Olitko se sinä? (-12)

Aloittaja Noc, 15 tammikuu, 2012, 05:03:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

AF

tänään oulussa kuusamon tiellä valkoinen mk4 jonka kylessä oli jotain mustaa teippausta
jza70 + jza80 + jz omega

mfl

Tänään klo 18.25 Kaakkurin teppanalla jotku ihasteli mustaa MK3 Supraa. Keskeytin ihastelunne ajamalla ohi viereisellä tiellä sillä matta mustalla mersulla, jossa saattoi putki hieman vuotaa  :wave:
Harrastepeli: RHD Toyota Supra MK3
Käyttöpeli: MB W124 "superturbo"

Samuli

Jantzan kanssa vierekkäin Kangasvuoren valoissa. Itse kylläkin farkku renaultilla, mut eniwei  :D

Baz

Musta(?) Soarer hetki sitten Keskilohjantiellä. Klubilaisia?

Sent from my HTC Vision using Tapatalk 2
Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

pete-

Reuhka näytti ajelevan eilen tesomallakin vielä hämeenlinnan reissun jälkeen. Ite olin tulossa keskustan suunnasta niin ajelin sit viä perässä nokian abc:lle asti. Aika hyvin kyllä päät käänty keltasen supran mukana kun hiukan tuonne jalkakäytäville siinä vilkuilin.

Myös ahvenistolla oli aika läjä supria, yllättävän paljon myös kolmoskorisia. Itellä siis se valkoinen mk3.

Enslaved

Vähän ennen neljää Espoonväylällä Espoon keskustan lähellä musta RHD MKIV Supra. Itse tulin juuri samanlaisella autolla risteykseen, kun ajoit ohi, sinäkö?

Miqqe

kukas on hankkinut valkeakoskelle tumman sinisen/mustan mk3 supran usein näkee liikuvan jossain päin kaupunkia ja tänäänkin ajeli vianorin ohitse. kiinnostaa lähinnä että onko kyseinen ihminen klubilaisia?
Toyota Supra MKIII (ikuinen projekti)

Reuhka

Lainaus käyttäjältä: pete- - 18 toukokuu, 2012, 14:08:14
Reuhka näytti ajelevan eilen tesomallakin vielä hämeenlinnan reissun jälkeen. Ite olin tulossa keskustan suunnasta niin ajelin sit viä perässä nokian abc:lle asti. Aika hyvin kyllä päät käänty keltasen supran mukana kun hiukan tuonne jalkakäytäville siinä vilkuilin.

Myös ahvenistolla oli aika läjä supria, yllättävän paljon myös kolmoskorisia. Itellä siis se valkoinen mk3.

Heh :) Joo kävin viemässä kaverin kotio tesomalle ja lähin sitte katteleen Suomen peliä

nr000001

Joku mokoma suhaili mustalla LHD MkIV:lla tod näk Louheen Turussa klo 15 jälkeen. Itse suhistelin ylimielisesti japsiraatojen rankaisijalla.
1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

tepatron

Valkeakosken nesteellä bongattu musta mk4..
Celica st162 -88

Miqqe

Lainaus käyttäjältä: tepatron - 19 toukokuu, 2012, 15:10:11
Valkeakosken nesteellä bongattu musta mk4..

erittäin vahva veikkaus että KKD:n Kalle

Epsanja

Kukas oli oranssilla sorkulla tos joku päivä taakkepäin parkis täs kansankujalla hollolassa?  :)
### MkIII MA70 -89 ###

Tuoppi

Kouvolassa bongattu eilen ensin päivällä aseman parkissa punainen mkiv supra ja puolen yön aikoihin vielä hopeinen mkiv, ketkä tunnustaa? :)
-93 jdm mkiv tt

Tyfon

Harmaa nelos Supra Hämeenlinnan uikilla eilen ilalla??
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

type-r 23

Lainaus käyttäjältä: Tuoppi - 20 toukokuu, 2012, 12:36:25
Kouvolassa bongattu eilen ensin päivällä aseman parkissa punainen mkiv supra ja puolen yön aikoihin vielä hopeinen mkiv, ketkä tunnustaa? :)

punainen on mun.

kenppi

Tummanharmaa mkiv tarrakilvillä, ratti oikealla ja automaatti kajaanissa BW cruisingin parkkiksella. jotku trd lätkät tais olla edessä ja takana? Ajoin perhemallin opelin viereiseen ruutuun  :) Klubilaisia?
Nykyinen: sopiva yksilö hakusessa..
Ex: MA70 -89

Tuoppi

Lainaus käyttäjältä: type-r 23 - 20 toukokuu, 2012, 19:30:49
punainen on mun.

Ihan siistin näköinen peli noin nopeesti vilkaistuna! 8) Itse pörrään hopeisella siivettömällä mkiv:llä tossa kaupungilla melkein joka päivä..
-93 jdm mkiv tt

Pete

BW Cruisingessa näkyi vaikka kuinka paljon Supria ja Soarereita. Yks valkoinen vasuri Supraki tuli nähtyä.

Wilis

Tässä Monninkylän nurkilla pyöriny tumman punainen ja grafiitin harmaa IS200 Lexukset. Tokkopa kaverit tällä klubilla pyörii?
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

risterii

Eilen joskus alkuillasta vähän Saarijärvi cityn jälkeen tuli vastaan punanen mk4, lapa nous punasesta farkkupassatista :) Jyväskylän suuntaan oltiin matkalla...

Anders

Hopeinen keulakolaroitu mkiv supra Vaasassa erään autokaupan pihassa, onko klubilaisia? Kävin pällistelemässä samanvärisellä targalla.

J-M kujala

Lainaus käyttäjältä: Anders - 21 toukokuu, 2012, 21:12:22
Kävin pällistelemässä samanvärisellä targalla.

Ja targa auki olit matkassa   :icon_rr: tälläkertaa tulit vastaan Citymarketin vieressä metsäkalliossa.  Valkoisella Camryllä olin matkassa :o

Miqqe

Milla bongattu aamulla valkeakoskella nesteen kohdalla itse olin siinä risteyksessä keltasella sisulla.

_Warman_

noin 19:30 bongattu musta MR2 Karhulan Shellillä
MR2 GT-S -92

Juusoe

Lainaus käyttäjältä: Epsanja - 19 toukokuu, 2012, 18:56:13
Kukas oli oranssilla sorkulla tos joku päivä taakkepäin parkis täs kansankujalla hollolassa?  :)
:wave:

Harri L

Puol ysin maissa ajo musta Soarer vastaan Tampereella Viinikan ABCn kohilla

AF

eilen kuusamon lähettyvillä ouluun päin punainen soareri. olitko se sinä?
jza70 + jza80 + jz omega

Tyfon

Jos mulla on yhtään silmää näille vehkeille, niin Kallen myymä musta MKIV Supra tuli Hämeenlinnassa Turuntiellä n. klo 22 ensin perään ajelemaan ja myöhemmin uikilla seisoskeli. ??!!
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

Sono

Kenes tummahko caldina hengailee seinäjoelle trackin parkkiksel?
"ääni korvaa puuttuvan tehon"

Toyota Aristo 3.0L -94

Anders

Lainaus käyttäjältä: J-M kujala - 22 toukokuu, 2012, 00:21:26
Ja targa auki olit matkassa   :icon_rr: tälläkertaa tulit vastaan Citymarketin vieressä metsäkalliossa.  Valkoisella Camryllä olin matkassa :o

Suomen kesässä on niin vähä päiviä ku voi ajaa ilman kattoa, että katto takaluukussa aina kun mahdollista! Joo ja se metsäkallio on ilkeetä aluetta kun niitä hidasteita on jokasen kurvin jälkeen. :icon_scratch: