etuvalojen myllytys

Aloittaja supra MKIV, 09 huhtikuu, 2012, 13:15:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

supra MKIV

nyt on alla tuollainen projekti ja varmistan vain täältä että käykö tuohon muoviseen pintaan mikä tahansa vaha vai suositellaanko siihen jotain erityisvahaa??

kiitos etukäteen :)

supra MKIV

joo ei enää mitään. itsellä olikin juuri tähän sopiva tuupi jonka olin unohtanut kaappiin  :icon_biggrin:

Tomppa jza80

Lainaus käyttäjältä: supra MKIV - 09 huhtikuu, 2012, 14:45:05
joo ei enää mitään. itsellä olikin juuri tähän sopiva tuupi jonka olin unohtanut kaappiin  :icon_biggrin:

Mitäs litkua turautit siihen? Itellä meinaa kohta sama projekti. :)

supra MKIV

Lainaus käyttäjältä: Tomppa jza80 - 17 huhtikuu, 2012, 15:21:44
Mitäs litkua turautit siihen? Itellä meinaa kohta sama projekti. :)
onko ajovalosi muovia vai lasia? Se vaikuttaa jo paljon.

Tomppa jza80

supra MKIV

joo no siihen ei käy mikä tahansa vaha. Itsellä oli biltemalta ostettu rubbing tahna.muoville tarpeeksi hellä varainen. En ole ehtinyt vielä myllyttääkun sairas lomalla käden takia. Mut eipä tässä ole auto edes talvi teloilta otettu ja lumi pyryä luvataan päivästä toiseen :D

OspreY

Fareclan g6 rapid grade. Sen jälkeen vaikka g10 tai joku muu vastaava viimeistely tuote. Ja koneella, ei käsin  ;D Toiminut joka kerta.

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

TRollis

SXE10 2jz swap

anttj

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 17 huhtikuu, 2012, 23:10:00
Fareclan g6 rapid grade. Sen jälkeen vaikka g10 tai joku muu vastaava viimeistely tuote. Ja koneella, ei käsin  ;D Toiminut joka kerta.

Ite  vedin viime vuonna käsin saman setin, ei voi sanoa että lämmitti mieltä rakot käsissä ja muuttumaton lopputulos =D

"kyllä mä tän nopsaa käsin vedän"
Anybody can do my job, but nobody can be me.