Olitko se sinä? (-10)

Aloittaja LiquidStone, 01 tammikuu, 2010, 04:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Venom

Äsken bongattu Äänekoskella harmaa MKIV, kuka mahtoi olla?
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 xx-xx
-04 Caldina ST246 3S-GTE

jussi1

Puoli kaksi moikattiin mustan/tumman mk3 supran kanssa Lievestuoreen Shellin risteyksessä. Itse olin sinisellä is200 lexalla liikenteessä.
-94 LHD TT MK4 Supra 6spd.
-02 Lexus IS300 2JZ.
-05 Lexus RX300
-95 Skyline R33 (drifteri)
-91 Celica GT4 (jäärata-auto)
-07 Suzuki GSX-R 1000
-99 Z3 M Coupe (drifteri)
Ex. 525whp -91 Supra turbo targa man. 2003-2011

Jantza

Lainaus käyttäjältä: jussi1 - 17 elokuu, 2010, 21:18:34
Puoli kaksi moikattiin mustan/tumman mk3 supran kanssa Lievestuoreen Shellin risteyksessä. Itse olin sinisellä is200 lexalla liikenteessä.

minähän se, aika myöhään huomasin sut mut huomasimpas sit kuitenkin ku olit jo melkein keskellä tietä  :D

snow90

Lainaus käyttäjältä: Ace - 06 elokuu, 2010, 23:54:44
Kukas tunnustaa punasen kelkan GT-4 rekkarilla omakseen ? Järvenpäässä pörrää :)
Vissii Mäntsäläläisiä. Täällähän se joka päivä pörräillee.
- Toyota MR2 SW20 '92
- Mazda RX7 FD3S '93
- Cadillac CTS '03
- Cadillac CTS '08
         Entiset:
- Biltema Motor Works E39 523 '97

namnam

musta duuning soareri pyyhkäs viitasaaren nesteen ohitte joskus neljän maissa , kerenny lähtee perää ku just oli kahvin lipittely kesken  ::) :yum: kukaha lie?
Mark2 omx12
BMW 320d
ex: jza70 supra, jzz30 soarer

Ace

Punanen mk3 järvenpäässä tulossa tuusulasta päin, kukas oli?
Nissan 200sx s13 -90
ex: Toyota Aristo Twinturbo -92
http://www.minunauto.com/auto/23671

pete-

Eilen ajelin jonkin aikaa hopeisen/harmaan mk4 supran perässä sastamalassa. Ite ajelin valkoisella mk3:lla. Olitko se sinä?

AF

20.8 rovaniemellä harmaa? soareri talonsa edessä..
jza70 + jza80 + jz omega

coren

Lainaus käyttäjältä: coren - 04 elokuu, 2010, 21:06:01
Upinniemessä viininpunainen facelift mk3 turbo
Piti varmistaa ettei rekkari ole sama kuin omassa  ;D

Still there..
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

Uldiz

Torstaina Lohjalla tynninharjun kiertoliittymässä bongattu orkkiskuosinen MKIII Supra. Väriltään viininpunainen ja perässä susiruma yksiakselinen, kohtuu iso peräkärry :tard:

Baz

Lainaus käyttäjältä: Uldiz - 21 elokuu, 2010, 11:26:30Torstaina Lohjalla tynninharjun kiertoliittymässä bongattu orkkiskuosinen MKIII Supra. Väriltään viininpunainen ja perässä susiruma yksiakselinen, kohtuu iso peräkärry :tard:
Tällainen yhdistelmä on itsekin tullut bongattua Hanko-Hyvinkää -tiellä.

Torstaina Lohjalla bongattu hieman ennen klo. 16 SSO:n kohdalla musta Celica Supra 8)
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

Flr

Perjantaina n. klo 19 Naantalin keskustan ST1:llä tuli nähtyä sisältä ikkunan kautta heijastuksena valkoinen/tosi vaalea MKIV isolla takasiivellä (TRD?). Spoileriin pieni varaus, kun ikkuna josta heijastus tuli oli moniruutuinen :D

Varsinainen bongaus  8)
- Toyota Supra -96 Facelift J-Spec -

coren

Lainaus käyttäjältä: Uldiz - 21 elokuu, 2010, 11:26:30
Torstaina Lohjalla tynninharjun kiertoliittymässä bongattu orkkiskuosinen MKIII Supra. Väriltään viininpunainen ja perässä susiruma yksiakselinen, kohtuu iso peräkärry :tard:

Lainaus käyttäjältä: Baz - 21 elokuu, 2010, 12:29:38
Tällainen yhdistelmä on itsekin tullut bongattua Hanko-Hyvinkää -tiellä.

Kuin myös, mutta aikanaan länsiväylällä.

Kyllähän tuo supra varmaan hyvä vetoauto on  8)
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

Pete

Lainaus käyttäjältä: AF - 21 elokuu, 2010, 00:21:53
20.8 rovaniemellä harmaa? soareri talonsa edessä..
mulla on sinertävän hopia soarer. toinen sorkku mikä täällä pyörii on musta. minkälainen supra sulla on?

Pete

21.30 hopia nelos Supra Rantsulla (Rovaniemi), WOW. olitko se sie?

AF

Lainaus käyttäjältä: Pete - 21 elokuu, 2010, 20:57:23
mulla on sinertävän hopia soarer. toinen sorkku mikä täällä pyörii on musta. minkälainen supra sulla on?

1jz mk3 musta.. mutta olin töissä ja ajelin viininpunasella sprintterillä
jza70 + jza80 + jz omega

gEmaLi

rusan shellil käväs joku tummanharmaa mk4 supra tos joskus illal, kukas mahto olla?

reaper

Lainaus käyttäjältä: Atte.V - 17 elokuu, 2010, 17:17:21
Varmaankin minä. Jos siis oli tollaset kuvassa näkyvät kultaset vanteet kiiltävällä huulella?

Khyl oli, vaikka vastaan tulles motaril ei paljoo kerinny vilkuilee.
Ei rahaa, ei aikaa eikä taitoa. Onneks on tuuria.

kaahari

Varkaudessa kuuden aikoihin musta mkiv Oscarin edestä kaupungin suuntaan... tais olla ainakin veilsiden puskuri kiinni.   
Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

mfl

Tänään klo 20 aikaan Oulun Hintassa hopia MKIV. Mahtokoihan olla superjuhis liikenteessä? Olin ite sillä valakosella bussilla liikenteessä ja pikkupojat kyyisä kommentoi Supraa komiaksi ;D
Harrastepeli: RHD Toyota Supra MK3
Käyttöpeli: MB W124 "superturbo"

Andréy

Lainaus käyttäjältä: mfl - 22 elokuu, 2010, 20:51:54
Tänään klo 20 aikaan Oulun Hintassa hopia MKIV. Mahtokoihan olla superjuhis liikenteessä? Olin ite sillä valakosella bussilla liikenteessä ja pikkupojat kyyisä kommentoi Supraa komiaksi ;D
mie ajelin tuohon aikaan siittä ohitte
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

Mik__

Minä olin Varkaudessa pyörimässä.  :wave:

Sami_

Kuopiossa perjantai iltapäivällä kiihdytteli sininen Mk3 Supra Soarerin viereen tasavallankadulla, lienet joku täältä?  :icon_scratch:
Honda Accord CG8 H22A 00'
EX JZZ30 96'

jannu69

Lainaus käyttäjältä: Sami_ - 22 elokuu, 2010, 22:13:09
Kuopiossa perjantai iltapäivällä kiihdytteli sininen Mk3 Supra Soarerin viereen tasavallankadulla, lienet joku täältä?  :icon_scratch:

Taitaa olla mun ex.
se on jannusta kii, huutako tyttö hii.

harri.tuominen

Lainaus käyttäjältä: Flr - 21 elokuu, 2010, 15:15:47
Perjantaina n. klo 19 Naantalin keskustan ST1:llä tuli nähtyä sisältä ikkunan kautta heijastuksena valkoinen/tosi vaalea MKIV isolla takasiivellä (TRD?). Spoileriin pieni varaus, kun ikkuna josta heijastus tuli oli moniruutuinen :D

Varsinainen bongaus  8)
i
Ite oon ilmeisesti saman vehkeen nähny naantalissa mutten tänä kesänä. On valkoinen ja aika reilulla takasiivellä. Nätti peli.

harri.tuominen

Haermae

Lainaus käyttäjältä: Andréy - 22 elokuu, 2010, 21:43:06
mie ajelin tuohon aikaan siittä ohitte

Samoihin aikoihin itekki ajeleskelin hintansuunalla, mutta tosin ruskonpuolella  :icon_rr:
ex Toyota Supra MKIV RZ 3.0 -94

mfl

Lainaus käyttäjältä: Superjuhis - 25 elokuu, 2010, 02:19:31
Samoihin aikoihin itekki ajeleskelin hintansuunalla, mutta tosin ruskonpuolella  :icon_rr:

Nonii eli oli se superjuhis. Enpäs erehtyny ;D
Harrastepeli: RHD Toyota Supra MK3
Käyttöpeli: MB W124 "superturbo"

Pduk

Tänään aamulla turun tai littoisten puolella (en ole varma :D) kauselan tielle nousevassa rampissa hopeinen MK1 Aristo ajeli vastaan. Kuka tunnustaa? :wave:
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

mf-690

Eilen n. 16.10 tumma mk4 supra tuli tuli vastaan tuusulantiellä  ilolan ja korson rampin välillä keula kohti tuusulaa... kuka tunnustaa tulin vastaan harmaalla soarerilla :)