Turbotimer?

Aloittaja stirtzi, 06 maaliskuu, 2012, 23:49:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

stirtzi

Olisikohan tällainen asiallinen turbotimer? Onks kellään kokemusta kyseisestä laitoksesta? http://www.futurez.fi/fi/shop/mittarit-ja-elektroniikka/muut-laitteet/show_pr/16949/greddy-turbo-timer-v2

Tem

Lainaus käyttäjältä: stirtzi - 06 maaliskuu, 2012, 23:49:44Olisikohan tällainen asiallinen turbotimer?

Jos asiallisuudella tarkotat, että toimiiko se, niin kyllä se toimii.

Tietty jos ei oo ihan pakko polkea täysillä parkkiin asti, vaan pystyy hetken ajamaan ihan normaalisti, niin ei tolla tee yhtään mitään. Halpaa tuuninkia toki, jos jotain on pakko ostaa autoon, eikä muutakaan keksi. :)

"Turboauton ahtimen elinikää lyhentää huomattavasti ajon jälkeinen lämpörasitus, kun ensin poljetaan mutka punaisena ja tämän jälkeen lyödään kone sammuksiin"
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

stirtzi

Sitähän minä lähinnä kyselin että onko toimiva laitos ylipäätänsä.. :) Koskaanhan ei tiedä painetaanko mutka punaisella parkkiin vai ei, joten varalla on aina hyvä olla  ;)

Osmo

Lainaus käyttäjältä: stirtzi - 07 maaliskuu, 2012, 12:32:50
Sitähän minä lähinnä kyselin että onko toimiva laitos ylipäätänsä.. :)

Riippuu kumpaa tarkoitat? Timeriä vai futurezia? Jos jälkimmäistä niin itellä ei ainakaan ole toiminut.
MKIV tt 6spd jdm

krispo

Multa löytyy hyllystä 1kpl  apexin kopio timeri  saa ostaa  tosi tosi paljon halvemmalla pois mitä tuo greddy.
Think Of The 7M As A Vagina That Has Never Been Touched, You Make One Slip Up And All Hell Breaks Loose.

-Toyota Supra MA70 7M-GTE
-Toyota land cruiser BJ40 vm 75 <3 :)

stirtzi

Lainaus käyttäjältä: krispo - 09 maaliskuu, 2012, 17:56:12
Multa löytyy hyllystä 1kpl  apexin kopio timeri  saa ostaa  tosi tosi paljon halvemmalla pois mitä tuo greddy.

Yksi Apexin kopio timeri löytyy jo toisesta autosta, enkä toista samanlaista tule kyllä hommaamaan. Ensimmäisen 3 kuukautta pelitti hyvin, mutta siitä edespäin on joka kerta temppuillut ja nollannut esim. itse säädetyn sammutus ajan aina oletusarvoihin kun auton sammuttaa. >:(