Toyota Soarer rekisteröinti.. HELP!

Aloittaja Muffler, 02 heinäkuu, 2010, 12:41:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muffler

tossa pari viikkoa sitten käytin hämeenlinnassa paskimmalla konttorilla millä vaan voi, kun oli lakko sillon ja oli pakko käyttää auto leimalla. Eka ei meinannu hyväksyä todistuksia, mutta sanoin, että kyllä se vähän niinku ois pakko sun trafin miehet niin sano. Kuitenki oli vielä sitä mieltä ja sit menin seuraavana päivänä uusiks tappeleen kun olin soittanu trafille tosta niin, trafilla sanottiiin,että Tuv Hessen Leimattu Darmsdatissa on ainoa tuv minkä jokaisen katsastusaseman on pakko käytännössä hyväksyä tai voivat soittaa sitten heille, ääni muuttu kellossa kummasti konttorilla kirjotettiin laput melkein valmiiksi, ainoot korjaushommat olivat ennen kuin saan leiman niin valokuvio tarvii kääntää (mitäköhä vittua siitäki tulee), ja sit päästötodistus tarvii mikä tulee ens viikolla ja vahvistus,että auto on 1991 kun britti papereissa lukee 2001, ja takasivulla (ensirekisteröinti 1991).

nr000001

Lainaus käyttäjältä: Muffler - 02 heinäkuu, 2010, 12:41:42
vahvistus,että auto on 1991 kun britti papereissa lukee 2001, ja takasivulla (ensirekisteröinti 1991).

Taitaa sitten olla ainoita ennen valmistumistaan ensirekisteröityjä.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

ToniH

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 02 heinäkuu, 2010, 13:38:17
Taitaa sitten olla ainoita ennen valmistumistaan ensirekisteröityjä.

oisko mk3:n kyseessä kuitenki

Gitz

Lainaus käyttäjältä: ToniH - 02 heinäkuu, 2010, 15:37:49
oisko mk3:n kyseessä kuitenki
Ekassa viestissä puhutaan JZA80:stä...
Mikähän mahtaa olla Runkonumeron viimoiset numerot?
"Question is, When you turn on your car, does it return the favor?"

laamaporo

Lainaus käyttäjältä: Gitz - 02 heinäkuu, 2010, 15:42:02
Ekassa viestissä puhutaan JZA80:stä...
Mikähän mahtaa olla Runkonumeron viimoiset numerot?

Taidetaan nyt puhua kahdesta eri tapauksesta  ;) Tarkkana, tarkkana.

1.

Lainaus käyttäjältä: eetu_h - 28 kesäkuu, 2010, 17:48:39
Tuli rekisteröinnissä vähän ongemia.

2.

Lainaus käyttäjältä: Muffler - 02 heinäkuu, 2010, 12:41:42
tossa pari viikkoa sitten käytin hämeenlinnassa paskimmalla konttorilla millä vaan voi, kun oli lakko sillon ja oli pakko käyttää auto leimalla.

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1988 Toyota Supra Turbo MKIII 5spd Eurospec
2012 BMW M550d

Tem

GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Muffler

asd joo sori ite puhuin sorkustani ja kerroin kokemuksia noista katsastuskokemuksista, jos toi supra kerta oli briteistä kans niin eiköhän päde samanlaiset todistukset molemmissa?

Gitz

"Question is, When you turn on your car, does it return the favor?"

ToniH

Lainaus käyttäjältä: Tem - 02 heinäkuu, 2010, 16:35:02
Mä veikkaan Sorkkua..

Aika velho veikkaus eiku lottoriviä väsäämään  :icon_biggrin:

eetu_h

No nyt tuli todistukset.. huomen vois mennä selittää jotaa katsastus sedälle.
Laitoin supraa valot nappisilmäladasta :D meneeköhän läpi  ???

Muffler

itelle sanottiin soarerista kans leimalla kun ekan kerran käytin ja olin tarpeeks kauan tapellu et ne kelpaa, et pitää valot vaihtaa... no sitten käänsin ite ton valokuvion ja meni läpi hienosti , mut sit se saatanan kyrpä tokas " niin, että tarviin valmistajalta vielä lausunnon, että kyseessä on 1991 vuoden soarer eikä 1999 niinku britti papruis lukee. Meni sit niin hyvin hermot et maksoin käytännössä turhasta ja sanoin et antaa kaikki mun auton paperit takas et käytän jossain paremmalla konttorilla, siinä se sano ettei sais mukamas niitä alkuperäsiä antaa takas enään mut kinusin ne silti :d joku vois kertoo vinkkejä missä on käyttäny britti tuonteja leimalla jos kaikki todistukset löytyy ja kaikki valmiina?

Joni P.

Lainaus käyttäjältä: Muffler - 20 heinäkuu, 2010, 22:55:19
itelle sanottiin soarerista kans leimalla kun ekan kerran käytin ja olin tarpeeks kauan tapellu et ne kelpaa, et pitää valot vaihtaa... no sitten käänsin ite ton valokuvion ja meni läpi hienosti , mut sit se saatanan kyrpä tokas " niin, että tarviin valmistajalta vielä lausunnon, että kyseessä on 1991 vuoden soarer eikä 1999 niinku britti papruis lukee. Meni sit niin hyvin hermot et maksoin käytännössä turhasta ja sanoin et antaa kaikki mun auton paperit takas et käytän jossain paremmalla konttorilla, siinä se sano ettei sais mukamas niitä alkuperäsiä antaa takas enään mut kinusin ne silti :d joku vois kertoo vinkkejä missä on käyttäny britti tuonteja leimalla jos kaikki todistukset löytyy ja kaikki valmiina?

Tämä ongelma ei valitettavasti poistu vaikka menisit mille konttorille. Ainut "helppo" tapa on ostaa vain sellaisia tuontiautoja missä paperit on kunnossa ja myyjätkin tietävät mitä myyvät.

Tulipa juuri vastaan tapauskin jossa asiakas oli ostanut eräästä hyvinkin nykyään tunnetusta liikkeestä ;D Evo VI vm.2000 joka olikin papereissa vm.2003, eli ei mitenkään kilpiin.
Nooh, paljastuipa vielä kaikenpäälle että auto olikin Evo V vm.1998 joka oli hyvin naamioitu VI:ksi.

Kaikki tämä paljastui vasta kun ukko oli myymässä autoaan pois ja seuraava ostaja tajusi tarkistaa auton brittipaperit.

Tarkkuutta niihin autokauppoihin! -jälkeenpäin on turha itkeä.
www.nukka.fi
www.autoholisti.fi

Muffler

Lainaus käyttäjältä: Joni P. - 20 heinäkuu, 2010, 23:11:25
Tämä ongelma ei valitettavasti poistu vaikka menisit mille konttorille. Ainut "helppo" tapa on ostaa vain sellaisia tuontiautoja missä paperit on kunnossa ja myyjätkin tietävät mitä myyvät.

Tulipa juuri vastaan tapauskin jossa asiakas oli ostanut eräästä hyvinkin nykyään tunnetusta liikkeestä ;D Evo VI vm.2000 joka olikin papereissa vm.2003, eli ei mitenkään kilpiin.
Nooh, paljastuipa vielä kaikenpäälle että auto olikin Evo V vm.1998 joka oli hyvin naamioitu VI:ksi.

Kaikki tämä paljastui vasta kun ukko oli myymässä autoaan pois ja seuraava ostaja tajusi tarkistaa auton brittipaperit.

Tarkkuutta niihin autokauppoihin! -jälkeenpäin on turha itkeä.

joku oli kyllä kirjottanu jossakin topicissa,että oli saanut mr2 kilpiin kun oli samanlainen tapaus kuin minulla,  oli vain vaihtanut konttoria niin tuli leima. jossei muuten mene leimasta läpi niinlkai autoon myytävä osissa, vituttaa vaan un verot on maksettu jo!

Zoui

Lainaus käyttäjältä: Muffler - 21 heinäkuu, 2010, 18:18:25
joku oli kyllä kirjottanu jossakin topicissa,että oli saanut mr2 kilpiin kun oli samanlainen tapaus kuin minulla,  oli vain vaihtanut konttoria niin tuli leima. jossei muuten mene leimasta läpi niinlkai autoon myytävä osissa, vituttaa vaan un verot on maksettu jo!

Mikäs ongelma tuossa nyt sitten enää on jos verotkin on jo maksettu, lyöt kilpiin sitten 1999 mallisena, sama kait se sitten enää verojen maksamisen jälkeen on vaikka tuleekin 8 vuotta liian tuore otteeseen. (vielä kun aikaisemmin mainittit että kaikki paperitkin on valmiina?)

vase

Lainaus käyttäjältä: Muffler - 20 heinäkuu, 2010, 22:55:19

Mulla oli joskus vähän samanlaista ongelmaa eräällä konttorilla kun yritin supraani rekisteröintikatsastaa. Vaihdoin sitten toiseen konttoriin jossa auto meni läpi. Ketutti myös tuo ensimmäiseen paskamestaan maksamani rekisteröintikatsastusmaksu, joten tein sinne reklamaation ja sain rahani takaisin. Jos eivät osaa hommiaan kunnolla niin valitusta vaan.  :)

Muffler

Lainaus käyttäjältä: Zoui - 21 heinäkuu, 2010, 18:32:04
Mikäs ongelma tuossa nyt sitten enää on jos verotkin on jo maksettu, lyöt kilpiin sitten 1999 mallisena, sama kait se sitten enää verojen maksamisen jälkeen on vaikka tuleekin 8 vuotta liian tuore otteeseen. (vielä kun aikaisemmin mainittit että kaikki paperitkin on valmiina?)

Joo käytännössä kaikki paperit valmiiina, massatodistukset,pakokaasu,melu (vaikka ei pakollinen),tuv hessenin hyväksymät mitkä trafi kelpuutti kun soitin. jos auto lyötäisiin 1999 vuodeksi, niin siinähän tulisi kaikennäköstä muutakin shittiä päälle? herää kysymyksiä, mistä saisin edes korkeussäädettävät valot, valojen pesimet yms??:D kun ton ikäsissä ne jo vaaditaan.