Toytota supra rekisteröinti.. HELP!

Aloittaja eetu_h, 28 kesäkuu, 2010, 17:48:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

anttj

Käytiks osku vaasan tullia? mitenkähä toi muuten menee jos täytyy lähteä näyttämään autoa esim joulukuussa? saako lykkäystä, jotta vois käydä näyttämässä sillon kun lopettaa seisonnan vai joutuuko auton viemää trailerilla jollei ajaminen ole mahdollista?
Anybody can do my job, but nobody can be me.

ooee

Lainaus käyttäjältä: anttj - 23 syyskuu, 2010, 08:54:30
Käytiks osku vaasan tullia? mitenkähä toi muuten menee jos täytyy lähteä näyttämään autoa esim joulukuussa? saako lykkäystä, jotta vois käydä näyttämässä sillon kun lopettaa seisonnan vai joutuuko auton viemää trailerilla jollei ajaminen ole mahdollista?

Vaasas joo, ne kuvas mun auton sielä samalla kertaa kun vein paperit sinne.
Mun käsityksen mukaan voit käydä vaikka heti kuvauttaas autos? koita soittaa sinne ja kysellä. :)
- Kesälelu:           M-B w123Lang & e36 cabrio m-sport
- käyttöpeli:         M-B w210 cdi

anttj

Lainaus käyttäjältä: ooee - 23 syyskuu, 2010, 09:37:15
Vaasas joo, ne kuvas mun auton sielä samalla kertaa kun vein paperit sinne.
Mun käsityksen mukaan voit käydä vaikka heti kuvauttaas autos? koita soittaa sinne ja kysellä. :)

aijjaa just, no soitin sinne kun oli täyttyny tuo 5päivää tullauksesta. Sillon kehotti laittamaan sähköpostia ja sanottiin että ollaan yhteydes.. no pitää soittaa uudestaa jossei täl kertaa vastais joku muu kun kesäbörje :(
Anybody can do my job, but nobody can be me.

Flamen

Mitenkäs pitäs lähtee tämmöstä asiaa purkamaan;

Ostin käytetyn taxfree MKIV supran yksityiseltä tässä hiljattain. Kotona huomasin että TUV-laput on toisesta suomeen rekisteröidystä suprasta (oma on vapari ja TUV lapuissa lukee 2JZ-GTE). Kyseinen suomeen rekisteröity supra nököttää tällä hetkellä AVK:lla mällättynä eli ilmeisesti TUV-laput on varastettu. Pitäskö tässä soitella AVK:lle, poliisille vai minnekkä?

Noc

Lainaus käyttäjältä: Flamen - 27 helmikuu, 2012, 10:09:25
Mitenkäs pitäs lähtee tämmöstä asiaa purkamaan;

Ostin käytetyn taxfree MKIV supran yksityiseltä tässä hiljattain. Kotona huomasin että TUV-laput on toisesta suomeen rekisteröidystä suprasta (oma on vapari ja TUV lapuissa lukee 2JZ-GTE). Kyseinen suomeen rekisteröity supra nököttää tällä hetkellä AVK:lla mällättynä eli ilmeisesti TUV-laput on varastettu. Pitäskö tässä soitella AVK:lle, poliisille vai minnekkä?
Niin vai oisko sun auton edellinen omistaja näppäränä miehenä ostanut tolta TT Supransa mällänneeltä kaverilta sen vanhan tuv-lapun halvalla, ja kuvitellut että se kävisi myös hänellä leimalle. Raju äijä jos tollasen ois varastanut. ;D
MKIV turbo V160