Olitko se sinä? (-10)

Aloittaja LiquidStone, 01 tammikuu, 2010, 04:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

supra MKIV

kuka tänään hopeiselle celicalla Vaasan ABC:lla parkissa? rekkari FIC- jotain. klubilaisia?

tomppae

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 21 huhtikuu, 2010, 00:13:03
Onko suomen nopein eurospec taas vaihtanut omistajaa  ;D ;D

Olikin vanhoja tuttuja. Vasuri ja ripeä kuulemma, en tiiä sitten puhutaanko samasta autosta =D

OspreY

Lainaus käyttäjältä: tomppae - 26 huhtikuu, 2010, 16:12:42
Olikin vanhoja tuttuja. Vasuri ja ripeä kuulemma, en tiiä sitten puhutaanko samasta autosta =D
Tätä vessaa tarkoitin..

http://www.nettiauto.com/toyota/supra/3110709?&PN
  • =adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=49108716@tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?page=4@sortCol=@ord=@id=49108716@tb=tmp_find_agent@posted_by=@new=@update=

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

supra MKIV

tänään päivällä punainen mk4 supra driftaili meitsin perässä.. meno haluja kyseisellä jannulla oli mut toimin jarruna :P

tomppae

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 26 huhtikuu, 2010, 16:29:52
Tätä vessaa tarkoitin..

http://www.nettiauto.com/toyota/supra/3110709?&PN
  • =adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=49108716@tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?page=4@sortCol=@ord=@id=49108716@tb=tmp_find_agent@posted_by=@new=@update=
Jep sama taitaapi olla.

Takaaveto

Muuramesta lähti Jämsän suuntaan 15.50 musta mk3 ja Muuramen keskustassa seiso kerrostalon pihassa valkoinen mk3.
GTE -91
Käyttiksen virkaa volga s80 ja diesel...

pete-

Hopeinen mk4 supra hervannan valtaväylällä 15.30 tais nousta messukylän rampista.

Ja kenen supra on menossa maalaukseen ruskon perukoille samaan paikkaan missä mun mk3 on nyt työnalla.

jannu69

Valkoinen kolmoskoppaanen supe framin pihas tänään ihan yksinään. ethän vain verotoimistos ollut.  ;D
se on jannusta kii, huutako tyttö hii.

Pduk

Mattamusta? MKIV tänään 13.20 saaristotietä paraisilta.
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

Are

Lainaus käyttäjältä: Japso - 22 huhtikuu, 2010, 21:22:57
Noni, asutko Savonlinnassa vai pelkästään ohikulkumatkalla? :). Onko TT vai N/A? Pirteen värinen ainakin 8)

Ihan tässä Punkaharjulla asustelen. :)  Mopo se on! :D Kiitoksia!

Jonsku

Lainaus käyttäjältä: jannu69 - 27 huhtikuu, 2010, 18:27:13
Valkoinen kolmoskoppaanen supe framin pihas tänään ihan yksinään. ethän vain verotoimistos ollut.  ;D
Jos puhutaan Seinäjoen framista, niin se olin minä, muualla paikat täynnä, niin pakko tuupata tonne :D
Toyota Supra MA70 7M-GTE -89

Juhani

Hopeinen Aristo Klaukkalassa urheilualueella ennen iltakymmentä, klubilaisia??
Toyota Supra MKIII Turbo -86, ex
Toyota Supra MKIV TT 6v -93, ex
Mitsubishi Legnum VR-4 5v -01, ympärivuotinen käyttis
Toyota Aristo -99

jannu69

Lainaus käyttäjältä: Jonsku - 27 huhtikuu, 2010, 22:33:53
Jos puhutaan Seinäjoen framista, niin se olin minä, muualla paikat täynnä, niin pakko tuupata tonne :D

Juu siellä just. harmi kun oma supe oli kotona olit meinaan just siinä missä mun supra yleensä on.
se on jannusta kii, huutako tyttö hii.

ToniH

kenen hopeinen mk4 kultasilla vanteilla eilen about 19:30 auranlaakson absin lähettyvillä ?

Vesqu

Joku tuli vastaan 8 tiellä Vaasaan päin n.klo.15.00 paikkeilla.Kärryillä valkonen MKIV :)

AF

musta mk3 supe tuli kempeleessä vastaan n. 16:35.. kukahan klubilainen kyseessä?
jza70 + jza80 + jz omega

gyntha

Lainaus käyttäjältä: AF - 28 huhtikuu, 2010, 19:09:54
musta mk3 supe tuli kempeleessä vastaan n. 16:35.. kukahan klubilainen kyseessä?

Minähän se olin..  :wave:

Jantza

Lainaus käyttäjältä: Takaaveto - 26 huhtikuu, 2010, 19:24:42
Muuramesta lähti Jämsän suuntaan 15.50 musta mk3 ja Muuramen keskustassa seiso kerrostalon pihassa valkoinen mk3.
mä taisin olla se pöristelijä  :)

Make15

Kukas paineli tossa tiistaina soarerilla rajamäen stop risteykseltä nurmijärveä kohti hieman pitoa hakien... ??? :D
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

Sampza

Lainaus käyttäjältä: Make15 - 28 huhtikuu, 2010, 21:05:01
Kukas paineli tossa tiistaina soarerilla rajamäen stop risteykseltä nurmijärveä kohti hieman pitoa hakien... ??? :D

ollut vissiin "aamu"-liukkautta ilmassa  :toothy10:
Oldspark Garage

Autoharrastaja
ex-jdm:t Toyota Soarer GT-T VVTi -96, Mitsubishi Legnum VR-4 Type-V -97, Nissan Pulsar GTi-R -90.

mokes

Tänään Riihimäen Gigantin pihassa oli Soarer, kuka tunnustaa? ;D En oo ennen Riihimäellä omani lisäksi toista nähnyt :o
Oikeelta on jees ajaa!

Muffler

minun soarer oli tossa riihimäen gigantin/maskun pihassa kun olen tässä maskussa töissä :D

mokes

Lainaus käyttäjältä: Muffler - 29 huhtikuu, 2010, 14:15:17
minun soarer oli tossa riihimäen gigantin/maskun pihassa kun olen tässä maskussa töissä :D

No perhana :D Pidätkö majaaski riksussa vai ootko vaan töissä? Odottelin siinä ulkona hetken aikaa, et jos auton omistaja olis ilmaantu ;D Kiinnosti niin paljon ;D
Oikeelta on jees ajaa!

Sampza

Lainaus käyttäjältä: mokes - 29 huhtikuu, 2010, 13:18:55
Tänään Riihimäen Gigantin pihassa oli Soarer, kuka tunnustaa? ;D En oo ennen Riihimäellä omani lisäksi toista nähnyt :o

täytyy tulla tästä jokelasta pyörii kans sinne suunnalle ni ei tartte yksin tai nyt kaksin pörräillä siellä :D
Oldspark Garage

Autoharrastaja
ex-jdm:t Toyota Soarer GT-T VVTi -96, Mitsubishi Legnum VR-4 Type-V -97, Nissan Pulsar GTi-R -90.

LiquidStone

Lainaus käyttäjältä: Sampza - 29 huhtikuu, 2010, 21:38:01
täytyy tulla tästä jokelasta pyörii kans sinne suunnalle ni ei tartte yksin tai nyt kaksin pörräillä siellä :D
Tuli itsekkin viime viikolla riihimäellä käyty sorkun kanssa pyörimässä, mutta ei muista näkynyt :(

Make15

Kuka tunnustaa omistavansa kyseisen auton...??

http://www.minunauto.com/auto/12106
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

Juzzo

Vaasan miehen se on.... sns/Knös jollen väärin muista!?
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

mokes

Lainaus käyttäjältä: Sampza - 29 huhtikuu, 2010, 21:38:01

Okei, millon miittiä? ;D
Oikeelta on jees ajaa!

Muffler

joo tässä janakkalassa asustelen et ihan vaan töissä käyn =)

Holset

Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 29 huhtikuu, 2010, 22:12:44
Vaasan miehen se on.... sns /Knös jollen väärin muista!?

näin..
sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing