Olitko se sinä? (-08)

Aloittaja Venom, 03 tammikuu, 2008, 21:04:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TuJu

Tänään (ke) aamupäivällä Hämeenlinnan motarilla Klaukkalan liittymän jälkeen tuli vastaan punainen kolmoskoppanen, meni Hesaan päin.
Supra MKIV -94 Euro Precision T76 CEA + TMS AT stage2 + TMS tq 3500 stall

OspreY

Lainaus käyttäjältä: Sippe - 04 kesäkuu, 2008, 09:09:35
Taisin olla minä ja OspreYn MarkII.  :toothy10:

Mehän siinä ajeltiin. olit teatterilla parkissa jos en ihan väärin huomannut? ei sun takavanteet muuten sattumalta ole KM-renkaassa  ;)

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Ero

juu siellähän ne tai siis oli  ;D meinaa ne haettiin tänää...en tiennykkää että ne vanteet niin kuuluisat on  ;D vaikka on niitä yritetty ostaa ja varastaa mutta hevillä en luovu  ;D
supraa voisi verrata hyvännäköiseen virolaiseen huoraan.
Monet sitä haukkuu ja harva sen uskaltaisi
itselleen hommata,mutta kaikki haluaisi sitä
kuitenkin kokeilla.

Ero

muuten jos ootte viikonloppuna jossain ajelemassa ja näätte mut ni voi tulla kyllä ihan rohkeesti nykäsee hihasta  ;D on aika tylsä meinaa ajella tuolla ku ei oo oikee samaa merkkiä edustavia autoja ympyröissä...
kuitenkin kokeilla.

fcs

Kukas ajeli vastaan tänään illalla vähän ennen kymmentä hopealla MKIV supralla Järvenpääntietä Järvenpäähän päin?

Getcool

Kukas ajaa Laurikaisella maitoautoa ja oli Jyväskylän Valiolla palautuvan materiaalin varastossa SW20 klubipaita päällä??
Mikäpä olisi parempi tapa kuluttaa kaikki rahansa kuin Supra?

Sippe

Lainaus käyttäjältä: Ero - 04 kesäkuu, 2008, 18:51:32
muuten jos ootte viikonloppuna jossain ajelemassa ja näätte mut ni voi tulla kyllä ihan rohkeesti nykäsee hihasta  ;D on aika tylsä meinaa ajella tuolla ku ei oo oikee samaa merkkiä edustavia autoja ympyröissä...

Näin tehdään.  ;D
Toyota Supra twinturbo man. -94 <---EX
BMW E30 325i touring -88 <---EX
BMW E34 520i -89 <-- "talvipeli" (tuleva rojekti)
Subaru Impreza WRX STi pse2 -05 <---Käyttis

Vesqu

Lainaus käyttäjältä: Henkkka - 04 kesäkuu, 2008, 00:37:52
Kukas oli tänään Botnialla? Jotain siinä juttelitkin mutta oli niin vauhti päällä. Mulla siis se musta JZX90.  :D

Taisin muutes nähä ku joku teistä meni Botnialle päin..Ainakin trailerilla oli musta auto ja peräs tuli sinertävä nissani?
Ite olin polkupyörällä matkas :)

Sigfield

Kuka tuli viime sunnuntaina n. klo22 vastaan Tampereella Automiehenkadulla ennen Biltemaa Lahdesjärven ABC:ltä päin. Vilkutelit valoja, mutta en kerenä huomaamaan ku räpläsin navigaattoria  :icon_biggrin:

No jokatapauksessa tässä myöhästyneet  :wave:    kyytiläiset vaan huomautti että oli samallainen auto ku mulla ja väläutteli valoja...

hihhuli6

Hyrylässä nähty 4. 3 koppasta supee 2 oli tarrat pari viini punasta ja sininen ja keltanen..
Ja juuri kotii tullessa kulloon tiellä 4koppane aika oma laatusella korisarjalla..
Tomi "pica pica"
KTM LC4 SM 640
Toyota Celica    2.0 -93  (ST-182)
Turbo projekti
Toyota Paseo   1.5 -96 (emännän kauppakassi)
Toyota Corolla 1.6 -89

(ex)Toyota Corolla Dx -80
Toyota Corolla  1.6 -85 (EE80)
Toyota Corolla 1.3 -89 (EE90)

Strabe

Osprey tais tulla eilen illalla Markilla vastaan aurajoen vieres.En nyt muista kadun nimee ;D
Ja multinollaykköne myös.
JZZ30 vm.91

Krister

Lainaus käyttäjältä: hihhuli6 - 05 kesäkuu, 2008, 19:59:29
Hyrylässä nähty 4. 3 koppasta supee 2 oli tarrat pari viini punasta ja sininen ja keltanen..
Ja juuri kotii tullessa kulloon tiellä 4koppane aika oma laatusella korisarjalla..

Mä olin viininpunasella mk3:lla jossa tarrakilvet

naco

Lainaus käyttäjältä: Sigfield - 05 kesäkuu, 2008, 17:33:26
  Kuka tuli viime sunnuntaina n. klo22 vastaan Tampereella Automiehenkadulla ennen Biltemaa Lahdesjärven ABC:ltä päin. Vilkutelit valoja, mutta en kerenä huomaamaan ku räpläsin navigaattoria  :icon_biggrin:

No jokatapauksessa tässä myöhästyneet  :wave:    kyytiläiset vaan huomautti että oli samallainen auto ku mulla ja väläutteli valoja...

Minähän se.  ;D  Ajoin joskus teidän talon kulman ohi sinne sisäpihalle ja koitin morjestella sulle ku olit siinä ikkunassa, en tiedä huomasitko??  ::)

Ero

Osprey veti mun ohitte siinä pääkatsastusaseman kohalla ku mulla just petti sillon vehkeet alle  ;D meni oheislaitteiden hihnankiristäjä paskaks  :'( voi olla että viikonloppuna ei ajellakkaa  :'(
kuitenkin kokeilla.

Hyyti

Bongattu musta kolmoskoppanen Supra mustilla vanteilla Kehä 3:sella ja ite olin Samanlaisella ja värisellä emännän supralla liikenteessä. Kädet kävi molemmilla onko clubilaisia?
Celica ST185 -90

Autohalyttimet.net, LaatuOsat.com

OspreY

Lainaus käyttäjältä: Ero - 06 kesäkuu, 2008, 07:41:36
Osprey veti mun ohitte siinä pääkatsastusaseman kohalla ku mulla just petti sillon vehkeet alle  ;D meni oheislaitteiden hihnankiristäjä paskaks  :'( voi olla että viikonloppuna ei ajellakkaa  :'(
Jeps olin viemässä kaveria takas ruotuun  :D Aiai.. sulla kävi paska säkä.. toivottavasti saat pian kuntoon. :thumbsup:

----------------------------------------------------------------------------------

OspreY

Lainaus käyttäjältä: Strabe - 05 kesäkuu, 2008, 20:32:18
Osprey tais tulla eilen illalla Markilla vastaan aurajoen vieres.En nyt muista kadun nimee ;D
Ja multinollaykköne myös.
Minähän se tulin sua vastaan. Yritin siinä morjestellakkin mut eipä tainnut paljoo siellä pimeessä nähä.. Btw sun valot näyttää vissiin vähä ylös ku häikäisi hieman siinä..  ;)

Chd

Olitko se sinä? Musta ST205 cruisaillu parikin kertaa vastaan Porvoossa vanhalla Helsingintiellä siinä amiston kohdilla.

Strabe

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 06 kesäkuu, 2008, 12:07:41
Minähän se tulin sua vastaan. Yritin siinä morjestellakkin mut eipä tainnut paljoo siellä pimeessä nähä.. Btw sun valot näyttää vissiin vähä ylös ku häikäisi hieman siinä..  ;)

Ää oot nähnyt väärin, ku ne näyttää ihan oikein. ;)

Juu eikä siinä oikee kerinnyt mitään näkemään ku kohdalla tajusin ja vähän pikku känäpäissäni istuin kyydissä...
JZZ30 vm.91

-Kimble-

Lainaus käyttäjältä: Getcool - 05 kesäkuu, 2008, 10:47:37
Kukas ajaa Laurikaisella maitoautoa ja oli Jyväskylän Valiolla palautuvan materiaalin varastossa SW20 klubipaita päällä??
Meikkishän se.. Kukas sä sit oot?
Mkiv 6speed single -93

Getcool

Lainaus käyttäjältä: -Kimble- - 06 kesäkuu, 2008, 23:05:24
Meikkishän se.. Kukas sä sit oot?

Mä kävelin siitä samasta ovesta just pihalle kun sää tulit sisälle siis sinne palmatille ja sit kävelin melkeih heti taka sisälle kun kävin vaan tupakilla. Oon kylläkin siellä varaston puolella käynnissäpitäjänä töissä, mutta tuli nyt käveltyä siitä just sopivasti.
Mikäpä olisi parempi tapa kuluttaa kaikki rahansa kuin Supra?

zeppis

Ketäs ajoi eilen rusan pihalla mustalla MK3:lla. Oli siis JZA70 kyseessä.
Koitin vilkuitella mutta et varmaankaan sit huomannu.
Nätti oli peli kyllä.