Olitko se sinä? (-11)

Aloittaja Osmo, 01 tammikuu, 2011, 21:53:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ermu

Klo 17 aikoihin nousi vihreä? soarer länsi-pakilaan...ehdin just ja just nähdä ja taidettiin sieltäkin huomata mut.
UZZ32

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Lainaus käyttäjältä: Epsanja - 29 elokuu, 2011, 20:08:51
Ethan tais olla tänää Salpakankaan nesteel :) Olin sillä punasella tuplaputkimondeolla liikentees, oli sen verta kiirus ettei ehtiny jäädä juttelee..

Joo minä se olin silloin liikkeellä  , noo ens kerralla sit jutellaan kun ehditään :-)
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

AF

gimp tais tulla vastaan maikkulan nesteellä siinä joskus 12.30 jälkeen...nostin kätöstä viinipunasesta rintteristä.
jza70 + jza80 + jz omega

Takaaveto

Samuli tuli vastaan kirkkopuiston laidalla,lapasta ja lamppuja nosteltu.
GTE -91
Käyttiksen virkaa volga s80 ja diesel...

Samuli

Lainaus käyttäjältä: Takaaveto - 30 elokuu, 2011, 22:37:39
Samuli tuli vastaan kirkkopuiston laidalla,lapasta ja lamppuja nosteltu.

:icon_salut:

Jarno.R

Lainaus käyttäjältä: J.A.A. - 28 elokuu, 2011, 18:42:43
Musta Mk2 Aristo väärin asennetuilla päiväajovaloilla vastaan Jyväskylän pohjoispuolella nelostiellä.
Taisit olla sillä Mk1 aristolla liikenteessä joka väläytti pitkiä?
Oma on kyllä tumman sininen väriltään ja olkos niissä nyt muu vialla ku parkit sattuu palamaan samaan aikaan.

Tem

GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

AF

tänään zeppeliinistä -> kaupunkiin päin motarilla siinä klo 12 jälkeen vihreä sorkku tarralapuilla.. olitko se sinä?

ajelin vähä aikaa veho mainoksella olevalla rintterillä vieresä ja nostelin kättä muttet huomannu!
jza70 + jza80 + jz omega

Reuhka

Kukas tuli tossa puoli kasin jälkeen teiskon ramppiin siistillä mustalla neloskorisella ? Billstein luki helmassa valkosella ja lasit oli tummat  :thumbsup:

Pduk

Eilen joskus 17-18.00 välillä kaarinantiellä, kaarinan suuntaan sepin vanha violetti soarer.. Kävelin duunista himaan päin siellä vesisateessa..
Toyota Aristo V300 Vertex Edition -98
Columbus SLX LP Luciano Paletti Maantiepyörä (Campagnolo C-record spec)
Joël Charrier ratafiksi
BMW E81 118d M-sport, Shadowline -08

Sono

Juu pikasee kerkes vilkasta veturin nokalt... et joku näppärämpi toitsi siel vilahti.

Lainaus käyttäjältä: H.P - 26 elokuu, 2011, 11:33:53

veikkaan et se oli minä joka ajelin sorkun kans..

tuleepa joka päivä ajettua aseman ohi...eikä oo chaseria näkyny täälläpäin.

tänään laitetaan vähän väriä siihen etupuskuriin, ja jos vielä sais viikonlopun aikana verkot kiinni ja puskurin kiinni niin siitä tulee vähän asiallisemman näköiseks. :notworthy:
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Wilis

Olikos joku kerholainen vakio (ainakin ajan perusteella)? Soarerilla tänään kiikalassa varttimailia koittamassa?
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

Enslaved

Oliko eilen kerholainen liikkeellä Espoon keskustassa hopeisella MK4:lla? Mulla oli auto parkissa siinä S-marketin kulmalla tien toisella puolella.

mfl

Kukas ajeli viime yönä Oulun keskustassa mustalla/harmaalla neloskoppasella Supralla?
Harrastepeli: RHD Toyota Supra MK3
Käyttöpeli: MB W124 "superturbo"

Erkhart

Lainaus käyttäjältä: Wilis - 04 syyskuu, 2011, 02:04:51
Olikos joku kerholainen vakio (ainakin ajan perusteella)? Soarerilla tänään kiikalassa varttimailia koittamassa?

Samsarainen tais olla soarerilla, itsekkin siinä aidan takana kuumottelin, että olisko kuitenkin pitänyt mennä kiskasemaan pari kertaa.  :D
Jzz30 1jz vvti
Supra mkiv 6spd

Wilis

Lainaus käyttäjältä: Erkhart - 04 syyskuu, 2011, 14:40:25
Samsarainen tais olla soarerilla, itsekkin siinä aidan takana kuumottelin, että olisko kuitenkin pitänyt mennä kiskasemaan pari kertaa.  :D
Vähän oli turhan liukas rata. Tarttee ens ajokaudelle tilata jotkut semislicksit. Aristokin olis menny ehkä alle 14s ilman hirveetä sutimista.
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

Tem

GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Sono

valkonen sorkku nelostiel iistä ouluun päin menos n.14,30 ja tornios musta kolmoskorinen supe siirtokilvil n 15.30
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

madhand

Lainaus käyttäjältä: mfl - 04 syyskuu, 2011, 13:30:19
Kukas ajeli viime yönä Oulun keskustassa mustalla/harmaalla neloskoppasella Supralla?

Itse ainakin pyörähin kaupungilla eilen.. ja mustahan se on :)
Toyota Supra mk4 tt 6spd lhd

mertsi

Lainaus käyttäjältä: Enslaved - 04 syyskuu, 2011, 11:34:07
Oliko eilen kerholainen liikkeellä Espoon keskustassa hopeisella MK4:lla? Mulla oli auto parkissa siinä S-marketin kulmalla tien toisella puolella.
Kyllähän siellä suunnalla tuli liikuskeltua. Itse tosin olin päihtyneenä repsikassa ja kaveri ajoi.

Kuka tunnustaa ajaneensa tänään karhulan kanjonin kohdilla kotkan suuntaan valkoisella/hopealla supralla noin klo: 17.00? Huomasin, että käsi nousi pystyyn, mutta en ehtinyt takasin morjestamaan.  :)
sinun tojotasi on myös minun tojota

TiNppa

Lainaus käyttäjältä: Sono - 04 syyskuu, 2011, 16:50:03
valkonen sorkku nelostiel iistä ouluun päin menos n.14,30 ja tornios musta kolmoskorinen supe siirtokilvil n 15.30

ajelin sorkulla tohon aikaan ouluunpäin :)
JZZ30 -94

samsarainen

Lainaus käyttäjältä: Erkhart - 04 syyskuu, 2011, 14:40:25
Juu, minähän se olin koittamassa... Eipä se vakio sorkku minnekkään liiku, 14,9s 154kmh loppunopudella. Sutimiseks meni seki touhu, ehkä noilla tehoilla vois laittaa liukkaan radan piikkiin ;D

Erkhart

Lainaus käyttäjältä: Wilis - 04 syyskuu, 2011, 14:53:02
Vähän oli turhan liukas rata. Tarttee ens ajokaudelle tilata jotkut semislicksit. Aristokin olis menny ehkä alle 14s ilman hirveetä sutimista.

Kattelin kanssa et hyvin löi aristo tyhjää
Jzz30 1jz vvti
Supra mkiv 6spd

Osmo

Musta neloskoppanen jdm supra scoopilla, eilen Lahdessa Kärkkäisen pihassa vähän ennen kuutta illalla?
MKIV tt 6spd jdm

Koljonen

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 05 syyskuu, 2011, 05:48:13
Musta neloskoppanen jdm supra scoopilla, eilen Lahdessa Kärkkäisen pihassa vähän ennen kuutta illalla?

Muuten täsmäis muhun, mut ei oo musta vaan tumman harmaa.

ICC

Zanardi botniaringillä muutama sana tuli vaihdettua ja musta kauhajokelainen mk4 supra.

tarkennettu..
MA-70 -90 7m-gte power!
TA-60 - -->1jz ;)
Vw lt  <--kuljetuskalusto
Artic Cat f5 -04

"Voihan sitä elää ilman neljääsataakin heppaa mut onse kyllä vähä kitumista"

Samuli

Takaavedolle nostettu taas räpylää, Kangasvuoren tietämillä  :)

Takaaveto

GTE -91
Käyttiksen virkaa volga s80 ja diesel...

Samuli

Ja vielä pariin otteeseen bongattu, Jyväskylän keskustasta, valkoinen mk4 isolla takasiivellä. Kerholaisia?

GimP1980

Lainaus käyttäjältä: AF - 30 elokuu, 2011, 21:49:29
gimp tais tulla vastaan maikkulan nesteellä siinä joskus 12.30 jälkeen...nostin kätöstä viinipunasesta rintteristä.

Sori en huomannu, mut minä se varmaanki olin.....  :wave:
JZZ30 Soarer - Leikkikalu
3ZZ-FE Corolla - Rouvan kulkupeli