Olitko se sinä? (-12)

Aloittaja Noc, 15 tammikuu, 2012, 05:03:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

james

Lainaus käyttäjältä: Make15 - 04 toukokuu, 2012, 19:08:44
Kukas huristelee rek. KOL-??? valkosella TRD siivellä varustetulla MKIV supralla täällä Rajamäellä...?? Ajoit siwan ohi ja et tainnu nähdä siwan vastapäätä parkkiksella mun mustaa supraa...

Meikähä se siellä huristeli, tai no olin huppelissa oman auton kyydissä..  :thumbsup:  Ei kyllä sattunut osumaan supraa näkökenttään...

Ja eilen bongattu petikossa kehä3 alla punainen mkiv, kuka myöntää?

Make15

Lainaus käyttäjältä: james - 05 toukokuu, 2012, 14:27:01

Meikähä se siellä huristeli, tai no olin huppelissa oman auton kyydissä..  :thumbsup:  Ei kyllä sattunut osumaan supraa näkökenttään...

Ootkos jostain tästä lähistoltä vai kui tänne eksyit...?? :D
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

Konda

Lainaus käyttäjältä: Supragirl - 29 huhtikuu, 2012, 21:44:57
Kukas tuli Lohjan Abc:n pihaan tosa 9 mais illal punasel neloskoppasel suppella? siirtokilvis näytti viel oleva :)

-siellä tullu jonku verra käytyä  :)

Lainaus käyttäjältä: james - 05 toukokuu, 2012, 14:27:01

meikähän se siellä  :wave: ,ootko joskus nummelassa käyny tolla? tossa pari kolme viikkoo sitte  aineki ajoin samannäkösen mkiv perässä nummelassa ku sulla..

Takaaveto

Lainaus käyttäjältä: J.A.A. - 05 toukokuu, 2012, 13:51:30
Olikos se Takaaveto, joka tuli Jyväskylän keskustassa perjantaina joskus kolmen aikaan vastaan? En tunnistanu kuskia ko kahtoin väärälle puolella kabiinia.

Joo ja lapa nous mullakin hieman myöhässä, vei puhelin toisen käden...
GTE -91
Käyttiksen virkaa volga s80 ja diesel...

SubLine

Kukas ajoi kovakattosella  sw20 :sellä launeella poliiseja karkuun tais lasissa olla yli 150kmh. Vitun hermanni, toivottavasti on varastettu  :nono:
No remorse

Flr

Lainaus käyttäjältä: SubLine - 06 toukokuu, 2012, 13:17:27
Kukas ajoi kovakattosella  sw20 :sellä launeella poliiseja karkuun tais lasissa olla yli 150kmh. Vitun hermanni, toivottavasti on varastettu  :nono:

Tuohon tuskin kuski ainakaan itse vastaa  :P
- Toyota Supra -96 Facelift J-Spec -

Wilis

Tänään tossa vähä ennen neljää valkoinen MKIV lähti Monninkylästä Porvoota kohti. Olitko se sinä?
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

Ethan_Hunt(toyotafreak)

Viininpunainen mk3 targa turbosupra lahdessa vapaudenkadulla , ratissa rattilukkotanko hässäkkä :D kenen mahtaa olla ? jätin oman siihen viereen parkkiin kun kävin mamma mariassa hakemassa pizzaa :-)
KE25 2 projektia
MA70 käyttöauto

Mahdottomia tehtäviä ei ole on vain pidempi toimitusaika

AF

perjantaina olhavan paikkeilla jdm mr2 ouluunpäin.. olisko ollu siinä joskus klo 15 pintaan
jza70 + jza80 + jz omega

Tomppa jza80

Lainaus käyttäjältä: Wilis - 06 toukokuu, 2012, 16:10:28
Tänään tossa vähä ennen neljää valkoinen MKIV lähti Monninkylästä Porvoota kohti. Olitko se sinä?

Meikäläinen oli! :) taisin nähdä sut aristolla tulevan vastaan vähän jälkeen kuninkaanportin? sellanen 20minsaa ennen ku olin monninkylässä. :)

Sono

Kenen valkonen mkiv joutsenon asemalla?
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Jönni

Musta soarer kuopion keskustan lähistöllä :P Ajeltiin hetki samaan suuntaan ja takaisinkin morjestelit ku rinnalla ajoin :) siisti peli :thumbsup:
No matter at what place supra is on the road, i know its at first place in my heart <3

Wilis

Lainaus käyttäjältä: Tomppa jza80 - 06 toukokuu, 2012, 23:49:03
Meikäläinen oli! :) taisin nähdä sut aristolla tulevan vastaan vähän jälkeen kuninkaanportin? sellanen 20minsaa ennen ku olin monninkylässä. :)
Jos se oli hopeinen, niin se on GS300 Lexus. Mun Aristo on vielä talviunilla :)
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

Tomppa jza80

Lainaus käyttäjältä: Wilis - 08 toukokuu, 2012, 21:56:56

Jos se oli hopeinen, niin se on GS300 Lexus. Mun Aristo on vielä talviunilla :)

Hmm... en kyllä huomannut että mikä oli kun huomasin vasta kohdalla että aristo/lexus meni ohi :)

FeWeR

Lainaus käyttäjältä: 4J2Z - 08 toukokuu, 2012, 21:42:26
Musta soarer kuopion keskustan lähistöllä :P Ajeltiin hetki samaan suuntaan ja takaisinkin morjestelit ku rinnalla ajoin :) siisti peli :thumbsup:

Hep!  :wave: joo bongailin supran jo vähän matkan päästä takaa. Ootko nyt hommaillu supran vai jo joskus aiemmin?

Baz

Salossa Meriniitynkadulla meni puoli kahdentoista aikoihin Soarer. Tumma väri korissa ja kullan väriä vanteissa. Ei oikein muita tuntomerkkejä ole antaa, kun tilanne tuli "yllättäen" (vaikka kävellen olinkin liikenteessä). Olitko se sinä?
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

ZhT

kenenkäs valkonen MKIV oli Kuopiossa rautatieaseman vastapäätä parkissa?

Jönni

Lainaus käyttäjältä: FeWeR - 09 toukokuu, 2012, 14:15:43
Hep!  :wave: joo bongailin supran jo vähän matkan päästä takaa. Ootko nyt hommaillu supran vai jo joskus aiemmin?

Ei ole vielä ehtinyt olla kovin pitkään alla :) 4 viikkoa sitten kävin vantaalta hakemassa. Ja vaikka vapari onkin niin tyytyväinen olen autoon ollut :) ja jostainhan se harrastaminen on aloitettava ;)
No matter at what place supra is on the road, i know its at first place in my heart <3

TSAP

Musta MK3 bongattu keravalta pariinkin kertaan. Jaakkolassa taidat asustella ;-)
"With great power comes great responsibility"

Tomppa jza80

hopeinen spoileriton MKIV bongattu ajavan lahdentieltä kehä 3:lle tänään klo14 maissa, ajelin perässä vihreellä hiacella.

Vetopeikko

Kenen musta MKIV seisoo Hyvinkäällä martissa hallinpihassa? Tondis?

Make15

Lainaus käyttäjältä: Vetopeikko - 10 toukokuu, 2012, 16:14:26
Joo eiköhän se oo ku ei hyvinkäällä muita mun ja Tondiksen lisäks pitäis olla...  :wave:

tondis

Ei oo ainakaan meikäläisen. Oma tällä hetkellä hallilla odottamassa tuulilasia.  :)
JDM MKIV -93

Make15

Onko varmasti Martissa ettei oo sahamäessä teollisuuskadulla hallin pihassa...??  :icon_salut:

Vetopeikko

Lainaus käyttäjältä: Make15 - 10 toukokuu, 2012, 21:53:28
Onko varmasti Martissa ettei oo sahamäessä teollisuuskadulla hallin pihassa...??  :icon_salut:

Kyllä se oli martissa kun vietiin emännän auto korjattavaksi kyseiseen halliin.

Puuhapete

Kenellä jyväskylässä vihreä MK4 supra siirtolapuilla ? bongasin tuolta Wakpalin pihalta ?

Make15

Lainaus käyttäjältä: Vetopeikko - 10 toukokuu, 2012, 22:16:02
Kyllä se oli martissa kun vietiin emännän auto korjattavaksi kyseiseen halliin.
No sitten ollaan saatu kolmas musta tänne seudulle... :D

sns

Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 01 toukokuu, 2012, 18:14:34
tyylikäs mk4 supe tuli laihian risteyksessä kohdalle ja pörröttelin vaasaan asti peräs bemulla. rekkari näytti olevan czf-XX. kuka tunnustaa  :wave:

Tais olla minä  :toothy10:

fcs

Lainaus käyttäjältä: TSAP - 10 toukokuu, 2012, 12:01:38
Musta MK3 bongattu keravalta pariinkin kertaan. Jaakkolassa taidat asustella ;-)

Itsellä on tummansininen kolmoskoppanen ja Jaakkolassa asustelen eli oletkohan mahdollisesti bongannu minut? Varsinkin pimeällä tuo näyttää ihan mustalta.

Cruduxi

Jossen ihan omiani nähnyt niin Konna tais tulla vastaan matta mustalla MKIV:llä tossa Ilkantien ja Kankaantaankadun risteyksessä Nokialla. Koitin morjestaa mustasta bemarista.
Komeeta! :thumbsup:
Toyota Supra -94 6spd single 650hp/800nm ex
Nissan s14a -99 2JZGE VVT-i na-t
BMW F20 118dA -16