Olitko se sinä? (-12)

Aloittaja Noc, 15 tammikuu, 2012, 05:03:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Enslaved

Lainaus käyttäjältä: Make15 - 24 kesäkuu, 2012, 18:54:28
Kukas seisoi 5 tiellä kuortin kohdalla ruuhkassa mustalla MKIV supralla...?? Allekkirjoittanut seisoi samassa ruuhkassa kans ja vittumaista oli...  :icon_scratch:
Minä ainakin siellä köröttelin. Mikkelistä Lahteen meni sellanen reilu neljä tuntia. Olihan mukavaa tosiaan. Jos seuraavalla kerralla valitsisi toisen reitin tai ajan kotiinpaluulle :D

Make15

Lainaus käyttäjältä: Enslaved - 25 kesäkuu, 2012, 08:22:57
Minä ainakin siellä köröttelin. Mikkelistä Lahteen meni sellanen reilu neljä tuntia. Olihan mukavaa tosiaan. Jos seuraavalla kerralla valitsisi toisen reitin tai ajan kotiinpaluulle :D
Joo ei viimevuonna ollu tollasta ruuhkaa samalla tiellä samaan aikaan...  :icon_scratch:
Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

Tyfon

Harmaa MKIV Hämeenlinnassa Teknisten pihassa. Mustat vanteet punasilla rengasteipeillä tms :D Kuka?
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

tondis

Hopea MK3 Hyvinkäällä Kehäkujan "vanhalla" Teboililla klo ~12 tänään. Vem?
JDM MKIV -93

Make15

Supra MKIV -93 2JZ-GTE Swap

Nannainen

Lainaus käyttäjältä: Puuhapete - 22 kesäkuu, 2012, 15:23:59
Juu ei ole klubilaisia tietääkseni. Hirviässä kunnossa se supra, ja kuski antaa kyllä kunnolla lenkkaria :D

Jep. Ja jos on klubilaisia ja sattuu lukee tätä, niin ota pliis ne Lauantai-karkkipussitarrat pois siitä autosta..  :P-<:

Osmo

Katoin tossa sellasta suomalaista kulttuurikukkasta vuodelta -95 kun "Pekko ja massahurmaaja", sieltä löyty tumma gt4 celica st205, rekkari oli NBH-XXX.. Ja omistaja löyty pikasen tarkistuksen jälkeen Kemistä. Löytyykö omistaja täältä klubilta? Komee peli on ollu ainaki sillo.. ja varmasti arvokas :icon_biggrin:

MKIV tt 6spd jdm

Juzzo

Tony:lle morotettu yöllä Toijalan apsilla ku tulin töistä... mukavat mörinät supessa   :thumbsup:
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

sns

Lainaus käyttäjältä: Tyfon - 25 kesäkuu, 2012, 11:39:57
Harmaa MKIV Hämeenlinnassa Teknisten pihassa. Mustat vanteet punasilla rengasteipeillä tms :D Kuka?

Mun vanha käyttis :D ei oo rengasteipit, kuuluu tohon BBS LM style vanteeseen  ;D

Reuhka

Kenes komeen sorkun kanssa tänään ajeltiin motarilla peräkanaa tampereelle päin ?  :)

[tony]

Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 26 kesäkuu, 2012, 05:59:52
Tony:lle morotettu yöllä Toijalan apsilla ku tulin töistä... mukavat mörinät supessa   :thumbsup:

Aa, olitko se kaveri joka siinä pihalla morjesteli kun sisälle mentiin? :D No tunnistaapahan sitten tulevaisuudessa :wave:

[tony]

Lainaus käyttäjältä: Sono - 24 kesäkuu, 2012, 19:28:23
Kukas klubilainen oli sorkulla himosfestareil?

Sama auto bongattu himoksella ja kuskia käyty morjestaan! Tais sanoo Tomi K nickillä täällä pyörivän..

Chew

Kukas oli liikentees komialla tumman vihreällä nelosella kun noin 3min sitten pommitti Jalasjärven ilvesjoella meidän kioskin ohitte ja murinat pisti pahasti korvaan?? ...=))

Saattoi olla sama auto jonka bongasin noin pari viikkoa sitten seinäjoella sevon kohdas olevalla levähdyspaikalla..
M.Kauppila Motorsports

SUPRA MKIV 1/4mile 9.1s/ 250kmh
CHEVROLET CAMARO Z/28 RS -69

MT

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 26 kesäkuu, 2012, 01:49:58
Katoin tossa sellasta suomalaista kulttuurikukkasta vuodelta -95 kun "Pekko ja massahurmaaja", sieltä löyty tumma gt4 celica st205, rekkari oli NBH-XXX.. Ja omistaja löyty pikasen tarkistuksen jälkeen Kemistä. Löytyykö omistaja täältä klubilta? Komee peli on ollu ainaki sillo.. ja varmasti arvokas :icon_biggrin:

Jep jep Osmo! Auto on mun velipojalla. (anteeksi kuvassa raollaan oleva ovi).

Tojotalla suomi kuljettaa!

Supra TT Euro-Spec 6spd

mikkom81

Late ajeli Suomussalmella hakiksien kohalla vastaan klo 16:30 aikoihin. Itte ajelin Punasella varkku dexulla vastaan.
Nätti vasuri supe livenä :)
Toyota Auris 1.2T

Jaxx

Lainaus käyttäjältä: Reuhka - 26 kesäkuu, 2012, 19:50:26
Kenes komeen sorkun kanssa tänään ajeltiin motarilla peräkanaa tampereelle päin ?  :)
:wave:
Näyttävässä seurassa oli mukava ajella.
Soarer 2.5 GT-TL Aut -91

J.A.A.

Kukas se nyt oli tämä JZS161 kuski, joka tuli nelostiellä vastaan vähän ennen Jyväskylää tiistaina? Molemmat tais lapaa nostaa. :wave:
Toyota Aristo 3.0V '95

AF

japtoysin punanen lexasus aamulla oulun tuirasa.. pitihän se pysähtyä keskelle tietä vähäksi aikaa kattelee laitosta  :thumbsup:
jza70 + jza80 + jz omega

tepatron

Tony:lle morjestettu toijalan satamassa tänään..
Celica st162 -88

anak

Lainaus käyttäjältä: J.A.A. - 29 kesäkuu, 2012, 00:04:32
Kukas se nyt oli tämä JZS161 kuski, joka tuli nelostiellä vastaan vähän ennen Jyväskylää tiistaina? Molemmat tais lapaa nostaa. :wave:

Hep! Lapanen oli joo pystyssä.  :wave:

[tony]

Lainaus käyttäjältä: tepatron - 30 kesäkuu, 2012, 00:02:39
Tony:lle morjestettu toijalan satamassa tänään..

Juu ja morjestin takaisin, vähän myöhässä kylläkin :wave:

Onnela

Kuka meni äsken, noin kello 15:10 Kangasalan st1 ohi? Keltanen mkiv hiilikuitu etulippa ja pieni hiilikuitu(tai musta) lippa kontin päällä.

Epa

Vähän aikaa sitten punanen MKIV jonka eessä meni musta MR2 Lahdessa, menitte keskustaan päin

Tyfon

Lainaus käyttäjältä: Epa - 01 heinäkuu, 2012, 15:35:58
Vähän aikaa sitten punanen MKIV jonka eessä meni musta MR2 Lahdessa, menitte keskustaan päin

Minä olin Supralla ja kaveri MR:llä !

Puuhapete

Äskettäin vihreä aristo bongattu jyväskylän keskustassa, lapasta nostettu mutta ei tainnu kuski huomata, siinä shell veturin kohdilla.

Oscuu

Lainaus käyttäjältä: Kukkonen - 24 kesäkuu, 2012, 20:47:43
Kalajoen juhannuksessa morotettu kermanvalkosella kolomoskoppasella ajavaa sälliä! komia oli pirssi! kuka tunnustaa?  :D
Taisimpa olla minä!  ;D
Toyota Supra M(JZ)A70 -89 (LHD)
Toyota Hilux LN170 4wd -00
Toyota Carina Ta60 -82

janiku

Kukas tuli mustalla soarerilla mäyryn nesteeltä kilometri alavuteen päin mua vastaan? Avopösöstä lapaa nostettu :wave:
jzz30

Epa

Lainaus käyttäjältä: Tyfon - 01 heinäkuu, 2012, 16:12:46
Minä olin Supralla ja kaveri MR:llä !

Komian näkönen peli sulla! Oliko perässä tullut R33 kenties samaa porukkaa?

Tyfon

Lainaus käyttäjältä: Epa - 01 heinäkuu, 2012, 20:23:21
Komian näkönen peli sulla! Oliko perässä tullut R33 kenties samaa porukkaa?

Kiitti! Ei ollu, enkä huomannutkaan moista kyllikkiä