Olitko se sinä? (-10)

Aloittaja LiquidStone, 01 tammikuu, 2010, 04:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raksteri

Lainaus käyttäjältä: jykelä - 04 toukokuu, 2010, 20:42:11
orotas ny :icon_scratch: eikös se kuitenki ollu niin jotta, jalasjärvi ei ollu kaupunki. ja nää kaks muuta niinku olis ;D
Onko sinne saatu oikeen netti vai teiltäkö se käy täälä huutelemas?  :P

BlackSupra

Lainaus käyttäjältä: Raksteri - 04 toukokuu, 2010, 22:35:20
Onko sinne saatu oikeen netti vai teiltäkö se käy täälä huutelemas?  :P

Hieman koomikon vikaa täs alavuden klopis...
Lexus IS 220d -10

Kähmy

Lainaus käyttäjältä: Andréy - 02 huhtikuu, 2010, 16:50:28
Ei oulussa kukaan muu ajele talvella kuin minä  ;D

Höpö höpö, meillä on MK3T ympärivuoden ajossa...  :wave: ja yleensä vielä nainen ratissa!

-Kähmy

Wilis

Lainaus käyttäjältä: Tony - 02 toukokuu, 2010, 12:39:20
Hopeinen Aristo Lauantai iltana Monninkylän seo:lla pyörii ja sit mikrokokoinen miitti dösäpysäkil  ;D  Löytyykö jo foorumilta?

Se on kylläkin musta eikä hopeinen 8) Seuraavan kerran voisin koittaa muistaa ottaa sen TRC:n pois päältä  :)

Lainaa
tumma aristo ja musta mkiv askolassa

Varmaankin mun Aristo, ma vahan luulen.
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

Tony

Lainaus käyttäjältä: Wilis - 05 toukokuu, 2010, 16:02:26
Se on kylläkin musta eikä hopeinen 8) Seuraavan kerran voisin koittaa muistaa ottaa sen TRC:n pois päältä  :)

Ai se olikin musta  ::)

Kyllä se varmaan juu hyvin pyöris ilma hauskanpito-estoa  ;D

Toyota Supra 3.0i targa man. 7M-GE -87

Raksteri

Lainaus käyttäjältä: BlackCelica - 05 toukokuu, 2010, 07:42:29
Hieman koomikon vikaa täs alavuden klopis...
Meitä on moneen junaan.. ;D

Reuhka

Lainaus käyttäjältä: mokes - 29 huhtikuu, 2010, 13:18:55
Tänään Riihimäen Gigantin pihassa oli Soarer, kuka tunnustaa? ;D En oo ennen Riihimäellä omani lisäksi toista nähnyt :o

Syksyllä voi näkyillä meikäläisen musta sorsa kans , kun tuun kouluun sinne : )

samsa

Valkoinen rhd gt-four celica Lahdessa Hennalassa hetki sitten..   tarrakilvet ja brändnyy renkaat kun tarrat vielä mukana pyörimässä ;D
Toyota IlmAristo -93

Sono

Tiistai keskiviikko yönä 4:30 musta mkiv supra hyvinkään abc:n pihas ja tänään keltanen pallolamppu celica lahen keskustas 22,00
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Hencca

noin 12.40 ruskesannasta päin hopeinen mkIV poistui mäkeä alaspäin kohti shelliä, siis vanhaa tuusulan tietä pitkin.
Supra 3.0 TT -93 TokyoStreetDrfitBatMobileTupperwareAinavaiheessaJneJne...
http://www.madmotors.co.uk/ Car Of The Month--> December `09
http://www.madmotors.co.uk/catalog/cotm-henri-kuntsi-matt-black-toyota-supra-p-25283.html

Tonb

Lainaus käyttäjältä: Hencca - 06 toukokuu, 2010, 12:56:14
noin 12.40 ruskesannasta päin hopeinen mkIV poistui mäkeä alaspäin kohti shelliä, siis vanhaa tuusulan tietä pitkin.

hep!
JDM 1994 Supra 3.0 twinturbo, 6-speed

Hencca

http://www.madmotors.co.uk/catalog/cotm-henri-kuntsi-matt-black-toyota-supra-p-25283.html

Make15

Lainaus käyttäjältä: Sono - 06 toukokuu, 2010, 10:14:35
Tiistai keskiviikko yönä 4:30 musta mkiv supra hyvinkään abc:n pihas ja tänään keltanen pallolamppu celica lahen keskustas 22,00
Pakko olla rekyyli... ainut jolla menopeli kunnossa... :D
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

samsa

Kenenkäs hopeinen mkIV seisoi ainakin klo 16 Mäntsälän tuuliportin takana? Mustat vanteet.
Toyota IlmAristo -93

gyntha

Vähän ennen neljää Oulun keskustan ja Maikkulan välissä liikennevaloissa ootteli parempia valoja punainen mk3 supra. Tunnustaako kukaan?
Käpälä oli ainakin oikea oppisesti ylhäällä  :icon_smile:

Rekyyli

Lainaus käyttäjältä: Sono - 06 toukokuu, 2010, 10:14:35
mä olin abc:lla iltakahvilla  :wave:

Pduk

Tänään 11.00 aikoihin hopea mark II tourerV orikedon shellillä. Kuka tunnustaa? :wave:
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

Make15

Lainaus käyttäjältä: Rekyyli - 06 toukokuu, 2010, 17:03:57
mä olin abc:lla iltakahvilla  :wave:
Ja tänään painoit vastaan viiden aikaan vanhalla tiellä... :D
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

Cylon

Alkuviikosta musta MKIII Jyväskylässä, tuosta Rajakadulta käännyit keskustaan. Olin Cellun kanssa lapa ulkona  :wave: Tullu myös monasti vastaan tuos keskustassa iltapäivisin.
Aamusin joku ajelee punasella ST182:lla välillä Jyväskylä - Korpilahti vastaan, lupilaisia?
Mazda 6 MPS -06
Ex: Mazda 6 Sport Wagon 2.0TD Active -07
Ex: Toyota Celica 2.0 GTi ST182 -90

** Kun itse tekee, saa sellaisen kuin tulee. **

Hencca

2jz helsimiäs vaaleen sininen sorkku bongattu rusan shellin pihasta ja koivuhaan tebikseltä. itsehän ajelimme kaaharin supruttimella.

mfl

Andréy:lla komian värinen etupuskuri Suprassa ;D

T: Se joka oli motarin ohituskaistalla klo 14 aikaan sun eessä viininpunasella sprinterillä estämässä muiden kulkua :wave:
Harrastepeli: RHD Toyota Supra MK3
Käyttöpeli: MB W124 "superturbo"

Andréy

Lainaus käyttäjältä: mfl - 06 toukokuu, 2010, 21:06:33
Andréy:lla komian värinen etupuskuri Suprassa ;D

T: Se joka oli motarin ohituskaistalla klo 14 aikaan sun eessä viininpunasella sprinterillä estämässä muiden kulkua :wave:

Se on sitä tuuninkia  8) Meinasin kyllä jo hajottaa sen puskimen motarilla jonku mersun perään kun se lähti ohittaan kuorma-autoa siinä kaketsun rampin jälkeen  ;D
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

gEmaLi

tumman sininen mark2 parkis jokirannassa hiukan laiturista keskustaan päin.. Taka puskuri tais puuttua, etu puskuri ja helmat jotain tuninkii.. Turussa siis.

ToniH

kenes musta pallolamppu celica (jgp-6xx)parkissa käsityöläis kadulla suoraan mun ikkunan alla ?

Erkhart

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 06 toukokuu, 2010, 21:49:38
tumman sininen mark2 parkis jokirannassa hiukan laiturista keskustaan päin.. Taka puskuri tais puuttua, etu puskuri ja helmat jotain tuninkii.. Turussa siis.

Sama bongattu!
Jzz30 1jz vvti
Supra mkiv 6spd

Takaaveto

Lainaus käyttäjältä: Cylon - 06 toukokuu, 2010, 20:31:22
Alkuviikosta musta MKIII Jyväskylässä, tuosta Rajakadulta käännyit keskustaan. Olin Cellun kanssa lapa ulkona  :wave: Tullu myös monasti vastaan tuos keskustassa iltapäivisin.
Aamusin joku ajelee punasella ST182:lla välillä Jyväskylä - Korpilahti vastaan, lupilaisia?

Oisinko minä? Ei aina tajua,pitkiä kehiin ja torvea jos ei muu auta. Tunnelma maassa kun joku "ystävä" kohdisti kiukkunsa apparin kylkeen :-\  Onneksi vakuutusyhtiö oli antelias ja maksaa koko kylen maalauksen,mutta tulee sairaan siisti kun tuollaisen orkkisvärisen maalaa vain osin ::) Mutta taitaa mennä ylimaalaukseen ja väri tulla oikeasti musta kun nyt se tumman vihreä,tarkkaan katsottuna...
GTE -91
Käyttiksen virkaa volga s80 ja diesel...

Sono

kenes pallolamppu celica on nyt lahen shellillä YBB-5xx ja omistaja hakkaili valokuvaleikkiä
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Baz

Musta MkIV Supra tuli eilen bongattua Salossa iltapäivällä neljän jälkeen Turuntiellä parkissa. Jäi rekkarin vuoksi mieleen.

Musta(?) MkIII Supra tuli tänään aamulla ennen seitsemää Muurlassa Tuohituntien tietämillä vastaan ajaen Kiskon suuntaan.

Pyöriikö kumpainenkaan foorumilla?
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

Mace

Lainaus käyttäjältä: Baz - 07 toukokuu, 2010, 07:38:13
Musta MkIV Supra tuli eilen bongattua Salossa iltapäivällä neljän jälkeen Turuntiellä parkissa. Jäi rekkarin vuoksi mieleen.

Äitienpäivälahjaa metsästämässä (omalle eukolle, vaikka ei se mun äiti ole  :icon_biggrin:).

-95 LHD Eurospec, single Tbo, Pte6870, Re85, targa, 6-speed

ex-toys: -91 MR2 Gti, -99 200sx, -95 Supra JDM TT 6-speed

Tonb

Lainaus käyttäjältä: Hencca - 06 toukokuu, 2010, 15:59:13
arvelinki et voisit olla sinä. asutko jossain huudeilla?

Juu tässä Ruskeasannan rajamailla asustelen.
JDM 1994 Supra 3.0 twinturbo, 6-speed