Olitko se sinä? (-11)

Aloittaja Osmo, 01 tammikuu, 2011, 21:53:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sono

Lainaus käyttäjältä: samsa - 01 kesäkuu, 2011, 21:23:49
Kuis sä mut sieltä tunnistit?  :tard: Kyl tuolla hommaa riittää ens vuoden puolelle asti..
No etkö sä oo se kuka nojailee sitä seinää vasten ja otat arskaa :D eivaa emmä sua nähny mut emäntä sano et siel o aristo parkis..
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

koNi84

Tänään n. Klo:13.00 viininpunanen soarer eurajoen keskustassa, palolaitoksen kohdalla!? Tulikko just kiillotuksesta, ko nii säihky?  8)

Löllis

Tänään päivällä musta Supra tuli vastaan 8:tiellä. Käsi ainakin nousi ku vastaan tuli. Klubilaisia? olin valkoisella supralla.

Venom

Musta 89+ MKIII supra bongattu Keljosta vähän matkaa Jämsään päin tuossa neljän maissa, morottelinkin hiacesta mutta kuskilla näytti olevan soittimen näpertely kesken.
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 xx-xx
-04 Caldina ST246 3S-GTE

Mik__

Valkoinen MKIV Raisiossa nesteen valoissa puol 8 jälkeen.  Oliko klubilaisia? Oli aika asiallisen näkönen peli! :icon_rr:

Arben

Lainaus käyttäjältä: Mik__ - 03 kesäkuu, 2011, 22:30:14
Valkoinen MKIV Raisiossa nesteen valoissa puol 8 jälkeen.  Oliko klubilaisia? Oli aika asiallisen näkönen peli! :icon_rr:

varmaankin mä..

Mikk-

Candypunainen soarer tuli vastaan Porista muutamakilometriä Raumalle päin. Tais olla tuo Joni P:n rakentama. Kenelläs tuo nykyään on?

AF

tinppa ajelit vastaa joskus 18.22 iissä.. nostelin lapaa viinipunasesta rintteristä mut kattelit juuri silloin muualle  ;D
jza70 + jza80 + jz omega

samsa

Lainaus käyttäjältä: Sono - 03 kesäkuu, 2011, 14:36:24
No etkö sä oo se kuka nojailee sitä seinää vasten ja otat arskaa :D eivaa emmä sua nähny mut emäntä sano et siel o aristo parkis..
Sama jätkä  :icon_biggrin:
Toyota IlmAristo -93

Pazimus83

Läjäpäin supria ja yksi soarer bongattu tänään alastarolla.Ketäs kaikkia oli menossa mukana?Ite olin sorkulla liikenteessä.

TiNppa

Lainaus käyttäjältä: AF - 04 kesäkuu, 2011, 20:59:31
tinppa ajelit vastaa joskus 18.22 iissä.. nostelin lapaa viinipunasesta rintteristä mut kattelit juuri silloin muualle  ;D

tunnustan :D
JZZ30 -94

Miqqe

Lainaus käyttäjältä: Pazimus83 - 04 kesäkuu, 2011, 23:44:13
Läjäpäin supria ja yksi soarer bongattu tänään alastarolla.Ketäs kaikkia oli menossa mukana?Ite olin sorkulla liikenteessä.

kyllähän siellä tuli oltua vaikkakin ihan vaan katsojan roolissa  ;D
Toyota Supra MKIII (ikuinen projekti)

nr000001

Turussa Kaskenmäessä eilen klo 20 tietämillä hopea RHD MkIV kullanvärisillä vanteilla kääntymässä jokirantaan. Itse olin liikkellä STi Imprezalla.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Josukka

tais ZORI ajella sorkullaa eilen lahessa pimppistä... ajelin ite sun peräs pari rundii hopeella penarilla.. mun peräs ajo sit joku musta mk4 supra, klubilaisia?
jos oikein taustapeilistä katsoin ei tainnut olla cooleria keulalla, mut varmaks en sano?  :icon_scratch:
-jza70 1jz -91
-636 (fighter) Ninja -06
-Hiace -07

2x ex ma70, 2x ex st162,st205, ex sierra rs cosworth 3d, e34 2.7tic, e34 2.0tic, z28 camaro -86 yms..

JussiLa

SEPI bongailtu Huittisissa ja muutama sanakin vaihdettu... On se soarer levee ja ison näköinen valkoiseni.

Zori

Lainaus käyttäjältä: Josukka - 05 kesäkuu, 2011, 12:05:42
tais ZORI ajella sorkullaa eilen lahessa pimppistä... ajelin ite sun peräs pari rundii hopeella penarilla.. mun peräs ajo sit joku musta mk4 supra, klubilaisia?
jos oikein taustapeilistä katsoin ei tainnut olla cooleria keulalla, mut varmaks en sano?  :icon_scratch:

Joo tuli oltua liikentees.. Iteki näin sen mustan mkiv:n..
-93 Soarer JZZ30 1JZ-GTE + R154 + Joku lukko.. :D

mex

Eilen illalla musta supra mk4 tuli vastaan nipan kohdalla kouvolassa, klubilaisia?

Viitsu

A-risto bongattu henkilönä eilen meitin kylän baarissa pikku pienissä ja juteltuakin tuli ;)
Toyota Corolla KE70 powered by Euro 2jz-gte, holset hx40 super, 1000cc injector dynamics, cop puolat, aeromotive a1000 bensapumppu ja säädin, AEM v2 ecu ymsyms

EX
Toyota supra JZA70 Single turbo manuaali
Toyota Celica GT4 389HV/550NM

Flr

Lainaus käyttäjältä: Löllis - 03 kesäkuu, 2011, 18:14:18
Tänään päivällä musta Supra tuli vastaan 8:tiellä. Käsi ainakin nousi ku vastaan tuli. Klubilaisia? olin valkoisella supralla.

Minäpä siinä. Käsi oli liimattuna rattiin, kun olin jossain muissa maailmoissa.  :o
- Toyota Supra -96 Facelift J-Spec -

_Warman_

tänää nosteltu lapaa mustalle turbo MR2:lle Kalliokoskella Koskipirtin kohdilla
MR2 GT-S -92

Gitz

Eilen Hämeenlinnassa orsitiellä klo 18:00 aikoihin valkoinen MKIV supra?
Mitä ilmeisimmin RHD
"Question is, When you turn on your car, does it return the favor?"

JaU

Eilen päivällä jyväskylässä musta suht orkkiskuntoinen Mkiv?

CrippleR

Lainaus käyttäjältä: jani.to - 07 kesäkuu, 2011, 12:39:09
Eilen päivällä jyväskylässä musta suht orkkiskuntoinen Mkiv?

Tuli kanssa mua vastaan kun kävin viikonloppuna omaa supraa laittelemassa jyväskylässä.
Projekti: -= CrippleR MKIV 6spd single turbo 95' =-
Nykyset ja EX autot...
Toyota Supra 95' single 6speed RHD
Toyota Aristo 04'
Volvo S60 01'
Fiat Brava 99'
EX Toyota carina e 94'
EX Toyota Soarer 91' a/t

CrippleR

Lainaus käyttäjältä: Gitz - 07 kesäkuu, 2011, 12:30:14
Eilen Hämeenlinnassa orsitiellä klo 18:00 aikoihin valkoinen MKIV supra?
Mitä ilmeisimmin RHD

Oliko suht orkkis? Tuli tämäkin vastaan kun lähdin jyväskylään perjantaina ajeleen :D
Projekti: -= CrippleR MKIV 6spd single turbo 95' =-
Nykyset ja EX autot...
Toyota Supra 95' single 6speed RHD
Toyota Aristo 04'
Volvo S60 01'
Fiat Brava 99'
EX Toyota carina e 94'
EX Toyota Soarer 91' a/t

AF

eilen eli 7.6 kärsämäellä viininpunanen mk3 siinä klo 15.30,

lahteen päin moottoritiellä musta mk4 siinä joskus 16.30 ja sitten myöhemmin keskustassa harmaa/hopea mk4 n. 18.30

sitten tänään oulussa siinä 15.30 pintaan nallikariin päin hopea/harmaa mk4 ja mitä se mopo poju sitä keskaria sulle näytteli?  ;D

olin itse liikenteessä viinipunasella sprintterillä jossa on koko kyljen kokoiset vehon tarrat
jza70 + jza80 + jz omega

tepatron

Tänään toijalan ABC:n kohdilla pirtsakan värinen mr2:nen bongattu puolen kahdentoista aikoihin...
Celica st162 -88

Ragi

klo 22 tänää Hernesaaressa spotattu oranssi targa mk III Supra. Klubilaisia?
Paine on voimaa, ylipaine on ylivoimaa.

Make15

Eilen puoli viiden aikaan valkoinen MR2 shogunin takasiivellä vastaan hyvinkäällä koneen kohdalla... Oliko klubilaisia...??
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

Ace

Eilen järvenpäässä liila(?) mk3 supra tuli vastaan ja moikkasin. Ite liikkeellä punasella 200sx:llä  :icon_salut:
Nissan 200sx s13 -90
ex: Toyota Aristo Twinturbo -92
http://www.minunauto.com/auto/23671

Make15

Tänään sääksin viininpunainen MK3 supra... Olikos klubilaisia...??
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap