Olitko se sinä? (-08)

Aloittaja Venom, 03 tammikuu, 2008, 21:04:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Peeku

Jos mun Supraa näkyy missään niin ilmotelkaa, puh. 0440281180 

http://www.supraclubfinland.com/forum/index.php/topic,7519.msg72016.html#msg72016

:-[ :-[

niin joo, Musta mk3 supra bongattu espoon AVK:lta. Sieltä työntekijöitten karsinasta (?) onkos joku siellä duunissa tai jotain. Sama supra ajeli tossa joskus kuukaus sitten mannerheimintiellä, ruskeasuon teboilin kohdalla.
- 6gen '94 1.8 gsi celica super tuuning 310tkm
- ex: pari mk3 supea

"vaikka nyt meneekin huonosti, tulevaisuudessa menee vielä huonommin."

suprasami

pitäs jossain vaiheessa laittaa kuvia ja liittyä autojäseneks, kuhan vaan kerkiäis...
supra mk3 -89, corona mk2 -71

Cylon

Tampereen tienoilla punanen Sainzi tuli vastaan, nostin lapasta mustan ST182:n ratista. Klubilaisia?
Mazda 6 MPS -06
Ex: Mazda 6 Sport Wagon 2.0TD Active -07
Ex: Toyota Celica 2.0 GTi ST182 -90

** Kun itse tekee, saa sellaisen kuin tulee. **

SupraFreak84

kukas eilen illal ajeli lohjal valkoisella mr2...

^Lepa^

Lainaus käyttäjältä: Cylon - 04 heinäkuu, 2008, 22:04:40
Tampereen tienoilla punanen Sainzi tuli vastaan, nostin lapasta mustan ST182:n ratista. Klubilaisia?

Tarkempaa paikkaa ja aikaa...voi olla et oon ollu minä...
Celica CSLE 4746/5000 -91

http://www.hakala-yhtiot.com/

Tem

Opsrey bongattu eilen tuniNk parkista, tais odotella sopivaa penaria, että vois lähteä kiusaamaan? :D

Me yritettiin bongailla Patrikkia ja löytyhän sekin lopulta Orikedon tuniNk mestoilta.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

OspreY

Lainaus käyttäjältä: Tem - 05 heinäkuu, 2008, 18:43:14
Opsrey bongattu eilen tuniNk parkista, tais odotella sopivaa penaria, että vois lähteä kiusaamaan? :D

Me yritettiin bongailla Patrikkia ja löytyhän sekin lopulta Orikedon tuniNk mestoilta.

Just tulin siihen silloin naureskelemaan kun oli penarit koittanut mua kyykyttää :D
3penaria vs minä ei ollut reilua joten piti tehdä siitä täydellinen nöyryytys niille. 3 valot 3 viivat 3 eri bemmii missä oli todennäköisesti uudet kummid kun ei paljoo niillä lyönyt tyhjää kun lähettiin :D

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

fcs

Ketäs ajeli tikkurilassa hopeella ja mustalla MKIV supralla peräkkäin illalla vähän ennen kahtatoista?

vase

Lainaus käyttäjältä: fcs - 06 heinäkuu, 2008, 02:07:06
Ketäs ajeli tikkurilassa hopeella ja mustalla MKIV supralla peräkkäin illalla vähän ennen kahtatoista?

Käytiin kaverin kanssa vähän pöristelemässä. Oli aika hiljasta joka puolella.  :P

Reuhka

Kaveri oli nähny punasen supran eilen hämeenlinnan keskustassa noin kello 23 aikoihin. Kuka tunnustaa ?  :D

hihhuli6

Lainaus käyttäjältä: vase - 30 kesäkuu, 2008, 13:35:42
Minä taas. Etulippa vähän osu.  ;D

Näyttää vase ajelevän ympäri pääkaupunki
seutuu ku koko ajan tulee bongailtua..

Pohja oli.. Ainaki asfalttii kivat naarmut jäi..
Tomi "pica pica"
KTM LC4 SM 640
Toyota Celica    2.0 -93  (ST-182)
Turbo projekti
Toyota Paseo   1.5 -96 (emännän kauppakassi)
Toyota Corolla 1.6 -89

(ex)Toyota Corolla Dx -80
Toyota Corolla  1.6 -85 (EE80)
Toyota Corolla 1.3 -89 (EE90)

Sono

Hyvinkäällä nähty tänään musta supra ja saintzi sit oli viel punanen suppa liikentees täs päivän mittaan klubilaisia?
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

suprasami

kukakohan oli eilen kotkassa 4you:n edessä punasella celicasupralla?
supra mk3 -89, corona mk2 -71

VsQ

Einari ajeli eilen Nallikarissa punasen verrarin persuuksissa kii. Ei kai menty liian hitaasti? ;) Oulun keskustassa bongattu myös punanen misteri.
Mk2 CelicaSupra aut. "Yoda"

Sono

Kukas päristeli tummalla tuning aristolla kehä3lla tos n12,30.. Pikkase nätti  :notworthy:
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

sonic

Lainaus käyttäjältä: Sono - 08 heinäkuu, 2008, 15:31:23
Kukas päristeli tummalla tuning aristolla kehä3lla tos n12,30.. Pikkase nätti  :notworthy:
minähän se  :headbang: motonetissa käväsemässä
Celicasupra 1jz-ge/t -85 , Aristo 3.0v tt -97, Pappacämry -92, Apinabussi -07 :) turboHiace -97, Lexus is200 1jz-gte single
www.driftlexus.kuvat.fi

Jussi85

Eilen Lempäälän keskustassa päivällä nähty musta soarer jossa väliaikaset kilvet oliko joku Clubilainen??
MA70 Supra 3.0 Turbo man 1992     (harraste)
Auto on ollut peiton alla 2013 jälkeen, nyt rupeisi taas kiinnostamaan.

Petri Kinnunen

Hyyti

Kukas ajeli Hienolla viininpunasella sainz:illa 8-9 aikaa malmin nesteen kohdalla? Sitten musta ST18? Celica bongattu Tattarisuon kohdalla. 
Celica ST185 -90

Autohalyttimet.net, LaatuOsat.com

VsQ

Kuka oli punasella kolmoskoppasella Oulussa markettien pihalla pyörittelemässä? Kävin siinä itekki donitsin nykäsemässä kunha tilaa tuli ;) Ja kuka oli mustalla neloskoppasella Limingantullin A24 tankkaamassa klo 13.15 aikoihin? Ite olin sillon siinä viereisellä mäkkärillä oottelemassa ruokaa, tosin cs oli parkissa siinä pihassa kaverin valvovan silmän alla.
Mk2 CelicaSupra aut. "Yoda"

juhis85

minähän se olin sillä punasellsa mk3

Sippe

Lauantaina 12.7 bongattu Joensuussa musta mkIV seitsemän jälkeen illalla ajelemassa pitkin Sepänkatua ja musta mkIII kääntyi Sepänkadulta Louhelankadulle tossa puoli yhden jälkeen yöllä. Olikohan lupilaisia? Olin järkkärinä Sepänkadun ja Louhelankadun risteyksessä liikennettä ohjaamassa.
Toyota Supra twinturbo man. -94 <---EX
BMW E30 325i touring -88 <---EX
BMW E34 520i -89 <-- "talvipeli" (tuleva rojekti)
Subaru Impreza WRX STi pse2 -05 <---Käyttis

-tarzi-

eilen eli lauantaina tuli perhon keskustassa vastaan luukkulamppu celica, siis pyöreäkoppainen. musta, komeet vanteet, muutenkin tuning.

ite olin keltaisella octavia rs:llä liikenteessä, kukahan mahtoi olla?  ???
Audi 100 2.5 TDi -92

EX:Toyota Camry -94 3.0 V6 Automaatti. Herkut löytyy.

EX: Toyota Supra Turbo Targa Automaatti -89 Dark Blue
Lievästi viritetty...

Vesqu

Lauantai illalla Kauhajoella ajeli eritt.Nätti Soarer tarrakilvillä.
Onko klubilaisia?

Krister

Musta pre-facelift Mk3 Supra Tikkurila / Kehä 3 risteyksessä tänään joskus 10 aikoihin. Vanteet ja mörinäputki oli ainakin.

Tem

"Lauantai illalla Kauhajoella ajeli eritt.Nätti Soarer tarrakilvillä.
Onko klubilaisia?"

Valkonen?
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

nr000001

Tänään iltapäivällä Auranlaakson ABC:n tietämillä valkoinen Soarer, lieneekö ollut lupilaisia.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Supra turbo

Onko lupilaisia? järvenpäässä bongattu hima parkkiksella harmaa harmailla vanteilla oleva sainz celica perässä TRD:n ja puistoblues tarrat?

Express van 2500 6,5TD

EX:Supra Turbo targa vm:91

Zoui

Lainaus käyttäjältä: Joni P. - 14 kesäkuu, 2008, 09:53:24
Säkylän keskustassa tumman vihreä Soarer Suomen kilvissä, klubilaisia ?

Ilmeisesti ei klubilaisia, mutta tämä yksilö onkin poistunut liikenteestä hieman ikävällä tavalla.

(tai siis sillä perinteisellä suomalaisella)

Strabe

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 14 heinäkuu, 2008, 18:54:53
Tänään iltapäivällä Auranlaakson ABC:n tietämillä valkoinen Soarer, lieneekö ollut lupilaisia.

Ehkä mää ehkä en..Tulin reissusta joskus klo 16 tai jotai ja siitä ohi tuli ajettua..
JZZ30 vm.91