Olitko se sinä? (-12)

Aloittaja Noc, 15 tammikuu, 2012, 05:03:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Reuhka

Lainaus käyttäjältä: Onnela - 01 heinäkuu, 2012, 15:16:57
Kuka meni äsken, noin kello 15:10 Kangasalan st1 ohi? Keltanen mkiv hiilikuitu etulippa ja pieni hiilikuitu(tai musta) lippa kontin päällä.

Meikäläinen!  :) Musta siipi on joo! Millä olit liikkeellä ?

Epa

Lainaus käyttäjältä: Tyfon - 01 heinäkuu, 2012, 20:30:19
Kiitti! Ei ollu, enkä huomannutkaan moista kyllikkiä
Joo no tais siinä yks auto olla välissä. Pari kertaa vääksyssä päin bongattu sellanen sinivihree GT4 Celica.

Onnela

Lainaus käyttäjältä: Reuhka - 01 heinäkuu, 2012, 21:47:52
Meikäläinen!  :) Musta siipi on joo! Millä olit liikkeellä ?

Ajattelinkin, että olit varmaan sinä! Olin satiinivalkosella soarerilla, jossa ei ole etupuskuria. Istuin siis terassilla ja auto pihassa, et varmaan spotannu :D.

Reuhka

Lainaus käyttäjältä: Onnela - 02 heinäkuu, 2012, 14:02:27
Ajattelinkin, että olit varmaan sinä! Olin satiinivalkosella soarerilla, jossa ei ole etupuskuria. Istuin siis terassilla ja auto pihassa, et varmaan spotannu :D.

Aijaa! En valitettavasti huomannu  :-\

AF

valkoinen mk3 äskettäin oulun marketeilla
jza70 + jza80 + jz omega

henkkatee

Mikkelissä "hiekkaparkissa" hopea mkiv pari päivää sitte, ite olin vänkärinä mustassa mkiv:ssä, hieno peli  :D

Andréy

Lainaus käyttäjältä: AF - 02 heinäkuu, 2012, 22:05:54
valkoinen mk3 äskettäin oulun marketeilla
mitä sinä viikolla siellä teet?  ;D
http://andrey.kuvat.fi/kuvat/

Supra MKIV TT 6 Speed J-Spec -94
Supra MKIV Na auto J-Spec -95 ex

AF

Lainaus käyttäjältä: Andréy - 03 heinäkuu, 2012, 03:54:17
mitä sinä viikolla siellä teet?  ;D

pitihän tuota ooppelia ulkoiluttaa niin kävin samalla pyörähtää  ;D
jza70 + jza80 + jz omega

Wilis

Löyty puhelimesta tällänen. Eli perjantai iltana jossain Suvilahden nurkilla Tuskan sulkiessa porttejaan. Olitko se sinä?  :headbang:
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

Koljonen

Lainaus käyttäjältä: Wilis - 03 heinäkuu, 2012, 11:10:42
Löyty puhelimesta tällänen. Eli perjantai iltana jossain Suvilahden nurkilla Tuskan sulkiessa porttejaan. Olitko se sinä?  :headbang:

Tais pöristellä ainakin kerran on the rocksin edestä, terassilta katsottuna. :)

Decoy_

Valkoinen mk3 supra seinäjoella about puoli tuntia sitten. Oltiin soframin terassilla ja cruisailit siitä ohitte.
Ex: JZS161, JZZ31, RS13

Kristian

Lainaus käyttäjältä: Wilis - 03 heinäkuu, 2012, 11:10:42

Salapoliisin aivoillani päättelen luulen että kysessä sama http://www.supraclubfinland.com/forum/index.php/topic,16135.0.html

Jonsku

Lainaus käyttäjältä: Decoy_ - 03 heinäkuu, 2012, 19:08:20
Valkoinen mk3 supra seinäjoella about puoli tuntia sitten. Oltiin soframin terassilla ja cruisailit siitä ohitte.
Saatoinpa olla minä ku ainaki jossain välissä käytiin ajelemassa ku oli komiat ilmat :)
Toyota Supra MA70 7M-GTE -89

mfl

Tänään Oulussa kaketsulla valakonen MK4 Supra mitä ilmeisemmin TRD siivellä.
Harrastepeli: RHD Toyota Supra MK3
Käyttöpeli: MB W124 "superturbo"

simbura

Musta MKiii Supra keltasilla valoilla Kalvolan kohdalla Tampereelle päin.

Tunnistan itseni!

Wilis

Broidi tossa bongaili punasen Supran nelostiellä noin 23:30. Se oli tosin hinauksessa ja "hinurina" toimi harmaa Skyline? Vauhtia kuitenkin lähemmäs 100km/h ;D
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

Nannainen

Eilen kruisattiin oulussa hopialla nelosella, veilsiden sarjoilla. Takana ajeli haukiputtaalta vanhaa tietä ouluun päin musta sorkku. Olitko se sinä?

Juzzo

Kukas ajeli hetki sitten Toijalan Hämeentiellä sähkösinisellä JZX-100? Oon kyl sen jossain netin syövereissä nähnyt mutta ei tiiä... kekä?
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

Järwä

:headbang:. Tulitko sillä vihreällä JZS161 aristolla vai mustalla mkIV supralla vastaan? Vai jollain muulla? Pari muutakin "tavallisempaa" toyotaa tuli siinä viialan ja toijalan välissä vastaan. K kaupan pihalla näky olevan joku musta celica lambo ovilla jos en ihan väärin nähnyt parkissa kans. Älkää ihmetelkö jos en pahemmin morjestele vaikka tulis supraa jne. vastaan kun tällä foorumilla tulee harvemmin käytyä niin ei kaikkia tunne.. Mutta joo jos tutulta chaser näytti niin on se Rintasen viime vuonna voittama palkinto pirssi. Ostin sen siltä itelle talvi/käyttö autoks.. No talviauto se kait nytkin on kun on vieläkin kitkat alla :D
Chaser jzx100 1jz-gte
Carina ta60 3t-gte
Supra jza80 2jz-ge

Ex: useempi takaveto toyota ja jopa yksi etuveto

fintoys.net member

[tony]

Lainaus käyttäjältä: Järwä - 06 heinäkuu, 2012, 23:49:33
:headbang:. Tulitko sillä vihreällä JZS161 aristolla vai mustalla mkIV supralla vastaan? Vai jollain muulla? Pari muutakin "tavallisempaa" toyotaa tuli siinä viialan ja toijalan välissä vastaan. K kaupan pihalla näky olevan joku musta celica lambo ovilla jos en ihan väärin nähnyt parkissa kans. Älkää ihmetelkö jos en pahemmin morjestele vaikka tulis supraa jne. vastaan kun tällä foorumilla tulee harvemmin käytyä niin ei kaikkia tunne.. Mutta joo jos tutulta chaser näytti niin on se Rintasen viime vuonna voittama palkinto pirssi. Ostin sen siltä itelle talvi/käyttö autoks.. No talviauto se kait nytkin on kun on vieläkin kitkat alla :D

Minä ajelin sillä supralla vastaan, yritin jotain morjestellakkin siinä sillalla :wave: Onse chaser vaan komee laitos! Missä päin asustelet kun tuut niin usein vastaan toijala/viiala seudulla? :D

Juzzo

Lainaus käyttäjältä: Järwä - 06 heinäkuu, 2012, 23:49:33
Nääh, spottasin sut Bronx:n terassilta ku olin "kahvitauolla" 8)
Celica oli varmaankin kaverin GT4 korisarja hirviö... se ei tietääkseni foorumilla pyöri.
Got lip?

Lainaus käyttäjältä: Sound Performance;8655788Wrong,  Garrett created the sphere.... then God copied Garrett and made the Earth!

Reuhka

Lainaus käyttäjältä: Juzzo - 06 heinäkuu, 2012, 21:18:06
Kukas ajeli hetki sitten Toijalan Hämeentiellä sähkösinisellä JZX-100? Oon kyl sen jossain netin syövereissä nähnyt mutta ei tiiä... kekä?

Oisko Järwä ?

Epa

Tyfon, olitko suprallas tänää barona areenalla vai onko jonku muun punanen MKIV?

snow90

Käytiin tossa 5 minuuttia sitten ihastelemassa punasta GT86:sta, joka oli parkkeerattu Tikkurilan keskustaan. Mahtoiko olla klubilaisen?
- Toyota MR2 SW20 '92
- Mazda RX7 FD3S '93
- Cadillac CTS '03
- Cadillac CTS '08
         Entiset:
- Biltema Motor Works E39 523 '97

Järwä

Lainaus käyttäjältä: [tony] - 07 heinäkuu, 2012, 02:10:00
Minä ajelin sillä supralla vastaan, yritin jotain morjestellakkin siinä sillalla :wave: Onse chaser vaan komee laitos! Missä päin asustelet kun tuut niin usein vastaan toijala/viiala seudulla? :D

Joo on se komee kaukaa katottuna, läheltä sit, no, vähän kärsiny.. Tampereella asun mutta viialassa talli ja sieltä muutenkin kotoisin..
Chaser jzx100 1jz-gte
Carina ta60 3t-gte
Supra jza80 2jz-ge

Ex: useempi takaveto toyota ja jopa yksi etuveto

fintoys.net member

Jappee

Tänään klo 17 tumma Soarer tiellä nro 338 eli Jäminkipohja-Teisko/Tampere välillä ?
Toyota Supra MKIV TT manuaali
http://jappee.kuvat.fi/
http://www.facebook.com/ReuhkaJappee <- kuvat faces.

Tyfon

Lainaus käyttäjältä: Epa - 07 heinäkuu, 2012, 16:57:41
Tyfon, olitko suprallas tänää barona areenalla vai onko jonku muun punanen MKIV?

En ollu minä :D

Tänään Hämeenlinnassa Turuntiellä bongattu vaaleenpunanen MKIV! Kenen? Oli aika härön värinen ;D
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

namnam

tummanvioletti mk3 supra lauantaina haapajärvellä pyörimäs ja vissiin henccan aristo viitasaarel  ::)
Mark2 omx12
BMW 320d
ex: jza70 supra, jzz30 soarer

Epa

Lainaus käyttäjältä: Tyfon - 08 heinäkuu, 2012, 00:20:43
En ollu minä :D
Oli sitten aika paljon samaa näköä, oli siinäki mustat vanteet.

Juhani

Kaahari bongattu Ranuantiellä kohti keskustaa hiukan kahden jälkeen.  :thumbsup:
Toyota Supra MKIII Turbo -86, ex
Toyota Supra MKIV TT 6v -93, ex
Mitsubishi Legnum VR-4 5v -01, ympärivuotinen käyttis
Toyota Aristo -99