mr2 sw20 3s-ge -> 3s-gte

Aloittaja jutolo, 15 lokakuu, 2006, 13:25:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jutolo

 Elikkä kysymys selvinnee otsikosta. Haulla en oikeen tuosta muutoskatsastus hommasta löytänyt mitään. Eli jos ajatellaan että ostan turbo mr2 raakaperän kaikkine rojuineen ja nakkaan tuohon, miten katsastus?, eli sinä joka homman olet tehnyt, kerro kokemukset.

Kiitos.

vipu83

muutoskatsastuksessa ei pitäis olla ongelmia...toytotalta vaan vastaavuus todistukset mallisarjan turbosta...katti pitänee olla paikoillaan mut sielhän se on on jo vakiona..toinen vaihtoehto on että haet teholapun +25% siihen 116kw:eeseen ja sanot että ahdoit alkuperäisen koneen...ja katti on pakko olla silloinkin...en ole kyllä varmistanut miten ed. tapa käytännös onnistuisi...itsellä on kanssa muutoskatsastus tekemättä...vielä....mutta prosenttit riittää joka tapauksessa...jarruista mulla ei ole hajua mutta siitä raakaperästähän saat täyd.tolpat...

ast

Jarrut on samat saman vuosimallin vaparissa ja turbossa.

duke

tojota ei ole halukas antamaan vastaavuustodistusta varsinkaan japanin tuontiautoon tekniikasta epäilen samaa.vähäpäästöisen ahtaminen ei onnistu ilman mittausta joten kone kannattas ehtii suomi autosta silloin toyotalta saa tarvittavat paperit ehkä jopa todistuksen että alustan osat ovat samanlaiset.

Tem

Lainaus käyttäjältä: duke - 31 lokakuu, 2006, 16:46:46kone kannattas ehtii suomi autosta

Hankalampi homma, kun ei tuota koskaan myyty Suomessa ahdettuna.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Juipe

Mutta jos kone esim. gt4 celicasta -> päästölaput löytyy.
Juha M

Tem

Lainaus käyttäjältä: Juipe - 31 lokakuu, 2006, 22:51:41Mutta jos kone esim. gt4 celicasta -> päästölaput löytyy.

Onnistuukos tosiaan noin helpolla?

Toisessa mallissa kun tuli kyseltyä vastaavia, niin tuli aika tyly tuomio, että sitten pitää ottaa kaikki päästöihin vaikuttavat vermeet siitä sellaisenaan. Pakoputkistoa myöden, pelkkä katti ei piisannut. :-\

Jos jossain saa leiman pelkälle koneellekin, niin sittenhän tuo on helppo juttu. 8)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Juipe

Onhan noita suomessa saatu leimattua, joten luulisi olevan mahdollista. Tuskin tuon tehneet on ainakaan vieneet sitä vtt mittauksiin omavalmisteena... Konttoreita kun on tunnetusti niin monenlaisia, toisaalla saavat heti näppyjä kun mainitsee sanan moottorin muutoskatsastus, toiset taas neuvovat mitä pitää tehdä että leima tulee.
Juha M

vipu83

vai jarrut on samat...hyvä juttu...vähän uskalsin sitä toivoakin kun aika järeät on noi vaparin jarrut...voipi olla et ongelmia tulee leiman kanssa...lähipäivinä pitäis lähteä onnea koittamaan...kun auto on myynnissä ja ei ketään halua muutoskatsastamatonta

duke

ikinä ei pidä verrata että kun joku muu on saanut autoonsa jonkun muutoksen läpi kun koko laki on niin tulkinnan varainen että sen voi käsittää niin monella eri tavalla joka laite on yksilökohtainen vaikka näin ei pitäisi olla..suosittelen käymään vaikka viidellä konttorilla ja eniten asiasta kiinnostunut ja eikun sinne.akea ei pidä sotkea mihinkään ei etes soittaa sinne..kehtaisko joku laittaa mr:än vaparijarrujen kuvan vertaan omasta onko ne jarrut todella samanlaiset.