Olitko se sinä? (-11)

Aloittaja Osmo, 01 tammikuu, 2011, 21:53:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pduk

Musta violetti? Soarer nyt satashellin mäkin drive-inissä, turussa. Musta mkiv ajeli nummessa edellä... Aika törkeä takapönttö. :ohnoes:
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

harri.tuominen

Lainaus käyttäjältä: PedroK - 25 toukokuu, 2011, 21:34:19Viininpunainen mk3 naantalissa karvetin risteyksessä. Oli ainaki clubin tarra perässä.
meikäläinen kai bongattu,mulla ainakin on pieni clubin tarra takaluukun kannessa ja iso trd tarra takalasissa.... nyt taas hetki tallilla kun paukahti vähän  sieltä ja täältä taas...Vesiletku halkes ja kaasupolkimesta petti jotain ja turbo rupes kai laipastaan  kuseen öljyä...litran satasella.... Olihan se taas 3 päivää kunnossa turborempan jälkeen vittu sentään.

Edit: Korjattu lainaus. ~Baz~

mf-690

Lainaus käyttäjältä: Pazimus83 - 28 toukokuu, 2011, 20:00:49
Kenes soarer oli salon piihovin (ABC:n) pihalla parkissa äsken kun ohi ajoin?

jos oli hopeinen, niin minä kuittaan, olin myös artukaisissa, gemalin vieressä parkissa...

Mauke

Lainaus käyttäjältä: samsa - 27 toukokuu, 2011, 16:28:37
Riihimäen toyotan pihalla klo 14 taas tumma soarer, jotain korisarjaakin oli..

Muistaakseni vastaava laite jonkun avataressakin?
Taitaa olla mun sorkku.. Sorsalla se o laitettavana ku 900 saabi ajo perää...

Junnski

Eilennä bongailtu kaarinassa musta soarer, jotai korisarjaa oli ja jotain logoja? etulokareissa, yritetty morottaa mv6:sesta :D
Ja Lohjan abc:llä hopea mkiv, jossa oli muija ratissa!  :icon_biggrin:
klubilaisii?
En usko et olemas on kohtalo
aikajana, se kuolema on kohta jo
mä oon syntinen lapsi
mitä mä oon tehny ni en pyydä anteeks

Muffler

Lainaus käyttäjältä: samsa - 26 toukokuu, 2011, 22:03:36
Tänään lounasaikaan tumma soarer Hyvinkäällä ison TB:n pihalla..  Kontissa kultaiset merkit.

joo minun =)

Erkhart

Artukaisten menopelit bongattu, mf-690 tais käydä kattelemassa mun rottasorkkuakin siinä :D älä hätäänny, kyllä siihen vielä maalia tulee päälle :D
Jzz30 1jz vvti
Supra mkiv 6spd

mf-690

Lainaus käyttäjältä: Erkhart - 29 toukokuu, 2011, 16:57:34
Artukaisten menopelit bongattu, mf-690 tais käydä kattelemassa mun rottasorkkuakin siinä :D älä hätäänny, kyllä siihen vielä maalia tulee päälle :D

Kyllä, makeat takavanteet oli  :yum:  en hätäänny... kunhan pinta on parempaa siinä lilassa joka siellä oli....  :icon_salut:

koNi84

Tossa Eurajoen keskustassa, vanhan huoltsikan pihassa on harmaa jdm mkiv... näyttäs olevan valomuutoksia alettu tehtailemaan, ko puuttuu valot ja puskuri...
Vieres on joku valkone evo mitsu... onko kysees joku pulju, vai yksityine?

SubLine

Viikonloppuna pariin otteeseen nähty punanen soarer lexus stylen takavaloilla..
No remorse

Zori

Lainaus käyttäjältä: SubLine - 30 toukokuu, 2011, 14:08:26
Viikonloppuna pariin otteeseen nähty punanen soarer lexus stylen takavaloilla..

Jos lahessa niin meikäläinen.. Btw ne on supralook valot.. ;)
-93 Soarer JZZ30 1JZ-GTE + R154 + Joku lukko.. :D

skystyle

29.5 musta MKIV Supra Tuusulanväylällä Nesteen ohi huitas vähän vaille kolme. Hyvältä näytti  :yum:

SubLine

Lainaus käyttäjältä: Zori - 30 toukokuu, 2011, 16:48:13
Jos lahessa niin meikäläinen.. Btw ne on supralook valot.. ;)
En minä nissan ihmisenä noista tiedä mitään :D säxällä tulin vastaan. Heittelit uukkaria siinä uudenmaankadun ja aleksanterinkadun risteyksessä  ;D
No remorse

nr000001

Joku on Turussa saanut itselleen uuden liilan Soarerin ja pörräsi sillä ytimessä kun poikkesin lounaalle ja pörräsi ytimessä kun palasin.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Tem

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 31 toukokuu, 2011, 00:32:42Joku on Turussa saanut itselleen uuden liilan Soarerin ja pörräsi sillä ytimessä kun poikkesin lounaalle ja pörräsi ytimessä kun palasin.

Jos olis tarralista ovissa, ni varmaan sama ku kävi viime la aterioimassa Satashellin Mäkissä, eikä edes peruuttanu drive-iniin. Tai tossa sivun yläreunassahan se bongaus olikin.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

emk67

Kenes punanen MKIII Supra, eilen maanantaina 30.5 oli Oulunsalon lentokentällä kolmen aikaan päivällä?
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Baz

Lohjalla Gruotilankadulla tuli punainen MkIII Supra vastaan n. klo. 15.05. Klubilaisia? Itse ajelin keskustan suuntaan tumman sinisellä Supr... Subaru Imprezalla.
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: Tem - 31 toukokuu, 2011, 07:12:49
Jos olis tarralista ovissa, ni varmaan sama ku kävi viime la aterioimassa Satashellin Mäkissä, eikä edes peruuttanu drive-iniin. Tai tossa sivun yläreunassahan se bongaus olikin.

sepin vanha sorkku, tos abc:llä kerra juttelin kaverin kans.. sillo ei ainakaa viel ollu kirjautunu tänne..

Sami_

Kuopiossa punainen 6gen GT-Four Celica Inkilänmäen huudeilla noin klo. 16 aikoihin, kukaan täältä?
Honda Accord CG8 H22A 00'
EX JZZ30 96'

Sono

samsa bongattu hyvinkään sairaalan työmaalta ja aristo parkis leikon pihas.. Kauas siel on töit, ni voin bongaa sit seuraavan työmaan  :wave:
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

CrippleR

Kukas ajeli tänään mk4 ahvenistolla? Tulin omalla mk4 katteleen sinne meininkiä mutta lopettelitte just kun tulin paikalle :D
Projekti: -= CrippleR MKIV 6spd single turbo 95' =-
Nykyset ja EX autot...
Toyota Supra 95' single 6speed RHD
Toyota Aristo 04'
Volvo S60 01'
Fiat Brava 99'
EX Toyota carina e 94'
EX Toyota Soarer 91' a/t

Juzzo

Oltiin CrazyDriverin ja Holsetin kanssa säätämässä Amin drifteriä  :wave:
... ja muuten tulithan sää vastaan kun me mentiin sinne...
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

CrippleR

Juu kerettiin oleen varmaan 5min siel niin tulitte radalta pois :D
Projekti: -= CrippleR MKIV 6spd single turbo 95' =-
Nykyset ja EX autot...
Toyota Supra 95' single 6speed RHD
Toyota Aristo 04'
Volvo S60 01'
Fiat Brava 99'
EX Toyota carina e 94'
EX Toyota Soarer 91' a/t

TmiJKaas

Lainaus käyttäjältä: CrippleR - 01 kesäkuu, 2011, 20:52:11
Juu kerettiin oleen varmaan 5min siel niin tulitte radalta pois :D

Juu siellä on 20minuutin pätkiä mitä pääsee ajaan.

Joka keskiviikkona "vapaat ajot", pyörät 20min, formulat 20min, koppiautot 20min. aamusta aina klo. 18 asti. kyllä siellä 18 asti taas
oltiin ja kaikki ajovuorot tuli käytettyä aika tehokkaasti. (jos formuloita ei ole paikalla niin autot 30min ja pyörät 30min)
Toyota Supra 3.0i turbo man. 1988 *R.I.P.*
Toyota Supra 3.0i turbo targa aut. 1991 *R.I.P.*
Toyota Supra mkIV - *myyty*
Toyota Carina II 1989 - *R.I.P.*
Toyota Soarer 2.5i tt man. 1993 - Kesä käyttis
Toyota Soarer - Projekti
Toyota Carina II 1992 - käyttis

samsa

Lainaus käyttäjältä: Sono - 01 kesäkuu, 2011, 17:54:17
samsa bongattu hyvinkään sairaalan työmaalta ja aristo parkis leikon pihas.. Kauas siel on töit, ni voin bongaa sit seuraavan työmaan  :wave:
Kuis sä mut sieltä tunnistit?  :tard: Kyl tuolla hommaa riittää ens vuoden puolelle asti..
Toyota IlmAristo -93

MikkoM

Musta MkIV ajeli 02:49 aikoihin puistokatua (Jyväskylä) keskustan suuntaan :)
JZA70 TT R

Supragirl

Lainaus käyttäjältä: Junnski - 29 toukokuu, 2011, 10:41:33
Eilennä bongailtu kaarinassa musta soarer, jotai korisarjaa oli ja jotain logoja? etulokareissa, yritetty morottaa mv6:sesta :D
Ja Lohjan abc:llä hopea mkiv, jossa oli muija ratissa!  :icon_biggrin:
klubilaisii?

Mä tunnustan Lohjan ABC:llä olin :) ja mite sitte jos muija ratissa? :D eikai se väärin oo :D
Ei ehkä uusin, mut oma ja maksettu.
Live to ride, Ride to Live

http://www.minunauto.com/auto/26071

AF

eilen oulun keskustassa hopea mk4 ja olisko ollut jotku mustat vanteet..
jza70 + jza80 + jz omega

Haffu

2ner:n luisupulkka Soarer Kortelan ABC:n pihassa. Jonkin verran myöhemmin 8-tietä pohjoisen suuntaan. Itse olin viskomassa jotain muovikiekkoa tien vieressä olevalla kentällä. ;D
Saab 9000 CSE 2.3T -98
BMW 328i Touring -97

Ragi

Tänää klo 20 pintaa valkoinen Soarer Malmin juna-aseman kohdalla naisen kuskaamana. :) Klubilaisia? Vai oliko vain auto vaimolla lainassa. ;D
Paine on voimaa, ylipaine on ylivoimaa.