Lexus 300gs turbotus

Aloittaja 79petri, 24 syyskuu, 2012, 23:10:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

79petri

Terve! Tuli tuossa hommattua lexus 300gs t3:nen -96 mallia ja kiinnostais alkaa laittamaan turbo kylkeen, miten sen sais laillisesti muutos katsastettua? Onko kyseistä lexusta tehty myös turbo koneella tai onnistuuko vertailu autoksi esim. toyota aristo?

Japso

Lainaus käyttäjältä: 79petri - 24 syyskuu, 2012, 23:10:13
Terve! Tuli tuossa hommattua lexus 300gs t3:nen -96 mallia ja kiinnostais alkaa laittamaan turbo kylkeen, miten sen sais laillisesti muutos katsastettua? Onko kyseistä lexusta tehty myös turbo koneella tai onnistuuko vertailu autoksi esim. toyota aristo?

Ko. mallia ei ole valmistettu ahdettuna ja koska kyseessä on vähäpäästöinen auto, jälkiturbotus laillisesti on likipitäen mahdotonta.  Aristo ei käy vertailumalliksi.
JZS147 6spd
www.500whp.net

LiquidStone

Helpointa varmaan on kun ostaa ariston ja swappaa tyyppik... ratin autosta toiseen.

MT

Lainaus käyttäjältä: LiquidStone
Helpointa varmaan on kun ostaa ariston ja swappaa tyyppik... ratin autosta toiseen.

Kyllä, ja varmasti halvin mahdollinen tapa toteuttaa edellämainittu swappi myös. Ostaa Ariston ja myy Lexuksen pois. Tai jos Lexus on LHD ja haluaa pitää ohjauspyörän vasemmalla puolella, niin ostaa Ariston ja tekee Lexuksen osilla Aristoon LHD-swapin. Loput osat myyntiin, niin saa kätevästi kuoletettua kustannuksia.
Tojotalla suomi kuljettaa!

Supra TT Euro-Spec 6spd

79petri

Kiitos vastauksista, kyllähän se euromalli on. Pitääpä alkaa miettimään mitä sille keksis tehdä...

itarumaa

Eikös tuohon voisi vaihtaa V8 koneen ihan laillisesti, koska GS mallia on tehty myös tuon LS:n V8 koneella.




Supra88

Lainaus käyttäjältä: itarumaa - 27 syyskuu, 2012, 09:40:54
Eikös tuohon voisi vaihtaa V8 koneen ihan laillisesti, koska GS mallia on tehty myös tuon LS:n V8 koneella.

Näinköhän tämäkään idea on vaivanarvoinen itsellä on LS430 ja eise mikään tykki ole vaikka lähes 2tonniseksi hyvin liikahtaa. Tosiaan jos gs kori kiinnostaa niin japanin aristo tilalle tai gs400-430  :wave:

Wilis

Lainaus käyttäjältä: 79petri - 25 syyskuu, 2012, 22:14:44
Kiitos vastauksista, kyllähän se euromalli on. Pitääpä alkaa miettimään mitä sille keksis tehdä...
http://www.supraclubfinland.com/forum/index.php/topic,16358.0.html Tuosta kone ja loota talteen, ni onpahan talveksi tekemistä :)
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

Joni P.

Lainaus käyttäjältä: Wilis - 27 syyskuu, 2012, 10:39:34
http://www.supraclubfinland.com/forum/index.php/topic,16358.0.html Tuosta kone ja loota talteen, ni onpahan talveksi tekemistä :)

Viikonloppuna tulossa myös täydellinen GS430 3UZ-FE moottori+laatikko paketti mulle.
Sen saa 1700€ hintaan.
www.nukka.fi
www.autoholisti.fi

El_Paco

Lainaus käyttäjältä: itarumaa - 27 syyskuu, 2012, 09:40:54
Eikös tuohon voisi vaihtaa V8 koneen ihan laillisesti, koska GS mallia on tehty myös tuon LS:n V8 koneella.
Mikäli kyseessä on ykköskoppanen, niin ei ole tehty kasikoneella.

MT

Vm 96 tuossa ensimmäisessä postauksessa lukee, joten ensimmäisen korimallin GS:stä on tällöin kyse.
Tojotalla suomi kuljettaa!

Supra TT Euro-Spec 6spd

Wilis

Eli tyyppikilven vaihtoon  8)
"2JZ's are no joke... The sledgehammer of the import world."

Supra88

Lainaus käyttäjältä: Joni P. - 27 syyskuu, 2012, 12:53:58
Viikonloppuna tulossa myös täydellinen GS430 3UZ-FE moottori+laatikko paketti mulle.
Sen saa 1700€ hintaan.

Halpaa kuin saippua! Siinä ois mulle hyvä vara tekniikka... Onko noita kuinka usein saatavilla?  :ohnoes: