Olitko se sinä? (-11)

Aloittaja Osmo, 01 tammikuu, 2011, 21:53:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Zoui

Teboililla oli Soarer ja mies letku tanassa, etupuskuri mallia projekti.

Tem

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 18 huhtikuu, 2011, 09:21:36Aamu kahville ennen töitä. Missä pirussa on kauselantie? en löydä edes kartasta sellaista  ;D

Kai se meinas Kaarinantietä...siinähän on just apsin kohalla KAUSELA-kyltti. ;D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Pduk

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 18 huhtikuu, 2011, 09:21:36
Aamu kahville ennen töitä. Missä pirussa on kauselantie? en löydä edes kartasta sellaista  ;D

On sellainenki vanhan hämeentien varressa... Aamukaenni... ;D kaarinantietä tarkoitin.... :D
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

SamSum_

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 16 huhtikuu, 2011, 13:18:55
aaa, pojat o saanu vehkeet ajoon :)   

Sit viel valkonen mikv jollai korisarjalla bongattu koulukadun abc/ turun keskusta

Minähän se taisin olla.

buma

Lainaus käyttäjältä: Zoui - 18 huhtikuu, 2011, 12:17:46
Teboililla oli Soarer ja mies letku tanassa, etupuskuri mallia projekti.

:icon_salut: mallia maalia vaille valmis  ;)
Lasikuituntuninkpuskurijaachtopaineruuviwhaatsiuhwhaaatsiu
soarer 4,0 V8 myyty romuna korjattavaksi
soarer 2,5 twin turbo ex
sierra cosworth 4wd ex
s13 ex
s14 ex
+ muut kokeilut ja härpättimet..

Sami_

Tänään bongattu Kuopion Petosella oranssi vapari MK4 Supra, tummat vanteet ja UK-kilvet, kukaan täältä?  ???
Honda Accord CG8 H22A 00'
EX JZZ30 96'

Erkhart

Sepi bongattu jäkärlän kohdilla motarilla. Sori se kaikki amistelu, mut oli pakko jäädä oikeen kattomaan, olin siis se tyyppi sillä sinisellä 636 kawalla lepattavan takin ja repun kanssa :D
Jzz30 1jz vvti
Supra mkiv 6spd

Reuhka

Tomi k bongattu keskustorin vierestä menevällä tiellä. Olin kävellen kaverin kanssa lapa pystyssä mutta mitää nähny. Näköjää oli peltikilvet saanu :)

DraGma

Olikohan klubilaisia kun joku lähti punasella MKIII Supralla koittamaan miten Celica lähtee ja jäi sitte vielä jalkoihin. Kauhajoella pääs tällästä tapahtuun noin klo. 07.50 ja itehän ajan mustaa ST185 Celicaa.

coren

Kehä 3 Länsipäässä tuli vastaan viininpunainen facelift mk3
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

-Kimble-

Tänään kolmen jälkeen Jyväskylässä musta (tumma) Soarer pappilanrinteeltä palokan abc:n suuntaan.
Mkiv 6speed single -93

ICC

Lainaus käyttäjältä: DraGma - 20 huhtikuu, 2011, 17:24:00
Olikohan klubilaisia kun joku lähti punasella MKIII Supralla koittamaan miten Celica lähtee ja jäi sitte vielä jalkoihin. Kauhajoella pääs tällästä tapahtuun noin klo. 07.50 ja itehän ajan mustaa ST185 Celicaa.

Joku tyttönen ajaa sitä punaasta mk3 vakio supraa....   tuu kokeilee tän toisen ei vakio punaasen mk3:sen kans. :)
MA-70 -90 7m-gte power!
TA-60 - -->1jz ;)
Vw lt  <--kuljetuskalusto
Artic Cat f5 -04

"Voihan sitä elää ilman neljääsataakin heppaa mut onse kyllä vähä kitumista"

Wilis

Monninkylän SEOlla musta MKIV ja musta ~90vm vapari etuveto Celica äänekkäällä putkistolla. Miltei teki mieli lähteä mustalla Aristolla vielä letkan jatkeeks :)
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

Ludus

Lainaus käyttäjältä: -Kimble- - 20 huhtikuu, 2011, 17:29:37
Tänään kolmen jälkeen Jyväskylässä musta (tumma) Soarer pappilanrinteeltä palokan abc:n suuntaan.

Varmaankin minä olin kyseessä.  :wave:

Ragi

Tänää n. puoli yhdeksän aikaan illalla Vuosaaren Aurinkolahdessa nähty tumman harmaa MKIV Supra siirtokilvillä. Klubilaisia?
Paine on voimaa, ylipaine on ylivoimaa.

JamieFox

Vantaan ilolassa Musta MKIV Supra
Klubilaisia ?
Toyota Supra MKIV TT -94
Toyota Celica St205 GT-Four WRC -95 ex.
Toyota Celica St180 STI -91 (Kauppakassi)

ooee

Knösin supra kärryllä parkanos vastaan. Hyvä ettei suistunu ku jäi tuijottaan.! :D
- Kesälelu:           M-B w123Lang & e36 cabrio m-sport
- käyttöpeli:         M-B w210 cdi

AF

superjuhiksella näköjään supukka ajossa., sielähän se rillin takana pojotteli  ;D
jza70 + jza80 + jz omega

JaU

Tänään joskus 19 aikaan,Forssassa vihreä Soarer K**-171 menossa autokeitaalle päin.

AF

tänään jotain 20km säteellä rovaniemeltä kemiin päin tarrakilvillä mr2 ajeli vastaan.. joku musta/tumman vihree
jza70 + jza80 + jz omega

PedroK

Tuossa illalla turussa tuli bongattua valkoinen ST205. Olin apteekkireisulla eukon Yariksella ja piti oikein mennä vierelle amistelemaan. Olikohan Juzzi006? Tuli kauhee kuume maalata spoikan korotuspalat korin väriseks.

Juzzi77

Lainaus käyttäjältä: PedroK - 22 huhtikuu, 2011, 01:09:13
Tuossa illalla turussa tuli bongattua valkoinen ST205. Olin apteekkireisulla eukon Yariksella ja piti oikein mennä vierelle amistelemaan. Olikohan Juzzi006? Tuli kauhee kuume maalata spoikan korotuspalat korin väriseks.

Missäköhän päin bongailit? Olin kyllä celicalla tänään liikenteessä.  :)

gEmaLi

Musta Mkiv Porin amis nesteellä, joskus about 9-10 aikoihin, kukas oli?

PedroK

Lainaus käyttäjältä: Juzzi006 - 22 huhtikuu, 2011, 02:16:59
Missäköhän päin bongailit? Olin kyllä celicalla tänään liikenteessä.  :)

Manhattanin paikkeilla. Lähdin siitä sit Naantalin suuntaan.

coren

Minä :D Kohta nokka kohti ACS.
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

Performance Imports

Tumman vihreä MKIV bongattu Oulun Motonetin edestä eilen (21.4) klo 19 aikoihin!

Pduk

Valkoinen MKIV supra ajeli vastaan hämeenlinnanväylällä tiiriön abc:n kohdalla... Cripler tjsp?  :D
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

Muffler

Lainaus käyttäjältä: jani.to - 21 huhtikuu, 2011, 20:47:03
Tänään joskus 19 aikaan,Forssassa vihreä Soarer K**-171 menossa autokeitaalle päin.

Minäpä olin =)

gEmaLi

Sepin vanha sorkku bongattu stålarminkadulla hetki sitten turussa... Eli onks se nyt musta/liila ja mustat vanteet kiiltäväl lipal.. kenes se nykysin on?

CrippleR

Lainaus käyttäjältä: Pduk - 22 huhtikuu, 2011, 14:29:23
Valkoinen MKIV supra ajeli vastaan hämeenlinnanväylällä tiiriön abc:n kohdalla... Cripler tjsp?  :D

Minähän se varmaan olin...  :)
Projekti: -= CrippleR MKIV 6spd single turbo 95' =-
Nykyset ja EX autot...
Toyota Supra 95' single 6speed RHD
Toyota Aristo 04'
Volvo S60 01'
Fiat Brava 99'
EX Toyota carina e 94'
EX Toyota Soarer 91' a/t