Olitko se sinä? (-10)

Aloittaja LiquidStone, 01 tammikuu, 2010, 04:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Virkanen

Keravalla klo 16.30 tienoilla aseman itäpuolella. Punainen MIV Supra, poltat öljyä!

Sono

kukas ajeli tos 18.45 nelostiet oulust kempelettä kohti mustalla pallolamppu kelkalla? "tuplaputket molemmin puolin" ajelin vaan siin rinnal pitkän aikaan sil vihreel mersun vitol...
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Wilis

Hopeinen Aristo tai GS300 Askolan Monninkylässä SEOn tienoilla äsken, eli öbaut 19:50.
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

Kartsa

Valkoinen vapari mk4 Tampereen Hakametsän parkkipaikal tolpassa. Onko klubilaisia? Kuski ei ollut paikalla ja oli kuullema alaikäinen viel..  :nono: Kuvakin löytyy mutta en ossaa lisätä!   :(
JZZ30

Josukka

muutin lahteen tos syyskuun alussa.. ja suht paljon tutunnäköisiä clubilaisten vehkeitä on näkyilly.. pari aristoo.. toinen sumo ja toinen se jos ainaki joskus ilma-alusta, tumman punane mk3 liikkuu paljon kaupungilla, st205 harmaa tuonti nelikko rek. alku KOO...
kuka lienee ajaa valkosella sorkulla ja asuu ahtialas, nimittäi 50m päässä naapurissa?
-jza70 1jz -91
-636 (fighter) Ninja -06
-Hiace -07

2x ex ma70, 2x ex st162,st205, ex sierra rs cosworth 3d, e34 2.7tic, e34 2.0tic, z28 camaro -86 yms..

samsa

Lainaus käyttäjältä: Josukka - 23 lokakuu, 2010, 23:02:28
muutin lahteen tos syyskuun alussa.. ja suht paljon tutunnäköisiä clubilaisten vehkeitä on näkyilly.. pari aristoo.. toinen sumo ja toinen se jos ainaki joskus ilma-alusta, tumman punane mk3 liikkuu paljon kaupungilla, st205 harmaa tuonti nelikko rek. alku KOO...
kuka lienee ajaa valkosella sorkulla ja asuu ahtialas, nimittäi 50m päässä naapurissa?
Mulla on se ilma-alusta Aristo, ja sumo asuu naapurissa. Valkoinen soarerkin on tuttu. Millä sä liikut? Nyt mulla valkoinen omega ajossa..
Toyota IlmAristo -93

Josukka

Lainaus käyttäjältä: samsa - 23 lokakuu, 2010, 23:13:29
Mulla on se ilma-alusta Aristo, ja sumo asuu naapurissa. Valkoinen soarerkin on tuttu. Millä sä liikut? Nyt mulla valkoinen omega ajossa..

nii muisteinkin et kirjotat suht paljon täällä.. päivisin liikun lahdenputkihuollon transportterilla ja käyttiksenä toi hopeinen w124 eli E-sarjan diiseli mersu,
emäntä ajaa enemmä tol harmaal st205 celicalla, tummat lasit ja kbc:n tarra takaikkunas.. onko b vai c omega?
-jza70 1jz -91
-636 (fighter) Ninja -06
-Hiace -07

2x ex ma70, 2x ex st162,st205, ex sierra rs cosworth 3d, e34 2.7tic, e34 2.0tic, z28 camaro -86 yms..

Baz

Salossa Meriniityltä kääntyi vanhalle ykköstielle avo-mallinen valkoinen Celica hieman yhdentoista jälkeen. Taisi olla jäsen JNU-63?

Hieman ennen viittä tuli Hanko-Hyvinkää -tiellä punainen MkIII Supra vastaan Meriturvan kohdilla. Klubilaisia?
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

Tem

Tummanpunanen koloskoppanen tullu muutamankin kerran vastaan joskus ennen aamuysiä Turun motarilla (menossa Turkuunpäin), liekö kerholaisia?

Ja Raision amiksen pihalla parkissa punanen neloskorinen kultasilla kolmepuolasilla vanteilla?

Ja Juhioksen Aristo bongattu katoksesta monta kertaa, paikkaa sen tarkemmin paljastamatta. :D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

samsa

Lainaus käyttäjältä: Josukka - 23 lokakuu, 2010, 23:18:19
nii muisteinkin et kirjotat suht paljon täällä.. päivisin liikun lahdenputkihuollon transportterilla ja käyttiksenä toi hopeinen w124 eli E-sarjan diiseli mersu,
emäntä ajaa enemmä tol harmaal st205 celicalla, tummat lasit ja kbc:n tarra takaikkunas.. onko b vai c omega?
b, ei c omegaa ole olemassakaan  ;)
Toyota IlmAristo -93

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: Tem - 25 lokakuu, 2010, 20:17:36
Tummanpunanen koloskoppanen tullu muutamankin kerran vastaan joskus ennen aamuysiä Turun motarilla (menossa Turkuunpäin), liekö kerholaisia?

Ja Raision amiksen pihalla parkissa punanen neloskorinen kultasilla kolmepuolasilla vanteilla?

Ja Juhioksen Aristo bongattu katoksesta monta kertaa, paikkaa sen tarkemmin paljastamatta. :D

ettei olis tää meidä oranssi vapari tuolla raison amiksella? ku se jossai valos näyttää iha punaselta, siinähä o kultaset 3puolaset vanteet..

Tem

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 25 lokakuu, 2010, 22:05:50ettei olis tää meidä oranssi vapari tuolla raison amiksella? ku se jossai valos näyttää iha punaselta, siinähä o kultaset 3puolaset vanteet..

Voi kai se olla oranssiki...ilmankos se näyttiki vähän haalistuneelta. ;D

Kenes se o?

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: Tem - 25 lokakuu, 2010, 22:19:47
Voi kai se olla oranssiki...ilmankos se näyttiki vähän haalistuneelta. ;D

Kenes se o?

no siis tää ku oli jollai 18000e hinta pyynnillä joku aika sitte, varmasti muistat tapauksen :D

Tem

AF

mazzemi eilen klo 19 raahen teboililla valkosella transportterilla?
jza70 + jza80 + jz omega

JuhiOS

Lainaus käyttäjältä: Tem - 25 lokakuu, 2010, 20:17:36

Vai että mun Riston oot bongannu monta kertaa. :D milläs ite liikut sitten ku en oo huomannu?

buma

Lasikuituntuninkpuskurijaachtopaineruuviwhaatsiuhwhaaatsiu
soarer 4,0 V8 myyty romuna korjattavaksi
soarer 2,5 twin turbo ex
sierra cosworth 4wd ex
s13 ex
s14 ex
+ muut kokeilut ja härpättimet..

Tem

Lainaus käyttäjältä: JuhiOS - 26 lokakuu, 2010, 10:50:00Vai että mun Riston oot bongannu monta kertaa. :D milläs ite liikut sitten ku en oo huomannu?

Kävellen siitä kohasta ohi. Emmä sitä siis muualla oo nähny ku parkissa katoksessa. Siellä se oli tänäänkin. 8)

mazzem

Lainaus käyttäjältä: AF - 26 lokakuu, 2010, 10:24:59
mazzemi eilen klo 19 raahen teboililla valkosella transportterilla?

Valkonen tuo mun portteri on mutta en oo kyllä tb:llä ollu.
Jo vaan sano rengit päissään, eikä ne paljo muuta sanonukkaan.

Toyota Soarer JZZ30 -92
Opel Omega B1 caravan -94
VW Transporter 2.4d -94

Josukka

Lainaus käyttäjältä: buma - 26 lokakuu, 2010, 14:26:21
niih! viimeinen on b2  ;D ;D
aa joo :D ok.. oon sit varmaa nähny sen keskustas parkis pari kertaa jos se on semmonen "pikkase tunattu" versio  ::)
mikäs se eka kopan omega sit oli? ei oo niin tietoo noist opelixeista : ))
-jza70 1jz -91
-636 (fighter) Ninja -06
-Hiace -07

Kartsa

Viheree soareri tarrakilvillä eilen Tampereella metson kirjaston kohalla. Käpälää nostettu mutta kuski ei huomannu mitään!  >:( Onko klubilaisia?  :)
JZZ30

Cruduxi

Lainaus käyttäjältä: Kartsa - 28 lokakuu, 2010, 12:40:51
Viheree soareri tarrakilvillä eilen Tampereella metson kirjaston kohalla. Käpälää nostettu mutta kuski ei huomannu mitään!  >:( Onko klubilaisia?  :)

:wave: Laput silmillä ajelen... Työmatkatkin taidan olla semmosessa horroksessa mennen tullen etten huomaa kun hyvät kinkut tien poskessa.
Toyota Supra -94 6spd single 650hp/800nm ex
Nissan s14a -99 2JZGE VVT-i na-t
BMW F20 118dA -16

samsa

Lainaus käyttäjältä: Josukka - 27 lokakuu, 2010, 23:17:58
aa joo :D ok.. oon sit varmaa nähny sen keskustas parkis pari kertaa jos se on semmonen "pikkase tunattu" versio  ::)
mikäs se eka kopan omega sit oli? ei oo niin tietoo noist opelixeista : ))
Eikös ennen b:tä ole a  ;D En nyt sanois tunatuksi tota sanois..
Toyota IlmAristo -93

Jantza

kenes MarkII:sta otettiin hinurin kyytiin eilen tai toissapäivänä Jyväskylässä keljon motarilta? iskikö särki?  ;D

-Kimble-

En kyllä yhtään tiedä, oisko ollu ton jarkon..  ;D Kuulin huhua että kampiakselin hihnapyörä ois antautunu.

Edit: mut jos chaseria tarkoitat niin se olin mä.   :-[
Mkiv 6speed single -93

buma

Lainaus käyttäjältä: Cruduxi - 28 lokakuu, 2010, 13:02:49
:wave: Laput silmillä ajelen... Työmatkatkin taidan olla semmosessa horroksessa mennen tullen etten huomaa kun hyvät kinkut tien poskessa.

asukko siinä laukontorin vieressä? oli siä vihree soukkeri parkissa eilen.. ja eka omega on mallia A :tard:
Lasikuituntuninkpuskurijaachtopaineruuviwhaatsiuhwhaaatsiu
soarer 4,0 V8 myyty romuna korjattavaksi
soarer 2,5 twin turbo ex
sierra cosworth 4wd ex
s13 ex
s14 ex
+ muut kokeilut ja härpättimet..

^Lepa^

Punanen MR2:nen Frenckelin(TRE) parkkihallissa 30.10 ~10 jälkeen, kuka tunnustaa?
Oli pakko laittaa Celica viereen parkkiin  ;)
Celica CSLE 4746/5000 -91

http://www.hakala-yhtiot.com/

Cruduxi

Lainaus käyttäjältä: buma - 29 lokakuu, 2010, 20:28:05
asukko siinä laukontorin vieressä? oli siä vihree soukkeri parkissa eilen.. ja eka omega on mallia A :tard:

Mä oon töissä siinä näsilinnankadulla, joten siinä melkein päivittäin työpaikan pihassa soukkeria voi ihastella. Ylöjärvellä asustelen toistaiseksi, joten tosta rantatieltä Metson ohi joka aamu ajelen  ;)
Toyota Supra -94 6spd single 650hp/800nm ex
Nissan s14a -99 2JZGE VVT-i na-t
BMW F20 118dA -16

mikeboo

Kukas poltteli kumia viimeyönä ~02 maissa Tennispalatsin takana (HKI) MKIV Supralla ja sai poliisit perään?
Toyota Supra tt 5-speed
Audi TT 1.8t

peLoGo

Hopeinen MKIV eilen illalla näytti vaparin alaväännöt Vaasan vanhalla matkahuollolla ja pyöräytti sadekelillä 180 astetta kaasulla.
BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15 | Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -07
Ex: Toyota Supra MA70 Turbo Targa manual -90/91 | Ex: Toyota Celica T18 GSI -91 | Ex: Toyota Celica T23 -05