Olitko se sinä? (-11)

Aloittaja Osmo, 01 tammikuu, 2011, 21:53:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Venom

Lainaus käyttäjältä: Takaaveto - 16 lokakuu, 2011, 19:16:32
Oliko kuuden aikoihin, emäntä ainakin ajoi sillon siitä töihin. Se ei morjestuksia huomaa ja ainoa mikä jää vastaan tulijasta mieleen,niin panssarivaunu ja sekin vaan siks kun ei sellanen sais ajaa tiellä  ::)
Juu, kuuden maissa taisi olla. :)
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 1JZ-GTE
-91 Supra JZA70 xx-xx
-04 Caldina ST246 3S-GTE

[tony]

Lainaus käyttäjältä: tepatron - 15 lokakuu, 2011, 22:09:11
Toijalassa vaikutan kyllä..juuri pihalle tulin kun siihen ajoit ja hetkeks jäin ihasteleen..

Juujuu. Itse istuin repsikalla siinä...

Patrikek

Raumalla eilen viiden jälkeen valkoinen soarer tuli vastaan, huomasin vähän myöhässä kun piti olla tarkkana, että löytää varmasti kylästä pois. ;D
Celica ZZT231 -05
Lexus GS450h -06
Rav4 2AD-FHV -13

Haffu

Taisin olla minä, jos itsekin tulit valkoisella vastaan. Eikä siihen suuntaan ainakaan kauhean paljoa enää reittejä pois lähde. Ellei sitten käänny 8-tielle tai aja satamassa (rahti)laivaan.  ;D
Saab 9000 CSE 2.3T -98
BMW 328i Touring -97

Baz

Lainaus käyttäjältä: Baz - 22 elokuu, 2011, 21:42:59Harmaa MkIV Supra tuli Hanko-Hyvinkää -tiellä vastaan n. klo. 20.10 Waloplastin/kasvihuoneiden kohdalla (hieman Kitvallin St1:stä Hangon suuntaan). Klubilaisia?
Melkein samassa kohtaa n. klo. 18.20 taisi Koljonen tulla taas vastaan? Itse ajelin tumman sinisellä Suparu Imprezalla.
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

Koljonen

Lainaus käyttäjältä: Baz - 17 lokakuu, 2011, 19:39:03
Melkein samassa kohtaa n. klo. 18.20 taisi Koljonen tulla taas vastaan? Itse ajelin tumman sinisellä Suparu Imprezalla.

Joka kerta kun käy lohjalla niin jää kiinni  :o

LiquidStone

Musta/tumma sorkku Raumalla kuuden aikaan tallikedon abc:n liikenneympyrässä. Ja myöhemmin vielä näkyi monnankadulla.
Ja takavilkku vissiin vaatis vastuksen.

gEmaLi

Kukas oli sil tummalla sorkulla eilen, kun ajoi kaarinasta kupittaan hallille asti mun perässä? :)

tomsa19

Lainaus käyttäjältä: LiquidStone - 21 lokakuu, 2011, 22:04:58
Musta/tumma sorkku Raumalla kuuden aikaan tallikedon abc:n liikenneympyrässä. Ja myöhemmin vielä näkyi monnankadulla.
Ja takavilkku vissiin vaatis vastuksen.

minähän se :) kilpiinkin sain tänään ;D  onhan siellä japanilaisten asenta lamppu vastus, mut oli näköjään lamppu päässy palamaa ;D

Koljonen

Tänään tuossa tunti sitten, komean värinen (joku rusehtavapronssi) ja kullin väriset vanteet, MKIII Rusalla?

Baz

Hopeinen MkIV Supra bongattu n. klo. 16.15 Pikkalan ABC:n pihalla. Kerholaisia?
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

Takaaveto

Heh. Äsken Jkl Taulumäki, päätti corvette kuski näyttää kuinka peli lähtee valoista. Hienosti lähti ja onneks en antanu paineiden nousta,vaan kiihytin pintakaasulla hieman perässä. Tais tulla vettekuskille hartialukko kun sladi paheni ja hetken näin etuvalot ja sit olikin miljoona ruusua ilmassa.Keskikorokkeelle puskaan sukelti ja kanttarikin on ainakin sen 10cm. toivottavasti ei alusta pahasti kärsiny.Matkaa pääs jatkamaan seuraavaan risteykseen puska perästä roikkuen. Emän tuumas et oli onni kun en lähteny kiusaamaan,ois kuulema tullu meidän kylkeen. Sanoin et onneks en lähteny kunnolla, niin kerettiin nähdä hieno spinnaus.  >:D
GTE -91
Käyttiksen virkaa volga s80 ja diesel...

samsa

Lainaus käyttäjältä: Takaaveto - 25 lokakuu, 2011, 21:21:18
Heh. Äsken Jkl Taulumäki, päätti corvette kuski näyttää kuinka peli lähtee valoista. Hienosti lähti ja onneks en antanu paineiden nousta,vaan kiihytin pintakaasulla hieman perässä. Tais tulla vettekuskille hartialukko kun sladi paheni ja hetken näin etuvalot ja sit olikin miljoona ruusua ilmassa.Keskikorokkeelle puskaan sukelti ja kanttarikin on ainakin sen 10cm. toivottavasti ei alusta pahasti kärsiny.Matkaa pääs jatkamaan seuraavaan risteykseen puska perästä roikkuen. Emän tuumas et oli onni kun en lähteny kiusaamaan,ois kuulema tullu meidän kylkeen. Sanoin et onneks en lähteny kunnolla, niin kerettiin nähdä hieno spinnaus.  >:D
:toothy10:

Näil syksyn kosteilla saa kyl olla tarkkana miten kaasua murjoo  :)
Toyota IlmAristo -93

emk67

Noin 10.35 tänään Tuirassa tuli vastaan ainakin päällepäin vakiokuntoinen MKIII Supra.
Itte tuolla museovehkeellä liikkeellä.
Liekö kerholaisia?
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

kenppi

Valkonen chaser tänään 16:30 aikoihin kettukalliontien risteyksessä Kajaanissa. Kenenkäs pirssi? Komia oli   :yum:
Nykyinen: sopiva yksilö hakusessa..
Ex: MA70 -89

Juuzo

Lainaus käyttäjältä: kenppi - 26 lokakuu, 2011, 17:29:14
Valkonen chaser tänään 16:30 aikoihin kettukalliontien risteyksessä Kajaanissa. Kenenkäs pirssi? Komia oli   :yum:

98% varmuudella TRollis :)
MR2 Turbo lhd, sw20 (projekti)
Corolla ke70 (projekti)
Avensis T27, D-CAT (käyttis)

Exät:
Avensis T22, D4D
Carina E, 1.6 xli
Carina E GTi, gen3 3S-GE
Carina II x 2
Corolla e9

kenppi

On se vaan pirun hieno  :) Itellekki tuollainen jos sain vaan lhd:nä  :D
Nykyinen: sopiva yksilö hakusessa..
Ex: MA70 -89

Juuzo

Lainaus käyttäjältä: kenppi - 26 lokakuu, 2011, 17:47:22
On se vaan pirun hieno  :) Itellekki tuollainen jos sain vaan lhd:nä  :D

Joo no sellaisesta varmaan saat ainoastaan haaveilla.. :)
MR2 Turbo lhd, sw20 (projekti)
Corolla ke70 (projekti)
Avensis T27, D-CAT (käyttis)

Exät:
Avensis T22, D4D
Carina E, 1.6 xli
Carina E GTi, gen3 3S-GE
Carina II x 2
Corolla e9

Noc

Valkoinen MKIV trd-takasiivellä bongailtu Kotkassa Teboilin vieressä parkissa tänään joskus n.klo16-17?

E. näin tarkemmin tutkittuna taisi olla arbenin vanha?
MKIV turbo V160

Takaaveto

Samuli aamulla 8 ruuhkassa tourulassa. Ensin meinasin aamukahville veturiin,mutta olin jo tunnin myöhässä niin vetäydyin työmaalle.
GTE -91
Käyttiksen virkaa volga s80 ja diesel...

t3mmi

kukas vedätti lime vihreällä mkIV supralla nuolitiellä vantaalla tänään klo n.16??? äänet kuului kauas :headbang: :notworthy:
vähä pakkelia pintaan nii se on ku uus

Samuli

Lainaus käyttäjältä: Takaaveto - 26 lokakuu, 2011, 21:36:43
Samuli aamulla 8 ruuhkassa tourulassa. Ensin meinasin aamukahville veturiin,mutta olin jo tunnin myöhässä niin vetäydyin työmaalle.

Tien tukkona siinä risteyksessä  :D jumalattoman hitaasti eteni jono aamulla.

AF

tänään oulussa höyhtyällä valkonen mk2 aristo. joskus klo 13-14
jza70 + jza80 + jz omega

Jaxx

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 22 lokakuu, 2011, 14:04:22
Kukas oli sil tummalla sorkulla eilen, kun ajoi kaarinasta kupittaan hallille asti mun perässä? :)
Minähän se olin :) ilta-ajelulla piti pyörähtää Kaarinassa
Soarer 2.5 GT-TL Aut -91

AF

kolbohan se oli tänään kempeleen prismassa viereisellä kassalla  ;D
jza70 + jza80 + jz omega

Haffu

Perjantai-iltana kello yhdeksä jälkeen Raumalla Tallikedon ABC:n pihalla musta/tumma RHD automaatti mkIV Supra? Itse pysäköin oikeaoppisesti ruutujen ulkopuolelle talvikulkineellani.  :icon_biggrin:
Saab 9000 CSE 2.3T -98
BMW 328i Touring -97

Sono

Kukas tuli punasella kolmos supel 25 tiel lohjan kupeessa äskettäin
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Sono

Valkonen samurai superhyper teippi mkiv tuli eilen siin jossai 17.30 rajamäki-hyvinkää 25 tiel..
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

samsa

KBC caldina Mäntsälän shellin pihalla tänään klo 15.45
Toyota IlmAristo -93

kolbo

Lainaus käyttäjältä: AF - 28 lokakuu, 2011, 18:57:24
kolbohan se oli tänään kempeleen prismassa viereisellä kassalla  ;D
Myönnetään, vaikka yllättäen en sua siellä nähny :D
Kukas ajoi tänään aamupäivällä tummalla mk4 supralla kuusamontiellä oulussa?