Olitko se sinä? (-11)

Aloittaja Osmo, 01 tammikuu, 2011, 21:53:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Koljonen

Sininen mk3 eilen vähän ennen seitsemää illalla kulloon kotituvan kylmäasemalla tankilla.

Itse olin nissania tankkaamassa mittarin toisella puolella :)

Krister

Hopeinen MKIV automaatti korisarjalla ja TRD-siivellä Ruoholahdessa

Koljonen

Musta MKIV klo 16.17 Mikkelän Lidlin parkissa, ja sit joku 10min myöhemmin kurvaili espoonväylää suomenojalle päin.

J.A.A.

eikka90 Jyväskylässä Bilteman risteyksessä tänään 7.40?

Ja Samulin Mk3 Pupuhuhdassa about 16.00?
Toyota Aristo 3.0V '95

gEmaLi

punane mk3 mustalla konepellillä raision bilteman kohdilla joskus 5-6aikoihin, kenes oli?

eikka90

Lainaus käyttäjältä: J.A.A. - 25 elokuu, 2011, 17:40:09

eikka se.. :) nostettiin kättä  :icon_salut:
Toyta Aristo Vertex Edition JZS161(ex)
Nissan Micra K10 (käyttis)
Suzuki Carry Van Pick-up (projekti)

Samuli

Lainaus käyttäjältä: J.A.A. - 25 elokuu, 2011, 17:40:09

Heps! Iltavuorossa  :)

H.P

Lainaus käyttäjältä: Sono - 23 elokuu, 2011, 15:08:29
Valkonen chaser ilman etupuskuria,ISOLLA coolerilla varustettu tai vaistaava kokkolas n.18.00 ajelit siin junaradanvieres oleval tiel.. ohi mennen vaan vilkasin ikkunast ulos et mikäs se siellä menee..

veikkaan et se oli minä joka ajelin sorkun kans..

tuleepa joka päivä ajettua aseman ohi...eikä oo chaseria näkyny täälläpäin.

tänään laitetaan vähän väriä siihen etupuskuriin, ja jos vielä sais viikonlopun aikana verkot kiinni ja puskurin kiinni niin siitä tulee vähän asiallisemman näköiseks. :notworthy:

kanksu

Joku valkoinen mkIV tuli Kuortaneentietä Seinäjoelle päin perjantaina 26.8. klo 14:30
Autossa oli takana joku keltainen kilpi, en ehtinyt sen paremmin katselemaan.
Olitko se sinä? Itse olin matkalla duunista kotiin vanhalla uskollisella Carina kakkosella...

Plodi

Valkoinen korisarjalla varustettu mk4 nähty tänään Varkaudessa? Siisti peli.  ;)
Ex Celica Group A Rallye 450hp -91
Ex Celica Carlos Sainz Edition   -92

K.Mäki

Anttj bongattu tänään seinäjoella Torikeskuksen kupeessa n. klo 14.00...Komea Supra  :yum:

XanJZX100

Musta Mk3 bongailtu tasasin väliajoin tieltä nr 51 pariin otteeseen oon "siviili"autoista nostellu kättä tosin ei oo vastakaikua koskaan tullut vaan pelkästään vihasia katseita  >:D

klubilainenko?
ahdin addiktio kehittynyt.... Vaparikuume silti päällä :D

MA70 luisukikotin

Reuhka

Kukas kurvaili vihreellä mkiv:eellä eilen illalla varttia vaille ykstoista linnainmaalta keskustan suuntaan tampereella ?

anttj

Lainaus käyttäjältä: K.Mäki - 26 elokuu, 2011, 18:25:40
Anttj bongattu tänään seinäjoella Torikeskuksen kupeessa n. klo 14.00...Komea Supra  :yum:

Joo siinähän mun auto majailee nykyään.. parkkihalli rempassa niin joutuu kadulla pitämään. Karvan verran hirvittää seinäjoen vandaalit ja heidän neronleimauksensa :D
Anybody can do my job, but nobody can be me.

Reuhka

Lainaus käyttäjältä: anttj - 26 elokuu, 2011, 20:51:22
Joo siinähän mun auto majailee nykyään.. parkkihalli rempassa niin joutuu kadulla pitämään. Karvan verran hirvittää seinäjoen vandaalit ja heidän neronleimauksensa :D

Ilkivalta vakuutusta vaan ja kotona rentona kaljaa  :yum:

kenppi

Musta mk3 eilen klo 17 aikaan pyörähti ristijärven S-marketin pihassa. sama auto bongattu kainuun portin risteyksessä joskus klo 22.20 samana iltana?

Sama supra tuli tänään teppanan rakenteilla olevassa liikenneympyrässä vastaan. clubilaisia??
Nykyinen: sopiva yksilö hakusessa..
Ex: MA70 -89

Eltaantunut

Tänään Lahdesta Pukkilaan ajellessani perään ilmestyi musta nelossupra. Ois kai pitäny morjestaa taaksepäin. B-)

Muutenkin Tampere-Lahti-Tampere -reissulla tuli bongattua ilahduttava määrä hienoja Toyotia!

eville

Valkonen MKIV eilen puolenyön aikoihin Helsingin keskustassa, ajelit peräkanaa valkosen R33 Skylinen kanssa.
Tulipas hymy suunpieleen kun näki jotain "tuttua" siellä keskellä härdelliä  ;D Itse olin liikkeellä valkosella R32:sella

Epsanja

Lainaus käyttäjältä: Eltaantunut - 27 elokuu, 2011, 19:19:42
Tänään Lahdesta Pukkilaan ajellessani perään ilmestyi musta nelossupra. Ois kai pitäny morjestaa taaksepäin. B-)

Muutenkin Tampere-Lahti-Tampere -reissulla tuli bongattua ilahduttava määrä hienoja Toyotia!

Mikäli tuli virenoja-orimattila välillä perään niin se on yks -89 jätkä virenojalta, ei tietääkseni klubiin liittyny..vapari mkiv
### MkIII MA70 -89 ###

Josukka

Holsetin aristo nykyää lahessa? tai muute vaa samanlaine/värinen liikkuu ja seisoo välillä ruolankadulla.. rekkarikin muistutti samaa... tai sit
muistelen väärin  :tard:
-jza70 1jz -91
-636 (fighter) Ninja -06
-Hiace -07

2x ex ma70, 2x ex st162,st205, ex sierra rs cosworth 3d, e34 2.7tic, e34 2.0tic, z28 camaro -86 yms..

Supragirl

Lainaus käyttäjältä: XanJZX100 - 15 elokuu, 2011, 22:46:26
niin joo ja unohtu vissiin mainita yleisesti että mähän olin liikenteessä amin vanhalla kolmosella tuolla jota kävin kans ulkoiluttamassa radalla  :toothy10:

edit unohdin pari viikkoa sitten käydä täällä kyselemässä että mahtoikohan supragirl olla sillon SSO:n parkissa lohjalla? kun näky olevan vapari automaatti supra ja apparin penkillä käsilaukku niin ajattelin että pakko olla naisen auto kun sitä ohi nopeesti kävelin kun kävin ohimennen tutustumassa lohjan autokulttuuriin  ;D tarvii vissiin joku perjantai tulla omalla supralla piipahtamaan siellä eikä tolla kauniilla punasella 323:sella mikä käyttiksen virkaa toimittaa!

Hyvin todennäköstä on, että oon supralla siellä pyöriny sillon ja parkissa ollu.
Ei ehkä uusin, mut oma ja maksettu.
Live to ride, Ride to Live

http://www.minunauto.com/auto/26071

Holset

Lainaus käyttäjältä: Josukka - 27 elokuu, 2011, 23:16:29
Holsetin aristo nykyää lahessa?

ei pitäisi olla vaan tuolla tallin edessä..
sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing

Osmo

Lainaus käyttäjältä: Holset - 28 elokuu, 2011, 07:53:29
ei pitäisi olla vaan tuolla tallin edessä..

käyppä varuiks tarkistamassa..
MKIV tt 6spd jdm

J.A.A.

Musta Mk2 Aristo väärin asennetuilla päiväajovaloilla vastaan Jyväskylän pohjoispuolella nelostiellä.
Toyota Aristo 3.0V '95

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Tervehditty tänään noin klo 15:15 hollola-lahti välillä mustaa targa supraa , tervehdys tuli takaisin , kukahan mahtoi olla ?
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

Holset

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 28 elokuu, 2011, 15:54:02
käyppä varuiks tarkistamassa..

oli se siellä missä pitikin..
sponsored by:
www.hevosvoima.com
www.kbcgarage.com
www.kiinahdin.com
www.akaansilkkipaino.com
www.sideways.fi
Til-Racing

Osmo

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 28 elokuu, 2011, 21:56:58
Tervehditty tänään noin klo 15:15 hollola-lahti välillä mustaa targa supraa , tervehdys tuli takaisin , kukahan mahtoi olla ?

On vissii sama tullu meikääkin vastaan sataman vieressä joskus kuukausia sitten.. Eipä taida käydä täällä.
MKIV tt 6spd jdm

BigBoost

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 25 elokuu, 2011, 21:17:40
punane mk3 mustalla konepellillä raision bilteman kohdilla joskus 5-6aikoihin, kenes oli?

Tunnustan :) Eikä se oo punane, se on marjapuuro :D

Epsanja

Lainaus käyttäjältä: Ethan_Hunt(toyotafreak) - 28 elokuu, 2011, 21:56:58

Ethan tais olla tänää Salpakankaan nesteel :) Olin sillä punasella tuplaputkimondeolla liikentees, oli sen verta kiirus ettei ehtiny jäädä juttelee..
### MkIII MA70 -89 ###

Samuli

Lainaus käyttäjältä: kenppi - 27 elokuu, 2011, 13:58:52
Musta mk3 eilen klo 17 aikaan pyörähti ristijärven S-marketin pihassa. sama auto bongattu kainuun portin risteyksessä joskus klo 22.20 samana iltana?

Sama supra tuli tänään teppanan rakenteilla olevassa liikenneympyrässä vastaan. clubilaisia??

Heps! Tuli erimielisyyksiä kahvipaikan suhteen, joten nopea pyörähdys ja matka jatkui kohti Kuusamoa  :D ja eilen kurvailin takaisin Kuopion suuntaan.