soarer kysymyksiä

Aloittaja veriperse, 17 syyskuu, 2010, 12:39:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

veriperse

Soarerin automaattilootan kahvan vieressä on punainen nappi jossa jotakin japani merkkejä mitähän tuosta tapahtuu??
Heittoistuin??

lihapulla

se vapauttaa vaihteiston että voit siirtää sitä keppiä vaikka auto ei olis käynnissä. volvoissa esim siinä lukee shiftlock override eikä nuudelit viis jeniä.
ex soarerfag

veriperse

Kiitoksia
Vielä kysymyksiä: tankaanko 95.sta vai 98 onko kummempaa merkitystä? entäs kun tulee ne uudet menovedet vuoden vaihteessa??

OspreY

Lainaus käyttäjältä: veriperse - 17 syyskuu, 2010, 13:38:21
Kiitoksia
Vielä kysymyksiä: tankaanko 95.sta vai 98 onko kummempaa merkitystä? entäs kun tulee ne uudet menovedet vuoden vaihteessa??

98. Ja uusista myös 98.

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

veriperse

plazE

Olis itelläkin kysymys.. syylärin korkkia ei kestä aukasta kun kone on kuuma, suihkii nestettä ..
Mietin että pitääkö sitä edes pystyä aukasemaan kun syyläri on korkkiin asti täynnä? Korkki 0.6bar ja autolla ajettu 114tkm letkut ei ole kivikovat ja puhaltaa lämmintä ja kylmää normaalisti.

thx etukäteen.

laamaporo

Lainaus käyttäjältä: plazE - 02 lokakuu, 2010, 15:41:19
Olis itelläkin kysymys.. syylärin korkkia ei kestä aukasta kun kone on kuuma, suihkii nestettä ..

Eikös siinä korkissa sen takia lue, että älä avaa kuumana?  :tard:

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1988 Toyota Supra Turbo MKIII 5spd Eurospec
2012 BMW M550d

plazE

no ei itellä kyllä tommosta tekstiä ole.. :D

Osmo

Lainaus käyttäjältä: plazE - 02 lokakuu, 2010, 18:27:06
no ei itellä kyllä tommosta tekstiä ole.. :D

mut joo, elä avaa kuumana, vesijärjestelmä toimii normaalisti kun se kerää tietyn määrän painetta.
saat vielä kuumat liemet päälles..
MKIV tt 6spd jdm

veriperse

Apuva!! sorkussa sytty jokin varotus valo :ohnoes: ja jotakin japanilaista tekstiä. valo on sama kun käynnistäessä siinä kojelaudan oikeassa reunassa paloi jokusen kilometrin, auto ei käynnisty enään niin helposti. akku on suht lopussa, voiko tuo olla varotus akusta tai jokin latauksen varotus valo?

laamaporo

Lainaus käyttäjältä: veriperse - 21 lokakuu, 2010, 16:54:06
Apuva!! sorkussa sytty jokin varotus valo :ohnoes: ja jotakin japanilaista tekstiä. valo on sama kun käynnistäessä siinä kojelaudan oikeassa reunassa paloi jokusen kilometrin, auto ei käynnisty enään niin helposti. akku on suht lopussa, voiko tuo olla varotus akusta tai jokin latauksen varotus valo?

Auttais toki ku kerrot hieman minkälainen varoitusvalo. Ota kuva, kaiva netistä tai edes kuvaile :D

Veikkaisin laturia jos itsekin tiedät, että akku on finaalissa käynnistettäessä. Tietysti itse akkukin voi olla rikki. Siellä tuskin on vielä niin paljoa pakkasta, että siitä johtuis.

1994 Toyota Supra MKIV TT 6spd Eurospec 3.4L
1988 Toyota Supra Turbo MKIII 5spd Eurospec
2012 BMW M550d

veriperse

niin siis sama valo palaa hetken aina kun käynnistää auton näyttää vähän samalta kun joku diiselin hehku..... mutta nyt se palo muutaman kilometrin verran+ japani teksti+ varotus ääni. sorkku ihmiset varmaan tietää ton valon kun se palaa aina hetken kun käynnistää.

LiquidStone

...

Mänttäri

Lainaus käyttäjältä: veriperse - 21 lokakuu, 2010, 16:54:06

Tosta vertaan tekstiä http://www.lexusclub.co.uk/warnings.htm

veriperse

Kiitoksia varotus oli että akku ei lataa vissiin laturi kaput tai joku löysä liitos...

veriperse

Minkähän lainen tossa 92 sorkussa on toi laturin hiilipaketti onko siinä säädin samassa? onko ihan perus hiilisäädin setti? mistäs sais kohtuu hinnalla uuden?

veriperse

Käykö motonetin supraan tarkotettu hiilisarja 92 sorkkuun??

Hiilisarja Denso 5x7x14mm

* Supra/MR2 84-> (5x7x15mm)

Kiirus olis tietäskö joku??

LiquidStone

Lainaus käyttäjältä: veriperse - 03 marraskuu, 2010, 16:42:44

Väittäisin että tuossa suprassa on 7M kone ja sorkussa 1JZ. Liekkö eri startti noissa koneissa.
Jossain päin foorumia olen lukenut, että jostain hiilistä sai viilaamalla sopivat. Vielä kun muistasi mitkä hiilet ne oli

Cruduxi

Lainaus käyttäjältä: veriperse - 03 marraskuu, 2010, 16:42:44

Mä laitoin omaan -93 soukkeriin motonet osan 11-9900
Hiilisilta Nippon Denso
Supra/MR2 84-> Denso

Hyvin sopi paikalleen. Samalla vaihdoin 11-3196
Jänn säädin Denso/Toyota suoja
Supra 88->93 Denso 80-100A (pyöreä pistoke) [1988-1993]

Sekin meni ihan bolt-on paikalleen.
Toyota Supra -94 6spd single 650hp/800nm ex
Nissan s14a -99 2JZGE VVT-i na-t
BMW F20 118dA -16

Tem

Lainaus käyttäjältä: LiquidStone - 03 marraskuu, 2010, 23:54:43Jossain päin foorumia olen lukenut, että jostain hiilistä sai viilaamalla sopivat. Vielä kun muistasi mitkä hiilet ne oli

Mä/strabe ollaan mainittu, että 7M-GTE Supran startin hiilet sopi viilamalla 1JZ-GTE Sorkun starttiin. Laturista en muista moista nähneeni..
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

LiquidStone

Lainaus käyttäjältä: Tem - 04 marraskuu, 2010, 09:02:47
Mä/strabe ollaan mainittu, että 7M-GTE Supran startin hiilet sopi viilamalla 1JZ-GTE Sorkun starttiin. Laturista en muista moista nähneeni..
Lähes sama asia   ;D
Ehkä sitä joskus oppii lukemaan mistä puhutaan...

saarela

moi

ny kun vaihtamaan päästy, ni mites termari (2jz-ge)
kun se on siin alavesiletkussa ni käykö vaik camryn (3s-fe) joka samassa paikassa?

t Aki

veriperse

Missäs toi jänniteensäädin siaitsee 92 sorkussa??
hiilet vaihettu mut ei autanu....

TmiJKaas

jos laturista kyse niinkuin oletan niin se on jännitteen säädin mihin liitin tulee kiinni, eli hiilipakan vieressä.
Toyota Supra 3.0i turbo man. 1988 *R.I.P.*
Toyota Supra 3.0i turbo targa aut. 1991 *R.I.P.*
Toyota Supra mkIV - *myyty*
Toyota Carina II 1989 - *R.I.P.*
Toyota Soarer 2.5i tt man. 1993 - Kesä käyttis
Toyota Soarer - Projekti
Toyota Carina II 1992 - käyttis

Tuukkaaa

Moro. tietääkö kukaan mitä ohjaustehostimen öljyä soareriin voi laittaa? :)

Haffu

Itse oon laittanut mitä ATF:ää nyt sattuu käsiin osumaan. Joku letku tai itse raidetanko vuotaa kohtalaisen iloisesti täällä. Mutta kaiketi Dextron III luokituksen öljyä sinnekin pitäis tyrkätä.
Saab 9000 CSE 2.3T -98
BMW 328i Touring -97

Tuukkaaa

kävi tällein että kuuluu kovaa ääntä  kun kääntää töydet oikealle tai vasemmalle, ääni alkoi ilmestyä vasta sen jälkeen ku ajoin hiljaa tietöyssyyn ja pohja raapas maata niin vein parkkiin ja ihmettelin äljy vanan auton pohajn vieressäm niin veikkaisin että ne oli ohjaustehostimen öljyt ja nyt käy kuivana kun kääntelee? olenkohan vain aivan väärässä? :D

Tuukka111

moro. sattuuko joku tietämään mistä saisi etuiskunvaimentimet toyota soareriin?

JaCkAsS_92

Passaako lexus sc tuulilasi soarerii?

Atte.V

Lainaus käyttäjältä: JaCkAsS_92 - 05 syyskuu, 2013, 11:33:02
Passaako lexus sc tuulilasi soarerii?
Mä aikoinaan selvittelin tätä ja ilmeisesti ei sovi, koska pyyhkijän moottorille on lasissa kolo joka on SC:n lasissa väärällä puolella.

Mä vein omani kaivokselan toyotalle lasin vaihtoon. Onneksi ei mennyt omasta pussista, koska laskua kertyi lähemmäs 1500€ kaikkineen. :D Tosin kun ei mennyt omasta pussista niin siihen vaihdettiin kyllä sitten ihan kaikki listat ja kiinnikkeet. Pelkkä lasi oli jotain 600€ paikkeilla muistaakseni.
-91 Soarer 2,5 single turbo, manuaali
-95 MX-5 1,8 turbo
-03 S320 CDI