Olitko se sinä? (-10)

Aloittaja LiquidStone, 01 tammikuu, 2010, 04:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

emk67

Tiistaina klo 16 kieppeillä musta MKII CelicaSupra tuli vastaan Kuusamon tiellä Laanilan kohdalla. Kukahan lie?
Eiku perkana, se olikin mun auto ja kaveri ratissa  ;D ;D
Haahaa, ajankuluksi kirjoittelin, kun Oulussa ei tahdo Supra-Clubilaisia bongailla.
Missä lie porukka, vai liikkuuko vaan eriaikaan kuin itse.
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

samsa

Lainaus käyttäjältä: Sono - 13 elokuu, 2010, 13:41:56
äskö tumman vihree aristo 12 tiel. kangasalan kohalla kohti tamperetta
Minä matkalla Aristomiittiin.. Onko sono tulossa paikalle?
Toyota IlmAristo -93

AF

Lainaus käyttäjältä: emk67 - 13 elokuu, 2010, 15:36:56
Tiistaina klo 16 kieppeillä musta MKII CelicaSupra tuli vastaan Kuusamon tiellä Laanilan kohdalla. Kukahan lie?
Eiku perkana, se olikin mun auto ja kaveri ratissa  ;D ;D
Haahaa, ajankuluksi kirjoittelin, kun Oulussa ei tahdo Supra-Clubilaisia bongailla.
Missä lie porukka, vai liikkuuko vaan eriaikaan kuin itse.

kaikki vaan liikutaan ihan eriaikaa  :)
jza70 + jza80 + jz omega

Sono

Lainaus käyttäjältä: samsa - 13 elokuu, 2010, 18:05:55
Minä matkalla Aristomiittiin.. Onko sono tulossa paikalle?

Ei oo autoo ajos. olin siin rautatiesillan kohal sinisel pakul parkis.
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Wilis

Perjantaina kolmen maissa Mäntsälä P:llä juustoportilta tulossa hopeinen MKIV. Räpylää nostettu Aristosta :)
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

gEmaLi

Turussa eile illalla valkonen mkiv teippi kilvissä, jotain animeaki tais kyljessä ollla..  Kenes mahto olla?

Retjak

Vahva veikkaus et Ami.. 3-puolasilla Volkeilla?
Toyota Celica GT-four WRC ST205
ex Toyota Celica GT ST202

Venom

Kukas ajeli mun edellä tänään jyväskylässä motarilla?
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 xx-xx
-04 Caldina ST246 3S-GTE

OspreY

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 14 elokuu, 2010, 13:11:02
Turussa eile illalla valkonen mkiv teippi kilvissä, jotain animeaki tais kyljessä ollla..  Kenes mahto olla?

Amin se kaunokainen on  :love4:

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

yada

Lainaus käyttäjältä: samsa - 13 elokuu, 2010, 02:14:15
Jahas, nyt se on tuossa taloyhtiön vierasparkissa peiteltynä..
Sumo on myyty sinne lahteen päin:D eli uusi omistaja ei oo clubilainen ja se asuu lahdes et itä näkee siel sit ;D

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 14 elokuu, 2010, 20:49:39
Amin se kaunokainen on  :love4:

aa tää o nyt se peli :) no tytöillä oli ainakin hauskaa mun kyydissä ja amiltakin pieni hymy tais irrota :)

laamaporo

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 15 elokuu, 2010, 02:10:41
aa tää o nyt se peli :) no tytöillä oli ainakin hauskaa mun kyydissä ja amiltakin pieni hymy tais irrota :)

Saako joku täällä Supralla naista vai?  :tard:

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1988 Toyota Supra Turbo MKIII 5spd Eurospec
2012 BMW M550d

AMI

Lainaus käyttäjältä: laamaporo - 15 elokuu, 2010, 02:27:49
Saako joku täällä Supralla naista vai?  :tard:

Heh!

Mun big gay wing spoilerisettokitto extra multilayer tarroituksella vetoaa lähinnä juuri mopoiän saavuttaneisiin, notta sillä ei ainakaan irtoo  ;D
Ja haluankin korostaa että kohderyhmästä huolimatta namusedäksi en ole ryhtymässä  ::)

GEEmailil tais olla parempi tsägä kun oli sen verran railakas meno. Kymmenen naista kyydissä, kauhee meteli ja kaikki raajat ulkona  :o
www.sideways.fi
Yhteistyössä:
www.deadracer.fi
www.debba.fi
www.huhtico.fi
www.venesahkotukku.fi
www.tth-maalaus.fi

Juzzo

Lainaus käyttäjältä: AMI - 15 elokuu, 2010, 04:40:43
Heh!

Mun big gay wing spoilerisettokitto extra multilayer tarroituksella vetoaa lähinnä juuri mopoiän saavuttaneisiin, notta sillä ei ainakaan irtoo  ;D
Ja haluankin korostaa että kohderyhmästä huolimatta namusedäksi en ole ryhtymässä  ::)

GEEmailil tais olla parempi tsägä kun oli sen verran railakas meno. Kymmenen naista kyydissä, kauhee meteli ja kaikki raajat ulkona  :o
Ookkonä Ami ihan varma et siulta ei taskusta yhtän namua löyä...? JMV Geimaili ruvennu toijalaisteleen vai`? Ainoostan kymmenen helv*tin pientä paloiks pilkottua narttua mahtuu suburbaniin :icon_biggrin:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

Jantza

Lainaus käyttäjältä: Venom - 14 elokuu, 2010, 20:07:49
Kukas ajeli mun edellä tänään jyväskylässä motarilla?

minähän se olin, ja lapasta ohi mennen heilautin  :wave: on se vaan hyvän näkönen tuote toi sun kiesi  :)

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: AMI - 15 elokuu, 2010, 04:40:43
Heh!

No eihä niitä ollu ku pari, mut kyl niide raajat oli kokoajan ulkona autosta :D eivät malttaneet pysyä sisällä kun katon otti veke :D

Zori

Lainaus käyttäjältä: Telex - 09 elokuu, 2010, 11:46:21
Eilen kuultu ja nähty joko candy tai met.hohto kirkkaan punanen MkIII kaahailemassa Hämeenkoskelta Asikkalaan menevällä tiellä pariin kertaan iltasella n. 20:00 aikoihin. Ääntä ainakin piisas, oltiin ekalla kerralla mökillä uimassa ja siitä on tielle matkaa yli kilometri, ihmeteltiin vaan, et mikä rääkäs. Toisella vedolla näinkin jo värkin, kun oltiin porukoilla käymässä, äippä kerto et oli sillon ekalla kerralla ohittanu siinä suoralla jonkun 'huomattavalla' nopeudella.

Ite ajellu ainakin vastaavanvärisellä sorkulla kyseistä tietä useampaan otteeseen..
-93 Soarer JZZ30 1JZ-GTE + R154 + Joku lukko.. :D

TiNppa

Olikos punasen mörrin kuski klubilaisia, tossa pari h sitten ajeltii peräkkäin Oulus..
JZZ30 -94

samsa

Lainaus käyttäjältä: Zori - 15 elokuu, 2010, 16:11:45
Ite ajellu ainakin vastaavanvärisellä sorkulla kyseistä tietä useampaan otteeseen..

Olitko joku pari viikkoa sitten Lahdessa hennalan shellillä tankkaamassa? Siitä asemaltahan ei muuten saa kuin 95:sta ja D:tä..  Huhujen mukaan nää pelit tykkää 98:sta.
Toyota IlmAristo -93

mazzem

Perjantaina 13. päivä kiimingin kolari letkassa punanen MKIV ajeli oli. Kuka myöntää.
Jo vaan sano rengit päissään, eikä ne paljo muuta sanonukkaan.

Toyota Soarer JZZ30 -92
Opel Omega B1 caravan -94
VW Transporter 2.4d -94

coren

Hopeinen aristo turussa linjiksen nurkilla menossa runosmäelle päin. Tuplaputket näytti olevan ja jotkut kromi?vanteet.
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

Zori

Lainaus käyttäjältä: samsa - 15 elokuu, 2010, 21:00:57
Olitko joku pari viikkoa sitten Lahdessa hennalan shellillä tankkaamassa? Siitä asemaltahan ei muuten saa kuin 95:sta ja D:tä..  Huhujen mukaan nää pelit tykkää 98:sta.

Tunnustan.. =D Mutta puolustaudun sillä etten tankannu ysivitosta kuin 15litraa miltei täyden tankin ysikasia sekaan, kulutusmittaus sataselle.. =D ajoit vissiin mun ohi siinä hennalan valoissa?
-93 Soarer JZZ30 1JZ-GTE + R154 + Joku lukko.. :D

Venom

Lainaus käyttäjältä: Jantza - 15 elokuu, 2010, 12:40:41
minähän se olin, ja lapasta ohi mennen heilautin  :wave: on se vaan hyvän näkönen tuote toi sun kiesi  :)
Tommonen puutarha jyrsin.. ;D
Taisit tänäänkin ajella vastaan tourulassa, tosin tällä kertaa olin valkosella toyotan maasturilla liikenteessä.
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 xx-xx
-04 Caldina ST246 3S-GTE

Jantza

Lainaus käyttäjältä: Venom - 16 elokuu, 2010, 17:08:18
Taisit tänäänkin ajella vastaan tourulassa, tosin tällä kertaa olin valkosella toyotan maasturilla liikenteessä.

juu käväsin vähän asioilla ympäri kaupunkia. eipä osunu maasturi silmään, en kyl oikeen muutenkaan liikenteessä nää mitään  ;D

Samuli

Lainaus käyttäjältä: Venom - 16 elokuu, 2010, 17:08:18

Heps! Se olin minä. Viime hetkellä kerkesin nostaa lapasta  ;D

Jantza

Lainaus käyttäjältä: Samuli - 16 elokuu, 2010, 18:34:56
Heps! Se olin minä. Viime hetkellä kerkesin nostaa lapasta  ;D

niijoo onhan täällä toinenkin tumma paholainen liikkeellä, auto siis  :P

anttj

Tänään tiksissä gunmetal värinen mkiv, oliko klubilaisia?
Anybody can do my job, but nobody can be me.

reaper

Eilen tuossa ennen seiskaa valkoinen Soarer tais tulla 4-tietä vastaan Hki päin, pikkusen pohjoiseen kehä III rampista. En morjestanu ku en pitäny vanteista.

Samalla matkalla, hiukan lähempänä Korsoa (vakio) näky hopeinen uudemman polvel Celica tien varressa yksinään varoituskolmion kanssa. Kuka rikko?
Ei rahaa, ei aikaa eikä taitoa. Onneks on tuuria.

Jantza

Atte.V

Lainaus käyttäjältä: reaper - 17 elokuu, 2010, 13:14:12
Eilen tuossa ennen seiskaa valkoinen Soarer tais tulla 4-tietä vastaan Hki päin, pikkusen pohjoiseen kehä III rampista. En morjestanu ku en pitäny vanteista.
Varmaankin minä. Jos siis oli tollaset kuvassa näkyvät kultaset vanteet kiiltävällä huulella?
-91 Soarer 2,5 single turbo, manuaali
-95 MX-5 1,8 turbo
-03 S320 CDI