Olitko se sinä? (-11)

Aloittaja Osmo, 01 tammikuu, 2011, 21:53:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Osku

Valkonen MKIV Porin Kespalla?

Noc

MKIV turbo V160

eikka90

Valkoinen MKIV ja Musta MKIV Supra bongattu Hannikaisenkadulla eilen illalla.. Kättä nostettiin ja valoja väläytettiin,mutta ei tullut mitään takaisin??? :icon_salut:   :(
Toyta Aristo Vertex Edition JZS161(ex)
Nissan Micra K10 (käyttis)
Suzuki Carry Van Pick-up (projekti)

Löllis

Noc nähty Porin kespalla myös lauantaina ? Itse myös liikkeellä valkosella neloskoppasella. Kuskia en vaan nähnyt missään vaiheessa et olis voinu tul juttelee.  :headbang:

Tyfon

Kymppitiellä Riihimäki/Urjala risteyksen kohdalla muutama minuutti sitten musta kolmos Supra.
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

TiNppa

JZZ30 -94

supra-91

Lainaus käyttäjältä: Tyfon - 11 syyskuu, 2011, 14:57:32
Kymppitiellä Riihimäki/Urjala risteyksen kohdalla muutama minuutti sitten musta kolmos Supra.

Saatoinpa tulla justiinsa Alastarolta.   Musta/met.hohto vihreä.

Löllis

Musta MKIV Supra Huittisten Härkäpakarilla, joskus neljän pintaan. Klubilaisia? Käpälääkin nostettua tuli ja ainakin morjestelit takaisin.

JussiLa

Lainaus käyttäjältä: Löllis - 11 syyskuu, 2011, 19:10:53
Musta MKIV Supra Huittisten Härkäpakarilla, joskus neljän pintaan. Klubilaisia? Käpälääkin nostettua tuli ja ainakin morjestelit takaisin.

Jos olitte valkosella MKIV:llä niin minä olin. :)

Wilis

Tumma vihertävä? Aristo Porvoo-Mäntsälä tiellä lauantaina joskus neljän maissa. Var det din bil?
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

mjjt

Lainaus käyttäjältä: Supragirl - 15 elokuu, 2011, 14:35:53
Tänään nummelassa bongattu hopee aristo, hyvältä näytti !!  ;) You? :icon_salut:

Ite mkiv supralla liikenteessä.

mää se taisin olla..sairaslomaa hakemassa:)supraa en huomannu..tosin lohjalla useinkin.sieltä nääs itekin :icon_rabbit:

Löllis

Lainaus käyttäjältä: JussiLa - 11 syyskuu, 2011, 19:47:01
Jos olitte valkosella MKIV:llä niin minä olin. :)

Kyllä vain. Komia peli sulla  :yum:

Noc

Lainaus käyttäjältä: Löllis - 11 syyskuu, 2011, 11:18:50
Noc nähty Porin kespalla myös lauantaina ? Itse myös liikkeellä valkosella neloskoppasella. Kuskia en vaan nähnyt missään vaiheessa et olis voinu tul juttelee.  :headbang:
Jep jep. Taisit ajella niiden R33 dassen ja S2 audin imussa perjantaina? Ihan suht pirteen oloinen diudi kyllä. :D
MKIV turbo V160

Make15

Tossa viime viikon maanantaina tuli vastaan Bronzen värinen MKIV supra klaukkalan kohdalla hämeenlinnan motaria etelään päin...? Ja olisko ollu Lauantaina hyrylässä hopeinen aristo...??
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

risterii

Lainaus käyttäjältä: eikka90 - 11 syyskuu, 2011, 10:48:39
Valkoinen MKIV ja Musta MKIV Supra bongattu Hannikaisenkadulla eilen illalla.. Kättä nostettiin ja valoja väläytettiin,mutta ei tullut mitään takaisin??? :icon_salut:   :(

Jaahas me ajeltiin näköjään laput silmillä... mustalla oltiin :) Tulitko missä vastaan?

Tänään tossa klo 12 bongattu Jkl Bilteman valoissa musta mk4.

MikkoM

Lainaus käyttäjältä: risterii - 13 syyskuu, 2011, 01:41:58

Tänään tossa klo 12 bongattu Jkl Bilteman valoissa musta mk4.

Taisin olla minä :)
JZA70 TT R

Korhis

Kuka liikkuu Mikkelissä hopealla mkIV:llä missä on keulalla "hieman" silmään pistävät lisäpitkät? Eilen näin auton amk:n pihassa ja tänään oli pyörimässä tossa ammattiopistolla.
Projekti: Toyota Aristo V300 Vertex Edition
Käyttis: BMW 550i xDrive F10

emk67

Tuossa Kuusamontiellä Ruskon kohdalla klo. 21.35 ohitin musta Soarerin.
Vilkkuakin vilautin. Olin liikkeellä mustalla 80-luvun alkupuolen RA40 Celicalla.
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Koljonen

Punainen MKIII ajeli eilen viiden pintaan perässä kaivoksela-malminkartano-välillä.

Juuzo

Tais TRollis löysätä eilen illalla Chaserilla kytkimen liika aikasin ku piirsi lakurantua metrikaupalla pariinkin eri otteeseen.. Oli aitiopaikka katsella amk:n ikkunasta siihen ohitustien ristaukseen. Hyvin jauhoi ;)
MR2 Turbo lhd, sw20 (projekti)
Corolla ke70 (projekti)
Avensis T27, D-CAT (käyttis)

Exät:
Avensis T22, D4D
Carina E, 1.6 xli
Carina E GTi, gen3 3S-GE
Carina II x 2
Corolla e9

Make15

Tulikos Sono tänään mun perässä siinä 06.40 hyvinkäällä talvisillasta päin vanhan ala nesteen risteykseen saakka ja käännyit kirjavantolpalle päin...??

samsa

Aamulla vähän ennen 7 tuli mäntsälä-hyvinkää välillä tumma mkI aristo vastaan..
Toyota IlmAristo -93

Wilis

Lainaa
Lainaus käyttäjältä: Wilis - 30 Syyskuu, 2010, 18:45:08

Olikohan klubilainen tuassa keskiviikkona mustalla SW20 MR2:lla Monninkylän kohdilla Mäntsälää kohti matkalla? Tuijotus oli molemmin puolin kova, mutta käpälää en siinä SEOn stop risteyksessä koomaltani tajunnut nostaa :)

Tais tulla äsken sama kaveri tossa SEOn nurkilla taas vastaan? :)
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

TUFF

Musta mk3 käänty puijonlaaksoon olikohan se ti, ke vai to aamu 9 korvilla kuopiossa.
Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. -92
Toyota Carina -72 3t +viriä, -74 varaosina

Sono

eilen punanen kolmos supe kempele-oulu välil nelostiel kohti ouluu
tänään tumma kolmos supe hyvinkääl veikkarin perukoil ja äske musta neloskorinen hyvinkään ytimes vissii make oli rundil? :O
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

ToniH

Gemali ? kiusaamassa valkosta SL mersua puistokadulla tänää hiukan ennen kuutta

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: ToniH - 16 syyskuu, 2011, 22:17:11
Gemali ? kiusaamassa valkosta SL mersua puistokadulla tänää hiukan ennen kuutta

Ei meikälänen kyl oo ainakaan ollu, heräsin vast tossa tunti sitten  ;D  mut auto oli lainassa, joten hyvin todennäköst et mun auto ollu.

Make15

Lainaus käyttäjältä: Sono - 16 syyskuu, 2011, 21:08:27
eilen punanen kolmos supe kempele-oulu välil nelostiel kohti ouluu
tänään tumma kolmos supe hyvinkääl veikkarin perukoil ja äske musta neloskorinen hyvinkään ytimes vissii make oli rundil? :O
Tulikos Sono perjantaina mun perässä siinä 06.40 hyvinkäällä talvisillasta päin vanhan ala nesteen risteykseen saakka ja käännyit kirjavantolpalle päin...??  Ei kyllä ollu mun supra sit yli vuoteen ajossa... :D

eikka90

Tänään Soarer bongattu Jkl:n Motonetin pihasta ja kun astuit ulos niin morjestin Mk2 aristosta  :icon_salut:
Toyta Aristo Vertex Edition JZS161(ex)
Nissan Micra K10 (käyttis)
Suzuki Carry Van Pick-up (projekti)

namnam

huomasin ariston mutten tajunnu vaa nostaa lapasta  :-\
Mark2 omx12
BMW 320d
ex: jza70 supra, jzz30 soarer