Olitko se sinä? (-11)

Aloittaja Osmo, 01 tammikuu, 2011, 21:53:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Venom

Lainaus käyttäjältä: namnam - 26 syyskuu, 2011, 18:09:37
minun perässä kurmuutit  ;D
edit: noin 11oo musta mk4 supra seppälässä ? sekä musta mk3 vähä ennen äänekoskea viiden tienoolla.. ketkä tunnustaa  ::)
Parempi puolisko tunnusti pienen kuulustelun jälkeen ajaneensa tuolla mun talvisupralla :)
Edit: Ei kuulemma huomannut sua kun lueskeli jotain kuvastoa samalla.. :ohnoes:
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 xx-xx
-04 Caldina ST246 3S-GTE

kaahari

Hopealle soarerille nostettu lapasta Rovaniemellä punapippurin tietämillä... oli turbo ja tomaatti :P
Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

Pete

Lainaus käyttäjältä: kaahari - 27 syyskuu, 2011, 18:30:56
Hopealle soarerille nostettu lapasta Rovaniemellä punapippurin tietämillä... oli turbo ja tomaatti :P
Joo mie katoin jo kaukaa että tutun näkönen kaveri. Asutko tässä lähistöllä Rantsu Viirinkangas akselilla? Mietin vaan ku pussikaljaa kannoit  :D

kaahari

Lainaus käyttäjältä: Pete - 27 syyskuu, 2011, 19:28:31
Joo mie katoin jo kaukaa että tutun näkönen kaveri. Asutko tässä lähistöllä Rantsu Viirinkangas akselilla? Mietin vaan ku pussikaljaa kannoit  :D

;)

Joo siinä kerrostalossa jonka edessä lapaa nostin :)
Toyota Supra MKIV TT 6spd -93
FJ cruiser -07
LandCruiser J70 -91
Yamaha YZF-R1 -08

Ex muut "kivat" laitokset
350z 6spd  -04
Lancer Evolution 7 5spd RS2 FQ-300 -02
Mitsu GTO TT MR -94
Volvo S60R 6spd AWD -04
Celica St185 Sainz -92
Lexus Sc400 -92
Supra mkiv na auto -94
Honda CBR1100 XX -04
Yamaha R1 -04
Honda CBR RR 1000 -05

namnam

Lainaus käyttäjältä: Venom - 27 syyskuu, 2011, 00:29:40
Parempi puolisko tunnusti pienen kuulustelun jälkeen ajaneensa tuolla mun talvisupralla :)
Edit: Ei kuulemma huomannut sua kun lueskeli jotain kuvastoa samalla.. :ohnoes:
haha vai tämmösiä tielläliikkujia  :nono: :icon_biggrin:
Mark2 omx12
BMW 320d
ex: jza70 supra, jzz30 soarer

K.Mäki

Red_Devil:in Supra havaittu katsastus asemalla...Joko kohta nähdään liikenteessä?

AF

kolbo ajelit vastaan zeppeliinin kohdalla siinä 12 jälkeen.. nostelin lapaa punasesta 205 pökötistä  ;D
jza70 + jza80 + jz omega

kolbo

Lainaus käyttäjältä: AF - 28 syyskuu, 2011, 16:42:47
kolbo ajelit vastaan zeppeliinin kohdalla siinä 12 jälkeen.. nostelin lapaa punasesta 205 pökötistä  ;D
Taas tullu ilmeisesti silmät kiinni ajeltua kun en hoksannu  :D

AF

Lainaus käyttäjältä: kolbo - 29 syyskuu, 2011, 08:09:23
Taas tullu ilmeisesti silmät kiinni ajeltua kun en hoksannu  :D

kyllä sulla oli silmät auki mut ethän nää tämmösiä ralli pösöjä kattele  ;D

pitää ens kerralla heittää koko käsi ulos jos sitte huomaat  :)
jza70 + jza80 + jz omega

TiNppa

Kuka kuskaa Oulussa harmaata mk3 supraa? tuli tänään lentokentäntiellä vastaan 7 aikoihin illalla..
JZZ30 -94

Jantza

kenes musta mk4 supra tönöttää Jyväskylän OK-auton pihassa? aika pirun tyylikäs peli, ainakin aidan toiselta puolelta katottuna  :yum: ja tänään illalla noin klo 19.30 minimanin pihassa mk3 supra, pari sälliä tönötti siinä ja tais siinä olla joku grilliltä tippunu ranskalainenkin supen vieressä. ite ajelin ohi s40 volvolla.

snow90

Lainaus käyttäjältä: Wilis - 16 syyskuu, 2011, 20:17:43
Tais tulla äsken sama kaveri tossa SEOn nurkilla taas vastaan? :)

Tulee vähän myöhässä, mut enpäs muuten ollu siellä päinkää.
- Toyota MR2 SW20 '92
- Mazda RX7 FD3S '93
- Cadillac CTS '03
- Cadillac CTS '08
         Entiset:
- Biltema Motor Works E39 523 '97

Takaaveto

Lainaus käyttäjältä: Jantza - 29 syyskuu, 2011, 22:21:20
kenes musta mk4 supra tönöttää Jyväskylän OK-auton pihassa? aika pirun tyylikäs peli, ainakin aidan toiselta puolelta katottuna  :yum: ja tänään illalla noin klo 19.30 minimanin pihassa mk3 supra, pari sälliä tönötti siinä ja tais siinä olla joku grilliltä tippunu ranskalainenkin supen vieressä. ite ajelin ohi s40 volvolla.

Mk3 hep!
GTE -91
Käyttiksen virkaa volga s80 ja diesel...

pete-

Tummanpunainen mk3 supra sammon valtatiellä tänään kahden jälkeen, ite olin valkosella carinalla vähän taaempana.

Jappee

Musta/tumma nelonen supra Hämeenlinnassa jäähallin ja jukolan välissä joku 20 min sitten ?
Toyota Supra MKIV TT manuaali
http://jappee.kuvat.fi/
http://www.facebook.com/ReuhkaJappee <- kuvat faces.

AF

valkonen mk3 pudasjärven abc ja tais olla joskus siinä klo 21 aikaan..
jza70 + jza80 + jz omega

Tyfon

Lainaus käyttäjältä: Jappee - 30 syyskuu, 2011, 22:53:04
Musta/tumma nelonen supra Hämeenlinnassa jäähallin ja jukolan välissä joku 20 min sitten ?

Samaa ihmeteltiin Cripplerin kanssa Hämeenlinnan "uikilla", ei sitte tullu paskaa jauhaan meitin kans  :nono:
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

Mikk-

Näinks mä ihan väärin, vai tulikos mua vastaan musta/tumma neloskoppanen supra tossa Raumalla UPM portin kohdilla joskus ennen puoltayötä? Tulin datsunilla vastaan. Tunnustaaks kukaan vai täytyykö käydä optikolla :D?

snow90

Eilen bongattu puolen päivän aikaan valkonen sw20 mörri(LHD) renkomäen kohdalla, ja tänää noin klo 13 hopeinen aristo järvenpään abc:n kohdilla.
  Liekö klubilaisia?
- Toyota MR2 SW20 '92
- Mazda RX7 FD3S '93
- Cadillac CTS '03
- Cadillac CTS '08
         Entiset:
- Biltema Motor Works E39 523 '97

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: Mikk- - 01 lokakuu, 2011, 03:15:42
Näinks mä ihan väärin, vai tulikos mua vastaan musta/tumma neloskoppanen supra tossa Raumalla UPM portin kohdilla joskus ennen puoltayötä? Tulin datsunilla vastaan. Tunnustaaks kukaan vai täytyykö käydä optikolla :D?

Ite olin kyl punasella siellä pyörimässä muutaman tunnin, 2 skylineäki tuli kyl bongattua :)

Tyfon

Valkosen MKIII omistaja Radalle.comissa eilen, jossa takalasissa mm. kosteutta? Paskaa jauhettiin ilman kummempia esittelyitä. Kukahan mahto olla?  8)

Ja oliko foorumilaisia aivan äärettömän komeen oranssin MKIV:n omistaja samaisesta tapahtumasta? Kyselee nimim: kateellinen  :notworthy:

pete-

Lainaus käyttäjältä: Tyfon - 02 lokakuu, 2011, 15:29:00
Valkosen MKIII omistaja Radalle.comissa eilen, jossa takalasissa mm. kosteutta? Paskaa jauhettiin ilman kummempia esittelyitä. Kukahan mahto olla?  8)

Ja oliko foorumilaisia aivan äärettömän komeen oranssin MKIV:n omistaja samaisesta tapahtumasta? Kyselee nimim: kateellinen  :notworthy:

Minä olin sillä valkosella.  :wave:
Taitaa spoilerin tiivisteet vuotaa kun kerää rengaskoteloon vettä jatkuvasti, tarvis varmaan talven aikana korjailla. Radalla ajelin about 10 kierrosta aika rauhalliseen tahtiin ja hiukan leikin sitten suolenkillä. Renkaat meinas takaa loppua mutta auto tuli ehjänä kotiin. Jos joltakin löytyy kuvia niin näkisin mielelläni.

Krister

Valkoinen MKIV Hämeenlinnan tiellä ja nousit Klaukkalan rampista ylös.

Make15

Ai se olit sinä Tyfon sillä punaisella MKIV supralla siellä ahvenistolla... Mutta kukas oli rata tamppoonina sillä tumman ruskealla MKIV vapari automaatilla...??  :icon_biggrin: 

Ja kyllä oli nätti se oranssi MKIV kyllä tuli kuolattua sitä hetken...   :yum:
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

Koljonen

Valkoinen+jotain teippejä  MKIV supra hyvinkäällä teboililla motarin varressa tänään siinä kolmen aikoihin.

Tyfon

Lainaus käyttäjältä: Make15 - 02 lokakuu, 2011, 19:47:12
Ai se olit sinä Tyfon sillä punaisella MKIV supralla siellä ahvenistolla... Mutta kukas oli rata tamppoonina sillä tumman ruskealla MKIV vapari automaatilla...??  :icon_biggrin:

Minähän siellä juu, kun asuu siinä 500 metrin päässä  :toothy10:

Supra88 oli meinaan nääs tämä "rata tamppooni", naureskelin btw tuota kommenttia hetkisen  ;D

Supra88

Lainaus käyttäjältä: Make15 - 02 lokakuu, 2011, 19:47:12
Mutta kukas oli rata tamppoonina sillä tumman ruskealla MKIV vapari automaatilla...?? tuli kuolattua sitä hetken...

Juu kiittivaa uudesta nimestä, ei noilla vapareilla ihmeitä tehdäkään radalla :D modasin tähän vitutukseen tuon kommenttisi heh

Make15

Lainaus käyttäjältä: Supra88 - 03 lokakuu, 2011, 06:13:11
Juu kiittivaa uudesta nimestä, ei noilla vapareilla ihmeitä tehdäkään radalla :D modasin tähän vitutukseen tuon kommenttisi heh
Joo ei siis pahalla...  :laugh: Itellä oli kans vapari ennen... Ja tiedän et ei se mihinkään oikeen mee... :) Nätin näköinen se kuitenki on... Ja olihan se kiva nähdä pari MKIV supraa siellä radalla... Vaikka Tyfon ei vissiin käyny ku vapaan tutustumisen vetämässä... Mun piti lähtee Veli pojan IS250 sinne radalle siihen vapaaseen tutustumiseen mut ei sit jaksanu... :D

Make15

Lainaus käyttäjältä: Koljonen - 02 lokakuu, 2011, 19:55:09
Valkoinen+jotain teippejä  MKIV supra hyvinkäällä teboililla motarin varressa tänään siinä kolmen aikoihin.
Ei taida täällä vaikuttaa se supran omistaja... Mutta tuttu kaveri täältä päin... Muuten siisti peli se mut ne teipit on aivan järkyttävät... :D

Tyfon

Lainaus käyttäjältä: Make15 - 03 lokakuu, 2011, 08:45:23
Vaikka Tyfon ei vissiin käyny ku vapaan tutustumisen vetämässä... Mun piti lähtee Veli pojan IS250 sinne radalle siihen vapaaseen tutustumiseen mut ei sit jaksanu... :D

Ens vuonna vasta, kun kerkiää talven aikana tutkaileen, että missä kunnossa toi oikein on... Ei viittiny tänä kesänä vielä lähteä hajottaan tota radalle  :)