Olitko se sinä? (-11)

Aloittaja Osmo, 01 tammikuu, 2011, 21:53:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

CrippleR

No riippuu vähän millasta mestaa meinasitte, jos jotain menoo haluutte niin sirkus.
Projekti: -= CrippleR MKIV 6spd single turbo 95' =-
Nykyset ja EX autot...
Toyota Supra 95' single 6speed RHD
Toyota Aristo 04'
Volvo S60 01'
Fiat Brava 99'
EX Toyota carina e 94'
EX Toyota Soarer 91' a/t

Viitsu

ESV tarroilla varustettu Granvia tossa iltapäivällä pirkkahallin kohdalla moottoritiellä... ite olin punasella cbr ja kättäkin vilautin  ;)
Toyota Corolla KE70 powered by Euro 2jz-gte, holset hx40 super, 1000cc injector dynamics, cop puolat, aeromotive a1000 bensapumppu ja säädin, AEM v2 ecu ymsyms

EX
Toyota supra JZA70 Single turbo manuaali
Toyota Celica GT4 389HV/550NM

mf-690

sininen mk2 aristo bongattu tänään ja eilen kouvolassa!

Klemman? mk1 aristo ilman etulokareita erään hallin pihalla vähän ennen kuusaan keskustaa, kouvolan suunnasta tultaessa ?

Takaaveto

Jkl Tourulan neste 23.00. Harmaa neloskoppanen LHD  :thumbsup: puolan kilvissä ja samassa pihassa valkonen shasseri? Hetkeä myöhemmin bilteman pihassa mopojengin keskellä valtava savu ja ohi ajaessa sieltä erotti myöskin neloskopan,väri oli joku tumma kun savu ja oma nopeus vaikeutti havaintoa.
GTE -91
Käyttiksen virkaa volga s80 ja diesel...

coren

Temmi pongattu turun motarilla mazdan kanssa  8) Kovasti yritin morottaa kun ohitin.
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

-Kimble-

Lainaus käyttäjältä: Takaaveto - 02 heinäkuu, 2011, 00:03:31
Jkl Tourulan neste 23.00. Harmaa neloskoppanen LHD  :thumbsup: puolan kilvissä ja samassa pihassa valkonen shasseri? Hetkeä myöhemmin bilteman pihassa mopojengin keskellä valtava savu ja ohi ajaessa sieltä erotti myöskin neloskopan,väri oli joku tumma kun savu ja oma nopeus vaikeutti havaintoa.

Mä olin valkosella liikenteessä ja kaveri oli just ostanu ton hopean nelosen.
Mkiv 6speed single -93

Takaaveto

Ja tänään Hannikaisenkadulla 15.00 -Kimble- ajeli.
GTE -91

J.A.A.

Eilen(1.7.) about 23.00 Viitasaarella musta(?) Sorkku ja joku tumma MR2.
Toyota Aristo 3.0V '95

herny86

Lainaus käyttäjältä: Ace - 17 kesäkuu, 2011, 08:53:32
Kukas ajeli harmaalla rhd mk4 supralla tuusulantietä tuusulasta pois päin siinä n. klo 17:40. Bongattu hieman ennen sulaa. Käpälää heilautettu sinisestä k11 Micrasta :)
Taisin olla minä :)

anttj

Kukas oli tänään celicasupralla botniaringil? Bongattu myös pari mörriä ja celicaa yksi kunnon holsetilla ;)
Anybody can do my job, but nobody can be me.

Aake

valkonen tuninki mkiv bongattu tammisaaressa, hankoon menossa? Itte mustalla jza70 lapa pystyssä.
-ku stefa laittaa nii se o jämpti!
-single 1jz

Ragi

Paine on voimaa, ylipaine on ylivoimaa.

Marqus90

Joku aika sitten siistin näkönen tummanpunane  mk3 targa rusan shellillä ite olin mk3 mattapaskalla
Harrastelelu: -91 toyota supra mk3 turbo manual
iso, hidas ja mattamusta

talvilintta: -95 bmw 530i v8 manual

tepatron

Ahvenistolla radalle.comeissa bongattu paljon kaikenlaisia..ainakin kolme misteriä (pari valkoista ja yksi musta),pari aristoa,pari sorkkua,musta celica ja lukuisa määrä nelos supria..
Celica st162 -88

Jappee

Lainaus käyttäjältä: tepatron - 02 heinäkuu, 2011, 22:27:59
Ahvenistolla radalle.comeissa bongattu paljon kaikenlaisia..ainakin kolme misteriä (pari valkoista ja yksi musta),pari aristoa,pari sorkkua,musta celica ja lukuisa määrä nelos supria..

Nelosia oli kyl hyvin raahautunu paikalle! Ja yksi tumman vihree nelonen bongattu Tampereella Linnainmaalla prisman valoissa joskus tässä päivällä.

Affen kuvat; http://jappee.kuvat.fi/
Toyota Supra MKIV TT manuaali
http://jappee.kuvat.fi/
http://www.facebook.com/ReuhkaJappee <- kuvat faces.

Tem

Lainaus käyttäjältä: coren - 02 heinäkuu, 2011, 00:25:14Temmi pongattu turun motarilla mazdan kanssa  8) Kovasti yritin morottaa kun ohitin.

Emmä mitään huomannu, tai emmä kyl yleensäkään huomaa kuskeja, jos ei auto oo erikoinen. ;D Bemarilla kait olit, Supran oisinki varmaan huomannu. 8)
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

samsa

Toyota IlmAristo -93

Tyfon

Itse olin edustamassa Ahvenistolla punasella nelosella!
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

Takaaveto

Jkl Yliopistonkatu 02.30 mentiin toisen mustan MKIII vierellä. Lapasta nosteltiin.  :icon_salut:
GTE -91

coren

Lainaus käyttäjältä: Tem - 02 heinäkuu, 2011, 23:09:01
Emmä mitään huomannu, tai emmä kyl yleensäkään huomaa kuskeja, jos ei auto oo erikoinen. ;D Bemarilla kait olit, Supran oisinki varmaan huomannu. 8)

Bemarilla joo  >:D

No nyt erottuu jo vähän sekin, kiitos Ospreyn jonka pajalle silloin olin matkalla  :icon_salut:
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

Mik__

Ami bongailtu animella  Linnakadulla eilen illalla 11 aikaan illalla

AMI

Lainaus käyttäjältä: Mik__ - 03 heinäkuu, 2011, 11:35:49
Ami bongailtu animella  Linnakadulla eilen illalla 11 aikaan illalla

Olikko clubikalustolla liikkeellä kun en ite bongannu siinä kohilla?
www.sideways.fi
Yhteistyössä:
www.deadracer.fi
www.debba.fi
www.huhtico.fi
www.venesahkotukku.fi
www.tth-maalaus.fi

JaU

Lainaus käyttäjältä: Aake - 02 heinäkuu, 2011, 21:25:21
valkonen tuninki mkiv bongattu tammisaaressa, hankoon menossa? Itte mustalla jza70 lapa pystyssä.
Kaverin auto, ite olin kyydissä. Se ite ei taida edes olla vielä foorumilla. :D

namnam

Lainaus käyttäjältä: J.A.A. - 02 heinäkuu, 2011, 17:03:46
Eilen(1.7.) about 23.00 Viitasaarella musta(?) Sorkku ja joku tumma MR2.
sorkku ilmottautuu  :icon_salut:
Mark2 omx12
BMW 320d
ex: jza70 supra, jzz30 soarer

JPS

Hopea MkIV tt jollain korisarjalla varustettuna nähty Hämeenlinnan Cumuluksen parkkipaikalla, komee oli :)

Corolla FX 1.6"GT-T"

Jantza

Lainaus käyttäjältä: Takaaveto - 03 heinäkuu, 2011, 03:18:50
Jkl Yliopistonkatu 02.30 mentiin toisen mustan MKIII vierellä. Lapasta nosteltiin.  :icon_salut:

minähän se olin, tosin istuin tilavalla takapenkillä  8)

Mik__

Lainaus käyttäjältä: AMI - 03 heinäkuu, 2011, 11:43:46
Olikko clubikalustolla liikkeellä kun en ite bongannu siinä kohilla?
En ollu. Parilla kaljalla tuli jokilaivalla käytyä kävellen.

Takaaveto

Lainaus käyttäjältä: Jantza - 03 heinäkuu, 2011, 17:45:11
minähän se olin, tosin istuin tilavalla takapenkillä  8)

Aavistinkin kun käsi syöksyi sieltä suunnasta. Mulla olis savun väriset sivuvilkut eteen jouten,jos tarvetta.
GTE -91

L4

Lainaus käyttäjältä: JPS - 03 heinäkuu, 2011, 17:28:51
Hopea MkIV tt jollain korisarjalla varustettuna nähty Hämeenlinnan Cumuluksen parkkipaikalla, komee oli :)

minähän se 8) luultavasti....väri kyllä on harmaa ::)

Kesälelu mkIV tt 6spd lhd 685&780nm
"talvipulkka" A4 1.8T
ex.Audi A8 4.2 2003
ex.Volvo S80 t6 -99
ex.audi S4 2.2 turbo
ex.audi s6 4.2 6spd manu quattro v-95
ex.celika gti v-96
ex.mkIV tt tomaatti -96
ex.M-B c36 amg
ex.Mitsubishi eclipse

JPS

<<<------ Sama auto näyttäis olevan ;) käytiin ihasteleen sitä veljen kanssa muutamaan otteeseen kun tupaalla tuli käytyä siellä takapihalla.

Corolla FX 1.6"GT-T"