Supriin kohdistuva "Road Rage".

Aloittaja Puman, 30 tammikuu, 2010, 14:10:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Puman

Tämä thredi sai alkunsa Porschesaitilta ja mielenkiinnon vuoksi vein sen myös Vettesaitille. Kummallakin foorumilla kertyi aineistoa lähes pienen kirjan verran, kun urheiluautoilijat kertoivat kokemuksiaan. Ja nyt sitten Supristien vuoro

Eli oletteko Suprakuskit koskaan kokeneet vihanpitoa muiden autoilijoiden, ohikulkioiden, naapureiden tai tms taholta ? Keskisormia ? Haastamista liikennevaloissa ? Blokkauksia ohitustilanteissa ? Ilkivaltaa tai kaikkea muuta, millä vähä-älyinen suomalainen osoittaa kateuttaan harmaasta massasta erottuvan urheiluauton nähtyään ?

Onko kokemuksia ?

Raksteri

Kyllähän tätä tapahtuu! Ensimmäinen "kommentti" yleesä on että isi ostanu jne.. Pariin kertaan melkeen joutunu ottamaan matsia baari illan jälkeen kun supra ollu pihas kuten viime juhannuksena!  ;D

Retjak

Lainaus käyttäjältä: Raksteri - 30 tammikuu, 2010, 14:30:39
Kyllähän tätä tapahtuu! Ensimmäinen "kommentti" yleesä on että isi ostanu jne.. Pariin kertaan melkeen joutunu ottamaan matsia baari illan jälkeen kun supra ollu pihas kuten viime juhannuksena!  ;D

joo nuoren omistajan kohalla, joka laittaa kaikki rahansa autoonsa, usein puhutaan isi ostaa-juttuja..
Tosin mä löin paremmaks, Valkeakoskella kun asustelen. Kylällä kerrottiin varmana tietona että olen hakan pelaaja (futarin kroppa 190cm/100kg) ja Sedu on suhteillaan järkännyt englannista mulle tälläisen auton  :toothy10:

Mut itse Road Rageen, aina löytyy perheen isiä 1.8T VAG-konsernilaisilla tai 2.5T AWD volvoilla, jotka on ihan varmoja että heidän autot on kovimpia laitteita, ja niillä pitää tämmöstä nuorisoo kouluttaa valoista lähdettäessä.
Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

Arppe

Lainaus käyttäjältä: Retjak - 30 tammikuu, 2010, 15:01:44
Mut itse Road Rageen, aina löytyy perheen isiä 1.8T VAG-konsernilaisilla tai 2.5T AWD volvoilla, jotka on ihan varmoja että heidän autot on kovimpia laitteita, ja niillä pitää tämmöstä nuorisoo kouluttaa valoista lähdettäessä.

toi on niin totta  ;D
Toyota Alphard MHN10 -02
Lexus GS JZS147 -93

Ex
Toyota Aristo JZS161 -00 LHD
Toyota Aristo JZS161 -97
Toyota Aristo JZS147 -93
Lexus GS300 JZS160 -98

Tem

Lainaus käyttäjältä: Puman - 30 tammikuu, 2010, 14:10:43Eli oletteko Suprakuskit koskaan kokeneet vihanpitoa muiden autoilijoiden, ohikulkioiden, naapureiden tai tms taholta ? Keskisormia ? Haastamista liikennevaloissa ? Blokkauksia ohitustilanteissa ? Ilkivaltaa tai kaikkea muuta, millä vähä-älyinen suomalainen osoittaa kateuttaan harmaasta massasta erottuvan urheiluauton nähtyään ?

Onko kokemuksia ?

Pirun vähän, harvaa jaksaa enää kiinnostaa tollanen 20v vanha sportti. Korkeintaan naureskelevat köyhille. Haastamista en kyllä koe vihanpidoksi. :D

Ihan yhtälailla suomalainen kouluttaa harmaankin massan autoja, mut jostain syystä sitä ei koskaan oteta auton syyksi, ne vaan "kuuluu" liikenteeseen.


Miksi ihmeessä muuten jätät yhden välin kysymysmerkin eteen? Jokseenkin ärsyttävää lukea.. ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Miqqe

#5
Lainaus käyttäjältä: Retjak - 30 tammikuu, 2010, 15:01:44
joo nuoren omistajan kohalla, joka laittaa kaikki rahansa autoonsa, usein puhutaan isi ostaa-juttuja..
Tosin mä löin paremmaks, Valkeakoskella kun asustelen. Kylällä kerrottiin varmana tietona että olen hakan pelaaja (futarin kroppa 190cm/100kg) ja Sedu on suhteillaan järkännyt englannista mulle tälläisen auton  :toothy10:

Mut itse Road Rageen, aina löytyy perheen isiä 1.8T VAG-konsernilaisilla tai 2.5T AWD volvoilla, jotka on ihan varmoja että heidän autot on kovimpia laitteita, ja niillä pitää tämmöstä nuorisoo kouluttaa valoista lähdettäessä.

en mä vaan oo kuullu tollasta juttua et olisit hakan pelaaja  ;D ja onhan noi 1.8T kauheita voiman pesiä itsekkin sellasen kerran omistanu mikä oli suuri virhe! olihan sillä kieltämättä hauska talvisin kikkailla ku veti alhaalta hyvin mut siihen se sit jäikin se hauskuus 2 vuotta ja voiman siirto aikalailla loppu
Toyota Supra MKIII (ikuinen projekti)

jykelä

Lainaus käyttäjältä: Raksteri - 30 tammikuu, 2010, 14:30:39
Kyllähän tätä tapahtuu! Ensimmäinen "kommentti" yleesä on että isi ostanu jne.. Pariin kertaan melkeen joutunu ottamaan matsia baari illan jälkeen kun supra ollu pihas kuten viime juhannuksena!  ;D
mitä ookko sää paininu jonku kans silloon, hö olist hakenu munki paikalle ;D
Supra MK3 -92
Mese 250cdi 4matic -11
Volvo xc90 -07

Uldiz

Lainaus käyttäjältä: Retjak - 30 tammikuu, 2010, 15:01:44
joo nuoren omistajan kohalla, joka laittaa kaikki rahansa autoonsa, usein puhutaan isi ostaa-juttuja..
Tosin mä löin paremmaks, Valkeakoskella kun asustelen. Kylällä kerrottiin varmana tietona että olen hakan pelaaja (futarin kroppa 190cm/100kg) ja Sedu on suhteillaan järkännyt englannista mulle tälläisen auton  :toothy10:

Mut itse Road Rageen, aina löytyy perheen isiä 1.8T VAG-konsernilaisilla tai 2.5T AWD volvoilla, jotka on ihan varmoja että heidän autot on kovimpia laitteita, ja niillä pitää tämmöstä nuorisoo kouluttaa valoista lähdettäessä.

Sulla ei Supraa taida edes ollakkaan.. Miten tämä sun tarinasi topikin aiheeseen liittyy?

Raksteri

Lainaus käyttäjältä: jykelä - 30 tammikuu, 2010, 17:47:07
mitä ookko sää paininu jonku kans silloon, hö olist hakenu munki paikalle ;D
Kerkisit jo lähtiä kotia!

Puman

Lainaus käyttäjältä: Tem - 30 tammikuu, 2010, 16:01:12
Pirun vähän, harvaa jaksaa enää kiinnostaa tollanen 20v vanha sportti. Korkeintaan naureskelevat köyhille. ;D

Ainakin Possu ja Vette foorumeilla jaksavat vanhojen mallien kuskit ihmetellä, kuinka jopa 70-luvun museolaitteet jaksavat ärsyttää Volvokuskeja siinä määrin, että ohi on päästävä vaikka mikä olisi ja siten kuitenkin jäädään siihen eteen tietä tukkimaan. Itse asiassa noita juttuja lukiessani näyttää siltä, että näiden vanhempien mallien edustajat saavat kaikkein eniten ragea silmilleen.

Tem

Lainaus käyttäjältä: Puman - 30 tammikuu, 2010, 18:20:37ärsyttää Volvokuskeja siinä määrin, että ohi on päästävä vaikka mikä olisi ja siten kuitenkin jäädään siihen eteen tietä tukkimaan.

Ihan normaalia vollekuskikäytöstä, ohitettavasta riippumatta. ;D

Tosin kyllä mäkin heitän "museolaitteesta" ohi, jos se pahasti käryttää. Korista riippumatta.

Ettei tässä nyt vaan olis jotain semmosta, että kun ollaan sillä omalla ylpeydenaiheella liikenteessä, niin kytätään toisten touhuja tarkemmin ja otetaan kaikki autoon kohdistuvana?
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Puman

Lainaus käyttäjältä: Tem - 30 tammikuu, 2010, 18:29:00


Ettei tässä nyt vaan olis jotain semmosta, että kun ollaan sillä omalla ylpeydenaiheella liikenteessä, niin kytätään toisten touhuja tarkemmin ja otetaan kaikki autoon kohdistuvana?

Voi olla sitäkin. Mutta tuo ohittelu ja tukkeksi jääminen on nyt vielä lievää mitä jengi on joutunut kokemaan. Ehdotan, että käyt tsekkaa www.finnshark.com ja www.9xxfin.com foorumeilta vastaavat thredit. Ihan hulluja joutuu urheiluautokuski kokemaan Suomessa.

spl

Eipä tuo haastaminen oikein uppoa "road rage" kategoriaan allekirjoittaneenkaan mielestä. Se ompi ainoa "negatiivinen" asia jota urheiluauton takia on tähän mennessä sattunut omalle kohdalle eikä ole haitannut... joskus ennemminkin huvittaa moinen (itsehän sitä valitseepi miten tilanteen käsittelee...).

SUV-, Volvo-, jne -kuskien käytös tuntuu olevan jokseenkin samanlaista riippumatta siitä ajaako Supralla vai Smartilla. ;D

kaahari

Kai se nyt alkaa kiristelemään jos joku ajaa jollain kymppitonnin kipolla ohi 80k€ (wife approved) volovosta, audista tai bemarista  ;) ;)
Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
Lexus Rc 300h -16
Lexus RX450h -09
YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

Tem

Lainaus käyttäjältä: kaahari - 30 tammikuu, 2010, 19:05:10Kai se nyt alkaa kiristelemään jos joku ajaa jollain kymppitonnin kipolla ohi 80k€ (wife approved) volovosta, audista tai bemarista  ;) ;)

Jos sulla olis sadan tonnin auto, ni kiinnostaisko sua oikeasti, että naapurin teinideksussa on iso turbo? ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


jykelä

niin joo onhan mulle ilkivaltaa tehty, alastaron moottoriurheilukeskuksen parkkipaikalla vietiin takapyörien erestä ne listanpätkät. molemmilta puolilta tietenki ja uuret makso 48.60kpl >:( ja kisaa saa ajaa ainaki täälä meillä päin aina, ku perään eksyy joku tosi harvinainen E36 tai iskän volvo. mutta onneksi oon kilpailu henkinen ja osallistun kyllä mielelläni :headbang:
Supra MK3 -92
Mese 250cdi 4matic -11
Volvo xc90 -07

kaahari

Lainaus käyttäjältä: Tem - 30 tammikuu, 2010, 19:10:24
Jos sulla olis sadan tonnin auto, ni kiinnostaisko sua oikeasti, että naapurin teinideksussa on iso turbo? ;D

Suomea edestakaisin viimekesänä höylätessä ainakin tuntui että kyllä kiinnostaa  ;D ;D Aina joku bmw,audi, volvo tms puliukko takapuskurissa kiinni, hirveetä vauhtia ohi, ja sit se jäi siihen eteen nysväämään...
Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
Lexus Rc 300h -16
Lexus RX450h -09
YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

Miqqe

mutta kyllä itseä ainakin jokunen bemaristi on tullu moottoritiellä katsoon/kiusaan että lähdenkö mukaan leikkiin kun ajellu ihan rauhallisesti rajotusten mukaan, ja ihan ainahan sitä ei jaksa innostua kun vierellä joku huippu tykki 325i menopeli  ;D
Toyota Supra MKIII (ikuinen projekti)

Retjak

Lainaus käyttäjältä: Uldiz - 30 tammikuu, 2010, 17:57:14
Sulla ei Supraa taida edes ollakkaan.. Miten tämä sun tarinasi topikin aiheeseen liittyy?

Olen siis todella pahoillani jos nyt pilasin iltas kirjottamalla topikkiin joka käsittelee supraa!

Ilmota tilinumeros ni maksan kyllä terapias jotta pääset eroon tästä aiheuttamastani pahasta olosta.
Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

Raksteri

Lainaus käyttäjältä: jykelä - 30 tammikuu, 2010, 19:32:10
niin joo onhan mulle ilkivaltaa tehty, alastaron moottoriurheilukeskuksen parkkipaikalla vietiin takapyörien erestä ne listanpätkät. molemmilta puolilta tietenki ja uuret makso 48.60kpl >:( ja kisaa saa ajaa ainaki täälä meillä päin aina, ku perään eksyy joku tosi harvinainen E36 tai iskän volvo. mutta onneksi oon kilpailu henkinen ja osallistun kyllä mielelläni :headbang:
Ei vaan tahro enää montaa e36 sta löytyä josta sais haastetta ;D

Tem

Lainaus käyttäjältä: Retjak - 30 tammikuu, 2010, 21:03:57Olen siis todella pahoillani jos nyt pilasin iltas kirjottamalla topikkiin joka käsittelee supraa!

Ilmota tilinumeros ni maksan kyllä terapias jotta pääset eroon tästä aiheuttamastani pahasta olosta.

Joo, täällä pitää kato muistaa, et supramies on kuningas ja muut on täällä vaan Ykkösen armosta. ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Strabe

Lainaus käyttäjältä: Tem - 30 tammikuu, 2010, 21:38:02
Joo, täällä pitää kato muistaa, et supramies on kuningas ja muut on täällä vaan Ykkösen armosta. ;D

Aamen   :P-<:
JZZ30 vm.91

VsQ

Lainaus käyttäjältä: Tem - 30 tammikuu, 2010, 21:38:02
Joo, täällä pitää kato muistaa, et supramies on kuningas ja muut on täällä vaan Ykkösen armosta. ;D
Ja muutama siks ku sattuu sopivasti väliin ;) Onha tuota itekki tullu koettua tota road ragea bemmistien ja perheen isien isojen autojen suunnalta, mutta ku tietää ettei tolla omalla lotjalla pärjää ees 1.3 civicille niin sitä osaa nauraa jokaiselle haastajalle :D ...ikä vissiin autoo alkaa jo pikkuhiljaa painaa...
Mk2 CelicaSupra aut. "Yoda"

Holset

Kai mä heitän oman 5 vuotta vanhan tapahtuman tähän kun mun supra oli ollut suomessa pari viikkoa niin menin kerrostalon parkkikselle hakemaan autoa niin oli joku koiran kusettaja autoni ympärillä, ajattelin että taitaa katsoa kun kiiltää kun oli auto juuri myllytetty, lähemmäs päästyäni (lähestyin heppua selkänsä takaa) kuulin kuinka tämä käski koiraansa kusemaan vanteelle! sanoin koiran omistajalle kovaan ääneen että jos koirasi ruikkaa lähellekkään autoani niin tuuppaan takaluukussa olevan nokka-akselin tämän koiranomistajan sinne mihin aurinko ei paista..

En nähnyt ko. heppua enää tämän jälkeen..
sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing

Miqqe

Lainaus käyttäjältä: Tem - 30 tammikuu, 2010, 21:38:02
Joo, täällä pitää kato muistaa, et supramies on kuningas ja muut on täällä vaan Ykkösen armosta. ;D

hyvä hyvä  :thumbsup:
Toyota Supra MKIII (ikuinen projekti)

Juzzo

Lainaus käyttäjältä: Strabe - 30 tammikuu, 2010, 21:43:12
Aamen   :P-<:
Ollaan nyt me "muut" ihan hiljaa ettei 1:nen pistä bannia... menis nää viimesekki elämän rippeet  :icon_biggrin:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

Puman

#26
Lainaus käyttäjältä: Retjak - 30 tammikuu, 2010, 21:03:57
Olen siis todella pahoillani jos nyt pilasin iltas kirjottamalla topikkiin joka käsittelee supraa!

Ilmota tilinumeros ni maksan kyllä terapias jotta pääset eroon tästä aiheuttamastani pahasta olosta.

Camoon. Tämä rupeaa olemaan jo suomi24 tason keskustelua ja on kaikille parempi, että pidetään se paska siellä. Ei minullakaan ole Supraa ja silti ihan mielenkiinnostani olen täällä ja kiertelen muissakin eri urheiluautofoorumeilla jutskaamassa. On kaikkien eduksi, että nämä saitit pidetään keskustelun tason suhteen laadukkaana. Esimerkiksi Finnsharkin muut urheiluautot forumille ovat kaikki urheiluautojen omistajat tai sellaisesta haaveilevat tervetulleita merkistä riippumatta. Siellä keskustelun tasoa valvotaan valppaiden sheriffien toimesta ja riman alittajia varoitetaan vain kerran ja toisella kerralla bullshittiä suoltava ip-osoite saa bannit. Vettemiesten lisäksi finnsharkilla tarinoi esim yksi Lambo Countach harrastaja, muutama Ferraristi ja pari DeTomaso Pantera kuskia.  

Puman

Lainaus käyttäjältä: Holset - 30 tammikuu, 2010, 22:33:07
Kai mä heitän oman 5 vuotta vanhan tapahtuman tähän kun mun supra oli ollut suomessa pari viikkoa niin menin kerrostalon parkkikselle hakemaan autoa niin oli joku koiran kusettaja autoni ympärillä, ajattelin että taitaa katsoa kun kiiltää kun oli auto juuri myllytetty, lähemmäs päästyäni (lähestyin heppua selkänsä takaa) kuulin kuinka tämä käski koiraansa kusemaan vanteelle! sanoin koiran omistajalle kovaan ääneen että jos koirasi ruikkaa lähellekkään autoani niin tuuppaan takaluukussa olevan nokka-akselin tämän koiranomistajan sinne mihin aurinko ei paista..

En nähnyt ko. heppua enää tämän jälkeen..

Mä olisin fuduttanut sitä hurttaa voimien takaa.

LiquidStone

Lainaus käyttäjältä: Puman - 31 tammikuu, 2010, 00:44:16
Mä olisin fuduttanut sitä hurttaa voimien takaa.
Ei se koiran vika ole, jos omistaja on kusipää

Retjak

Lainaus käyttäjältä: Puman - 31 tammikuu, 2010, 00:40:38
Camoon. Tämä rupeaa olemaan jo suomi24 tason keskustelua ja on kaikille parempi, että pidetään se paska siellä. Ei minullakaan ole Supraa ja silti ihan mielenkiinnostani olen täällä ja kiertelen muissakin eri urheiluautofoorumeilla jutskaamassa. On kaikkien eduksi, että nämä saitit pidetään keskustelun tason suhteen laadukkaana. Esimerkiksi Finnsharkin muut urheiluautot forumille ovat kaikki urheiluautojen omistajat tai sellaisesta haaveilevat tervetulleita merkistä riippumatta. Siellä keskustelun tasoa valvotaan valppaiden sheriffien toimesta ja riman alittajia varoitetaan vain kerran ja toisella kerralla bullshittiä suoltava ip-osoite saa bannit. Vettemiesten lisäksi finnsharkilla tarinoi esim yksi Lambo Countach harrastaja, muutama Ferraristi ja pari DeTomaso Pantera kuskia.  

Joo no ensimmäinen kerta tä olikin kun törmään tämmöseen täällä, että pitäs olla hiljaa kun ei Supraa omista..
Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202