Osien tilaaminen... ?

Aloittaja ZZ, 27 maaliskuu, 2012, 19:49:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mima

Osaisiko joku kertoa miten driftmotionilta tilataan kampetta? Silleen "ohjeet osaamattomalle". En harrasta ulkomaisia verkkokauppoja ja siksi tätä kysyn. Suomalaiset eivät tarjoa tätä sarjaa vaikka kuinka koetin etsiä tai sitten olen vain sokea.

http://www.driftmotion.com/product-p/dm2967.htm Tarttis meinaan tämän setin ja kiireellä.

gehenna

Itse tilasin suoraan täältä : http://www.energysuspensionparts.com/proddetail.asp?prod=8.3127

Driftmotion oman kokemuksen puolesta muutoin hyvä mutta usein tolkuttoman hidas.
......ei se niin vaikeeta voi olla.

2kpl 1989 Supra turbo targa, 7M-Gte

TmiJKaas

1. lisää ostoskoriin
2. täytä tilaajatiedot tai rekisteröidy
3. valitse maa ja postinumero
4. valitse toimitustapa
5. maksa esim. visa/ mastercard / visaelectron, mastercard depit
6. odota saapumis-ilmoitusta tullista ja toimi tullilapun ohjeiden mukaan

Itellä driftmotionista hyvät kokemukset, kaikki tullut aina alle 10 vrk kotiovelle ellei ole tilannut jotain teetettäviä osia kuten ecujen adaptereita, kardaaneja tms. (nyt kardaanissa menny melkein pari kuukautta, onneks kesään on vielä aikaa... not) muuten omalla kohdallani aina toiminut.
Monilta kyllä kuullut että kestää mutta itellä ei o ongelmia tosiaan ollut kuin nyt tuon kardaanin ja ecun suhteen. (tilauksia viimesen 2 vuoden aikana yli 20kpl)
Toyota Supra 3.0i turbo man. 1988 *R.I.P.*
Toyota Supra 3.0i turbo targa aut. 1991 *R.I.P.*
Toyota Supra mkIV - *myyty*
Toyota Carina II 1989 - *R.I.P.*
Toyota Soarer 2.5i tt man. 1993 - Kesä käyttis
Toyota Soarer - Projekti
Toyota Carina II 1992 - käyttis

mima

Kiitos paljon. :)  Laitankin tilausta sitten menemään.

Nää lontoon murtehiset firmat tuppaa olemaan hepreaa :D

Coutsi

Tällä hetkellä itelläkin jumittaa driftmotionin kanssa, tilasin kasan osia ja jäi yksi säiliö tulematta. Myyjä ei tästä mitään edes maininnut vaikka tiesi, vasta sanoi asiasta kun ilmoitin että puuttuu. Nyt 3 viikkoa myöhemmin asia ei ole vieläkään ratkennut...
Aristo JZS147 6spd TT @ 1127rwhp

Tem

Lainaus käyttäjältä: Suprajohde - 12 maaliskuu, 2015, 17:26:29Suomalaiset eivät tarjoa tätä sarjaa vaikka kuinka koetin etsiä tai sitten olen vain sokea.

Kyselitkö mistään? Eihän kaikkia maailmalta saatavia osia oikein voi nettisivuilla listata.
GZ10, MA61, MA70, NB, AW11, SW22, ZZW30, Club <80s
Tulossa-lista edelleen tulossa!!1

mima

Lainaus käyttäjältä: Tem - 12 maaliskuu, 2015, 22:02:45
Kyselitkö mistään? Eihän kaikkia maailmalta saatavia osia oikein voi nettisivuilla listata.

Myönnetään, en kysellyt mutta aikaisemmilla kokemuksilla ei jaksa odotella sähköposteihin "ei oo" vastausta tai sitten kuunnella epämääräistä muminaa pitävää myyjää joka myy ei oota.

Tietty, voisihan tuota kyllä vielä pistää ihan kyselyrinkulaa eri puljuihin. Eipä siinä varmaan muuta menetä kuin aikaa.

Edit: Kiitos p*rseelle potkimisesta :icon_biggrin: , sain tilattua Race.fi:stä puslat

Ei vaan aina saa aikatteeks. :tard:

spl

Osaako joku sanoa mistä piuhasarjan liittimiä löytys, tai miten niitä kannattaa etsiä ja tilata? Omasta MKIV:sta on hajonnu mm. veden lämpötila-anturan liitin ja oon sitä jo pari kertaa kolvailemalla tekohengittänyt...

SupeTT

Lainaus käyttäjältä: spl - 14 maaliskuu, 2015, 07:47:04
Osaako joku sanoa mistä piuhasarjan liittimiä löytys, tai miten niitä kannattaa etsiä ja tilata? Omasta MKIV:sta on hajonnu mm. veden lämpötila-anturan liitin ja oon sitä jo pari kertaa kolvailemalla tekohengittänyt...
http://www.mkivsupra.net/vbb/showthread.php?232824-J-Spec-Engine-Harness-Connector-Details
Corvette C5 97
Ex Dodge Viper 96 rt/10
Ex Supra driver

MT

Minä olen tilannut liitinterminaaleja ja pinnejä ihan Toyotalta ja Ebay:sta.

EDIT: SupeTT kerkesi ensin: Yllämainitusta taulukosta tai Toyotan liitinkirjasta katsoo liittimen osanumeron ja tilaa uuden liittimen.
Tojotalla suomi kuljettaa!

Supra TT Euro-Spec 6spd

280Paavo

Tuli just vähä aikaa sitten paketti täältä.  Oli todella nopea toimitus ainakin. Hintatasosta ei mitään hajua.
http://www.wiringspecialties.com/1jz2jzgte.html
-93 tt  autom lhd