Olitko se sinä? (-08)

Aloittaja Venom, 03 tammikuu, 2008, 21:04:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hencca

Tänää hirvaskankaan risteyksessä tummansininen leftari neloskoppanen... morjesteltiin..  :P-<:
Supra 3.0 TT -93 TokyoStreetDrfitBatMobileTupperwareAinavaiheessaJneJne...
http://www.madmotors.co.uk/ Car Of The Month--> December `09
http://www.madmotors.co.uk/catalog/cotm-henri-kuntsi-matt-black-toyota-supra-p-25283.html

Patrikek

Lainaus käyttäjältä: Jonsku - 15 kesäkuu, 2008, 18:47:05Niin ja olihan siellä pirun siisti sininen mr kakkonen kultasilla vanteilla ja läppälamput oli vaihdettu normivaloihin, uudemman Celican..?. Muistelisin että täältä lukennu juttua ko. autosta.
Tuolla ainakin; http://www.dynamiitti.com/forum/viewtopic.php?t=39691
Celica ZZT231 -05
Lexus GS450h -06
Rav4 2AD-FHV -13

Sippe

Eilen bongattu, tais olla tossa kahden nurkissa, Turun sataman alueella kylki edellä tuli musta mkIII ja tänään Strabe bongattu ajelemassa Raumaa kohti Mynämäen kohdalla Soarerilla tossa ennen kahdeksaa. Tänään bongattu myös valkoinen mkIII ajelemassa Martinsiltaa pitkin Turussa ehtoolla.  :toothy10:
Toyota Supra twinturbo man. -94 <---EX
BMW E30 325i touring -88 <---EX
BMW E34 520i -89 <-- "talvipeli" (tuleva rojekti)
Subaru Impreza WRX STi pse2 -05 <---Käyttis

Strabe

Lainaus käyttäjältä: Sippe - 16 kesäkuu, 2008, 00:59:36
Eilen bongattu, tais olla tossa kahden nurkissa, Turun sataman alueella kylki edellä tuli musta mkIII ja tänään Strabe bongattu ajelemassa Raumaa kohti Mynämäen kohdalla Soarerilla tossa ennen kahdeksaa. Tänään bongattu myös valkoinen mkIII ajelemassa Martinsiltaa pitkin Turussa ehtoolla.  :toothy10:

Missäs sää täällä oot ollut?Ja en mää Raumalla asti ajanut vaan ihan tänne mynämäelle.. :)
JZZ30 vm.91

JaCu

Minun autohan se kuopiossa oli  ;) tosin kuskina en ollu ite  ;D

Ero

Lainaus käyttäjältä: Sippe - 16 kesäkuu, 2008, 00:59:36
jos oli yö kahdelta ni se olin varmaan mä ku sillä mustalla suppella.
supraa voisi verrata hyvännäköiseen virolaiseen huoraan.
Monet sitä haukkuu ja harva sen uskaltaisi
itselleen hommata,mutta kaikki haluaisi sitä
kuitenkin kokeilla.

Sippe

Lainaus käyttäjältä: Strabe - 16 kesäkuu, 2008, 02:38:25
Missäs sää täällä oot ollut?Ja en mää Raumalla asti ajanut vaan ihan tänne mynämäelle.. :)

Mites sä Mynämäelle oot eksyny? Asun nimittäin itte täälä. Näin sut siinä ku menit Roukkulin risteyksen ohi, olin itte tulossa sieltä menossa kohti Turkua.  :toothy10:

Sippe

Lainaus käyttäjältä: Ero - 16 kesäkuu, 2008, 12:11:07
jos oli yö kahdelta ni se olin varmaan mä ku sillä mustalla suppella.

Juu taisit olla, e30 Bemmin ja farkku-Audin (?) välissä tulit kylki edellä. Oltiin sillä punasella herkku-Mazdalla.  :toothy10:

Strabe

Lainaus käyttäjältä: Sippe - 16 kesäkuu, 2008, 13:49:56
Mites sä Mynämäelle oot eksyny? Asun nimittäin itte täälä. Näin sut siinä ku menit Roukkulin risteyksen ohi, olin itte tulossa sieltä menossa kohti Turkua.  :toothy10:

Sisko asustaa niin tulee välillä pyörittyä..
JZZ30 vm.91

Venom

Tänään päivällä bongattu viininpunanen mkIII supe hirven tallin pihassa.
Ja tossa ehkä tunti sitten Suolahdessa tuli vastaan tumma mkIII, samalla kun seurasin punasta ST162:sta omalla celicalla :o
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 xx-xx
-04 Caldina ST246 3S-GTE

Migo

Hyvinkäällä eilen vastaan tuli valkonen Celica? oliko klubilainen?

Ero

Lainaus käyttäjältä: Sippe - 16 kesäkuu, 2008, 13:51:29
Juu taisit olla, e30 Bemmin ja farkku-Audin (?) välissä tulit kylki edellä. Oltiin sillä punasella herkku-Mazdalla.  :toothy10:
juu se oli m3 ja audi oli ihan sedan a4 audi...oli muuten aikas jänskä ilta ku saatiin sit sen m3 kaverin kanssa polliisitki perään ku otettiin vähän viivoja  ;D no mut onneks ne ei sanonu pal mitää  :P ja ei ollu muuten m3:sesta vastusta  ;D
supraa voisi verrata hyvännäköiseen virolaiseen huoraan.
Monet sitä haukkuu ja harva sen uskaltaisi
itselleen hommata,mutta kaikki haluaisi sitä
kuitenkin kokeilla.

Hyyti

Tapanilan ärrällä bongattu aamulla seittemän aikoihin Punanen ST182 korisarjalla ite olin omalla pirsillä liikenteessä.
Celica ST185 -90

Autohalyttimet.net, LaatuOsat.com

Turri

Olikohan jonkun klubilaisen musta näppärän näköinen  :yum: aristo, joka maanantaina päristeli klaukkalan k-marketin parkkipaikalla?

Rooberi

Lainaus käyttäjältä: rantanen80 - 15 kesäkuu, 2008, 01:26:33
:wave: Eilen 14.6 nähty siikaisten keskusta noin. 15:40 harmaa teipitetty mk3 supra.
Oli varmaan Rooberi
Oltii itsekkin supralla liikenteessä morjestettu.

Juu minäpä olin   ;D

sonic

Lainaus käyttäjältä: Turri - 17 kesäkuu, 2008, 18:32:36
Olikohan jonkun klubilaisen musta näppärän näköinen  :yum: aristo, joka maanantaina päristeli klaukkalan k-marketin parkkipaikalla?
juu minähän se  :wave: uusi ajo auto.. odottaa vaan että saan renkaat uusille vanteille ja madallettua kenttään  8)
Celicasupra 1jz-ge/t -85 , Aristo 3.0v tt -97, Pappacämry -92, Apinabussi -07 :) turboHiace -97, Lexus is200 1jz-gte single
www.driftlexus.kuvat.fi

Wildone

Lainaus käyttäjältä: Hencca - 15 kesäkuu, 2008, 20:09:46
Tänää hirvaskankaan risteyksessä tummansininen leftari neloskoppanen... morjesteltiin..  :P-<:

Minä!  :wave:

Turri

Lainaus käyttäjältä: sonic - 17 kesäkuu, 2008, 23:18:44
juu minähän se  :wave: uusi ajo auto.. odottaa vaan että saan renkaat uusille vanteille ja madallettua kenttään  8)

Hyvä etten mr:ää kanttariin kilauttanu kun keskityin tuijottelee autoos  ;D

Petri Suominen

Lainaus käyttäjältä: Turri - 18 kesäkuu, 2008, 18:39:54
Hyvä etten mr:ää kanttariin kilauttanu kun keskityin tuijottelee autoos  ;D
Mahtaa Klaukkalalaiset olla kohta ihmeissään kun kaks valkoista mörriä pörrää ympäri kylää  ;D oma ei vaan ole viel kilvissä 

nr000001

Mynämäen kuningas ja Osprey ruisivat jokirannassa, itse olin mallasuutteen parissa Cindyllä.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

OspreY

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 18 kesäkuu, 2008, 23:53:09
Mynämäen kuningas ja Osprey ruisivat jokirannassa, itse olin mallasuutteen parissa Cindyllä.
Jep näin tehtiin. Olin sisään ajelemassa uutta kytkintä kun vanha sanoi sopimuksen irti tuossa muutama päivä sitten  ;D

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Joni P.

Lainaus käyttäjältä: apex - 14 kesäkuu, 2008, 13:58:25
taitaa samas lastis tulla toi oma sorsa  :icon_rr: tosin tomaati   :-[

Näyttää tulevan juu, samassa laivassa ovat ja hyvällä tuurilla ovat jo Elo-Syyskuun vaihteessa perillä.
www.nukka.fi
www.autoholisti.fi

apex

Lainaus käyttäjältä: Joni P. - 19 kesäkuu, 2008, 09:31:20
Näyttää tulevan juu, samassa laivassa ovat ja hyvällä tuurilla ovat jo Elo-Syyskuun vaihteessa perillä.
Jeps, tota 9.9 näyttää siel herjaavan saapumis ajaks  :P
Ikävästi jää tää kesä nyt väliin ton auton suhteen  :'(  mut talveks tallille, ens kesänä sit rullaileen    >:D
Losers always whine about trying their best. Winners go home and fuck the prom queen.

-94 toyota soarer JZZ30 (ikuisuus projekti)

-91 mersu 300CE (käyttis)

-92 nissan pulsar gti-r (talvi-liukuri)

-77 toyota landcruiser BJ40 turbo (Ex - öffi rässi)

zeppis

21.6 Lahdentie mäntsälän paikkeilla tossa karvan yli 18 punanen Celica syyhkäs vastaan.
Olisiko ollu hyyti ?