Ongelmien kautta nummelaan!

Aloittaja BnK, 24 lokakuu, 2012, 23:20:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

OspreY

En mä muista tiedä, mutta itse olen vaan soittanut hinaus auton paikalle. Saa samalla kyydin valitsemaansa osoitteeseen auton kera  ;)

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 25 lokakuu, 2012, 22:47:56
En mä muista tiedä, mutta itse olen vaan soittanut hinaus auton paikalle. Saa samalla kyydin valitsemaansa osoitteeseen auton kera  ;)

Mutta tuo hupi maksaa hyvin äkkiä satasen jos ei ole vakuutukset kunnos  ;D  Itse olen kyllä aina hinauttanu auton suoraan veke.

Osmo

Lainaus käyttäjältä: gEmaLi - 26 lokakuu, 2012, 01:50:09
Mutta tuo hupi maksaa hyvin äkkiä satasen jos ei ole vakuutukset kunnos  ;D  Itse olen kyllä aina hinauttanu auton suoraan veke.

Tuokin on periaatteessa kallein vaihtoehto jos maksaa satasen, mut kumminki vitusti halvempi ku ruveta koneremonttia tekemään :D
MKIV tt 6spd jdm

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 26 lokakuu, 2012, 02:14:24
Tuokin on periaatteessa kallein vaihtoehto jos maksaa satasen, mut kumminki vitusti halvempi ku ruveta koneremonttia tekemään :D

Jos on täyskasko, tuo on ilmaista  ;) mutta kyl nuo tuon satasen helposti repii jos auton omistajaa alkaa laskuttamaan, Toki matka vaikuttaa paljon.

AF

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 26 lokakuu, 2012, 02:14:24

josse halus vaan vaparin rikki niin voi heittää tilalle turpo koneen
jza70 + jza80 + jz omega

AMI

Lainaus käyttäjältä: BigBeni - 25 lokakuu, 2012, 17:06:56

Tässäkohtaa sisävalojen viittaus tarkoittais ny mittaristo valoja jne, pakko oli nimittäi pitää valot päällä ku kello 22 reikäleivän jälkeen ajo :wave:

Okay, My bad  :D
www.sideways.fi
Yhteistyössä:
www.deadracer.fi
www.debba.fi
www.huhtico.fi
www.venesahkotukku.fi
www.tth-maalaus.fi

itarumaa

Hinauksesta tuli mieleen että 800metrin hinausmatka (mun Lexus Ls) maksoi vakuutusyhtiölle 244 euroa + alv eli 300e, kilometrin hinnaksi tuli siis n. 375e.

Aika hyvä bisness sanoisin, onneksi ei tarvi itse maksaa mutta kaikki asiakkaat sitten maksaa näitä kuluja vakuutusmaksuissaan.

gEmaLi

Lainaus käyttäjältä: itarumaa - 26 lokakuu, 2012, 16:34:48
Hinauksesta tuli mieleen että 800metrin hinausmatka (mun Lexus Ls) maksoi vakuutusyhtiölle 244 euroa + alv eli 300e, kilometrin hinnaksi tuli siis n. 375e.

Aika hyvä bisness sanoisin, onneksi ei tarvi itse maksaa mutta kaikki asiakkaat sitten maksaa näitä kuluja vakuutusmaksuissaan.

Hinauspalvelut laskuttaa vakuutusyhtiötä vähän eritavalla kun yksityistä. Ihan niinkun auto maalaamotkin.

BnK

Lainaus käyttäjältä: AF - 26 lokakuu, 2012, 10:44:48
josse halus vaan vaparin rikki niin voi heittää tilalle turpo koneen

Juu tavallaan näinkin, swappaus olis tarkotus tehdä ja matkan viime mutkassa aattelinki että polkis sen oikee urakalla siihe parkkiin...
Tuli vaa mielee et saattaa joutuu ajaa sen viellä talliin ni ei kehannu :icon_scratch:

Tarkotus ei kuitenkaan ollut tahalleen mitään rikkoa, mutta kyllähän noi tahattomastikkin näin hajoaa  :icon_biggrin:
Supra MkIV ´95 vapari Kottikärry

Osmo

Lainaus käyttäjältä: BigBeni - 26 lokakuu, 2012, 16:55:08
Tarkotus ei kuitenkaan ollut tahalleen mitään rikkoa, mutta kyllähän noi tahattomastikkin näin hajoaa  :icon_biggrin:

Jos jättää tahallaan apulaitehihnan laittamatta, niin ei se silloin tahattomasti hajoa :icon_biggrin:
MKIV tt 6spd jdm

BlackSupra

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 26 lokakuu, 2012, 21:26:44
Jos jättää tahallaan apulaitehihnan laittamatta, niin ei se silloin tahattomasti hajoa :icon_biggrin:

Osmo Lahest  :sad3:
Lexus IS 220d -10

Osmo

MKIV tt 6spd jdm

Tyfon

Lainaus käyttäjältä: BlackSupra - 26 lokakuu, 2012, 21:35:15
Osmo Lahest  :sad3:

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 26 lokakuu, 2012, 21:33:16
Kiristääkö panta taas näin perjantaina? :D

OMG! Noni anti olla sit!

Ja heräsin muuten itekkin siihen että jo toista kertaa perjantai iltana perkääin täällä... Ei saatana missä mun kaverit on.
- Supra JZA80 2JZ-GTE -93 Singleturbo

nr000001

1 3 5
├┼┼-╕ 1996 Supra euro spec. 2004 Impreza WRX STi.
2 4 6 R

BnK

Lainaus käyttäjältä: Kristian - 25 lokakuu, 2012, 22:26:52
Millaista reaktiota odotit muilta kun kirjotit tarinan tänne? Eihän siinä, kyllä mun iltaa piritsti kummasti nuo sähläykset  :D

Oikeastaan juuri tälläsia, mitä on tullu. Viihdykkeenähän sen tänne laitoin, illanpiristykseksi clubilaisille :D

Lainaus käyttäjältä: Osmo - 26 lokakuu, 2012, 21:26:44

Et tainnut luke tuota vissiin kunnolla ? Uusi hihna nimenomaan laitettiin, mutta se kun katkesi lähes välittömästi kun ei laturi pyöri...  :toothy10:

OspreY

Lainaus käyttäjältä: BigBeni - 27 lokakuu, 2012, 12:35:42

Et tainnut luke tuota vissiin kunnolla ? Uusi hihna nimenomaan laitettiin, mutta se kun katkesi lähes välittömästi kun ei laturi pyöri...  :toothy10:

Jonka jälkeen teit päätöksen lähteä silti ajamaan, joten tahallista kuten Osmo sanoi  ;D

Toyota Supra 3.0i  turbo targa man. vm.-91
----------------------------------------------------------------------------------
Toyota MarkII tourerV 1,5jz-Gte vm.93 TurboTaxi projekti
-----------------------------------------------------------------------
Soarer Gz20 -86 jeizii manuel.

BnK

Lainaus käyttäjältä: OspreY - 27 lokakuu, 2012, 13:55:38
Jonka jälkeen teit päätöksen lähteä silti ajamaan, joten tahallista kuten Osmo sanoi  ;D

Pakko oli siirtää niin ei oikein voinu valita, että lähteekö vaiko eikä.  :o

Jubis

Jokos ens kesänä auto ajossa. Vois treffailla ja vaihtaa kokemuksia. Eli siis ite ojakkalassa asustan ja pihalla ihan käyttis autona Soarer =) On muuten itellä joitaki sorkun osia varastossa jos satut jotai tarvii ni soittele?

Lainaus käyttäjältä: BnK - 24 lokakuu, 2012, 23:20:21
The new suprutin has landed to nummela, ja niin eespäin...........

Sain pitkän pohdinnan ja viivyttelyn jälkeen itseni ylös penkistä ja läksin siirtokilpiä sitten hakemaan lohjan 1katsastuksesta. Haettuani sitten tarrakilvet suuntasin motonettiin, josta haettiinn uus laturin hihna.

Eikä aikaakaan kun päästiin jo Kottikärryn luokse Röykkään uutta hihnaa asentelemaan, homma ei oikei suju. Viesti ja puhelu Make15:lle ja homma alko taas rullaamaan :headbang:

Homma saatiin kasaan ja sitte vaa Kottikärry hyrräämään, no helkkari mistä toi sankka savu tulee? Muutamaa hetkeä myöhemmin uusi ja täten edesmennyt hihna poikkesi.-- :bootyshak LOISTAVAA!

Uusi soitto Make15:lle :" Mitä veikkaat kestäiskö akku Röykästä Nummelaan?" varma vastaus kuuluu:" No en kyllä lähtis".

10 min ja muutama tupakka...

Suuntana kohti Nummelaa :"vähä heikosti näkyy!" apukuski tuumaa vastaukseksi "No viel ainaki palaa valot, hanaa vaa ni voidaa keritä"
10km päästy sisävalot alkaa himmenee, eikä lähivalot näytä tietä.  :thumbsup: Matka jatkuu kuitenki.
25km päästy pitkät on jo niin himmeet, että vastaantulia erottaa Kottikärryn vasta kun ollaan kohdakkain.
25,5km "Ollaa jo melkeeperillä!", ja hälyytin alkaa huutaa hennosti akkuvarmennusta........... Kone hyyty, savu nousee, lämmöt katossa ja tunnelma maassa! "PERKELE!"

5km edestakas ja uus akku kiinni, ny päästää ainaki perille!
8min myöhemmin Hiidenrannassa parkissa:" Voi V**** mikä reissu, mitää ei nähny eikä eikä niistä 3pv kilvistä mitään hyötyä ollu, 3h ois ollu parempi vaihtoehto!"

Lopputuloksena kone kuumeni yliasteikon, jäähdytin neste kiehu ja ny puuttuu akku.
Selvis kuitenkin matkan aikana sen verta että luultavasti kannentiiviste menny ja että laturi on sökö(katko molemmat hihnat). Kaikenlisäks toi pikkunen ~30km matka imas yli 14L bensaa :thumbsup:

Kottikärry Suprutin ländäsi näin Nummelaan!
Tällästä tänää

Kiitokset
Make15:lle avusta
ja apukuskille !
Juha Pitkonen
Lasimestarintie 5 A 1
03250 Ojakkala
040-9105681

Nytka88

Lainaus käyttäjältä: Juuzo - 25 lokakuu, 2012, 12:45:04
Kun en sinua tarkemmin tunne, niin on pakko kyllä kysyä, että onko sulla takatukka, sveitsiläinen linkkuveitsi ja osaat paikata syylärin reiän kananmunanvalkuaisella?

Ei vittu purskahti kyl kaljat suusta aika huolel näppäimistölle!  :toothy10: :toothy10: :icon_salut:
Toyota Aristo jzs- 147 vm96 5 speed