Olitko se sinä? (-10)

Aloittaja LiquidStone, 01 tammikuu, 2010, 04:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Takaaveto

Olikos Nickke tänään seppälän prismalla katteleen rengaspaineita kasin jälkeen? Kovin saman näköinen kulma näkyi alasinkadulle.
GTE -91
Käyttiksen virkaa volga s80 ja diesel...

coren

punainen ja valkonen mk4 peräkanaa yritti ajaa varpaista yli lynin kulmilla turussa äsken :D gemali ja arbbe?
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: ToniH - 14 huhtikuu, 2010, 19:06:34
tuliko gemali tänää vastaan kaupunginvaraston kohdilla ?

kaupunginvarastosta en tiedä, mut kyl sä taisit tulla vastaan joskus 14 aikoihin saippuacentterin kohdilla :D

Strabe

Musta mkiv supra motorinilla about tunti sitten..
JZZ30 vm.91

pete-

Kenen vaalea aristo pyörii tampereella hatanpäällä volvon huoltopisteen lähettyvillä? Monena päivänä olen sitä siellä katsellut ja kuunnellut kun käyn salilla siellä yläkerrassa.

Pauli

Lainaus käyttäjältä: Sidorifto - 03 huhtikuu, 2010, 02:24:43
Mitäs näyttävää tuossa nyt on? Korisarjakin on vielä varaston hyllyllä talvisäilytyksen jäljiltä.

Jos tämä sama auto pyörii varsin usein Lamminpää/Vuorentausta -akselilla, niin näkymisen lisäksi myös kuuluu varsin hyvin...

Geedee52

Lainaus käyttäjältä: Tonb - 09 huhtikuu, 2010, 22:07:09
Sinä joka ajelit Tikkurilassa n.klo21 aikaa tänään eli 9.4.2010 mkiv supralla, vihaan sinua.

Tosi thyyning supra? Taisin olla minä ku suhailin. =D  Hyvä ettet kummiskaa heittäny kivellä perään..  :icon_biggrin:

ToniH

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 15 huhtikuu, 2010, 16:13:35
kaupunginvarastosta en tiedä, mut kyl sä taisit tulla vastaan joskus 14 aikoihin saippuacentterin kohdilla :D
juu tietää heittää sit lapaa toistekki jos kohdataan turun syrjäkujilla. :wave:

Sidorifto

Lainaus käyttäjältä: pete- - 15 huhtikuu, 2010, 16:59:25
Kenen vaalea aristo pyörii tampereella hatanpäällä volvon huoltopisteen lähettyvillä? Monena päivänä olen sitä siellä katsellut ja kuunnellut kun käyn salilla siellä yläkerrassa.

Luulisin että kyseessä on tuo minun auto joka ei suinkaan aristo ole, mutta siinä volvolla töissä olen tosiaan.

Lainaus käyttäjältä: Pauli - 15 huhtikuu, 2010, 17:12:51
Jos tämä sama auto pyörii varsin usein Lamminpää/Vuorentausta -akselilla, niin näkymisen lisäksi myös kuuluu varsin hyvin...
Ja kyllä siellä suunnalla asustellaan.
Toyota Mark II - Doriftoo stailooo
+ talvikostaja Volvo 240 dl
Ex.
Evolution V
Evolution IV
Bmw(t) e30 2,7 m-technik 2, 535i, e30 2,7 d-edition, e30 325i
Fiesta RSTurbo 248hp
Volvo 340gl

pete-

Lainaus käyttäjältä: Sidorifto - 15 huhtikuu, 2010, 19:51:52
Luulisin että kyseessä on tuo minun auto joka ei suinkaan aristo ole, mutta siinä volvolla töissä olen tosiaan.

Noniin, lähinnä olen kuullut aina tuon sun auton(kivan kokonen putki), aika huono näkyvyys tuolta yläkerrasta siihen alas joten kunnolla en ole päässyt sitä katselemaan. Aina joskus vilaukselta on joku perä näkynyt. Oma valkoinen suprakin on aina joskus siinä parkkipaikan rivistössä joten moikataan kun tavataan. =)

Nickke

Lainaus käyttäjältä: krafts - 13 huhtikuu, 2010, 23:28:23
Minut bongasit ylistönmäeltä. Auto on kyllä vihreä sattuu vain erehdyttävästi näyttämään mustalta :)

Noni :) hyvä että selvis!

Takaaveto; Minähän se  ;D missä lymysit?
JZS147
Ei oo tulossa mittään.

TumppU

Olikos kerholaisia tänään Oulussa noin klo. 18.30 Rajakylään päin kääntynyt valkoinen kolmoskorinen supe?  ::)
Lexus GS300 (2JZ-GE)
Supra JZA70 (1JZ-GTE)

JPS

Kukas Tampereella ajelee helmiäisvalkoisella ilmeisestiChaserilla? Nähty tuo kyseinen valkoinen yksilö Hatanpäällä Tammer-Auton ohi ajavan sekä Lentävänniemessä kaasuttelemassa?

Corolla FX 1.6"GT-T"

Takaaveto

Lainaus käyttäjältä: Nickke - 15 huhtikuu, 2010, 21:01:57
Noni :) hyvä että selvis!

Takaaveto; Minähän se  ;D missä lymysit?

Päästelin ohi siitä kun oli kiire ahjolle,sehän ei ole kuin 24h auki ;D Seuraavan kerran kun bongaan,niin kampean juttusille.Ja saman saa tehdä mulle, joka vaan haluaa.Ei tässä ketään syödä....
GTE -91
Käyttiksen virkaa volga s80 ja diesel...

zanardi

hopea mkiv tuli vastaan tänää ennen klo 4 ylihärmässä kuntokeskuksen ja ympyrän välissä rekisteri kop-XXX

kukas?
ex toyotat...
celica st182
mkiv 5-speed vapari LHD
aristo jzs147 tt autom
lexus is200 6-speed
mkiv tt 6-speed
nyt:
2jz 5-speed 475kw...
gsxr-r 1000 k5 -06

Zoui

Kuka oli kuvauttamassa hiukan eläämää nähnyttä "vapari" nelosta pirkkalassa?

JPS

Lainaus käyttäjältä: JPS - 15 huhtikuu, 2010, 22:26:37
Kukas Tampereella ajelee helmiäisvalkoisella ilmeisestiChaserilla? Nähty tuo kyseinen valkoinen yksilö Hatanpäällä Tammer-Auton ohi ajavan sekä Lentävänniemessä kaasuttelemassa?

Ilmeisesti nimimerkki -Sidorifto- kyseessa Mark II:lla. Komeet on äänet laitteessa :icon_salut:

Corolla FX 1.6"GT-T"

kaahari

Lainaus käyttäjältä: Zoui - 16 huhtikuu, 2010, 18:29:08
Kuka oli kuvauttamassa hiukan eläämää nähnyttä "vapari" nelosta pirkkalassa?

Heh, miltä näyttää "elämää nähnyt mkiv vapari" ? :icon_scratch: Joku tuning peli?

Stage2 maalipinta? Vai stage -3 väännöt?  ;D

Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

[-Make-]

Kukas mahto ajella hopeisen värisellä celicalla ohikulkutiellä turussa n.2 tuntia sit ja subaru tuli perässä? Ajelin ite firman kuorma-autolla ku tulitte ohi  :)

Zoui

Lainaus käyttäjältä: kaahari - 16 huhtikuu, 2010, 20:40:13
Heh, miltä näyttää "elämää nähnyt mkiv vapari" ? :icon_scratch: Joku tuning peli?

Stage2 maalipinta? Vai stage -3 väännöt?  ;D

emt sellanen vakio mut auringon raiskaama ja paljon pysäköidyn näkönen, pari kolme tullihenkilöä (mulkkuja muuten) sitä siellä kuvaili.

Sampza

Lainaus käyttäjältä: Make15 - 15 maaliskuu, 2010, 18:55:46
Juu huomasin ja heivasin kans takasin... :D Pitäiskö pitää jotku Hyvinkään miitit joku päivä jos tääl olis enemmänki näit jotka tunnistaa toisiaan tässä lähi eteisyydellä...?

Lainaus käyttäjältä: Sampza - 15 maaliskuu, 2010, 19:24:26
joo ei huono idea ollenkaan. mut ehdottaisin et ens kuussa vasta kun saa toyotan liikenteeseen.

no koskas pyörähdettäis siellä hyvinkäällä ni saatais naamoja kunkin auton taakse? :) toitsu olis liikenteessä et vois vaikka sveitsinportin teboililla törmäillä?
Oldspark Garage

Autoharrastaja
ex-jdm:t Toyota Soarer GT-T VVTi -96, Mitsubishi Legnum VR-4 Type-V -97, Nissan Pulsar GTi-R -90.

Aristo81

Lainaus käyttäjältä: Sidorifto - 15 huhtikuu, 2010, 19:51:52
Kumma kun ei kertaakaan olla törmätty!Itte ylöjärvel ja töis käyn myllypuros!

tomppae

Eilen bustattu valkonen caldina tampereen motarilla siinä järvenpää-tuusula liittymän kohdalla. Kello tais olla jotain 14....

reiska

kukas päristelee lpr tummal iv supel... punasil kilvil???

TuJu

Eilen suunnuntaina ajeli hopeinen MKIV Järvenpään keskustan Shellin kohdalta oikealle  :)
Jotenkin poikkesi normi MKIV:stä: oli leveempi kori ja takaspoikka puuttui  8)
Supra MKIV -94 Euro Precision T76 CEA + TMS AT stage2 + TMS tq 3500 stall

gEmaLi

ToniH miten aina onnistutkaan olemaan samas paikassa ku minä :D

ToniH

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 19 huhtikuu, 2010, 17:41:18
ToniH miten aina onnistutkaan olemaan samas paikassa ku minä :D
ihan viaton olen veikkaan että sä seuraat meikää  :laugh: on muuten kamala tie ajaa se missä törmättiin.

TonyX

Lainaus käyttäjältä: TuJu - 19 huhtikuu, 2010, 17:29:04
Eilen suunnuntaina ajeli hopeinen MKIV Järvenpään keskustan Shellin kohdalta oikealle  :)
Jotenkin poikkesi normi MKIV:stä: oli leveempi kori ja takaspoikka puuttui  8)

juu.. minä tai muija  ;D

Pduk

Lainaus käyttäjältä: Joni P. - 19 lokakuu, 2009, 18:15:21
tuskin sentään oli JZX110, niitä kun ei taida olla kuin 1kpl Suomessa.

Tuossa uuskorisen Ariston peppu, ja taitaa kyseinen yksilökin olla Turussa;
http://www.esv.fi/carimg/big/mGGoVw.jpg

Minä tietääkseni omistan turun seudun ainoan valkoisen ariston ja tuo ei ole kyllä se :)

Edit: Poistettu kuvalinkitys lainauksesta. ~Baz~
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

Pduk

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 18 lokakuu, 2009, 21:38:43
valkonen uus korinen mark 2 ???? äsken turun keskustassa.. kovasti ainakin näytti markilta.. tiedä sitte mikä toyota oli :D

Saatoin olla minä! Tosin Aristo ei Mark II! niitä tietääkseni vain tuo yksi musta suomessa. hyvin vastaan näin puolivuotta myöhässä! :-D liityin vasta hiljattain clubiin :)
Ensiviikolla pitäisi taas näkyä liikenteessä kun on uudet maalit pinnassa + muuta pikkukivaa ;)
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08