MTV3 MAX - Virittäjät. Supra mukaan?

Aloittaja Krister, 15 maaliskuu, 2010, 11:29:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

laamaporo

Lainaus käyttäjältä: Supr4ever - 11 maaliskuu, 2011, 01:22:14
Manner-aasian-alustat.comille voidaan perustaa vaikka oma topic missä täta alustat/muut laatutuotteet asiaa voidaan jatkaa..

Kiinarojuista tehty oma topic, OT kyseisestä aiheesta vastedes sinne:

http://www.supraclubfinland.com/forum/index.php/topic,13419.0.html

Salo-sketsit pysykööt tässä ketjussa  :icon_biggrin:

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1988 Toyota Supra Turbo MKIII 5spd Eurospec
2012 BMW M550d

Joni P.

odottakaas pojat vaan, kohta eksytään tällekin forumille puolustelemaan Pontiacia  ;D

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=55227.480;topicseen

Ja mikä oleellisinta;

Lainaus käyttäjältä: Diore - 11 maaliskuu, 2011, 18:03:28
Moikka vaan kaikille :> Pakko sen verta puolustautua että mulla hajos autosta flektit matkalla Hämeenlinnaan,joten siitä siis
nämä lämpöongelmat..Ja ohjelman kuvauksissa jännitin niin paljon että puhuin vissiin ihan puuta heinää :D itse en ole kyseistä jaksoa
nähnyt,enkä tiedä haluanko katsoakaan..Ja painoa lähtenyt kuvausten jälkeen 14kg joten enpä samalta näytäkkään enää :)

Okei, liittyykin todella oleellisesti auton kulkupuoleen. Vai oliko tässä kuitenkin auto-ohjelmasta kyse vai seiskan netti-tv...

www.nukka.fi
www.autoholisti.fi

jakk

Lainaus käyttäjältä: Joni P. - 11 maaliskuu, 2011, 23:32:44
Vai oliko tässä kuitenkin auto-ohjelmasta kyse vai seiskan netti-tv...

usko jälkimmäiseen on vahvana.  ;D

Tem

Lainaus käyttäjältä: Joni P. - 11 maaliskuu, 2011, 23:32:44Okei, liittyykin todella oleellisesti auton kulkupuoleen. Vai oliko tässä kuitenkin auto-ohjelmasta kyse vai seiskan netti-tv...

Noo, jokuhan sen ehti tuolla ensin haukkua läskiks, kai se ittensä puolustus ihan sallittua oli. :D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

vase

Lainaus käyttäjältä: Tem - 12 maaliskuu, 2011, 01:46:34
Noo, jokuhan sen ehti tuolla ensin haukkua läskiks, kai se ittensä puolustus ihan sallittua oli. :D

Missäs semmonen oli? Ei sattunu silmään. Volvo forumilla on myös puolusteltu tuota karseaa ponua ja omistajan painoa, vaikka jälkimmäisestä ei liene siellä(kään) mitään mainintaa.  ;D

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=2532.msg76101#msg76101

Tem

Lainaus käyttäjältä: vase - 12 maaliskuu, 2011, 01:52:13Missäs semmonen oli? Ei sattunu silmään.

Emmä löytäny enää, ku koitin hakea lainausta, liekö joku siivonnu pois. Joskus iltapäivästä sen joku heitti. :o

TUFF

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. -92
Toyota Carina -72 3t +viriä, -74 varaosina

Juzzo

LainaaLainaus käyttäjältä: Diore - Maaliskuu 11, 2011, 18:03:28 pm
Moikka vaan kaikille :> Pakko sen verta puolustautua että mulla hajos autosta flektit matkalla Hämeenlinnaan,joten siitä siis
nämä lämpöongelmat..Ja ohjelman kuvauksissa jännitin niin paljon että puhuin vissiin ihan puuta heinää Hymyilee leve&#228;sti itse en ole kyseistä jaksoa
nähnyt,enkä tiedä haluanko katsoakaan..Ja painoa lähtenyt kuvausten jälkeen 14kg joten enpä samalta näytäkkään enää Hymyilee
-Minna (Pontiac Firebird-
Pffffh so what! Multa on nyt vajaan kk:n paastolla lähtenyt kans se 14kg ja edelleen peilissä kummittelee se sama likainen läski kun aikasemminkin  :icon_biggrin:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

Tem

moppitukka

uudet televisiot vääristää kuvaa joidenki ihmisten kohalla   :toothy12:
ei se mitään huohota

Juzzo

Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

namnam

en tiiä mutta jotenki toi uusin jakso nosti normi v*tutuksen uusiin ulottuvuuksiin... lähinnä tuo audi
Mark2 omx12
BMW 320d
ex: jza70 supra, jzz30 soarer

Joni P.

Pisteytyksestä jos nyt jotain päätelmiä pitäisi tehdä niin näyttäisi suosivan uudempia autoja aika lailla, olkoonkin ne sitten vakioita joissa orggis sisustan osia maalailtu korin väriin  :nono:
Ainakin vakio-Opelin pisteytys oli jotain aivan käsittämätöntä kun vertaa aiempiin jaksoihin.

OL-10:sta nyt ymmärtääkin pisteytyksen, ei sitä voi kiistää etteikö olisi aivan helvetin hyvin viimeistelty toimiva paketti.

Ensi jaksoa odotellessa; uusia ja isolla rahalla rakennettuja autoja, luvassa siis oletettavasti ennätyspisteet.
www.nukka.fi
www.autoholisti.fi

Tem

Mikon Supran jakson ajankohta. Samassa jaksossa monien idoli Lucifer. Nyt jännittää. :D

Virittäjät, MTV3 MAX Klo: 21.30, tiistai 05.04.2011
Autoa tuunatessa on erilaisia tavoitteita. Tänään Mika Salon testattavana ovat Kirsi Jokisen pirullisen hieno Mazda Lucifer ja Mikko Vehviläisen pirullisen tehokas Toyota Supra.

janiK

Kyllähän oli sliipattu parivaljakko tällä kertaa, aika paljo vähemmän itse tehtynä ja virittämiset kakkossijalla.

Salohan tykkäs letkeestä ilmapallo jousituksesta jotta on mukava päästellä, vaikka tuskin nyt mikään ripein vaihtoehto onkaan.
Varmaan ihan kohtuu vaimentimet niitten kaverina tuossa oliossa alla. mikäköhän sarja siellä on?

Tekniikan puolesta mun mielestä kumpanenkaan tollasia pisteitä olisi ansainnu,
aika lussut vireet siinä oliossakin noin painavaan autoon ja koneen kokoon nähden.
Noh, eipä tullut vedet pihalle
Has been Time Attack hero - Modified - SW20 Mr2
https://www.youtube.com/playlist?list=PLZ_JNUpZYtwjDKcDb-lDTOspaQH9YtY-7

emk67

Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Reuhka

Lainaus käyttäjältä: janiK - 16 maaliskuu, 2011, 11:30:58
Kyllähän oli sliipattu parivaljakko tällä kertaa, aika paljo vähemmän itse tehtynä ja virittämiset kakkossijalla.

Nooo sanotaanko näin että eipä ollu ainoot, jotka ei ollu ite tehtyjä  :)

janiK

Tänään taas tulee,
Mukana henk koht ennakkosuosikki; Virkin 993 Porsche!
Jätetty joutavat meikkaukset ja keskitytty kulkuun radalla.
Aika eri planeetalta pitäs olla, kannattaa kattoa. Omistaja pistelee sillä kuulemma alle 1:30 aikoja ahvenistolla.
Katotaan mitä Salo tykkää  :toothy10:

Juuzo

Lainaus käyttäjältä: janiK - 22 maaliskuu, 2011, 12:57:46
Tänään taas tulee,
Mukana henk koht ennakkosuosikki; Virkin 993 Porsche!
Jätetty joutavat meikkaukset ja keskitytty kulkuun radalla.
Aika eri planeetalta pitäs olla, kannattaa kattoa. Omistaja pistelee sillä kuulemma alle 1:30 aikoja ahvenistolla.
Katotaan mitä Salo tykkää  :toothy10:

Luultavasti yli- tai(ja) aliohjaa, kaasu jää päälle ja lukko ei pidä kunnolla. Lopuksi vielä keittää päälle :P
MR2 Turbo lhd, sw20 (projekti)
Corolla ke70 (projekti)
Avensis T27, D-CAT (käyttis)

Exät:
Avensis T22, D4D
Carina E, 1.6 xli
Carina E GTi, gen3 3S-GE
Carina II x 2
Corolla e9

Tem

Lainaus käyttäjältä: janiK - 22 maaliskuu, 2011, 12:57:46Katotaan mitä Salo tykkää

Mä veikkaan Mustangin puolesta, kun eikös Salo noista jenkeistä tyksi?

janiK

Lainaus käyttäjältä: Juuzo - 22 maaliskuu, 2011, 13:04:31
Luultavasti yli- tai(ja) aliohjaa, kaasu jää päälle ja lukko ei pidä kunnolla. Lopuksi vielä keittää päälle :P
Sehän nähhään.
Kyllä se ihan tohon leikkiin on tehty kestämään, ajatuksen kanssa, säästelemättä joten epäilen vahvasti tekniikan hajoamista vaikka voimaakin on mukavasti.
911 jotkut haukkuu puskevaksi, mutta kovasti kello niistä silti tykkää vakionakin.
Siitä on vielä matkaa 1:29 aikoihin eikä niihin kyllä salettiin katurenkailla mennä jos siellä on sanomista ajo-ominaisuuksissa.
Liekö tuolla ohjelmassa yhtään toista autoa joka menis edes 1:35.

janiK

Lainaus käyttäjältä: Tem - 22 maaliskuu, 2011, 13:13:14
Mä veikkaan Mustangin puolesta, kun eikös Salo noista jenkeistä tyksi?
No on ihan täysin kiinni Salosta ja siitä mitä ominaisuuksia se hakee.
Mustangilla on varmaan joo kiva taas kruisailla

Tem

Lainaus käyttäjältä: janiK - 22 maaliskuu, 2011, 13:35:34Mustangilla on varmaan joo kiva taas kruisailla

Eikös se ollu joku isolla rahalla merkkipajan tekemä ahdettu laite ja muutenkin ratamielessä rakenneltu?

...vai sekotanko mä nyt jotain? Sekin voi olla. ;D

Tem

vase

Ihan sama mitä noi menee radalla, ei sillä oo tän ohjelman kanssa mitään tekemistä. Yleisfiilis ratkasee!  :icon_biggrin:

janiK

Lainaus käyttäjältä: Tem - 22 maaliskuu, 2011, 13:45:00
Eikös se ollu joku isolla rahalla merkkipajan tekemä ahdettu laite ja muutenkin ratamielessä rakenneltu?

...vai sekotanko mä nyt jotain? Sekin voi olla. ;D
+
Lainaus käyttäjältä: vase - 22 maaliskuu, 2011, 13:56:41
Yleisfiilis ratkasee!  :icon_biggrin:
Kyllä oikeessa ootte tossa. Yleensä vaan hyvät autot on nopeita myös radalla jossa kohtaa epäilen edelleen tonkin jenkin kyvykkyttä.
Vetihän se uudemman mallin Veironikin pohjat Topgearin ratatesteissä radalle rakennettuja vehkeitä vastaan vaikka toisaalta jättää kaikki, jopa vasenkin motarilla.

vase

Lainaus käyttäjältä: janiK - 22 maaliskuu, 2011, 14:04:41
+  Kyllä oikeessa ootte tossa. Yleensä vaan hyvät autot on nopeita myös radalla jossa kohtaa epäilen edelleen tonkin jenkin kyvykkyttä.
Vetihän se uudemman mallin Veironikin pohjat Topgearin ratatesteissä radalle rakennettuja vehkeitä vastaan vaikka toisaalta jättää kaikki, jopa vasenkin motarilla.

Tuskin veyronkaan jättää. Edes uusi malli. Ei ole vielä sattunut kumpaakaan tosin kohdalle.

janiK

Lainaus käyttäjältä: vase - 22 maaliskuu, 2011, 14:11:50
Tuskin veyronkaan jättää. Edes uusi malli. Ei ole vielä sattunut kumpaakaan tosin kohdalle.
Vase on kunkku  :notworthy:

Junnski

Tuo mustangi on Orimattilasta, Kyseisen auton oon nähny 3 kertaa, joka kerta tankkaamassa  :icon_biggrin: :icon_biggrin:
En usko et olemas on kohtalo
aikajana, se kuolema on kohta jo
mä oon syntinen lapsi
mitä mä oon tehny ni en pyydä anteeks