helpolla?

Toisessa mallissa kun tuli kyseltyä vastaavia, niin tuli aika tyly tuomio, että sitten pitää ottaa kaikki päästöihin vaikuttavat vermeet siitä sellaisenaan. Pakoputkistoa myöden, pelkkä katti ei piisannut. :-\

Jos jossain saa leiman pelkälle koneellekin, niin sittenhän tuo on helppo juttu. 8)
Otsikko: Re: mr2 sw20 3s-ge -> 3s-gte
Kirjoitti: Juipe - 01 marraskuu, 2006, 11:39:35
Onhan noita suomessa saatu leimattua, joten luulisi olevan mahdollista. Tuskin tuon tehneet on ainakaan vieneet sitä vtt mittauksiin omavalmisteena... Konttoreita kun on tunnetusti niin monenlaisia, toisaalla saavat heti näppyjä kun mainitsee sanan moottorin muutoskatsastus, toiset taas neuvovat mitä pitää tehdä että leima tulee.
Otsikko: Re: mr2 sw20 3s-ge -> 3s-gte
Kirjoitti: vipu83 - 01 marraskuu, 2006, 11:41:55
vai jarrut on samat...hyvä juttu...vähän uskalsin sitä toivoakin kun aika järeät on noi vaparin jarrut...voipi olla et ongelmia tulee leiman kanssa...lähipäivinä pitäis lähteä onnea koittamaan...kun auto on myynnissä ja ei ketään halua muutoskatsastamatonta
Otsikko: Re: mr2 sw20 3s-ge -> 3s-gte
Kirjoitti: duke - 01 marraskuu, 2006, 16:34:17
ikinä ei pidä verrata että kun joku muu on saanut autoonsa jonkun muutoksen läpi kun koko laki on niin tulkinnan varainen että sen voi käsittää niin monella eri tavalla joka laite on yksilökohtainen vaikka näin ei pitäisi olla..suosittelen käymään vaikka viidellä konttorilla ja eniten asiasta kiinnostunut ja eikun sinne.akea ei pidä sotkea mihinkään ei etes soittaa sinne..kehtaisko joku laittaa mr:än vaparijarrujen kuvan vertaan omasta onko ne jarrut todella samanlaiset.