Supriin kohdistuva "Road Rage".

Aloittaja Puman, 30 tammikuu, 2010, 14:10:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

BlackSupra

Lexus IS 220d -10

mazzem

Jo vaan sano rengit päissään, eikä ne paljo muuta sanonukkaan.

Toyota Soarer JZZ30 -92
Opel Omega B1 caravan -94
VW Transporter 2.4d -94

Tem

Lainaus käyttäjältä: Tony - 01 helmikuu, 2010, 17:03:34Hetkinen, vai ei oo Mk3 Supe enää ees urheiluauto? Mikäs sitte, jos saan kysyä.

Riippuu ihan sisältääkö oma autotermistö vain käsitteet urheiluauto ja loput. ;)

Tuossa on aika hyvin urheiluauton yleinen määritelmä, 2-paikkanen avo jne:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sports_car

Supra on enempikin tollasta GT:tä, tehokas auto herkuin, millä on kiva ajaa matkaa isoakovaa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_tourer
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Raksteri

Lainaus käyttäjältä: Joni P. - 31 tammikuu, 2010, 22:34:56
On kyllä erittäin vaikea uskoa että Mk3 Supraa ensinnäkään tänä päivänä mielletään "urheiluautoksi" ja toisekseen että se aiheuttaisi jossa kussa suurta kateuden tunnetta  ::)

Skylineilla on kyllä huvittavaa kun aina ollaan haastamassa vaikka olisi millainen mopomallin Skylle.
Nissan Crew:lla sen sijaan saa ajaa aivan rauhassa, välillä kiva itse säväyttää kanssaliikennettä.
Miksikäs tuo skyline mielletään? Pikkusen parempi kun itellan autot mutta samaa kastia!  :P

peLoGo

Lainaus käyttäjältä: Tem - 01 helmikuu, 2010, 15:49:14
No mikset antanu sen ohittaa? ;D

Tem on niin paljon parempi ihminen ihmisenä kuin muut klupilaiset, ettei provosoidu keskisormen näyttämisestä :notworthy:

:D
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: peLoGo - 01 helmikuu, 2010, 21:49:10
Tem on niin paljon parempi ihminen ihmisenä kuin muut klupilaiset, ettei provosoidu keskisormen näyttämisestä :notworthy:

:D

ei ku Tem o vaan rauhallinen ihminen ettei hätkähdy tollasist :)

OspreY

Temmi ei edes näe muita kun ajelee celicasuprallaan tukka hulmuten  ;D


Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Tem

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 01 helmikuu, 2010, 21:56:45ei ku Tem o vaan rauhallinen ihminen ettei hätkähdy tollasist :)

Bingo! :D

Joo, en todellakaan jaksa ku nauraa, jos joku vetää sormileikkejä. Yleensä naurahdan ja pudistelen päätäni, saatanpa joskus heittää lentopusun takasin. ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Tem

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 01 helmikuu, 2010, 21:59:30Temmi ei edes näe muita kun ajelee celicasuprallaan tukka hulmuten  ;D

Hääh, ooks taas tullu vastaan jossain? ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: Tem - 01 helmikuu, 2010, 22:03:27
Bingo! :D

saatanpa joskus heittää lentopusun takasin. ;D

jotenki uskon ton !  ;D ;D

Sono

"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Joni P.

Lainaus käyttäjältä: Raksteri - 01 helmikuu, 2010, 20:14:51
Miksikäs tuo skyline mielletään? Pikkusen parempi kun itellan autot mutta samaa kastia!  :P

Skylineista lähinnä urheiluautoa melkeinpä GT-R:t, lamamallit lähinnä juuri myös GT-luokan autoja kuten Soarer, Mk3, ja moni muu vastaava.
MkIV Supra omasta mielestä rajatapaus, osittain kenties maineensa ansiosta?
www.nukka.fi
www.autoholisti.fi

nr000001

1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

mazzem

Jos tähän nyt uskaltas Soarerin omistajaki laittaa pienen stoorin. Viime kesänä ku sorkku oli huoltsikan pihalla sen aikaa ku oltiin pelireissulla nii eiköhän joku järjen riemuvoitto ollu räkiny ikkunoihin. No pesemällä siitä selviää mutta meinas hiukka kyrsiä hinkata sellasia suklaa unelmia. No onneksi eivät naarminu tai potkinu  ;D
Jo vaan sano rengit päissään, eikä ne paljo muuta sanonukkaan.

Toyota Soarer JZZ30 -92
Opel Omega B1 caravan -94
VW Transporter 2.4d -94


Retjak

Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

Milla

#76
Löysin monta muutakin epäilyttävää, mutta myöskään Supra ei siis listoilla. Eli naapurin pojalla on urheiluauto (calibra) mut mulla ei  ;D Olis pitäny säästää mun 100a 8)

EDIT: ot taas, mutta eilen Celicalla ajaessa joku 2000-luvun micra (oikeesti) ajo 30km/h eessä kylillä, ohitin sen ihan rauhallisesti niin äijä kyttää minkä kerkiää ja sit lyö vielä pitkät päälle!!
Keskustassa. Ihan uskomatonta. Kyllä joillain vaan on sitkee viha kaikkeen massasta poikkeevaan.
"Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment."
~ Rita Mae Brown

Mace

Lainaus käyttäjältä: Milla - 02 helmikuu, 2010, 07:58:21
Löysin monta muutakin epäilyttävää, mutta myöskään Supra ei siis listoilla. Eli naapurin pojalla on urheiluauto (calibra) mut mulla ei  ;D Olis pitäny säästää mun 100a 8)

Women... they can't even read  ;D

"Seuraavat autot ovat esimerkkejä autoista, jotka ovat jääneet listan ulkopuolelle "vakioautomaisuuden" lisäksi suuren valmistusmäärän takia"

ja sivun alapuolella on pdf-tiedostona se lista, jossa mm. MR2:sta, Supraa jne... mutta ei tod. Calipraa!  :icon_biggrin:


-95 LHD Eurospec, single Tbo, Pte6870, Re85, targa, 6-speed

ex-toys: -91 MR2 Gti, -99 200sx, -95 Supra JDM TT 6-speed

Milla

Mä oikoluin, eli katoin suoraan sen listan mikä siinä oli, enkä kattonu minkä otsikon alla.  ;D

And what do you mean by can't EVEN read? What else are we NOT capable of?  >:D
"Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment."
~ Rita Mae Brown

Mace

Lainaus käyttäjältä: Milla - 02 helmikuu, 2010, 13:20:02
And what do you mean by can't EVEN read? What else are we NOT capable of?  >:D

Vitsi, vitsi.  :icon_biggrin:


-95 LHD Eurospec, single Tbo, Pte6870, Re85, targa, 6-speed

ex-toys: -91 MR2 Gti, -99 200sx, -95 Supra JDM TT 6-speed

Milla

"Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment."
~ Rita Mae Brown

vase

Lainaus käyttäjältä: Milla - 02 helmikuu, 2010, 13:20:02
What else are we NOT capable of?  >:D

Laitetaas ihan peruslista:

-autolla ajo
-ruan laitto
-loogiset ja maalaisjärkeä vaativat tehtävät
-puutarhan hoito. Oman puutarhan hoito ehkä onnistuu? Eli shaved olisi ok.
-homoilu
-meikkaus
-hiusten leikkuu
-tapetointi
-normaali keskustelu, jossa jokaisella on puheenvuoro eikä kaikki kälätä samaan aikaan.
-digiboksin asennus ja käyntikuntoon laitto
-tankkaus (jäädään juoruamaan mittarille tmv.)  :icon_biggrin:
-yms. jotain muuta, mitä?

Tässä siis alustava lista. Muut varmaan täydentää? Mm. näihin asioihin siis nainen ei ole kykenevä. Yrittää toki voi, mutta eihän siitä taas mitään tule. "..joo, mutta ei siellä olis ketään miestä paikalle?"

Sen verran kuitenkin aiheeseen, että roadragea en ole itse kyllä kokenut supralla, jos ei oteta mukaan itse supran kuljettajaa. Poliisille joku kateellinen on joskus suprasta soittanut, mutta tähän lienee myös muita syitä kuin pelkästään auto.



Milla

"Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment."
~ Rita Mae Brown

Mace

Pahasti menee offtopiciksi, mutta... Villi veikkaus: Sä taidat Vase edelleen olla bachelor  ;D


Kerran olen "ragea" Supraani kohtaan joutunut kokemaan. Eräs paikallinen pöpi / juoppo alkoi huutelemaan ja haukkumaan minun sekä klubilais-toverin urheiluautoja kylämme torilla.
Jotain se huusi, että ovatpas Japanilaiset saaneet pellistä väännettyä ruman auton, toyota kun en muuta saa jne. Pöheli ei meinannut millään jatkaa matkaa ja se tuli vain muutaman metrin päähän raivoamaan... Sitten taisin hieman korottaa ääntäni deekulle ja lopulta hän jatkoi matkaa, todennäköisesti sillan alle.  


-95 LHD Eurospec, single Tbo, Pte6870, Re85, targa, 6-speed

ex-toys: -91 MR2 Gti, -99 200sx, -95 Supra JDM TT 6-speed

vase

Lainaus käyttäjältä: Mace - 02 helmikuu, 2010, 15:01:01
Pahasti menee offtopiciksi, mutta... Villi veikkaus: Sä taidat Vase edelleen olla bachelor  ;D

Joo ei mulle kyllä palloa jalkaan kovin helpolla saa. Tuskin on vaaraakaan kun asenne on mikä on.  ;D

Raksteri

Lainaus käyttäjältä: vase - 02 helmikuu, 2010, 14:19:11

-autolla ajo
-ruan laitto
-puutarhan hoito
-homoilu
-meikkaus
-hiusten leikkuu

Mihin naista tarvii kerran osaa nämä?  ;D

SEPI

Lainaus käyttäjältä: Raksteri - 02 helmikuu, 2010, 17:17:14
Mihin naista tarvii kerran osaa nämä?  ;D

Ei mihinkään... Naiset on vaan tiellä, ku miehet rupee panemaan ;D     :headbang:

L4

Lainaus käyttäjältä: SEPI - 02 helmikuu, 2010, 18:15:06
Ei mihinkään... Naiset on vaan tiellä, ku miehet rupee panemaan ;D     :headbang:

Niin on :o

Kyllä ainakin meidän perukoilla on joutunut alistamaan, varsinkin bemareita. En kyllä kerennyt ajella viimevuonna kun syyskuun mutta kyllä siinä kerkes parit veivit ottaa.


Kesälelu mkIV tt 6spd lhd 685&780nm
"talvipulkka" A4 1.8T
ex.Audi A8 4.2 2003
ex.Volvo S80 t6 -99
ex.audi S4 2.2 turbo
ex.audi s6 4.2 6spd manu quattro v-95
ex.celika gti v-96
ex.mkIV tt tomaatti -96
ex.M-B c36 amg
ex.Mitsubishi eclipse

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Sunnuntai 14 päivä , illalla pekanmäki lahdessa vt 12 , sellanen aikas uus audin allroad malli tms 3l tdi koneella koitti karkuun valoista , itse olin omalla supralla siinä mut eipä kerinny mihinkään sillä vaikka itse tupeksin yhden vaihdonkin :-/

mut ihan kiva :D

ja sitten myöhemmin sama tie metsäkankaan kohdalla ( marenki ) joku audi taas raivos ohi siellä :D

eli kait noita supria yritetään härnätä
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

Miksune

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 20 maaliskuu, 2010, 02:27:22
Sunnuntai 14 päivä , illalla pekanmäki lahdessa vt 12 , sellanen aikas uus audin allroad malli tms 3l tdi koneella koitti karkuun valoista , itse olin omalla supralla siinä mut eipä kerinny mihinkään sillä vaikka itse tupeksin yhden vaihdonkin :-/

mut ihan kiva :D

ja sitten myöhemmin sama tie metsäkankaan kohdalla ( marenki ) joku audi taas raivos ohi siellä :D

eli kait noita supria yritetään härnätä
eikö nää oo enemmänkin supramiehen roadragea kun lähdetään ite haastamaan?