Ekaa supraa ostamassa. (MKIV)

Aloittaja gti-, 15 joulukuu, 2011, 18:52:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

OspreY

nyt sit turvat umpeen noiden vapari vs.turbo väittelyiden kanssa. Miljoonaan kertaan jo väitelty ja lopputulos on aina sama. Vaparin ostaa ne kenellä ei ole varaa siihen turboon, minkä oikeasti olisi halunnut ja sit yritetään väkisin puolustaa vaparia täällä intterwepissä ;D


Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Zoui

Ei viitsi väittelyyn osallistua mutta ainakin oman kokemuksen mukaan kun itsellä on tuollainen näyttelysupra ja on tullut ajettua sekä vaparia ja ahdettua, niin voisi hyvin myydä suprasta tuon TT tekniikan ja kuusivaihteisen laatikon jollekin vaparimiehelle swappia varten, kun omalla autolla pärjäisi ihan hienosti myös vapariautomaattina... tekisi tuossa turhilla osilla hyvän tilinkin.


Krister


TRollis

Lainaus käyttäjältä: Red_Devil - 18 joulukuu, 2011, 00:57:24
Riippuu niin paljon mitä autolta haluaa. voimaa vai/ja näyttävyyttä. Vaparistakin tuota kumpaakin löytyy aika hyvin hintaansa nähden, kun on lähes kympin halvempi kuin ahdettu (manuaali). Tuntuu vain, että gte miesten mielstä vapari konetta ei saisi edes käyttää tässä korissa ettei vain sekoitu kalliinpaan gte malliin :) Suomen tiellä on ihan sama onko autosi GTE vai GE . Jos ajat radalla haluat varmasti GTE mallin jossain vaiheessa.

Lainaus käyttäjältä: Red_Devil - 17 joulukuu, 2011, 16:26:39
Ite kans nyt verotuksen jälkeen suunnitellu 2jzgte swappia, mutta tuntuu olevan tuo motti ja laatikko taas kovin hinnoissaan(+johtosarja). Ei olisi mikää yritys taas kiiinnostunut tuomaan halfcut ym. paketteja? Toki menis varmaan tuolla kevyemmälläkin laatikolla mikä nyt on paikallaan. Kannattaa katsella suoraan tarjontaa valmiista ahdetusta autosta, loppuviimen säästää vain rahaa ajasta/hermoista puhumattakaan.

:tard:
SXE10 2jz swap

El_Paco

Mun kaaliin ei vaan yksinkertasesti mene se asia, et miks pitää ostaa vapaastihengittävä Supra, kun samaan hintaan saisi ahdetunkin vehkeen. Esim. Ariston niinkuin aikaisemmin ehdotettiin. Kiihottaako se ylijumala MKIV:n ulkonäkö nyt niin älyttömästi, että se on sen takia pakko saada? Otatteko te mieluummin naisen joka näyttää hyvältä, mutta kyyti on vähän vaisua, vai naisen joka ei näytä ihan niin hyvältä, mutta antaa paremmat kyydit?

Mainittakoon nyt vielä tähän loppuun, että puhun autosta, jolla ajetaan päivittäin. Enkä sellaisista vehkeistä, joilla ajetaan näyttelyyn kerran pari vuodessa. Sellaisessa autossa se tekniikka ei liene niin justiisa.

Osmo

Lainaus käyttäjältä: Coutsi - 17 joulukuu, 2011, 22:06:23
Loistavaa kun täältä löytyy näitä pakkokommentoidakaikkiinviesteihin-kaverita, jotka onnistuu pilaamaan jokaisen vähänkin vakavasti otettavan topicin omilla paska puheillaan.

Asiallisiin kysymyksiin löytyy asialliset vastaukset.. Vielä kun näitä topikkeja ilmestyy vähintään kerran kuussa, joissa suurinpiirtein samanlaiset kysymykset. Maalaisjärjellä voi kuvitella, että kalliimpi supra on parempi ostos kun halvempi supra. Puhumattakaan siitä kun luulis ostajan ottavan selvää siitä mistä auton hinta koostuu ennenku ostaa hevosmiehiltä vapari automaatin 15 000 eurolla.



MKIV tt 6spd jdm

BnK

Lainaus käyttäjältä: gti- - 15 joulukuu, 2011, 18:52:12
Kohta on ekan auton hankinta edessä ja todennäköisesti päädyn nelos korimallin Supraan. Nyt on kuitenkin herännyt muutamia pieniä kysymyksiä.

-Kannattaako edes harkita niitä Supria, joiden hinta on 8000-10000 euroa ja miksi?

-Saako jälkikäteen esim. Toyotan liikkeessä asennutettua turvatyynyllisen ratin, ja paljonko se kustantaisi?

Kiitos etukäteen vastauksista ja varmasti tulee vielä lisää kysymyksiä mieleen  ;D

Moro,
Ostelin ite just tossa 3kk sitte vapari posti supran joka on uitettu 99 englantiin ja 2011 suomeen. Vaikka moni sanoo ettei halvinta kannata, niin ite en ole omasta suprasta mitään vikoja viellä löytänyt. Veroton hinta ku oli viellä alta 5k. Nykyinen tilanne on se että papereita ollaan hommaamassa ja siihen kannattaa varata noin 1k + verot (vapareissa 1k+ aina TT veroihin asti riippuen tullin erottelukyvystä), eli vuosi mallista riippuen e-valot tuvi paperit ja rekisteröintikatsastukset.

Jos halvalla löytää vaparin niin Swappeja voi tehdä jos löytyy tietoa ja taitoa (ite en hommaa handlaa mutta avustavia käsiä löytyy), kun uuhdehkossa kunnossa oleva swappi maksaa 2.500e ihan suomesta. Elikäs jos on aikaa rakennella niin en välttämättä lähtis maksamaan jo kilvitetystä Suprasta yli 10,000 e.

Omasta jaksamisesta ja viittimisestä aika pitkälti kiinni, toki kannattaa laskea, että hommaan kuluu rutkasti aikaa eikä budjettikaan aina pysy hanskassa kun rakentelee itse.

ekaan kysymykseen kuitenkin sen verran, että kun pääset supran kyytiin niin et enää muuta haluais ajaa !! :thumbsup:

Onnea hankintaan !
Supra MkIV ´95 vapari Kottikärry

nr000001

Lainaus käyttäjältä: BigBeni - 18 joulukuu, 2011, 16:38:51
ekaan kysymykseen kuitenkin sen verran, että kun pääset supran kyytiin niin et enää muuta haluais ajaa !!

Vapariautomaatin kyyti ei nyt kovin erikoista ole, ennemmin ajaisin itse vaikka ahdetulla farkkuvolvolla. Ja ajankin. :D
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Make15

#38
Otan sen verran kantaa tähän topiciin tohon swap politiikkaan että suosittelen unohtamaan sen samantien... Ei meinaan oo mikään kuukauden tai parin juttu... Siihen hommaan lasketaan täällä näköjään uusien swap miettijöiden keskuudessa ainoastaan 2500e "moottorin" hinta... Mutta tämän swap projektin kerran tehneenä voin sanoa rehellisesti että rahaa palaa sit kahden vapari automaatin verran ainakin...  :evil5:
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

Tuomisto

Lainaus käyttäjältä: El_Paco - 18 joulukuu, 2011, 11:56:28
Mun kaaliin ei vaan yksinkertasesti mene se asia, et miks pitää ostaa vapaastihengittävä Supra, kun samaan hintaan saisi ahdetunkin vehkeen. Esim. Ariston niinkuin aikaisemmin ehdotettiin. Kiihottaako se ylijumala MKIV:n ulkonäkö nyt niin älyttömästi, että se on sen takia pakko saada?

No eikös tuossa ulkonäössä ole ihan hienot perustelut hankinnalle, eihän se vapari sen suhteen ahdetusta poikkea.
Ja varmasti ei ole silläkään tien tukkona ja jopa rekkojenkin ohi pääsee. 8)

Vaikka itselläni onkin ahdettu niin ennemmin kyllä ajaisin vapari MkIV:llä kuin ahdetulla Aristolla (=neliovinen perheauto). Farmari-Volvoista nyt puhumattakaan...
Supra RZ-S 1996
Celica XT 1985
Celica ST 1972

Mik__

Lainaus käyttäjältä: Make15 - 18 joulukuu, 2011, 20:05:07
Otan sen verran kantaa tähän topiciin tohon swap politiikkaan että suosittelen unohtamaan sen samantien... Ei meinaan oo mikään kuukauden tai parin juttu... Siihen hommaan lasketaan täällä näköjään uusien swap miettijöiden keskuudessa ainoastaan 2500e "moottorin" hinta... Mutta tämän swap projektin kerran tehneenä voin sanoa rehellisesti että rahaa palaa sit kahden vapari automaatin verran ainakin...  :evil5:
Samaa mieltä Maken kanssa. Swapin tekoon ei todellakaan riitä 2500e. Jos sattuu olemaan vielä automaatti, kannattaa miettiä parempaa laatikkoa koska vaparin laatikko ei tule olemaan pitkäikäinen. Siinä samalla menee sitten kardaani uusiin yms yms.

Krister

Lainaus käyttäjältä: Red_Devil - 18 joulukuu, 2011, 00:57:24
Riippuu niin paljon mitä autolta haluaa. voimaa vai/ja näyttävyyttä. Vaparistakin tuota kumpaakin löytyy aika hyvin hintaansa nähden, kun on lähes kympin halvempi kuin ahdettu (manuaali). Tuntuu vain, että gte miesten mielstä vapari konetta ei saisi edes käyttää tässä korissa ettei vain sekoitu kalliinpaan gte malliin :) Suomen tiellä on ihan sama onko autosi GTE vai GE . Jos ajat radalla haluat varmasti GTE mallin jossain vaiheessa.

Lainaus käyttäjältä: Red_Devil - 17 joulukuu, 2011, 16:26:39
Ite kans nyt verotuksen jälkeen suunnitellu 2jzgte swappia, mutta tuntuu olevan tuo motti ja laatikko taas kovin hinnoissaan(+johtosarja). Ei olisi mikää yritys taas kiiinnostunut tuomaan halfcut ym. paketteja? Toki menis varmaan tuolla kevyemmälläkin laatikolla mikä nyt on paikallaan. Kannattaa katsella suoraan tarjontaa valmiista ahdetusta autosta, loppuviimen säästää vain rahaa ajasta/hermoista puhumattakaan.


Lainaus käyttäjältä: TRollis - 18 joulukuu, 2011, 11:30:31
:tard:

  :icon_biggrin:  :icon_biggrin:

nr000001

Lainaus käyttäjältä: Tuomisto - 18 joulukuu, 2011, 21:27:29
Farmari-Volvoista nyt puhumattakaan...

Kannattaa joskus kokeilla, saattaa olla positiivinen yllätys, jos on tottunut ajamaan enimmäkseen japanian valmisteilla.

Ja aiheeseen takaisin: Mielestäni vastasin jo tyhjentävästi ja kysyjän esittämen kysymysten vaatimalla tarkkuudella jo toisessa postauksessa. :)
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

Haaparanta

Popcornit loppu joten pakko kai tähän on osallistua...

Tuossa pihassa on nyt jokunen "raato" näitä supria (mkIII ja mkiv) ja kyllä näihin kaikki rahat menee kun innostus kasvaa.
Ei se virittiminen helppoa aina ole niin kuin ei se pillun saaminenkaan.
Rahalla saa helpommin kun tietää mistä maksaa kummassakin asiassa.

Ekaa nelosta (katulaillista) tuossa tutkiessani voin vain kiittää että aloitin jza70 tämän leikin.
Tekniikka yhtä hyvä vaikka onkin 0,5litraa pienempi isku mutta periaate sama kuin isoveljessä.
Jza70 kuitenkin enempi tilaa ja vähemmän ohjauksia niin ahdin tekniikka helpompi ymmärtää.
Huolto ja näkyvyys (niin kuin vanhoissa yleensä) on parempi. Samoin kuin ajan hengen kantikas muotoilu.

hyvät tilat ja jonkin verran osaa on tallissa (vaihteisto ja kytkin koppaa, vauhtipyörää sun muuta) enkä silti lähtisi
jza80 muuttamaan automaatista manuaaliksi muuten kuin itselle omaan käyttöön. sen verran hankala projekti kuitenkin kaikin puolin.

tuohon ahtamiseen ja vapari keskusteluun nyt en lähde mukaan kun vapari supraa en ole koskaan omistanut...

Jos rahat ei riitä turbo manuaaliin niin ei muuta kuin säästämään tai suosiolla ottaa vanhempaa vuosimallia.

Se että on turbo supra on vain sellainen pieni katu uskottavuutta tuova asia vähän niin kuin nahkalompakko bordellissa...
Monelta sellainen löytyy mutta mitä sen sisällä on erottelee tosi miehen kadun tallaajasta.

Harrastus on siinä vaiheessa paska jos siihen ei mene kaikki aika ja kaikki rahat.

Pitää muistaa että ensi auto sellainen unelma mikä koetaan vain kerran.
itse olin tyytyväinen Nissan Cherryyn 1,5 kaasari koneella joka oli ensi auto.
Kansi vikojen jälkeen usko nissaniin meni mutta silti elää se pieni unelma siitä turbo cherrystä näin seitsämän supran keskellä...

Tuomisto

Lainaus käyttäjältä: nr000001 - 18 joulukuu, 2011, 21:44:32
Kannattaa joskus kokeilla, saattaa olla positiivinen yllätys, jos on tottunut ajamaan enimmäkseen japanian valmisteilla.

Jaa että kiinalaisomistuksen takaa se laatu nykyään löytyykin.  ???
Supra RZ-S 1996
Celica XT 1985
Celica ST 1972

kika75

Mika Kelloniemi 045 6345338

nr000001

Lainaus käyttäjältä: Tuomisto - 18 joulukuu, 2011, 22:26:09
Jaa että kiinalaisomistuksen takaa se laatu nykyään löytyykin.  ???

Ilmeisesti.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

OspreY



Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

Kuma

Lainaus käyttäjältä: samsa - 18 joulukuu, 2011, 01:39:33
No sotketaan vähän lisää..  Onko pakko olla supra?  TT Aristoja saa vapari supran hinnalla.
Suosittelen koeajamaan eri vaihtoehtoja.
Ei sen toki pakko olla Supra. Se on ainakin minulla yksi monista vaihtoehdoista ja tarkoitus on punnita rauhassa talven aikana eri mahdollisuuksia. Kiikarissa siis on melko puhdas harrasteauto.

Jos päädyn Supraan se on kyllä ahdettu. Turbotekniikan istuttaminen vapariin on varmasti todella työläs urakka johon ei kyllä oma kärsivällisyys eikä taidot riitä, vaikka lähipiiristä tietotaitoa löytyy  :-\ Varmaan on jokaisen itse harkittavissa onko joku 15t€ liikaa jo kohta 20 vuotta vanhasta autosta.

Auton osto ei monesti ole mikään järkikysymys ;)

Kuma

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 18 joulukuu, 2011, 15:37:46
Asiallisiin kysymyksiin löytyy asialliset vastaukset.. Vielä kun näitä topikkeja ilmestyy vähintään kerran kuussa, joissa suurinpiirtein samanlaiset kysymykset.
Kyllä vain. Pienellä haeskelulla foorumilta löytynyt aika hyvin tietoa, joten en viitsinyt perustaa uutta viestiketjua liittyessäni foorumille vaikka mieli tekikin  :-X 

BnK

Lainaus käyttäjältä: Make15 - 18 joulukuu, 2011, 20:05:07
Otan sen verran kantaa tähän topiciin tohon swap politiikkaan että suosittelen unohtamaan sen samantien... Ei meinaan oo mikään kuukauden tai parin juttu... Siihen hommaan lasketaan täällä näköjään uusien swap miettijöiden keskuudessa ainoastaan 2500e "moottorin" hinta... Mutta tämän swap projektin kerran tehneenä voin sanoa rehellisesti että rahaa palaa sit kahden vapari automaatin verran ainakin...  :evil5:

Tosta rahan politiikasta senverta vois kyllä kommentoida mitä jo aikaisemmin mainittiin 

Lainaus käyttäjältä: Haaparanta - 18 joulukuu, 2011, 22:16:44
Harrastus on siinä vaiheessa paska jos siihen ei mene kaikki aika ja kaikki rahat.

Toki jos auto on tarkoitus tulla vain ajoon niin silloin voi ja varmasti kannattaa ottaa se valmiiksi kilvitetty TT jos varaa on, sitten taas toisaalta jos auto on tulossa VAIN ajoon niin silloin, ainakin mun mielestä, kannattaa harkita uudestaan Supran ostoa. Itse näen ainakin Supran ja vastaavat autot harrastuksena joihin mielellään laittaa paljon aikaa ja rahaa. Pelkkää kulkuneuvoa ajatellessa voi sit mielummin siirtyä sen volvon rattiin ni ei tarvitte kulutuksestakaan stressata, eikä ne kyllä mihinkää sieltä tieltä edes erotu muiden massatuotanto autojen seasta.

Supra on kuitenki Supra. :icon_salut:
Supra MkIV ´95 vapari Kottikärry

Jarzan

Lainaus käyttäjältä: BigBeni - 19 joulukuu, 2011, 13:36:42
Itse näen ainakin Supran ja vastaavat autot harrastuksena joihin mielellään laittaa paljon aikaa ja rahaa. Pelkkää kulkuneuvoa ajatellessa voi sit mielummin siirtyä sen volvon rattiin ni ei tarvitte kulutuksestakaan stressata, eikä ne kyllä mihinkää sieltä tieltä edes erotu muiden massatuotanto autojen seasta.
Kyllä mulla ainaki on Supra ihan normaalissa jokapäiväisessä käytössä normaalina käyttöautona, ja ainakin tähän asti on ihan hyvin homma toiminut. Kai näilläkin voi ajaa ilman että jokaista yksilöä pitää olla virittelemässä? Omasta mielestäni ainakin ehdottomasti mukavin käyttis mikä on ollu ;)
Nissan Skyline R33, GTS-T
Supra MKIII, 7M-GTE *ex*

Tem

Lainaus käyttäjältä: Jarzan - 19 joulukuu, 2011, 14:01:59Kyllä mulla ainaki on Supra ihan normaalissa jokapäiväisessä käytössä normaalina käyttöautona, ja ainakin tähän asti on ihan hyvin homma toiminut. Kai näilläkin voi ajaa ilman että jokaista yksilöä pitää olla virittelemässä? Omasta mielestäni ainakin ehdottomasti mukavin käyttis mikä on ollu ;)

Sepä se, eiköhän jokanen saa ajaa omilla vehkeillään ihan miten haluaa. Melko suppeeta ajattelua, et Suprat on niin jumalautoja, et niihin on pakko laittaa kaikki rahat. Tai että se ois jotenki maailman paras auto, että kerran ku koittaa, ni ei enää muulla pysty ajamaankaan. Eihän noita ois käytettynä yhtään myynnissä, jos noin olis. ;D

Ja silleen aikuisten oikeasti, kyllähän tollanen eri vuosikymmenen perheauto nyt mukavampi on ajaa. Eiköhän noi Suprat kuitenkin osteta ihan muut asiat mielessä, ku joku tylsä mukavuus? :o

Itekin ajelin ihan vakiolla Supralla kolmisen vuotta. Eikä se ees ollu ojassa joka kerta ku koski kaasuun talvella, vaikka yyberturpo olikin. Leikkiessä sen kyllä sai ympäri aika helpostikin, ku ei koskaan tienny lähteekö se sutimaan yhellä vai kahella renkaalla. :D Mukava käyttis se kyllä oli, varsinkin isolla tiellä. Sitissä vähän turhan iso, mut minkäs se koolleen voi.

Supristahan muuten paras on kakkoskori, siihen aikaan autot tehtiin vielä kääntyilemään, eikä suoraanajoon. :D
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Osmo

Lainaus käyttäjältä: Jarzan - 19 joulukuu, 2011, 14:01:59
Kyllä mulla ainaki on Supra ihan normaalissa jokapäiväisessä käytössä normaalina käyttöautona, ja ainakin tähän asti on ihan hyvin homma toiminut. Kai näilläkin voi ajaa ilman että jokaista yksilöä pitää olla virittelemässä? Omasta mielestäni ainakin ehdottomasti mukavin käyttis mikä on ollu ;)

Sama täällä, vaikka jotain pikku virityksiä oli menneenä kesänä ja tehot lähes tuplattu, niin hyvin toimi arkikäyttiksenä ja oli ajossa joka päivä, vähintään työmatkan takia. Koko kesänä ei hajonnut mitään muuta kuin kampiakselin vakio hihnapyörä, vaikka kenkää sai ihan tarpeeks.
MKIV tt 6spd jdm

emk67

Lainaus käyttäjältä: Tem - 19 joulukuu, 2011, 15:41:34Supristahan muuten paras on kakkoskori, siihen aikaan autot tehtiin vielä kääntyilemään, eikä suoraanajoon. :D
Nyt puhut niiin asiaa ;D
viimekesänä tuli luukutettua soralla nelosvaihteella pumppailemalla ihan kunnolla ja tarkoitan oikeesti sillä tyylillä, mitä tuli rallissakin ajettua 18 vuotta.
Tosi helppo ajaa, vaikkakin tollanen 545hp isolla turpolla ei ole se mahtavin soralla käskettää, varsinkin leveillä normirenkailla ;)
Enkä siis tarkoita, että aika olisi ollut vertailukelpoinen, mutta se tyyli. JA hauskaa oli >:D
Todisteena tästä 3 Fintoisilaista kyydissä, joista 1 vaihtoi värinsä valkoiseksi ;D
Mutta jottei herneitä, niin empä kyllä ole kokeillut vastaavasti ajaa kolmos- ja neloskoppasilla ;)
Erkki "Eki" Kursu p.0500700419 Oulu/Jääli

Toyota Supra MK3 2JZ-gte VVT-i (Holset HX40 Super) -92
Lexus GS450h -07

Tem

Lainaus käyttäjältä: emk67 - 19 joulukuu, 2011, 16:59:29Mutta jottei herneitä, niin empä kyllä ole kokeillut vastaavasti ajaa kolmos- ja neloskoppasilla ;)

Kolonen on ainakin aika persiistä ton suhteen. Suoraan sillä on mukava ajella, mut ei se poikittain leikkiessä oo lähelläkään kakkosen riemua. :D

Nelostapa en oo itekään ajanu ku nätisti, tiiä siitä sitten. Amihan muistaakseni kehu, että sitä on paljon helpompi viedä linkussa ku kolosta.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1


Noc

#56
Lainaus käyttäjältä: Tem - 19 joulukuu, 2011, 17:38:30Nelostapa en oo itekään ajanu ku nätisti, tiiä siitä sitten. Amihan muistaakseni kehu, että sitä on paljon helpompi viedä linkussa ku kolosta.
Eturenkaat kääntyy kyllä aika surkean vähän ainakin nelosessa vakiona, mutta muuten ovat kyllä ainakin omaan mieleen ihan hienoja pelejä viedä! 8)
MKIV turbo V160

miza

Täältä kanssa ääni ahdetulle.

Vaparimanuaalin omistaneena, ei auto tarjoa mitään ihmeellistä. Jos ei kaipaa muutakuin nätin korin niin kai silläkin pärjää. Sisustakin aika tylsä orkkiksena. Ainut plussa, että vähemmän tulee kalliita korjauksia kun ei pääse tehoilla leikkimään :D

Turbollisen automaatin kyydissä meno ei myöskään mitään ihmeellistä ollut, mutta mukava lipumislaite ronskin väännön ansiosta.
JZA80 TT 6 - Speed - B03B - Original

AMI

Lainaus käyttäjältä: Noc - 19 joulukuu, 2011, 18:36:39
Eturenkaat kääntyy kyllä aika surkean vähän ainakin nelosessa vakiona, mutta muuten ovat kyllä ainakin omaan mieleen ihan hienoja pelejä viedä! 8)

Juu kyllä nelonen on parempi viedä ku kolmonen, mutta onhan siinä joku vuosi tuotekehitystäkin välissä ollut tojotalla.

kolmosessa kääntyy fillarit paljon paremmin vakiona/holkilla mitä nelosessa.

Kummatkin mallit on valaslaivoja siihen verrattuna mitä niistä tulee painonpudotuksella ja kunnon alustasetupilla notta aihioitahan nämä vain ovat joista joskus kasvaa ajajan autoja jos tuuri käy   ;D
Mutta mistähän tässä topicissa pitikään keskustella  :icon_scratch:

Mutta joo tosiaan vapari automaatteina supraa ei arvosteta missään päin maailmaa ja arkiajoon kelpaa vaikka 2000 uudemmat eurooppalaiset autot joita saa supran vanteiden hinnalla. :toothy10:
www.sideways.fi
Yhteistyössä:
www.deadracer.fi
www.debba.fi
www.huhtico.fi
www.venesahkotukku.fi
www.tth-maalaus.fi

Jugi

Itelläkin olis nelos Supra harkinnassa, Japanista, Englannista tai Saksasta. Nyt olisi pari kysymystä liittyen turvavarusteisiin tai niiden puuttumiseen. Eli mites ton sumuvalon kanssa? Onko esmes. Saksalaisissa jo kiinni valmiina, Entäs käykö JDM-malliin sellaiset takaumpiot missä on sumari? Onko muuta huomion arvoista?

Sitten loppuun: mistä tunnistaa että 6spd manuaaliin? Ja onko kaikki 4:set targa katolla?