Olitko se sinä? (-10)

Aloittaja LiquidStone, 01 tammikuu, 2010, 04:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nickke

Musta Soarer bongattu Heinämutkan suunnalta Jyväskylästä. Oliskohan ollu tossa yheksän jälkeen aamulla, kun oltiin parvekkeella taukoo istumassa
JZS147
Ei oo tulossa mittään.

OspreY

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 06 toukokuu, 2010, 21:49:38
tumman sininen mark2 parkis jokirannassa hiukan laiturista keskustaan päin.. Taka puskuri tais puuttua, etu puskuri ja helmat jotain tuninkii.. Turussa siis.

Nimimerkkillä Ziko. Joku mamma keräs puskurin siitä talteen  ;D

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 07 toukokuu, 2010, 18:02:17
Nimimerkkillä Ziko. Joku mamma keräs puskurin siitä talteen  ;D

Jaa lisää nissanisteja toyota piireihin :D

OspreY

Onhan tuo nyt sillä ollut jo pikälti toista vuotta vissiin.. jos nyt yhtään oikein muistan  ;D

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

samsa

Kuka tuli eilen (pe) iltana hopeisella mkIV supralla rusan shellille n.klo 21.30...?
Toyota IlmAristo -93

Saab96

Vanhalla kirkolla pyörähti eilen illalla pariin otteeseen harmaa (siirtokilvissä) ja tumman sininen MkIV jossa hiilari nokkapelti.

zeppis

Jahas.
Tumman vihreä sorkku lohjalla 7.5 13.00 ajoit ojamonharjuntietä.
Ken mahtoi olla.
Näytti ihan Buman sorkulta.
Powered by:
Soarer -94
330D Man -00 Käyttis
VW Bora 1,9TDi 4Motion käyttis 2
Mitsubishi Evo IV -96 .Ex
Mercedez-Benz 2,3l 16v Cosworth -89 .Ex
VW Passat 1.9 TDI -02 (family waagoni) Ex.

Strabe

Lainaus käyttäjältä: zeppis - 08 toukokuu, 2010, 03:03:33
Jahas.
Tumman vihreä sorkku lohjalla 7.5 13.00 ajoit ojamonharjuntietä.
Ken mahtoi olla.
Näytti ihan Buman sorkulta.

Buman ex sorkku pyörinyt täällä Turus jos pitkään.Tänne ainakin möi sen ja nyt keväälläkin näkynyt.En tiedä jos myynyt tai käymässä siellä tämä uusi omistaja..
JZZ30 vm.91

Mänttäri

Eilen (7.5) ehtoolla 22.30 aikoihin sininen mkiv supra pirkkalan abc:n paikkeilla lähti tampereelle päin..kartturi kyyläs ainaki pirusti :D

_tykki_

Lainaus käyttäjältä: Mänttäri - 08 toukokuu, 2010, 10:08:02
Eilen (7.5) ehtoolla 22.30 aikoihin sininen mkiv supra pirkkalan abc:n paikkeilla lähti tampereelle päin..kartturi kyyläs ainaki pirusti :D

Minähän se! Joo piti kattoo vähä pidempään ku ei meinattu tunnistaa et mikä auto sieltä tuli   :D
JDM<3

_tykki_

Lainaus käyttäjältä: Anzelmi - 08 toukokuu, 2010, 01:14:33
Vanhalla kirkolla pyörähti eilen illalla pariin otteeseen harmaa (siirtokilvissä) ja tumman sininen MkIV jossa hiilari nokkapelti.

Olin sillä sinisellä. Mut kukas tuli hämeenkadulla vastaan tummalla soarerilla joskus 8 jälkeen eilen?
JDM<3

Mänttäri

Lainaus käyttäjältä: _tykki_ - 08 toukokuu, 2010, 12:19:26
Minähän se! Joo piti kattoo vähä pidempään ku ei meinattu tunnistaa et mikä auto sieltä tuli   :D

Ok :D

J.J.

Bongattu tänään Hollolassa pulliksen valoissa musta mk3 supra rumilla teippiliekeillä, ja ilmeisesti oli turbo koska alavääntö ei ainakaan siinä yllättänyt.

SEPI

Kuka tuli tänään 12-1 välissä, 9-tiellä kyrön kohtaalla mustalla mr2 vastaan?
Itse tulin sorkulla vastaan.

Tem

Lainaus käyttäjältä: SEPI - 08 toukokuu, 2010, 16:06:09Kuka tuli tänään 12-1 välissä, 9-tiellä kyrön kohtaalla mustalla mr2 vastaan?

Kyrön kohdalla saattoi näkyä useampikin fintoissilainen, kun oli dynopäivä tänään..
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Reuhka

Lainaus käyttäjältä: _tykki_ - 08 toukokuu, 2010, 12:25:05
Olin sillä sinisellä. Mut kukas tuli hämeenkadulla vastaan tummalla soarerilla joskus 8 jälkeen eilen?

Minähän se olin ! : ) pysähdyin perkele keskelle hämeenkatua kun oli niin saatanan hieno supra ! justiinsa tulin kirjottaan että kenen se sininen Mkiv oli mutta selviskin näin.

Tosi komee oli kyllä supras!  :D

AF

hoppeinen mk4 oulussa n. puol 1 yölä :D eli eiköhän se ole audrey :)
jza70 + jza80 + jz omega

_tykki_

Lainaus käyttäjältä: Reuhka - 09 toukokuu, 2010, 02:01:47
Minähän se olin ! : ) pysähdyin perkele keskelle hämeenkatua kun oli niin saatanan hieno supra ! justiinsa tulin kirjottaan että kenen se sininen Mkiv oli mutta selviskin näin.

Tosi komee oli kyllä supras!  :D

Hah kiitos! yhtä komea oli kyllä sun autos  :o
JDM<3

gEmaLi

alastarol oli tänää ainaki tuneri luisuttamas soareril.. sit tais oll valkonen ja musta sorkku kanssa, ketkäs nää oli?

SEPI

itsekkin tuli piipahdettua, ohi kulku matkalla.
Tuli toi punainen supra pongattua :icon_salut:

Metalfusion

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 09 toukokuu, 2010, 19:12:21
alastarol oli tänää ainaki tuneri luisuttamas soareril.. sit tais oll valkonen ja musta sorkku kanssa, ketkäs nää oli?
Mun mustasta sorkusta loppu jarrupalat, jokusen kierroksen ehin heittää :(
Noh, Ahvenistolle viikon päästä.

Venom

Tänään bongattu Äänekoskella, saarijärventien risteyksessä musta MKIII tuossa kello 17.30 tietämillä.
Kuka tunnustaa?
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 xx-xx
-04 Caldina ST246 3S-GTE

Andréy

Lainaus käyttäjältä: AF - 09 toukokuu, 2010, 04:05:38
hoppeinen mk4 oulussa n. puol 1 yölä :D eli eiköhän se ole audrey :)

aika varmasti olin minä  :)
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: SEPI - 09 toukokuu, 2010, 19:50:42
itsekkin tuli piipahdettua, ohi kulku matkalla.
Tuli toi punainen supra pongattua :icon_salut:

eli mut bongasit ilmeisesti alastarolla?

SEPI

Raziel

La-su välisenä yönä rusalla  :icon_biggrin:  hopeinen mk4 mustilla vanteilla parkissa siinä ulosmenon vieressä, oltiin mustalla soarerilla liikenteessä .

princess88

Lainaus käyttäjältä: Raziel - 10 toukokuu, 2010, 01:16:43
La-su välisenä yönä rusalla  :icon_biggrin:  hopeinen mk4 mustilla vanteilla parkissa siinä ulosmenon vieressä, oltiin mustalla soarerilla liikenteessä .

:icon_salut:
"Tää ei oo hyvä idea" - Niin o!

princess88

Lainaus käyttäjältä: samsa - 08 toukokuu, 2010, 00:23:22
Kuka tuli eilen (pe) iltana hopeisella mkIV supralla rusan shellille n.klo 21.30...?

Varmaan olin taas määäää  :toothy10:

Ja kuka ajo jollain vissiinki viininpunasella mkiv:llä eilen illalla Ilolan abc:ltä tuuskille, kovin yritin hätistellä mut kertaakaa ei voinu avaa  >:(
"Tää ei oo hyvä idea" - Niin o!

Kähmy

Lainaus käyttäjältä: gyntha - 06 toukokuu, 2010, 17:02:23
Vähän ennen neljää Oulun keskustan ja Maikkulan välissä liikennevaloissa ootteli parempia valoja punainen mk3 supra. Tunnustaako kukaan?
Käpälä oli ainakin oikea oppisesti ylhäällä  :icon_smile:

HEP! Jees, käsi näkyi mullekin asti  :icon_salut: Oli tarkoitus kysellä täältä mustan omistajaa, mutta täähän selvis näin  ::)

-Kähmy

Jantza

hopeinen Aristo Jyväskylässä "paska esson" ohi hurautteli tossa joskus 19.45, kuka mahto olla? ite just olin ilta ajelulla ja parkkikselta kurvasin takas tielle  :)