Mitä kukin tekee ??

Aloittaja Marko (FrzOne), 14 helmikuu, 2005, 16:21:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Marko (FrzOne)

Kertokaa hieman itsestänne, mitä puuhaatte "tosi" elämässä.
Itse asustelen Oulussa ja työskentelen IT-alalla. Autojen kanssa on tullu väsättyä hiekkalaatikolta saakka.
- Se mitään nakuta .... -

supra238

joo no kuopiosta ja opiskelen auto-alalla (kuljetus) ja on tullu aina oltua autojen ja kaikkien muitten kulkuneuvojen parissa.
i need more speed

supra595

Jep olen opiskellu auto ja kuljetus tekniikanmekanikoksi.Asustelen joensuussa nykyjään ja olen yrittäjä parilla kaivurilla kaivelen monttuja ja sivussa teen nukkauksia ja stereo asennuksia ym...
En rupee spekuloinaan tota

MM5

Lainaus käyttäjältä: FrozenOne / Marko - 14 helmikuu, 2005, 16:21:56
Itse asustelen Oulussa ja työskentelen IT-alalla. Autojen kanssa on tullu väsättyä hiekkalaatikolta saakka.
Tosi elämässä yrittäjä "luovuudesta liiketoimintaa ja mahdollisuuksia" Elikkä koneita protoja keksintöjä ja alueena ideasta lopputuotteeseen saakka työkuvineen kaikkineen.
Asustelen Eurassa Supra on pojan kanssa yhteinen harrastus ja joskus jopa hyötyväline. Kuten toiminta-ajatukseen kuuluukin.

perkelerttu

juu asustelen jalasjärvellä ja metallialalla on tullu touhailtua (asennus hommis) mut täl hetkellä pakkaajana+hallinosturin kuskina maalamossa ja autojen kans on tullu touhailtua ku kortin sain :)

Petri Kinnunen

Suomussalmelta ja koulutuksena metallialan tuotantoteknikko elikkä levyseppä-hitsaaja.
Tällä hetkellä työssä putkakyttänä elikkä putkanvartijana elikkä poliisivankilan vartijana(Älkää sanoko että onko niillekkin oma vankila  ;D ).
Mutta kuitenkin aika kovasti sekatyömies/jokapaikanhöylä.

MT

Lainaus käyttäjältä: FrozenOne / Marko - 14 helmikuu, 2005, 16:21:56

Tiedätkös Marko ja muut juipit  ;D , että mulla on ollut jo pitemmän aikaa mielessä tämä sama aihe, mutta ujona poikana en ole "uskaltanut" aloittaa moista aihetta..  ;)

EDIT: Jep, elikkäs nimeltäni olen Mika, olen "pojanviikari" Kemistä. Hiekkalaatikolta asti on ollut kiinnostusta kaikkea moottorilla toimivia laitteita kohtaan, joka onkin johtanut tähän loputtomaan rumbaan noiden moottorivempeleiden kanssa puuhailuun, eli tässä aikojen saatossa on tullut värkättyä yhden jos toisenkin kaikenlaisen pörisevän ja pärisevän härvelin ja hilivitkuttimen kanssa  :)  Suprien kanssa (yhdenlaisia hiluvitkuttimiahan nämäkin on) on tuohuttu vuodesta 99 lähtien. Eikä loppua näy..
Tojotalla suomi kuljettaa!

Supra TT Euro-Spec 6spd

Juhani

Juhani on hammaslääketieteen opiskelija, joka asuu tällä hetkellä Espoossa. Tämän autoprojektin hankin itselleni parhaaseen mahdolliseen aikaan, eli kesken intin!  ;D
Siinä väistyi ehjä Prelude konevikaisen Supran tieltä. Ja harrastusta on piisannut, mutta ei kyllästymiseen asti.
Opiskelijan pienestä budjetista kaikki ylimääräinen menee kyllä autoon...  :P
Toyota Supra MKIII Turbo -86, ex
Toyota Supra MKIV TT 6v -93, ex
Mitsubishi Legnum VR-4 5v -01, ympärivuotinen käyttis
Toyota Aristo -99

metumetu

Kovaa duunia pojat väännätte :D!
Mä hinkkaan tällä hetkelle lukion penkkejä viimeisiä hetkiä :), yo-kokeet eessä. Samalla oon Kiinteistöhuoltajana ISS-palveluissa.. hmm.. hienoa eikö niin :D

Krister

Krister asuu Klaukkalassa ja työskentelee IT-alalla, sivutoimisena harrastuksena myös tuottaa ulkomailta kivoja osia Supraihmisten iloksi :) Autot on miellyttänyt jo natiaisesta asti.

nr000001

<vanhentunutta tietoa - poistettu>
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

JP

Tjaa tuosta koulutuksesta en voi hyvin kehuskella hyvä kun pääsin ylä-asteelta ilman ehtoja vuonna -88 :) sen jälkeen joku hitsauskurssi ja sekalaisia töitä kunnes"suurten rahojen"perässä ostin yrityksen (rautakaupan) reilu kolme vuotta sitten,no ne"suuret rahat menevät"valtiolle(alv) ja ompahan noita kakun jakajia muitakin ;) asustelen Tohmajärvellä ja käyn töissä Kontiolahdella työmatkaa kertyy päivään 160 km supran ostin syksyllä 2003 ja tarkoitus siitä onkin tehdä kulkuväline kesäksi jos tuo työmatkaaika vaikka lyhenisi... ;D

Getcool

Jaahas no Nimi on Mikko Koskinen asustelen Jyväskylässä ja koulutuksia omaan merkonomi ja datanomi tutkinnot. Töissä tällä hetkellä ABB servicellä paikallisella Valiolla huolto/jokapaikanmiehenä... Joten pojat varokaa vähän kun sitä maitoa juotte niin sitä ei tiedä että mitä sieltä löytyy :D . Ja sieltä hiekkalaatikolta asti on sitä kiinnostusta tosiaan ollut näihin moottoriajoneuvoihin. Supra tuli hankittua tuossa 2004 keväällä.
Mikäpä olisi parempi tapa kuluttaa kaikki rahansa kuin Supra?

Jultsu

Nimi on juho niemelä ja asustelen ylivieskassa... opiskelen viimeistä vuotta cnc-koneistajaksi ja onhan nämä autot kiinnostanu koko iän ku maalla asuu niin kyl sen tietää et sitä aina ollaan autotallin puolella tai sit tien päällä kokeilemassa uusia viritelmiä  ;D

TurboTarga/Mika

Mika asustelee Katajanokalla/Helsingissä ja duunailee Kirkkohallituksessa Kiinteistönhoitajana/Arkkipiispan autonkuljettajana.
Supra 3.0i 24v Turbo Targa -92
Vanhaksi tuleminen on väistämätöntä, aikuiseksi kasvaminen vaihtoehtoista. 90% rahoistani käytän autoon, viinaan ja naisiin, loput tuhlaan...
Tupla turbolla kesät, näin talvella 4.4 Bemun V8:lla...

Tiger7mGT

Hyvinkäältä 24v opiskelija. Ohjelmistotekniikkaa helsingin amk:ssa kolmas vuosi menossa. Entinen ajokki meni lunariin, eikä sitten mikään auto enää miellyttänyt. Supra pelasti tilanteen. Eli viime vappuna ostin auton. Ei tossa kesällä hirveästi tullut ajettua kun satoi vettä, ja kun ei satanut, niin oli autoremppa kesken. Tuleva kesä näyttää samalta.. noo.. pitää hiihtolomalla avata kone ja laittaa ens kuun opintotuki kannen tiivisteeseen. Hyvä topic.
3.0i Turbo Targa
7m-GTE, MK3, -90

Marko (FrzOne)

Lainaus käyttäjältä: TurboTarga/Mika - 15 helmikuu, 2005, 15:14:24
Mika asustelee Katajanokalla/Helsingissä ja duunailee Kirkkohallituksessa Kiinteistönhoitajana/Arkkipiispan autonkuljettajana.

Suprallako annat kyytiä  ;)
- Se mitään nakuta .... -

TurboTarga/Mika

Lainaus käyttäjältä: FrozenOne / Marko - 15 helmikuu, 2005, 15:41:35
Lainaus käyttäjältä: TurboTarga/Mika - 15 helmikuu, 2005, 15:14:24

Suprallako annat kyytiä  ;)
;D Audi A6:lla
Supra 3.0i 24v Turbo Targa -92
Vanhaksi tuleminen on väistämätöntä, aikuiseksi kasvaminen vaihtoehtoista. 90% rahoistani käytän autoon, viinaan ja naisiin, loput tuhlaan...
Tupla turbolla kesät, näin talvella 4.4 Bemun V8:lla...

automaalari

joo eli mä asun vääksyssä ja olen automaalaamo yrittäjä. ja samalla tulee tehtyä kaiken näköstä autojen ja muitten vekottimien kanssa! supran hain saksasta jouluna -02.
viimesin vekotin kiinnostus iski nyt talvella ja ostin moottorikelkan! ja repullisen mäntiä! ;D ;D ;D

jarppa

Lainaus käyttäjältä: automaalari - 15 helmikuu, 2005, 18:04:47
joo eli mä asun vääksyssä ja olen automaalaamo yrittäjä. ja samalla tulee tehtyä kaiken näköstä autojen ja muitten vekottimien kanssa! supran hain saksasta jouluna -02.
viimesin vekotin kiinnostus iski nyt talvella ja ostin moottorikelkan! ja repullisen mäntiä! ;D ;D ;D

minkä merkkisen?  ???
ei riemulla rajaa kun celica supralla ajaa! :)

Supra93

Elikkä Kiteellä pitäisi yrittää vaikuttaa kiinteistönhoitajana ::) 21 vuotias sekatyömiehentekele jonka pitäisi vielä opiskelemaankin lähteä jossain vaiheessa. Ilmeisesti teollistamuotoilua jos luoja suo ;D ;D Supra on ollut omistuksessa pari vuotta ja vain kesäisin tien päällä. Kumma kyllä koko aikana ei ole vielä tarvinnut mitään remonttia lähteä tekemään :o Vapaa-aika menee yleensä pullonpohjaa tuijotellessa silloin kun ei ole hallille asti edennyt lasikuituhartsia haistelemaan :-\

automaalari

Lainaus käyttäjältä: jarppa - 15 helmikuu, 2005, 19:02:47
Lainaus käyttäjältä: automaalari - 15 helmikuu, 2005, 18:04:47

minkä merkkisen?  ???
vanhan yamahan v-maxi 700 -97

JB8cl

Hannu viettää päivät erinäisten automaatiolaitteiden & robottien parissa...Supe tuli hankittua vanhaan markka-aikaan vuonna 2000, jolloin nämä vaparitkin vielä maksoivat(!)  ;)

mindgame

Tomi uppoutuu logistiikan kieroon maailmaan Jyväskylän AMK:ssa toista vuotta ja viikonloput yleensä kotipaikkakunnalla Joensuussa. Suprahan on oikein mukava matka-auto ympäri vuoden ;D No onneks aina löytyy kyytiläisiä, niin saa edes jotain matkarahaa ;)

Rassa

Minäpä olen Rami, Tampereella asustelen ja Supralla ympäri vuoden ruisailen. Tosin kesällä hivenen myös pärrällä. Koulutukseltani olen ajoneuvoasentaja ja henkini pitimiksi kasailen moottoreita kaiket päivät... tai yöt, riippuen työvuorosta.
Supra 3.0i 24v Turbo Targa Aut -89

Therium

Tero asustelee Tampereella, valmistu joku aika sitten tampereen teknisestä yliopistosta ja tekee nyt softahommia.

Kaikenmaailman moottorikulkuneuvojen kanssa (mopot, crossipyörät, moottoripyörät, moottorikelkat, moottoriveneet, vesiskootterit, mikroautot, jne) on tullu leikittyä aika pienestä pitäen.
Oma supra tuli hommattua about 1,5 vuotta sitten.

Muita harrastuksia: laskuvarjohyppy (http://www.tamlk.org), metallin vääntäminen (eli siis kitaran soittaminen (http://www.sightless.tk)), lumilautailu, thai boxing, vesihiihto jne.

Anger

Olishan tämäkin keskustelu voitu jättää sinne Kuopion miitin saunailtaan... ;)
...mut kerrotaan nyt.

Elikkä oon Angervanivan Kimmo. 23-vuotias, ja juuri valmistunut rakennustyömaan torninosturinkuski. Asustan tätä nykyä kolmatta päivää työttömänä Keravalla ja toivon mukaan saan vielä maata rötköttää viikonloppuun asti.  ;D Vielä pari viikkoa sitten työskentelin kuudetta vuotta portsarina Raahessa Hotelli-Ravintolassa ja päätin lopettaa alan hommat ja siirtyä etelään uusiin kuvioihin. :)

Autot on kiinnostanut nassikasta asti ja itseasiassa tää intohimo autoihin lähti tuolta eräästä oululaisesta autoliikkeestä jossa kävin koe-istumassa 13 vuotiaana Nissan 300zx:ssä... Supraan ihastuin vahingossa 18 vuotiaana ja sittenhän tuli perustettua tämä kerhokin. :)

Teidän ja Suprien kanssa tulen olemaan tekemisissä vielä kauan, joten jatketaan samaan malliin. Pidetään kerho edelleen voimissaan.  ;)

metumetu

Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 15 helmikuu, 2005, 13:45:57
Nimi on juho niemelä ja asustelen ylivieskassa...

jumalauta musta leski on tiukka paikka :D

Jultsu

Lainaus käyttäjältä: metumetu - 17 helmikuu, 2005, 16:54:17
Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 15 helmikuu, 2005, 13:45:57
Nimi on juho niemelä ja asustelen ylivieskassa...

jumalauta musta leski on tiukka paikka :D

Joo onhan se ihan mukava paikka sinne sitä varmaan illalla eksyy... kunhan tallilta kerkee  ;D

eprom

Jani tätä nykyä valkeakoskelta ja ympärivuotinen auto tosta tuli, koulun penkille (hamk automaatiotekniikka) palasin vuodenvaihteen jälkeen joskus kaukana tulevaisuudessa pitäis valmistua