Tyhjäkäynti onkelmaa tomaatilla ja vikavalo kiihdytyksissä

Aloittaja BnK, 10 kesäkuu, 2012, 17:34:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

BnK

Tyhjäkäynti temppuilee, kierrokset pomppivat jossakin 300- 800 paikkeilla ja aiheuttaa ikävää tärinää koko autoon. Selityksiä tai ideoita ?

Onkelma kakkonen kuullostaa sitten tältä: Pikkusen kun lähettää tai kiihdyttää vauhdista ohitukseen tai muuten vaan, niin vikavalo ponnahtaa päälle ja sammuu omia aikojaan. Tällänen pikku päänvaiva on ny tapahtunut jo useamman kerran, itse päättelisin että on vain jonkun liittiin löysällä tai hakkaa johonkin niin että irtoaa osittain, aiheuttaen sittemmin tuon kauniin vikavalon välkkymisen. 

Ideoita tai valmiita ratkaisuja otetaan vastaan !  :sign5:
Supra MkIV ´95 vapari Kottikärry

Tyfon

Mulla oli ainakin kauheita tärinöitä kun kävi viidellä. Kato tulpat ja puolien liittimet :D
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

J.A.A.

Lainaus käyttäjältä: BigBeni - 10 kesäkuu, 2012, 17:34:08
Onkelma kakkonen kuullostaa sitten tältä: Pikkusen kun lähettää tai kiihdyttää vauhdista ohitukseen tai muuten vaan, niin vikavalo ponnahtaa päälle ja sammuu omia aikojaan. Tällänen pikku päänvaiva on ny tapahtunut jo useamman kerran, itse päättelisin että on vain jonkun liittiin löysällä tai hakkaa johonkin niin että irtoaa osittain, aiheuttaen sittemmin tuon kauniin vikavalon välkkymisen. 

Ideoita tai valmiita ratkaisuja otetaan vastaan !  :sign5:

Onkos autoon tehty jotain muutoksia ettei boostcuttia löis.
Toyota Aristo 3.0V '95

Baz

Nyt kyllä näyttää siltä ettei hyvältä näytä...

BnK

Supra MkIV ´95 vapari Kottikärry

Noc

Ettei olisi esim. jarrunesteen pinta liian alhaalla, ja kiihdytyksessä/tiukassa jarrutuksessa välkäyttää sen takia valoa?
Se voi jarrunestesäiliötä nopeasti katsomalla näyttää siltä, että tavaraa on ihan riittävästi, mutta se anturi on ilmeisesti aika pirun tarkka niinkuin tojotissa yleensäkin. Ylärajaan vaan niin ei vilkuttele turhia.
Itellä kahdessa MKIV:ssa ollut toi sama ''probleema''. ;D
MKIV turbo V160