Foorumin keskustelujen taso ja kiinnostavuus

Aloittaja nr000001, 11 joulukuu, 2009, 10:29:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

nr000001

Mielestäni (omassa ahdas maailmani) foorumin keskustelujen sisältö ja taso on enimmäkseen roskakorin tasolla. Kiinnostavammat aiheet harrasteautoihimme liittyen löytyvätkin aivan muualta. Syitä roskakori-ilmiöön lienevät:

1) Foorumilla on paljon roskaa, joka ei liity harrasteautoihimme (offtopic)
2) Sisällön jaottelu ei ole ilmeisesti kovin onnistunut, sillä käyttäjät eivät osaa postata oikeisiin otsikoihin
3) Ajoittain väljä linja moderoinnissa
4) Herran ja naapurin pelko (lue: kiinnostavia projekteja ei kukaan kirjoita tälle foorumille viranomaispelossaan)
5) Ulkomaiset foorumit ovat sisällöltään parempia ja yhteisöjen jäsenet asiantuntevampia sekä hyviä kirjoittajia

Jotta sisällöstä saisi kiinnostavampaa, vaatinee yhteisö pienen remontin. Vaihtoehtoja ovat mm.

1) Sisällön rakenteen uudistaminen vastaamaan paremmin yhteisön tarpeita
2) Tehokkaampi moderointi ja kirjoittajille
3) Selkeät suljetut ja kontrolloidut osiot projektikertomuksia varten joko muodollisella euromääräisellä kynnyksellä tai suosittelumenetelmällä

Kirjoitin tämän nyt tänne kaikkien nähtäville, enkä ylläpidon osioihin, koska yhteisö tuottaa sisällön ja tekee päätöksiä. Koetko, että foorumi on tällaisena riittävä tai parasta vastinetta rahalle?

Ystävällisesti,

/nr0...01

Ja niin, Apetit-tuoteperheessä on sopivan kokoisia jäähernepusseja.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Hencca

Tätä itsekkin joskus pohtineena, jotainhan tälle voorumille vois tehä, koska todellakin kaikki kiinnostava taitaa löytyä enimmäkseen ainakin itseäni ajatellen tuolta ulkomaailman mkIV sivustoilta, koska siellähän ne tosi auton tuunaajat ovat ilmeisestikki, mutta, onhan täällä edustettuna muutkin autot kuin suprat. Ja myönnän ainakin itse heittävän jonkun verran ot paskaa joka paikkaan.

Mutta noista ois hyvä alottaa

"Jotta sisällöstä saisi kiinnostavampaa, vaatinee yhteisö pienen remontin. Vaihtoehtoja ovat mm.

1) Sisällön rakenteen uudistaminen vastaamaan paremmin yhteisön tarpeita
2) Tehokkaampi moderointi ja kirjoittajille
3) Selkeät suljetut ja kontrolloidut osiot projektikertomuksia varten joko muodollisella euromääräisellä kynnyksellä tai suosittelumenetelmällä"   Vai lohkastaanko voorumilta mkIV.fi erikseen?  :icon_rr:

Mutta nyt ilmeisesti hyvä foorumin käyttäjillä vaikuttaa sisältöön ja siihen miltä tää foorumi näyttää omissa ja muiden silmissä.

-H
Supra 3.0 TT -93 TokyoStreetDrfitBatMobileTupperwareAinavaiheessaJneJne...
http://www.madmotors.co.uk/ Car Of The Month--> December `09
http://www.madmotors.co.uk/catalog/cotm-henri-kuntsi-matt-black-toyota-supra-p-25283.html

vase

Ei täällä tosiaan hirveästi kiinnostavaa luettavaa ole, mutta harvoilla muillakaan suomalaisilla merkki/malli forumeilla hirveesti antoisaa luettavaa on. Täällä tulee lähinnä mkiv osio katseltua jos sinne ois joku kysymys tullut mihin osaisi jopa jotain järkevää vastata. :)

Projekteista kertomisen kynnys lienee juuri tuo viranomaisen pelko, johon suljetut alueet auttavat omalla osallaan. Jäsenmaksu ei kuitenkaan mielestäni tähän auta sillä se on usein muodollinen kymppi pari. Itse olen silllä kannalla, että pieni yleinen osio mihin renkaanpotkijat voivat kysymyksiään huudella ja loput suljetuiksi autojäsenille.

Niin ja 2JZGTE omistajille tietysti oma ekslusiivinen alue.  ;D

Hencca

#3
Lainaus käyttäjältä: vase - 11 joulukuu, 2009, 10:46:59
Ei täällä tosiaan hirveästi kiinnostavaa luettavaa ole, mutta harvoilla muillakaan suomalaisilla merkki/malli forumeilla hirveesti antoisaa luettavaa on. Täällä tulee lähinnä mkiv osio katseltua jos sinne ois joku kysymys tullut mihin osaisi jopa jotain järkevää vastata. :)

Projekteista kertomisen kynnys lienee juuri tuo viranomaisen pelko, johon suljetut alueet auttavat omalla osallaan. Jäsenmaksu ei kuitenkaan mielestäni tähän auta sillä se on usein muodollinen kymppi pari. Itse olen silllä kannalla, että pieni yleinen osio mihin renkaanpotkijat voivat kysymyksiään huudella ja loput suljetuiksi autojäsenille.

Niin ja 2JZGTE omistajille tietysti oma ekslusiivinen alue.  ;D

samaa mieltä asioista. tosin, mitään järkevää en mihinkää vastaa.

ja joo, miittiä sais olla useemmin, ainakin oli niin hyvä reissu ku neloset kokoontu.
Supra 3.0 TT -93 TokyoStreetDrfitBatMobileTupperwareAinavaiheessaJneJne...
http://www.madmotors.co.uk/ Car Of The Month--> December `09
http://www.madmotors.co.uk/catalog/cotm-henri-kuntsi-matt-black-toyota-supra-p-25283.html

nr000001

Yhteisön toimintaan kuuluvat tietysti myös tapaamiset, joten niitä ei tule väheksyä. Ehdottaisin seuraavaa muutosta ajatustasolla:

Suljetut osiot:

1) Yleinen osio (sis. miitit ja muut löpinät)
2) Suprat MkI-IV (omistajille)
3) Tekniikat 7M, 1JZ, 2JZ (ko. tekniikan sisältävän korin omistajille)

Yleiset ja muut aiheet rajatummin. Autojäsenkäytäntöön pientä muutosta siten, että kun ajoneuvosta luopuu -> kick. Tosin hankalahko ylläpitää käytännössä.

Avoimiin MkI-IV FAQ + "ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä"-alue.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Krister

#5
Automallien alakategorioita on mielestäni liikaa viestimäärään nähden. Yhdelle automallille max kaksi aluetta tai jopa yksi voisi riittää vrt. supraforums.com

Virittämiselle voisi olla kokonaan yksi yhteinen alue koska se voi koskea montaa eri mallia, esim nokka-akseleista puhuminen, turbo mitoitus yms..

Maksu tuskin tuo helpotusta tuohon projektithreadien määrään, eipä niitä ole muillakaan julkisilla merkkiforumeilla pahemmin ellei jäsenmäärä ole todella iso, esim BTCF. Projektit kuitenkin suljetulle osiolle ja se voisi korvata tuon tallin ja autogallerian kokonaan. Nyt nuo kolme ovat turhan samanlaisia.

Nortti

Mun puolesta voisin hyvin olla vuoden jäsenmaksu vaikka 20€.  Uskon,että silläkin saatasiin karsittua turhia paskan kirjoittajia pois. Jäsenmaksu rahoilla taas voitaisiin kehittaa foorumia yms.

Esim. Fintoys pelaa mielestäni oikein hyvin. Ainut paikka missä on turhaa kirjoittelua on ilmainen vieraspuoli

SEPI

mun on huono puhua, kun olen yks pahimmista ot puhujista...

Kuitenkin mielipiteeni olisi seuraava:

- Vain "yleistä keskustelua" alue kaikkien nähtäväks, jossa vois olla joku kysymys osio esim. kysy supraclubfinlandilta. Johon siis ulko puoliset voisivat laittaa auton hankintaa tai muuhun liityviä kysymyksiä. Ja jos tulis typeriä kysymyksiä modet ei epäröis puuttua. Ja kaikki muu autojäsenille.

- Galleria ja talli yhteen, joka vois sisältää myös projektit.

- Ice vois pysyä.

- Yks Moottori ja tekniikka osio. Joka siis sisältäis kaikki tekniikat. Ala otsikkoina esim. 1jz, 2jz, 7m-gte, 3s-gte ja vapaasti hengittävät jne.

- Yks "Kori, alusta, voimansiirto sekä jarrut", jossa vois olla automalleille omat ala otsikot.

- Tapahtumat omanaan.

- Suprille oma osio, miten sitten kukin haluaa, eli vain mk4? tai ala otsikkoina kaikki suprat...

Itsellä tuskin suurempaa sana valtaa, mutta ehdotus varmaan löytyy jokaiselta.

Hyvä, että on herätty :icon_salut:



Tem

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 11 joulukuu, 2009, 10:29:25Mielestäni (omassa ahdas maailmani) foorumin keskustelujen sisältö ja taso on enimmäkseen roskakorin tasolla. Kiinnostavammat aiheet harrasteautoihimme liittyen löytyvätkin aivan muualta. Syitä roskakori-ilmiöön lienevät:

Niinhän tuo menee.. Vastailen muiden vastauksia lukematta, eli saattaa tulla päällekkäisyyksiäkin.


Lainaa1) Foorumilla on paljon roskaa, joka ei liity harrasteautoihimme (offtopic)
2) Sisällön jaottelu ei ole ilmeisesti kovin onnistunut, sillä käyttäjät eivät osaa postata oikeisiin otsikoihin
3) Ajoittain väljä linja moderoinnissa
4) Herran ja naapurin pelko (lue: kiinnostavia projekteja ei kukaan kirjoita tälle foorumille viranomaispelossaan)
5) Ulkomaiset foorumit ovat sisällöltään parempia ja yhteisöjen jäsenet asiantuntevampia sekä hyviä kirjoittajia

1) Offtopikki on ihan hyvä olla olemassa alueena, menee helpommin se turha jauhaminen sinne, eikä pikkuhiljaa joka aiheeseen. Porukalla on kuitenkin tarve heitellä niitä hassuja linkkejä foorumeille ja sitten ne on asia-aiheiden joukossa, jossei tuollaista paikkaa ole. Antaa olla vaan. Asia-aiheista ne vois kyllä siivota pois samantien..

2) Onhan se tosiaan vähän outo, ei itsekään aina tiedä minne pitäisi postata, vaikka yrittääkin miettiä..

3) Nojoo, ei se natsimeininkikään mitään pelasta. Moni aktiivisesti moderoitu foorumi on tylsä, kun taas nollamoderoinnilla menevät on ihan toimivia. Enemmän toi on ehkä kiinni porukasta, ku modeista.

4) Noinhan se menee. Mitä kiinnostavampi projekti, sitä varmemmin siitä ei kerrota kaikille. Ei edes kaikille rekisteröityneille autojäsenille.

5) No varmasti. Mutta ei se estä suomifoorumin menestymistä, jos vaan muuten hommat osuu kohilleen.


Lainaa1) Sisällön rakenteen uudistaminen vastaamaan paremmin yhteisön tarpeita
2) Tehokkaampi moderointi ja kirjoittajille
3) Selkeät suljetut ja kontrolloidut osiot projektikertomuksia varten joko muodollisella euromääräisellä kynnyksellä tai suosittelumenetelmällä

Ykkönen ois plussaa, kakkonen ei ehkä niin iso juttu kuitenkaan ja kolmonen toimii varmasti, mutta tuskin rahaa vastaan muodostuu kovinkaan suosituksi. Suljettu alue, minne pääsee vain "sisäpiirin" kutsusta toimii lähes joka paikassa, varmasti täälläkin. Haittana siinä on tietty se, että sitten sinne kaikille näkyvälle alueelle ei välttämättä tule niinkään paljon asiaa mitä nyt. Toimii nykyjengillä, mutta uutta porukkaa voi tulla nihkeästi, jos ei nyyppä näe mitään kiinnostavaa.


LainaaKoetko, että foorumi on tällaisena riittävä tai parasta vastinetta rahalle?

Onhan tää hyvinkin ei minkään arvoinen.. ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


nr000001

1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Tem

Lainaus käyttäjältä: Hencca - 11 joulukuu, 2009, 10:38:28Vai lohkastaanko voorumilta mkIV.fi erikseen?  :icon_rr:

Mitä pienemmästä automäärästä on kyse, sitä turhempia tollaset on. Joku jaksaa vetää aikansa, sitten se vaihtaa autoa ja koko sivusto häviää. Käynyt tässä maassa jo niin monta kertaa ennenkin. :-\


Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 11 joulukuu, 2009, 11:00:47
1) Yleinen osio (sis. miitit ja muut löpinät)
2) Suprat MkI-IV (omistajille)
3) Tekniikat 7M, 1JZ, 2JZ (ko. tekniikan sisältävän korin omistajille)

Lainaus käyttäjältä: Krister - 11 joulukuu, 2009, 11:04:00Virittämiselle voisi olla kokonaan yksi yhteinen alue koska se voi koskea montaa eri mallia, esim nokka-akseleista puhuminen, turbo mitoitus yms..

Vai voisiko jopa ajatella, ettei olisi niitä autokohtaisia osioita? Kristerin mainitsemat nokat ja ahtimet on tosiaan se ja sama korista riippumatta. Niin on oikeastaan kaikki virihomma. Ja samalla tavalla ne renkaat, vanteet ja koilarien säädötkin on aika koppariippumatonta kamaa. Saati sitten joku poppikonemaailma hälyttimineen. Lasikuitukin asentuu ihan samalla tavalla joka koppaan.

Pitkälti tietty makuasia, mutta enemmän toi tuntuu aiheuttavan juttua ku jokasen korin eristys omaan nurkkaansa. Tietävää harrastajaa on kuitenkin paljon, mutta harva jaksaa lueskella alueita, missä ei periaatteessa ole mitään itseä koskevaa, eikä sitten tule vastailtuakaan ihan yleisiin aiheisiin, mihin osaisi postailla arvokastakin tietoa. :-\
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


mazzem

Tuo automalli osioden pois jättö kuulostaa järkevältä ja simppelimmältä ku malleja on kuitenki aika paljo ja samoja tekniikoita on paljon eri koreissa. Ja ei se nyt mahottomalta kuulosta, että ois joku jäsenmaksu, jos sillä kerhon toimintaa ja näkyvyyttä sais parannettua.
Jo vaan sano rengit päissään, eikä ne paljo muuta sanonukkaan.

Toyota Soarer JZZ30 -92
Opel Omega B1 caravan -94
VW Transporter 2.4d -94

Marko (FrzOne)

Lainaus käyttäjältä: mazzem - 11 joulukuu, 2009, 14:48:59
Tuo automalli osioden pois jättö kuulostaa järkevältä ja simppelimmältä ku malleja on kuitenki aika paljo ja samoja tekniikoita on paljon eri koreissa. Ja ei se nyt mahottomalta kuulosta, että ois joku jäsenmaksu, jos sillä kerhon toimintaa ja näkyvyyttä sais parannettua.

Vahvasti samoilla linjoilla, kerhon autokanta on kuitenkin loppu peleissä niin pieni että kaikki sopii hyvin samaan osioon.
Kerhomaksu ok, toki johonkin yhteishyvään se pitää käyttää ?
- Se mitään nakuta .... -

TiNppa

Joo hyvänä esimerkkinä turhasta paskasta on esim. tuo sorkkutopikki. Enkä sano että itse en kirjottas turhaa.
Ja muutenkin yleisesti mitä tulee äidinkieleen niin voisi edes kerran lukea sen oman tuotoksen läpi ennenku tänne mitätahansa siansaksaa laittaa. Ja sitten vielä yksi. Se että jos kirjoitat mielipiteesi,
täytyy ensin pyydellä helvetisti anteeksi ettei kukaan vaan ime sitä apetit hernepussia nenään ja ala mököttämään. Turhaan täällä foorumilla toisiamme sätitään ja haukutaan, keskitytään olennaiseen.

Mielestäni maksu+autojäsenyys, muuten joku yleinen osio.. Jos et maksa et myös ole autojäsen, näin tulisi vähän karsittua porukkaa vuotuisesti. Eli ei jäisi niitä roikkujia joilla on joskus ollu autojäsenyyteen edellytettävä kulkine.
Tällähetkellä rahallensa ei saa vastinetta, eikä kiinnosta tehä projektia rosvojen osalistaksi. Mutta parempaan suuntaan ollaan jo tämän topikin ansiosta menossa, kiitokset nr000001:lle!
JZZ30 -94

Retjak

hyvinhän riittäisi seuraavan kaltainen jaottelu:

Yleinen (kaikille nähtäväks, ns. pölhöt kysyy hullut vastaa)

Vapaastihönkivätekniikka (GE-koneet)

Jousitus/jarrut (Yleispätevä)

Ahdettutekniikka (GTE- ja GZE-koneet)

Ulkokuoren töning (lasikuitujen hieromiset, eri puskureiden ja spoilereiden perään haikailut)

sisusta/johdotukset/mega-audio (hifistit+ sisustan purkajat ja penkkien vaihtajat ym)

miitit

myydään ostetaan

OFFTOPIC



Ja näiden otsikkojen alle suoraan eri aiheita, eikä tämmöstä polveilevaa trokeeta mikä tämä nyt on. Ideoita?
Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

BlackSupra

Lainaus käyttäjältä: TiNppa - 11 joulukuu, 2009, 15:46:57
Joo hyvänä esimerkkinä turhasta paskasta on esim. tuo sorkkutopikki.

Se on kyl aiva perseestä/turha  :pottytrain2:
Lexus IS 220d -10

Tem

#16
Lainaus käyttäjältä: Retjak - 11 joulukuu, 2009, 16:05:02
Vapaastihönkivätekniikka (GE-koneet)

Onhan kerhokalustossa toki ainakin FE, E, G, B ja kansikirjaimettomiakin vapareita. :) Varmaan montaa muutakin yhdistelmää..

GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Retjak

Lainaus käyttäjältä: Tem - 11 joulukuu, 2009, 16:35:45
Onhan kerhokalustossa toki ainakin FE, E, G, B ja kansikirjaimettomiakin vapareita. :) Varmaan montaa muutakin yhdistelmää..

erittäin hyvä esimerkki tästä offtopikista. Ajatus meni kuitenkin läpi,vaikka lukikin vain GE eikä kaikkia muita.
Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

suprasami

voiko tästä järjestää jonkunlaisen kyselyn, kuka maksaisi jäsenmaksun? onko halukkaita ylläpitäjiksi?  onko vaikea muuttaa jäsenmaksupohjaiseksi tätä klubia?  en tiedä siksi kysyn. itse maksaisin jäsenmaksun jos siitä on hyötyä. esim. jonkun tuetun tapahtuman varmasti pystyisi järjestämään.
supra mk3 -89, corona mk2 -71

vase

Supraclub kuitenkin klubin nimi niin soisin ehkä 2jz:lle ja 7M:lle omat alueet.

2jz
7M
loput koneet  ;D
projektit osio
vasen "suprasian elämää" palsta

Hencca

Lainaus käyttäjältä: vase - 11 joulukuu, 2009, 17:14:12
Supraclub kuitenkin klubin nimi niin soisin ehkä 2jz:lle ja 7M:lle omat alueet.

2jz
7M
loput koneet  ;D
projektit osio
vasen "suprasian elämää" palsta

nii, onhan tää supra clubi, itekki sitä miettiny, et eikö kuitenki kolmosille ja nelosille omat alueet. ja ikävä kyllä, suprasian elämässä on kyl joitakin mielenkiintosia asioita.  :whip2:
Supra 3.0 TT -93 TokyoStreetDrfitBatMobileTupperwareAinavaiheessaJneJne...
http://www.madmotors.co.uk/ Car Of The Month--> December `09
http://www.madmotors.co.uk/catalog/cotm-henri-kuntsi-matt-black-toyota-supra-p-25283.html

Tem

Totta tuokin, nimen takia moni ei-supralainen ei jaksa edes innostua tästä paikasta. Liekö sitten järkevämpää nostaa suprat jalustalle, muuttaa nimeksi joku tojosportit, tai jotain siitä välistä. Sen vertaa samoja noi kuitenkin on, luki persuksessa sitten Supra tai ei, että turha kai niitä muita on pyrkiä pois ajamaan. ;D Ite ainakin näkisin järkevämpänä enemmänkin koittaa saada tänne lisää eri mallien harrastajia, kun keskittyä Supriin, vaikka niitä itellä pari onkin. :-\

Mulle toi nimi on se ja sama, mut yllättävän monelle se tuntuu olevan iso asia.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Pmiika

Lainaus käyttäjältä: Retjak - 11 joulukuu, 2009, 16:05:02
hyvinhän riittäisi seuraavan kaltainen jaottelu:

Yleinen (kaikille nähtäväks, ns. pölhöt kysyy hullut vastaa)

Vapaastihönkivätekniikka (GE-koneet)

Jousitus/jarrut (Yleispätevä)

Ahdettutekniikka (GTE- ja GZE-koneet)

Ulkokuoren töning (lasikuitujen hieromiset, eri puskureiden ja spoilereiden perään haikailut)

sisusta/johdotukset/mega-audio (hifistit+ sisustan purkajat ja penkkien vaihtajat ym)

miitit

myydään ostetaan

OFFTOPIC



Ja näiden otsikkojen alle suoraan eri aiheita, eikä tämmöstä polveilevaa trokeeta mikä tämä nyt on. Ideoita?


Ja tohon kun lisättäis jonkun näköinen "tee se itse asennus/näin se pitäisi tehdä" hässäkkä, mkiv.com techarticles tyypisesti siten että ois jaoteltu kutakuinkin samalla tavalla...

vase

Lainaus käyttäjältä: Tem - 11 joulukuu, 2009, 18:18:09
Totta tuokin, nimen takia moni ei-supralainen ei jaksa edes innostua tästä paikasta. Liekö sitten järkevämpää nostaa suprat jalustalle, muuttaa nimeksi joku tojosportit, tai jotain siitä välistä. Sen vertaa samoja noi kuitenkin on, luki persuksessa sitten Supra tai ei, että turha kai niitä muita on pyrkiä pois ajamaan. ;D Ite ainakin näkisin järkevämpänä enemmänkin koittaa saada tänne lisää eri mallien harrastajia, kun keskittyä Supriin, vaikka niitä itellä pari onkin. :-\

Mulle toi nimi on se ja sama, mut yllättävän monelle se tuntuu olevan iso asia.

Eikös fintoys jo ole joka corollalle? Näkisin, että tässä on vähän samanlainen jaottelu kuin dnsf:llä ja ncf:llä. Sportit ja peruspelit erikseen siis.

Retjak

Lainaus käyttäjältä: vase - 11 joulukuu, 2009, 17:14:12
Supraclub kuitenkin klubin nimi niin soisin ehkä 2jz:lle ja 7M:lle omat alueet.

2jz
7M
loput koneet  ;D
projektit osio
vasen "suprasian elämää" palsta

Toi on ymmärrettävä pointti kyllä, et JZ ja 7M-koneet sais omat alueensa, mutta siinä tullaan siihen että jos joku vaikka 4A-GZE padalla rullaava AE86 mies kyselee vinkkejä koneeseensa siellä "muissa koneissa" niin kiinnostaako JZ ja 7M miehiä katsella muut koneet topikia, vaikka heillä tarvittava tieto saattaisikin olla?
Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

Strabe

Lainaus käyttäjältä: Retjak - 11 joulukuu, 2009, 20:56:41
Toi on ymmärrettävä pointti kyllä, et JZ ja 7M-koneet sais omat alueensa, mutta siinä tullaan siihen että jos joku vaikka 4A-GZE padalla rullaava AE86 mies kyselee vinkkejä koneeseensa siellä "muissa koneissa" niin kiinnostaako JZ ja 7M miehiä katsella muut koneet topikia, vaikka heillä tarvittava tieto saattaisikin olla?

Se saa sit jollain logiikalla ne ohjeet tuolla corolla klubilla ;D
JZZ30 vm.91

kaahari

Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

Uldiz

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 11 joulukuu, 2009, 10:29:25
Koetko, että foorumi on tällaisena riittävä tai parasta vastinetta rahalle?


Kyllä, foorumi on selkeästi autokerhojen keskitasoa parempi. Jos sama, asiallisenlöysä moderointi- ja clubilaisten rento asenne (esim. tyhmiin kysymyksiin) jatkuu, niin homma pelaa mielestäni helv. hyvin.
Turhaa touhua päivittää toimivaa systeemiä.
Kiitos, anteeks, hyvää yötä ja kourat muniin..

Tem

Lainaus käyttäjältä: vase - 11 joulukuu, 2009, 20:40:18Eikös fintoys jo ole joka corollalle? Näkisin, että tässä on vähän samanlainen jaottelu kuin dnsf:llä ja ncf:llä. Sportit ja peruspelit erikseen siis.

Sitä justiin meinasin, että jaottelu voisi olla kuten kuin dnsf/ncf. Nythän tää vastaa vähän sitä, että dnsf oliskin SkylineClubFinland, mihin pääsis säälistä jollain säxällä ja zetallakin hengaamaan. ;D

En mä siis niitä peruscorollia kaipaa, nykyinen autovalikoima on aika proo, mutta jos niitä kerhon nimen takia pois pysyviä sporttitojoja sais tänne..
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Kusti

Epävirallisena offtopicmiehenä ehdottaisin, että kaikki offtopicit eli kuvat, videot ja kaikki muukin "hassunhauska" voitaisiin ihan hyvin kerätä yhden otsikon alle. Tälläkin hetkellä näkyy olevan monta aihetta jossa on 0 tai ihan muutama postaus. Voin kuvitella edellä mainitun osion täyttyvän kohtuullisen nopeasti, mutta voihan sitä sitte tyhjennellä aika ajoin  ;D

Ja hyvää vappua vaan kaikille