Olitko se sinä? (-10)

Aloittaja LiquidStone, 01 tammikuu, 2010, 04:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juhani

Kukas suhautteli viininpunaista MKIII:sta Klaukkalan suutarin kulmalla eilen vähän neljän jälkeen???
Toyota Supra MKIII Turbo -86, ex
Toyota Supra MKIV TT 6v -93, ex
Mitsubishi Legnum VR-4 5v -01, ympärivuotinen käyttis
Toyota Aristo -99

Hencca

klo 14.00 musta mkIV 20km jyväskylästä etelään, ennen leivonmäkeä tuli vastaan.
Supra 3.0 TT -93 TokyoStreetDrfitBatMobileTupperwareAinavaiheessaJneJne...
http://www.madmotors.co.uk/ Car Of The Month--> December `09
http://www.madmotors.co.uk/catalog/cotm-henri-kuntsi-matt-black-toyota-supra-p-25283.html

Toni K.

Lainaus käyttäjältä: Tem - 08 lokakuu, 2010, 23:19:37
Terkkuja mustan Supran kuskille, olikohan Mik__? Lähitkö Orikedolta perään, ku taisit olla siinä pihalla ja huomasin vasta ku menit ohi. Ois voinu muuten ajella pidempäänkin perässä, mut oli kiirus kotia. ;)

Harma ykkösristokin ajeli Puistokatua samaan aikaan, kenes se nyt mahto olla?

Osuu aika hyvin muhun... Ainakin noitten kuvausten perusteella...

En lähtenyt orikedolta perään, vaikka sieltä olinkin tulos kaupunkiin päin. Lamppusuoran valoissa huomasin kun joku liekitti edellä... ;D

Tem

Lainaus käyttäjältä: Toni K. - 09 lokakuu, 2010, 20:34:58Osuu aika hyvin muhun... Ainakin noitten kuvausten perusteella...

Ok. En tosiaan tuntenu, toi Mik__ oli vaan arvaus. 8)

LainaaLamppusuoran valoissa huomasin kun joku liekitti edellä... ;D

*viheltelee* ...eiku se oli se penari... ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Tem

Kukas oli mustalla/tummalla W2:lla mustilla/tummilla vanteilla ja vasuriratilla ykköstien alkupäässä joskus 3:30 nurkilla? Ihan ku ois ollu supralupin tarra takalasissa. Kiinnostais vaan mitä siellä oli pellin alla. :D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Junnski

Punanen mk3 supra vähän viiden jälkeen erkontiellä Orimattilassa, Kuka tunnustaa: ???
En usko et olemas on kohtalo
aikajana, se kuolema on kohta jo
mä oon syntinen lapsi
mitä mä oon tehny ni en pyydä anteeks

Mik__

Lainaus käyttäjältä: Tem - 08 lokakuu, 2010, 23:19:37
Terkkuja mustan Supran kuskille, olikohan Mik__? Lähitkö Orikedolta perään, ku taisit olla siinä pihalla ja huomasin vasta ku menit ohi. Ois voinu muuten ajella pidempäänkin perässä, mut oli kiirus kotia. ;)

Joo en ollu mä siellä päin pyörimässä.

TiNppa

Joku klubilaisista? Oulussa lentokentäntien risteyksessä oli valoissa valkonen Mkiv, itse corollan räppänällä ajoin vastaan.
JZZ30 -94

tunsbe

Musta 4 supra tuli vastaan caribian kohilla helsinginkatua Turussa joku aika sitte. Kaunista!  ;)
BMW 320i Cabriolet MT -96
Ex-Toyota Supra mkIV 3.0i AT -93
Ex-Toyota Yaris T-Sport 1.5 Turbo MT -04
Ex-Toyota GT-86 2.0 MT -12
Ex-Toyota Soarer 2.5 GT-T AT -93

Mace

Lainaus käyttäjältä: tunsbe - 10 lokakuu, 2010, 18:48:01
Musta 4 supra tuli vastaan caribian kohilla helsinginkatua Turussa joku aika sitte. Kaunista!  ;)

Hep! Soarer myös bongattu  ;D

-95 LHD Eurospec, single Tbo, Pte6870, Re85, targa, 6-speed

ex-toys: -91 MR2 Gti, -99 200sx, -95 Supra JDM TT 6-speed

Pduk

Lainaus käyttäjältä: tunsbe - 10 lokakuu, 2010, 18:48:01
Musta 4 supra tuli vastaan caribian kohilla helsinginkatua Turussa joku aika sitte. Kaunista!  ;)

Sulta jäi NIIIN välistä Pro miitti 8)
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

Haermae

Oliko se TiNppa joka päästeli perää irti oulunsalon liikenneympyräs tänään (10.10) joskus 13-15 aikaan?  8)
ex Toyota Supra MKIV RZ 3.0 -94

TiNppa

Lainaus käyttäjältä: Superjuhis - 10 lokakuu, 2010, 22:56:55
Oliko se TiNppa joka päästeli perää irti oulunsalon liikenneympyräs tänään (10.10) joskus 13-15 aikaan?  8)

Haikein mielin olin autoo viemäs talviunille niin piti vakioperällä leekata..
JZZ30 -94

_Warman_

Musta MKIV bongattu tänään n. 13:15 Kyminlinnassa
MR2 GT-S -92

Juzzo

Bongattaiskon joku, tai lähtiskö joku ottaan kuppia...  mikäli  niin pirautelkaa :toothy10:

1
Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 11 lokakuu, 2010, 00:53:08
Töissä nyt, ja huomenna joutuu lähteen kolleegojen kanssa juomaan ilmasta viinaa stadin mikko-festareille... raskasta :icon_biggrin:
Dodiin nyt oollaan stadissa naukkailemassa, tarkemmin lasipalatsin "mbaarissa"... pakko oli löytää mesta missä asiakas pc:t :icon_biggrin:

Mikäli joku klubin stadin kundeista on keskustassa heittämässä rundia, niin pirautelkaa 040-7453330... aina tarttee lisää paikkakunta tietoutta/kyytiä  :thumbsup:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

Jantza

Jyväskylässä "paska-essolla" valkonen st182 celica tuosssa klo.19.30-20.00 suunnilleen, täältä joku?

Noc

Eilen illalla n.klo23 Porissa kespalla musta peltikilpinen MKIV.
Porissa myös bongattu useita kertoja hieman keskeneräinen(?) ;D punanen MKIV, takakylki ainakin väristä päätellen vaihdettu ja tais puskuria, helmaa ja spoileria puuttua kun viimeks näin joskus muutama viikko sitten.
MKIV turbo V160

Jantza

tänään suunnilleen klo: 20.30 Jyväskylässä Keljon moottoritiellä musta MKIV Supra, jäi toiseks ku päästin tuulen nopealla corollalla ohi  :headbang: kuka?

Junnski

Valkonen Soarer Orimattilassa erkontiellä eilen 16.10 jossain vähä ennen puolta kaheksaa, klubilaisii?
En usko et olemas on kohtalo
aikajana, se kuolema on kohta jo
mä oon syntinen lapsi
mitä mä oon tehny ni en pyydä anteeks

TumppU

Andréy:n perässä mahdoin ajella kaijonharjussa, siinä viiden aikoihin..  ::)
Lexus GS300 (2JZ-GE)
Supra JZA70 (1JZ-GTE)

Mik__

Lainaus käyttäjältä: Jantza - 17 lokakuu, 2010, 21:25:43
tänään suunnilleen klo: 20.30 Jyväskylässä Keljon moottoritiellä musta MKIV Supra, jäi toiseks ku päästin tuulen nopealla corollalla ohi  :headbang: kuka?

Mahdollisesti meikäläisen auto ollu menossa Turusta Varkauteen talvehtimaan

Andréy

Lainaus käyttäjältä: TumppU - 17 lokakuu, 2010, 22:15:15
Andréy:n perässä mahdoin ajella kaijonharjussa, siinä viiden aikoihin..  ::)
Joo käväsin mutkan syynimaalla. hokasin siinä kääntyessä punasen celican takana  :)
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

AF

Lainaus käyttäjältä: Andréy - 18 lokakuu, 2010, 20:26:53
Joo käväsin mutkan syynimaalla. hokasin siinä kääntyessä punasen celican takana  :)

onko tumpulla valkoiset vanteet siinä selikassa?
jza70 + jza80 + jz omega

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: Mik__ - 18 lokakuu, 2010, 20:22:31
Mahdollisesti meikäläisen auto ollu menossa Turusta Varkauteen talvehtimaan

turusta varkauteen talvehtimaan? :d et sä yhtää kauemmas sitä autoas vie talviteloille?  ;D

Nippeman

valkonen sorkku forssan abc:n parkkiksella klo 19 aikoihin, ketä myöntää paikalla olonsa? =)

JuhiOS

Raision keskustan nesteellä maanantaina noin kaheksan aikoihin mustan MKIV:n kanssa. Tarra kilvissä. Kuski kaffetteli sisällä jonkun frendinsä kanssa. Joku täältä?? Ite olin riston kanssa pihalla.

emk67

Lainaus käyttäjältä: mfl - 06 lokakuu, 2010, 17:20:25
Tänään klo 8 Muhoksella musta CelicaSupra
Jaa, oisko ollu mun auto. Ollu lainassa jo kohta vuoden.
Ei mikään kauheen siisti, ni sitte oli  ;D
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Flr

Lainaus käyttäjältä: JuhiOS - 19 lokakuu, 2010, 06:31:44
Raision keskustan nesteellä maanantaina noin kaheksan aikoihin mustan MKIV:n kanssa. Tarra kilvissä. Kuski kaffetteli sisällä jonkun frendinsä kanssa. Joku täältä?? Ite olin riston kanssa pihalla.

Minäpä siinä. Ei Ristoakaan voinut olla huomaamatta siinä kiiltelemässä :) Luulin et oot omistajan kaveri tai jotain ku olit pelkääjän ovesta menossa autoon kunnes nesteen sisällä välähti et "ai niin se ratti onkin.."  ;D
- Toyota Supra -96 Facelift J-Spec -

JuhiOS

Lainaus käyttäjältä: Flr - 19 lokakuu, 2010, 11:43:37
Minäpä siinä. Ei Ristoakaan voinut olla huomaamatta siinä kiiltelemässä :) Luulin et oot omistajan kaveri tai jotain ku olit pelkääjän ovesta menossa autoon kunnes nesteen sisällä välähti et "ai niin se ratti onkin.."  ;D
Nooh ens kerralla sit heilutellaan käsiä kanssa.

Mik__

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 18 lokakuu, 2010, 22:18:00
turusta varkauteen talvehtimaan? :d et sä yhtää kauemmas sitä autoas vie talviteloille?  ;D

Sieltä alunperin kotoisin ja siel olis tarkotus vähä ruuvailla supraa talven mittaan. :D