Olitko se sinä? (-12)

Aloittaja Noc, 15 tammikuu, 2012, 05:03:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

CrippleR

Tänään joku ajeli hämeenlinnan kantolassa 10:30 aikaan mustalla mk3 supralla, tunnusta!
Projekti: -= CrippleR MKIV 6spd single turbo 95' =-
Nykyset ja EX autot...
Toyota Supra 95' single 6speed RHD
Toyota Aristo 04'
Volvo S60 01'
Fiat Brava 99'
EX Toyota carina e 94'
EX Toyota Soarer 91' a/t

Takaaveto

Lainaus käyttäjältä: Samuli - 19 huhtikuu, 2012, 19:54:40
Hmmm... Olitko Supralla vai enkö vaan huomannut?  :D

Silläpä,sillä. Ei hätää kun itsekin huomasin lähes kohdalla,olin kuorma-auton perässä...
GTE -91
Käyttiksen virkaa volga s80 ja diesel...

PedroK

Keltainen mk4 Tikkurilassa tunti sitten. Onko clubilta?

anttj

zanardi bongattu seinäjoelta, nordean parkista ja ajelit meidän peräs itikanmäen risteyksestä modeon kulmalle. Livenä yllättävän näppärän näkönen peli.
Anybody can do my job, but nobody can be me.

zanardi

Lainaus käyttäjältä: anttj - 19 huhtikuu, 2012, 21:15:12
zanardi bongattu seinäjoelta, nordean parkista ja ajelit meidän peräs itikanmäen risteyksestä modeon kulmalle. Livenä yllättävän näppärän näkönen peli.
juu lähettiin emännän kans seinäjoelle syömään ku oli niin komea keli koko päivän   :)
oishan sen auton voinu pestäkkin ennenku pitäjiin asti lähtee ajeleen.. muttaku asun rapatien varrella niin ei se paljo auta =)

en mä kyllä teitä huomannu millä autolla olitte?
ex toyotat...
celica st182
mkiv 5-speed vapari LHD
aristo jzs147 tt autom
lexus is200 6-speed
mkiv tt 6-speed
nyt:
2jz 5-speed 475kw...
gsxr-r 1000 k5 -06

anttj

kirkkaan sinisel fiestal  :D, ajattelin että nostan kättä kun tuutte vierelle, mutta jäitte vähän takavasemmalle, johtuen varmaan fiestan hullusta kulusta... en viitsiny ruveta intoilemaan ja pyörimään siinä apparin paikalla.
Anybody can do my job, but nobody can be me.

Nannainen

Lainaus käyttäjältä: risterii - 17 huhtikuu, 2012, 00:47:05
Kukas suprakuski majailee Jkl Keljossa Lystilänkadulla? Oon tästä naapuritalosta kytänny ni melkein joka päivä hopea mk4 parkissa :)

Mahtaa olla kaverin auto.. Ei taida olla klubilaisia  :icon_biggrin:

Nannainen

Ja niin oli toi Puuhis taas ehtiny ensin....  :sign5:

PetriP

Lainaus käyttäjältä: Reuhka - 19 huhtikuu, 2012, 15:54:59
pete- , onko se soarer joka oli virastotalon parkissa tänään sun ? Vihree ja vitusti tarrroja ettei jää epäselväks että on 2.5L twinturbo  :D
Mun se oli! Tamkin oma parkkis on niin kallis että pitää siihen hippostalolle jättää parkkiin.  :ohnoes: Eikä oo vihree vaan sininen.
MKIV UK-spec GTE autom --> M/T
Toyota Soarer (ex)

[tony]

Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 19 huhtikuu, 2012, 20:40:55
Kukas oli tänään Lempäälän katsi konttorilla vihreellä 2.koppasella ristolla/gs (rhd)? Olin rollan kanssa uusinta tarkastuksessa...
Kaveri kävi gs:ää nättämässä konttorilla :)

Puuhapete

Kimble ajeli vastaan tuossa jyväskylän seppälän tokmannin kohilla noin klo 01.40 :)

-Kimble-

Lainaus käyttäjältä: Puuhapete - 20 huhtikuu, 2012, 02:00:50
Kimble ajeli vastaan tuossa jyväskylän seppälän tokmannin kohilla noin klo 01.40 :)

Hyvin paljon mahdollista.  :)
Mkiv 6speed single -93

zanardi

Lainaus käyttäjältä: anttj - 19 huhtikuu, 2012, 22:02:11
kirkkaan sinisel fiestal  :D, ajattelin että nostan kättä kun tuutte vierelle, mutta jäitte vähän takavasemmalle, johtuen varmaan fiestan hullusta kulusta... en viitsiny ruveta intoilemaan ja pyörimään siinä apparin paikalla.
jep muistan fiestan. en viittiny siinä kylillä kaahailla... vasta kun pois lähettiin niin vedin rampilta kumit katuun neloselle asti  ;)
ex toyotat...
celica st182
mkiv 5-speed vapari LHD
aristo jzs147 tt autom
lexus is200 6-speed
mkiv tt 6-speed
nyt:
2jz 5-speed 475kw...
gsxr-r 1000 k5 -06

Eki

Supra -90 mk3 turbo man (1jz-gte swap)

Sono

Olikos se Make kuka tuli tänään mustal MKIV:llä vastaan kirjavantolppa-> vanha TB n.12.30 . Tulin mamman kisakireellä corollalla vastaan vilautin pitkiä varmuude vuoks..
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Make15

Lainaus käyttäjältä: Sono - 20 huhtikuu, 2012, 16:51:07
Olikos se Make kuka tuli tänään mustal MKIV:llä vastaan kirjavantolppa-> vanha TB n.12.30 . Tulin mamman kisakireellä corollalla vastaan vilautin pitkiä varmuude vuoks..
Minäpä se hyvinkin... Olin just menossa ST1:lle tankkaa ja siellähän seisoi jonkun Soarer parkissa tupla putkilla ku ajoin pihaan... Kukas tunnustaa olleensa siellä... rek. ???-92
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

Jansqu

Lainaus käyttäjältä: Make15 - 20 huhtikuu, 2012, 17:12:49
Minäpä se hyvinkin... Olin just menossa ST1:lle tankkaa ja siellähän seisoi jonkun Soarer parkissa tupla putkilla ku ajoin pihaan... Kukas tunnustaa olleensa siellä... rek. ???-92

Joo meitsi yritti tankata mut ei korttia huolinu. Liekkö liikaa valuuttaa tilillä :)

Make15

Lainaus käyttäjältä: Jansqu - 20 huhtikuu, 2012, 17:18:50

Joo meitsi yritti tankata mut ei korttia huolinu. Liekkö liikaa valuuttaa tilillä :)
Mulla se yleensä sylkäsee sen kortin kolmen metrin päähän ja sit näytössä lukee "Mene poika töihin tinaamaan välillä!"  :whip2:
Ootko jostain hyvinkäältä päin...??

Jansqu

Lainaus käyttäjältä: Make15 - 20 huhtikuu, 2012, 19:31:37
Mulla se yleensä sylkäsee sen kortin kolmen metrin päähän ja sit näytössä lukee "Mene poika töihin tinaamaan välillä!"  :whip2:
Ootko jostain hyvinkäältä päin...??

Juu täällä hyvinkäällä päristelen

J.A.A.

Kukas clubilainen se oli, joka haki Viitaniemen autopuolelta tuoleja keskiviikkona? Ei nyt osaa yhdistää.
Toyota Aristo 3.0V '95

Kristian

Minä vihreällä soarerilla. Miitissäkin nähtiin

coren

Hopea mkIV bongattu kirkkonummella, olikohan keskiviikkona.
Supra mkIII -0.0.87/92
BMW M5 -01
"Harmittaa vaan kun tein paljon turhaa työtä. Öljyn mittatikku pääsi irtoamaan ni tuli sit uudet mobilin öljyt tallin lattialle. Kasaus vaiheessa tökkäsin vahingossa moottorin päällä olleen olut tölkin nurin ja se tietenki kaatu avoinna olleesta öljyn täyttö korkista sisään koneeseen..." @BTCF :D

Make15

Olikos Eki shellin baarin pihalla parkissa lauantaina illalla 22.30  :toothy10:

JussiLa

Huittisissa lauantai iltana/yönä kaksi mkiv supraa, hopeinen ja musta. Clubilaisia?

Takaaveto

Samuli tourulassa ja nyt huomattiin!
GTE -91
Käyttiksen virkaa volga s80 ja diesel...

Tem

Kuka tunnustaa? Lähtikö kortti, kuten dassekuskilta? ;D

GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

Tomppa jza80

Valkonen mkiv nähty 10.30 aikoihin tänään itäkeskuksen vieressä, pyyhälsi parkkihalliin. :)

Cruduxi

Kukas se oli kun käänty Tampereella puutarhakadulta näsilinnankadulle harmaalla rhd MKIV:llä siinä puolen päivän maissa? Komeesti kiiltävä peräpömpeli ja taisi olla automaattikin..
Toyota Supra -94 6spd single 650hp/800nm ex
Nissan s14a -99 2JZGE VVT-i na-t
BMW F20 118dA -16

Baz

Oliko zeppis Sorkkua ulkoiluttamassa Ojamonharjuntiellä n. 16.15?
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

Kristian

Joku lähti jyväskylässä keljonkankaan abc:n pihasta mustalla mk3 supralla. Ei ollut tutun näkönen kaveri.